Hali. Láttam már olyat mitcu colt -nál hogy a víz pumpánál elkoptak a lapátok, bár abban volt valami hűtő tömítő folyadék. Szerintem ez a sűrű lötyi ette meg a lapátokat. Mondjuk ez az olcsóbb verzió. Reménykedjünk hogy Neked is valami egy szerű baki okozta a hibát. Felétek hogyan áll a havazás?
ÁÁÁÁÁÁ! ma jöttek meg a szerelők a síelésből!!:-D Hétfőn esnek neki a motort szétszedni. Igazából azt nem értem,és ekkor kezdődőtt a dolog. Dec 18-án mentünk fuvarba Hollandiába és menet közben a hűtő aljára felcsapódó latyak ráfagyott!!!!Hogy ez hogy történhetett azt nemtooom!!Alapba -20 fok volt,most erre jött a menetszél kb lett -40-50 fok!!Egyszercsak höfok fel,világított mint a karácsonyfa ozt ennyi!!!!onnantól kinlódás volt hazáig!!egyenesen úgy ahogy fenn volt a víz,emelkedőn teljesen felment,lejtőn visszahült. A másik amit nem értek,hazafelé kb Bécstől semmi baja ,leraktam a szervíznél azóta ott áll. Igaz februárra terveztem egy generált mert azért az elmúlt 1 évben kapott rendesen,meg amit az előző gazdijától. Egyébként nagyon jó kiállta az elmúlt 200ezer km-et az 1 év alatt.Semmi komoly kehéje nem volt,az ebből adódó kopó alkatrészeken kívül. Egyébként akkor cudar egy idő volt!Ahogy elnéztem elég sok autós kinlódott.Igaz ez nem vígasztal.
azt irta a komputer az ABS-re hogy kontakthiba,végégnéztem mind a négy keréknél de semmi, akerekektől 30cm-re vannak a csatlakozók, azok is tiszták, a motortérben hol van az ABS fejegység?
Ez nagyon jó. Autópályán 130. Lassan az általam választott sebességet eléri a megengedett legnagyobb sebesség. :) Ha így haladunk fejleszteni kellesz a gépet h. tartsam a tempót a többiekkel.
Nem saját elgondolásból cseréltem így az olajat. A szervizes kérdezte az első olajcserénél: "30 vagy 50 ezres olajat kér bele?" Céges kocsi volt, úgyhogy bevallom, le se szartam. Mivel 10-12 ezret mentem havonta és hetente 5-6 nap kellett a kocsi, azt mondtam, legyen 50, kinek van ideje kéthavonta olajat cserélni.
Az elején kifogtuk a gyerekhibáit, aztán valóban 50 ezer km-enként jelentem meg vele a szervizben. Persze a toronycsapágyak meg egyéb a rossz utak miatt kopó alkatrészek fogytak rendesen. 200 ezer ft alatt (2002-3) nem volt egy szerviz se. De ment a kocsi, mint a svájci óra, ennél jobb autóm még sose volt!
Ezt inkább szégyelni kellene, mint dicsekedni... Már a 30ezres olajcsere periódus is határeset, akinek fontos a motor állapota, max. 15ekm után cserél, főleg dízelnél.
Talált süjedt ? Én is a sűrű ellenörzés híve vagyok, mivel sokat gurulok. Rengeteg felesleges pénzt lehet meg spórolni. Pl. hátsó fékbetétek. STB. Kis csikó koromban volt mikor 30 000 km is mentem egy hónapban de az már nem volt egészséges dolog, bár ezt Te is tudod.
Dehogy emészt, xarok rá :) Csak mondom a másik végletet. 2002-3-ban volt egy Opel Signumom 2,2dti. 2 év alatt 225.000km-t ment, 50.000 km-enként cseréltettem benne olajat. Hibátlanul adtam le a cégben, tudomásom szerint 330.000 km-nél adták el. De biztosan szerencsém volt vele :)
Hát azért qrvara nem miliókat hoz!!! Amúgy meg egy átvizsgálás nem 10ezrekbe kerül!!!!4ezer km-enként azért történhet bármi olyan amit jó ha azért észrevesznek,és nem a köv.út közepén állítja meg az autót. Meg nem minden átvizsgáláskor cserélnek 10ezrekért alkatrészeket!!!! Hát ha más "írásmódban"tetted volna fel ezt a kérdést,még választ is kaptál volna!!! Így emésszen a kiváncsiság!!!:-DDDDD BÜÉÉÉKKKK
Hm,nekem a szervizbe került ennyibe,ja és gyári vizpumpával. Nem voltak kétségeim mert láttam a régi vízpumpát meg az újat is:-D(én szerzem magamnak az alkatrészeket) Vezérműszet vízpumpával(gyári)35ezer+szűrők olaj munkadíj. És nem az én időm ment!!!
Hát vagy valakinek kellet,vagy javítva volt. Hát ha vezérműszíjat cseréltek akkor illő lett volna a vízpumpát is,legalábbis én egyszerre szoktam.(legalábbis remélem kicserélték és nem csak kifizettették velem!!!!) :-D
Üdv Mindenkinek!
Most vettem egy 2006/9. havi Vivarót, 1.9 CDTI 9 személyes. Az előző gazdája az Abaland kft. volt. Ha valaki tudna mesélni az előéletéről, azt megköszönném. Most 84e km. van benne, de szerintem visszatekerték. Szervizkönyve sajna nincs. A vízpumpája és a hosszbordás szíj még az eredeti volt rajta, de a vezérműszíjat már cserélték. Amit hiányolok, hogy az ajtókon nincs rajta a „cici100” felirat. A Tieteken van? BUÉK!
Sziasztok! Tegnap menet közben kigyulladt a töltésjelző hibajel-vagy mi- és az autó nem gyorsult, épp, h csak cammogott. Azt hittem, h le is fog állni. Meg tudjátok mondani mitől van ez? Köszi: C.
Szóval: Nekem is volt ilyen hiba, aztán a Használati utasításban olvasva a gázolajszűrőből leengedtem a vizet. ( az alján van egy műanyag csavar, meg a tetején is. mindkettőt fel kell lazítani vigyázva, hogy le ne essen az alsó, mert megtalálni az egy rémálom.) Láss csodát, megszűnt a hiba és a lovak is visszajöttek.
udv ku nyóc olajat ne vegyetek mert üzemmeleg motornál olyan mint a viz, kenésre is meg állagra, mondta nekem egy jó forgalmú mühelyből, egy korrekt 55éves autoszerelő mester fönök.