Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Megsúgok valamit: Bármit is csinálnak, az a lakosságnak nem fog tetszeni, és lakossági bejelentést fognak tenni. Aztán ha erre változtatnak, akkor meg mások megint lakosságibejelentenek. Ezt látjuk most. Szóval nehéz igazságot tenni.
Mondjuk ebben az esetben a térképre ránézve a Kassai végén biztos többen laknak, mint a Hadházi végén, mert ez utóbbi helyen a fél oldal erdő. Szóval a változtatást én jogosnak érzem, a nem-változtatást meg nem. Aki egy Szigligeti utcányit nem tud legyalogolni, az ne legyen mérvadó, mert most adott esetben egy Zöld Sándor+Szigligeti utcányit kell!
Az új 23y-os menetrendje szörnyű. Úgymond a buszok majdnem egyszerre jönnek a Campustóĺ. A Veres Péter utcától hétvégén, és délelőtti csúcson kívül jó a mendtrend. A délutani csúcsidőben mind a két végállomásról 10 perccel hamarabb indítanám a buszt. A Dócerdó utcától csúcson kívül 20 perccel indítanám hamarabb a buszt. Igaz, így a járművek vesztegelni kellene a Veres Péter utcán, de az útemesség meglenne. Nagyon látszik, hogy reggel csak egy burzt akar járatni a DKV, mert ezen is tud spórolni.
Az este 10 után induló járat utasforgalma szerintem elég elenyësző lesz.
Kicsit pontatlan, vagy valaki téved. A DKV honlapja szerint a 46X-esek az ITK-ig közlekednek, a dehír szerint a Csalogány utcáig.
Kíváncsi leszek, mikor lesz bevezetve a 17-esen és a 39-esen. Utóbbi esetében arra is kíváncsi vagyok, el fog-e egyáltalán indulni a busz, ha nem lesz "jelentkező". A 17-es közlekedhet a Műanyaggyárig, de a 39-esnek nincs hol megfordulni. No meg a szepesieken kívül amúgy sem nagyon használják.
Egyébként én írtam valahol, hogy "Ha még igazad is lenne, hogy zsebre dolgoznak, (ha ezt valamelyikük is meg merné tenni) akkor a nagy nyilvánosság előtt tennék?"?
E fogalmak között a kapcsolat azért átlagos szellemi képességekkel is feltételezető, és nem mellesleg a DKV Zrt. Üzletszabályzata is definiálja, hogy a pótjegy a pótdíjak helyszíni kiegyenlítésére szolgál.
Na ja... Ezek után Eger, Miskolc és a többi város brutális jegyáremelésekben/járatmegszüntetésekben látja a kiutat! DKV-nál is ez jön hamarosan! Pl Egerben 650 napi járatból 110-t megszüntetnek jövő vasárnaptól! Leforditva ez 17 % járatszámcsökkentés!!
A másik topik bliccelős-elsőajtós témájához hozzászólva:
Emlékeim szerint nem 2009 óta "van" elsőajtózás, hanem már sok-sok éve, csak senkit (utasok, ellenőrök) nem érdekelt. Aztán tényleg 2009-ben bekeményítettek, de az elmúlt időszakban megint nem nagyon törődik vele senki. Van 1-2 sofőr, ők következetesen betartatják az elsőajtózást, de a nagy részük nem. Én elöl szállok fel, ha kell, de általában nem is figyelik, hogy mutatom-e a bérletet. Mondjuk mivel a tisztelt utasok nem hajlandóak hátraballagni a buszban, nem is nagyon működik.
Ja, és a világító zöld gombbal kivülről is ki lehet nyitni az ajtót, az élelmesebbje már rájött ;)
A fizetésekhez mérten kellene emelni a jegy és bérletárakat, akkor talán nem lenne szükség pótjegyre, pótdíjra stb... Csak hát Mo-n a döntéshozók figyelmét elkerülte a bérből és fizetésből élők gazdasági helyzete, és mindig arra hivatkozva, hogy mi van a világpiacon, elkezdték emelgetni az árakat. Ezért tartunk ott ahol! Megfizethetetlen jegy és bérlet árak miatt sok blicceléssel sokkal nagyobb bevételkiesés keletkezett, mint ha változatlanul hagyták volna az árakat és lett volna X veszteségük...
Egyébként pótjegy kategóriát nem találtam a DKV honlapján. Pedig azért annyira nem bonyolult az oldal felépítése, mily meglepő, rögtön az "utazási díjak" lapon megtalálható:
Pótdíjak utazási feltételek megszegése esetén, a mindenkori viteldíjon felül helyszíni kiegyenlítés esetén 3 000 Ft
Ilyen esetekben egyébként az ellenőr nem állít ki megállapítási jegyzőkönyvet (tehát nincs adatfelvétel, aláírás, csekk), hanem ún. pótdíj-jegyet ad, amely méretre talán még kisebb is, mint a vonaljegy. A pótdíj-jegy az adott járművön az utazás befejezéséig érvényes.
