Még nem tudok reálisan nyilatkozni, mert van egy gikszer.
Mióta megvan, volt egy olyan jelenség hogy terhelésre 4000 körül egy alig észrevehető megtorpanás jelentkezett. Ezzel nem foglalkoztam az átépítési terv miatt. Na most ez fokozottabban kijött és el kell varrni ezt a szálat.
Az tény, hogy a motor működtetésében szerepet játszó alkatrészek közül lényegében semmi nem maradt a régi, két kivétellel: a lambda szonda (alig futott még, cserélve volt NTK-ra) és a légtömegmérő. Ez utóbbi lesz a felelős szerintem.
Ez lesz a hétköznapi, mert a kombit odaadom a fiataloknak. Költözni és újabb gyereke(ke)t terveznek, úgyhogy nekik nagyon jó lesz. Most a Brava, ami náluk volt, már nem húzza sokáig, bár a műszakit nyáron megcsináltuk rajta még. Most meg áll is, mert egyszerűen elment belőle az erő, a Bravo-t használják. Nekem meg nem volt arra se időm se helyem, most már majd ránézek arra is, szerintem a katalizátor összeomolhatott, mert onnan előlről hallok rendellenes hangot terhelésre.
Minden tiszteletem ismét, óriás gratula. Mi lesz az életmü megkoronázásaként megalkotott ultimate építésü autó szerepe a flottában? Átveszi a járósod szerepét vagy alkalmi örömködös marad?
Este nézegettem még egy picit a neten, az ablak ugye Webasto, az ember logikusan úgy gondolná, hogy nem csak a Stiloban van ez a fogaskerék. És így is van, csak ki kell majd kapnom és megnézni a méreteit.
Tegnap meg ma én is nekiestem az ősz óta nem működő tetőablaknak. Most is volt egy gyenge próbálkozásom, hogy a Facebookon megpróbáltam utánakérdezni, most is jött a válasz hogy vigyem ide, vigyem oda, majd ő megoldja. Én meg nem vagyok az az ember...
Végül kiderült, hogy mindkét motor fogaskereke el van kopva és ezért hajlamos néha elugrálni a spirálon, illetve a végállást is emiatt nem tudja megtanulni. Legalábbis jobbik esetben, a rosszabb az ha a spirál is kopott. Ez majd kiderül... Most egyelőre próbálok keresni csak fogaskereket, egyelőre még nem túl sok sikerrel, és valamikor nekiállok kitakarítani és újra bezsírozni az egészet.
Na de követtem el említésre méltó hibát is, a motor mögötti köztes féltengelyt a Lybrából raktam bele, láttam hogy másik cikkszám, de azt hittem hogy csak a kivitele más, ami szemmel látható. Aztán most kiderült hogy a jobb féltengely igen csak szorul a helyén, szóval reggel lehet a váltóolajat leeengedni, aztán átcserélni a Marea-félére.
Mivel a tervhez képest így előre sikerült haladni, holnap már ezen kívül csak a kuplung munkahenger cserét, a légtelenítést meg a féltengelyek bekötését terveztem. Legalább egy vasárnap délutánt pihenjen már az ember...
Hétfő-kedd meg elég lesz az összeszereléshez, vélhetően.
Valamiért ....talán a posztodból hiányzó hangulatjelek miatt ... nos, az a lényeg, úgy tűnik, nekem, hogy megbántottalak a 'kishitűség' említésével.... Sanszos, hogy , rosszul fogalmaztam....helytelen volt a szó-választás.
MInd1, mit rontottam el.
A lényeg: nem volt bántó szándék a részemről. Inkább, ' bátorítani'..... ösztönözni .... szerettelek volna. Drukkolok Neked, várom , hogy sikerüljön - elkészüljön az újabb MŰ.
....
Összekapom magam és jelentkezem , privátban.... (az a szörnyű, hogy hetek óta 2-3 , max 4 órát tudok egyhuzamban aludni.... de volt, most 3 , egymást követő nap, amikor összesen aludtam 7 órát.... ebből az 1ik, egy nem hálófülkés és állófütés nélküli tgk-ban 'sikerült'.... ismét megfáztam.... vitaminhiányos , kapkodó táplálkozás stb..... nem mindíg tudok egzakt módon fogalmazni / gépelni..... vannak bajok) 😊
Kishitűség az, mikor magad van lehetőséged irányítani az életed, de nem mered. Ami jön, ott már arra nem lesz lehetőség. Na de mindegy, első nap, reggel lehet bakolni és akasztani.