Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kalóz és társai Creative Commons License 2006.10.06 0 0 4572

SZia!

 

Nehéz ügy!

 

A srácok közül nem ismerzs egyet sem? Esetleg ismerősöd gyereke ? Így lehetne hatni rájuk közelebbről. Ez lenne az egyik ötletem.

 

  Mivel többen vannak, mindig lesz egy búzdító! Az összeset nem tudod meggyőzni, ezért az összeset be kell "ijeszteni" egy picit. Kilátásba kell tenni (normális stílusban), hogy rendőrségi ügyet csinálsz belőle és az összes tulajnak meg kell fizetniük az okozott kárt az Ő Szüleiknek. Kamerára is fel lehetne venni az erkélyről, már csak a nyomaték kedvéért.

 

Hát ennyi jut eszembe.

 

Természetesen vedd figyelembe, hogy gyerekek akik éppen bandáznak és nagyobb olyankor ez EGO-juk ... de igazából vhol mindegyik tudja, hogy rossz amit csinálnak így együtt .... és két lüke, rosszul nevelt társuk miatt nem akar szívni mindegyik.

 

Kalóz

 

 

Előzmény: Kóma mester (4570)
Komis Creative Commons License 2006.10.06 0 0 4571

Együttérzek veled!

 

Én magam az alábbit tenném.

 

1. Beszólnék az iskolába. Ha a rendőr kint posztol a zebránál, akkor ugyan már néha kisérje el a gyerekeket egy kicsit....

2. A többi autó szélvédőjére egy kis tájékoztatást az ügyben. Több szem többet lát, több láb több ilyen gyereksegget tud szétrúgni...

 

üdv

Előzmény: Kóma mester (4570)
Kóma mester Creative Commons License 2006.10.06 0 0 4570

Sziasztok srácok

 

Sajnálatos dolgot osztok meg veletek, kb egy hete láttam meg az auton egyik reggel, hogy a hátsó lökhárítóm felső részén ugy, egy 25 centis mély alapozóig nyúló karcolást ejtett valami nagyon jó szándékú emberke, mondanom sem kell hogy két napig nem tértem magamhoz hogy az uj autómat amin semmi karc és stb. nem volt tönkretették, de belenyugodtam mondván nem lehet  mit tenni, nem tudom ki volt, bár sokat adnék ha a kezem közé kerülne.

 

Tutti hogy nevemhez méltón kómába juttatnám...

 

de ez még nem minden, 3 napja az asszony jön elkeseredve hogy a jobb oldalán is van egy, megnéztem, és a tanksapkától a hátsó ajtó elejéig egy szép kulcs által vésett ív keletkezett, kezdtünk komolyan kétségbe esni, hogy valaki ennyire utál, vagy azt hiszi hogy az ő helyén állok (25 éve lakom a II. ker.-ben és eddig ilyen problémám nem volt) vagy esetleg utálja a lacettit, vagy csak egy utolsó szemét patkány, de nem tudtunk rájönni , hogy ki lehet.

 

Tegnap délután nézelődöm az erkélyen mert most már rá vagyok hegyezve az elkövetőre, és látom hogy jön egy 10 fős kb. 7-8.os iskolás csoport, és a szomszédom HRV-je mellé érve két kis faszgyerek letérdel és kiterik a szelepsapkáit, leordítottam , erre, ahogy várható volt elfutott az összes, ugyhogy felteszem ők rongálják itt a kocsikat, csak az a baj hogy nem tudok mit tenni ellenük.

Egész nap nem állhatok az utcán.

 

Nincs ötletetek hogy mi legyen?

 

Köszi

pitty77 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 4569
Sziasztok!


Tudtok mondani egy konkrét direkszűrő típust?
Sajnos nem a találkozó időpontja nem jó, mert akkor este jövünk haza Prágából, de jó szórakozást nektek!

pitty77
Picuj Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4568
Húha hát akkor nem tudom mi lehet a gáz....
Előzmény: georgbob (4559)
Frankie-boy Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4567

Köszi srácok!

 

Sokat segítettetek!

Azt hiszem a prolongról lemondok, de a 4 pólusú gyertyán még gondolkodom...

Nincs szükségem teljesítmény-növekedésre, és fogyasztás-csökkentésre sem, igazából csak a motornak szeretnék kedvezni, de félő, hogy az alváz úgyis előbb leesik...hisz manapság erre álltak rá az autógyárak, hogy minnél előbb vegyük a következőt!

 

Üdv

R*R Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4566

Szia!

"Arra gondoltam, hogy a 30 ezres szervíznél prolongot kéne bele tölteni olajcserénél! Illetve négypólusú ún. repülőgyertyát szeretnék bele rakni!