Reménytelen, ugy hogy részemről ennyi. Jó tanitványnak bizonyultál. Ezen a fórumon van a helyed, de inkább a másikon.
De azért majd ne lepödj meg, ha majd pályafutásod során mükedvelő okostónik sejtelmes kijelentései miatt körülötted fagy meg a levegő, ne adj isten a korrupció vádja leng körül. Biztos kellemes lesz. És majd lehet mondani, hogy nem is arra gondoltak, de az már nem jelent semmit.
Nem neveztem meg, se járatot, se időpontot, se helyszínt, se jártaszámot de még utalást sem, hogy milyen eset történt. Akkor miért lenne becsületsértés?!
Amúgy nem vagyok az öcséd, mivel szinte biztos hogy bőven a fiam lehetnél. Persze nem neveztél meg, se járatot, se időpontot, de ez rosszabb mint ha tettél volna. Így meggyanusitottál, becsületében megsértettél jó pár embert.
Ha te úgy gondolod, hogy hangulatkeltés, akkor hidd azt.
Igen azt hiszem. Bár te csak be állsz a sorba, és egy jó poént elsütöttél, amin majd itt az uri közönség csámcsoghat, amit például már P.G.1 már meg is tett. Amit nem akarsz megérteni, az az, hogy nem lehet csak így vagdalkozni. Szerintem fel sem fogod, hogy mit tettél.
Na látod, az is lehet, hogy pótjegyet vett, csak nem díjszabás szerint :) Nem is tudtam, hogy van olyan intézmény, hogy pótjegy...
Hát ez szomoru hogy még ezt sem tudtad. És igen, lehet hogy ez történt. De te már keményen vádaskodtál. Amugy a pótjegy azt hiszem kétezer forint. Az lehet akár pár ezer is. Te mit szólnál ha veled, vagy munkaköröddel kapcsolatban ilyesmit irnának a neten? És ugye sok ismerős azonnal rád gondolna. Te meg sem győződtél a tényekről, máris posztolod a netre.Na mindegy, mindenesetre gratulálok a "szemfülességedhez". Bár ez itt cseppet sem meglepő.
Nem neveztem meg, se járatot, se időpontot, se helyszínt, se jártaszámot de még utalást sem, hogy milyen eset történt. Akkor miért lenne becsületsértés?!
Sőt akár barátok, vagy kollégák is lehettek, és éppen tartozott az egyik a másiknak, ki tudja?
Nekem kurvára nem kötelességem feljelenteni bárki, hol élsz te?
Egyébként a feleségemmel együtt utaztunk, és akár ő is tanusíthatná, ha akarná, de mivel Debrecen kis település, és mi elég szem előtt dolgozunk, ezért nem vagyok hajlandó az ellenőrnek kinéző bácsik miatt bárhova is járni, bárki miatt nézegetni a hátam mögé folyamatosan.... mert akárt tetszik akár nem, ilyen világot élünk!
Egyik félnek sem szeretnék ártani, egy ilyen világot élünk (sajnos).
Hogy ezek akár "álellenőrök" is lehettek (nem kértem tőlük igazolványt), csak karszalagot láttam... azt meg... Tehát nem gyanusíthatok meg senkit, hiszen nem ismerem teljes körűen, hogy mi törtnéhetett (bár a feleségem észrevétele is azonnal ez volt, és a többi jel is erre mutatott).
Én csak felhívtam egy jelenségre a figyelmet. Ha a DKV emberei közzül van itt, akkor ha akar tud tenni valamit. Egyébként nem hiszem, hogy lenne értelme.
Ha te úgy gondolod, hogy hangulatkeltés, akkor hidd azt.
Ha te ennek szemtanuja voltál, kötelességed feljelentést tenni. Ha nem tetted, akkor megkérlek, hogy tartózkodj attól, hogy becsületsértő kijelentéseket tegyél nagy nyílvánosság előtt. Ha csak hallomásból terjesztel pletykákat, ne tedd. Tudod ez komoly dolog, még ha te jó poénnak tartod is a megjegyzésed. És ne gondold hogy ellenőr vagyok, mert nem. Ez nem szép dolog tőlled, és nem kéne hangulatot keltened minden bizonyiték nélkül. Kérlek ezt többet ne tedd. Amugy az egész fail, mennyi volt az a pár ezres? Mert miért adna valaki pár ezrest, amikor olcsóbban meguszhatja egy pótjeggyel. Aljas dolog így vádaskodni.
Tömegközlekedünk, ellenőrnek látszó bácsik kéregetik a használatra jogosító cetliket.
Egy fiatalembernél valami baki van. Hosszas magyarázkodás, aztán nyílik a buksza, előkerül pár ezredes, aztán nyílik egy másik buksza, ott pedig eltűnik.
Hát ma is tanultam valamit. Világéletemben debreceni voltam, de a Komáromi Csipkés György térről sose tudtam, hogy hol van, pedig már számtalanszor jártam arra. Bár igazából most sem látok a szemeim előtt egy "teret" ott, ahol van, csak a Vámospércsi utat.