A szervíznél azt mondták, hogy nincs akadálya, a garancia nem vész el!"

 

Ha az ilyen típusú adalékolást elkezded - ismételheted minden olajcserénél!

A fórumon eddig senki sem számolt be róla és sokunk nem is fog, abban biztos vagyok!

A gyári gyertyák kiváltása ízlés dolga, ha tökéletesen működnek szerintem felesleges és semmi teljesítmény növelő-fogyasztáscsökkentő hatása nincs.

Ha a két célt vagy csak egyikét akarod elérni (4225) alatt találhatsz lehetőséget.

Üdv

 

 

 

 

Előzmény: Frankie-boy (4558)
R*R Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4565

Szia!

Köszi a segítséget!

Előzmény: Komis (4555)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4564
Köszi !
Előzmény: Kalóz és társai (4562)
budatomy Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4563
Szerintem a prolongot felejtsd el, mert csak a pénzed pazarlod. Az autóban nincs sok kilóméter, és a prolonggal inkább csak a reklámot vásárolod meg, de sokat nem ér.
A négypólusú gyertya az többet ér, de azzal sem lőssz nyulat, Nem fog jobban menni a kocsid tőle. Nekem előtte mazdám volt, és a mikor ilyen gyertyát tettem bele azt mondta a mazda szerelőm, hogy mi ez? Helokopter?
Előzmény: Frankie-boy (4558)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4562

Szia!

 

Többen is raktak ilyen méretet a gyári lemezfelnire ... és olcsóbb is mint a gyári méretű gumi.

 

 

Előzmény: Törölt nick (4561)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4561
Gyors kérdés gumi ügyben.

Ez a gumi 185/60 R15 rámegy a gyári felnire ? (amin most 195/55 R15-ös van)
ivb Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4560
Akkor az a baj:-)))
Előzmény: georgbob (4559)
georgbob Creative Commons License 2006.10.05 0 0 4559
Hát az baj, ugyanis nekem mindig van benne lemez!!!!!!!!
Előzmény: Picuj (4557)
Frankie-boy Creative Commons License 2006.10.04 0 0 4558

Sziasztok!

 

Egy kérdéssel fordulok hozzátok...

Van egy 23e km-es 1.6-os Lacsim, és eddig szuper jó minden (lassan másfél éve már)! :-)

Mindenki dícséri, még az is aki más márkát választott!!

 

Arra gondoltam, hogy a 30 ezres szervíznél prolongot kéne bele tölteni olajcserénél!

Illetve négypólusú ún. repülőgyertyát szeretnék bele rakni!

A szervíznél azt mondták, hogy nincs akadálya, a garancia nem vész el!

 

Mi a véleményetek erről? Van-e valami ellenvetés, ill. javaslat?

 

Üdv: Feri

Picuj Creative Commons License 2006.10.04 0 0 4557
Az a helyzet, hogy mindig benne hagyok egy lemezt, és így megszűnik a probléma.:)
Előzmény: georgbob (4556)
georgbob Creative Commons License 2006.10.04 0 0 4556
Na már megint a probléma!!! Ha jól tudom Picujnak lett olyan gondja, hogy reggelre bekapcsolt a cd-s rádió! Ma megyek ki reggel, hallom szól a zene. És honnan? Hát a kocsiból!!! Picuj, mi a helyzet ezzel a hibával?
Komis Creative Commons License 2006.10.04 0 0 4555

Üdv R*r!

 

Szerintem a topik cheklámpája kigyulladt, azért a néma csönd..

 

Sima tesztelős kanyart futottam Chevy Captiva-val. Marhára tetszett..!! Az asszony rögtön velős megállapítást tett (500m vezetett ő is). Szerinte a Lacsi kicsit nőies, neki a Captiva jobban bejön, mert karakteresebb. Erre közöltem, hogy a pénztárcánk méretéhez igazítva nekünk a Lacsi karaktere a legjobb..:-))))

Nézegettem az Epica-t is, de a dizánj nem jött be.

 

Szép napot!

Előzmény: R*R (4554)
R*R Creative Commons License 2006.10.04 0 0 4554

Sziasztok!

Talán kicsit lefagytunk (?) a vénasszonyok nyarában....

Úgy hozta a sors, BMW 530 d-ben (2005 évj.) vezettem- és volt ami nem tetszett (!): a bőrbelső váratlanul keményre sikeredett, igaz ebben a kivitelben időtállóbb és a koptatást is jobban bírja a komfort rovására. A többi passzol...

Nincs pótkerék, mert kiszúrt köpennyel is lehet hajtani 80-al a következő gumisig, de télire már kell a pótkerék, mert sérült télivel egy métert se tovább.

Egyéb tesztvezetésen volt valaki?

R*R Creative Commons License 2006.09.30 0 0 4553

Szia!

 

"Ha kigyullad, akkor gáz van, és vészüzemmódba kapcsolja a motort (épp csak gurul). Akkor el lehet vinni szervízbe, ahol vonogatják a vállukat." (3480)

Nem minden esetben, lambda hibánál (vagy jelnél) a motor teljesítménye nem változik! Előtét-chipek használatánál ismétlődhet a hiba (mindkét szonda azonos jelet küld egyszerre)

Előzmény: Törölt nick (4551)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.30 0 0 4552

Köszönöm barátom remélem sose látom

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.09.30 0 0 4551

Röviden: RTFM. Hosszan pedig az a sárga lámpa, ami a benzin és hőmérséklet óráknál van, a légzsák lámpa felett, és indítás után már nem látszik. Ha kigyullad, akkor gáz van, és vészüzemmódba kapcsolja a motort (épp csak gurul). Akkor el lehet vinni szervízbe, ahol vonogatják a vállukat.

 

Előzmény: Kóma mester (4550)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.30 0 0 4550

Srácok

 

Tudom hogy én vagyok a sötét, de mi az a checklámpa, azt hiszem jól írtam?

 

Köszi

 

(még a mester sem tudhat mindent :) )

Kalóz és társai Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4549

"Nem kell feltétlenül bedőlni a dumáknak."

 

Rendben.

 

Megfogadom.

 

Mellékesen ez az én véleményem is.

 

Kalóz

Előzmény: georgbob (4548)
georgbob Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4548
"nem is volt check lámpám 3 év alatt 1x sem (Kalos), másoknak pedig többször is. Megoldásként MINDIG azt javasolta a szervíz, hogy pörgetni kell, nem szabad félni a hangjától, ki kell húzatni, stb, stb"

Azért ezzel nem értek teljes mértékben eggyet. Nem hiszem hogy úgy árulják az autókat, hogy: -ha nem akar visszajönni az autóval, akkor pörgesse...- Engem fél évig etettek ezzel a hülye dumával, addig, amíg egyszer egy padlógázas előzésnél tiltott le a cheklámpa!!! Érdekes módon ekkor már előkerült a GM körlevél a rossz zárásszögű szelepekről, ki is cserélték és láss csodát azóta nekem sincs lámpaprobléma. Nem kell feltétlenül bedőlni a dumáknak.
Előzmény: Kalóz és társai (4543)
Komis Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4547

"valaki szükséghelyzetben Lacettit először padlóz le- 6000-6500 ford körül "

 

Ezt most tapasztaltam. M9-en 3 fokozatban előztem egy 'lassú' thgk-t és bizony az előzés végére (amikor biztonságos seb különbséget éreztem) bizony majd 6000 fordulaton váltottam. Mostanába tolom felfelé a fordulathatárt váltásokhoz (9xxxkm), ami egyre kellemesebb vezetés érzetet ad.

 

 

Szervíz tapasztalat

A kocsit elhoztam a javításból, úgy néz ki mint 0km-nél!! A szekszárdi szervíz kitett magáért..:-)) Dicséret illeti Kovács István műszaki vezetőt - a kiszolgálás az ügyemmel kapcsolatosan *5-ös. 

 

Üdv

Előzmény: R*R (4545)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4546

SZia!

 

  Igen a leszabályozást  nem említettem, de már régebben is írtam, hogy ismerkedni kellene kocsival néha , ha már ennyit használjuk. Bizony van a ki 4esben meg 5ösben megy emelkedőkön és hiányolja az erőt. Ott és akkor nem ártana ha visszakapcsolna és elhúzna kapaszkodósávba. Ekkor nem kell  fordulatszámmérőt figyelni csak visszakapcsolni 1 vagy 2 őt és gázt nyomni ....

 

  Lehet, hogy Te (Ti) már hozzászoktatok a sportdobbal meg d.szűrővel járó hanghoz és már csak azt nevezitek hangnak de amúgy is van hangja és az is elég élvezetes adott esetben. Ezt persze sokan szenvedésnek hallják a kocsi részéről, "sajnálom húzatni" , "olyan mintha erőlködne" meg ilyeneket írtak ezzel kapcsolatban.

 

  Nem a szélsőséges esetek legszélsőségesebbjéről beszéltem, amikor előzéskor bejöttek már mögéd szintén előzni és Neked kell helyet hagyni a mögötted lévőnek is , hogy beférjen mögéd ,  mert szemből már igencsak jön a baj ..... Ilyenkor kellene ismerni az autót és hangra váltani mert a szemed máshol van éppen ...

 

A leszabályozást megtapasztalni nagyon hasznos, még a régóta vezető embereknek is, ugyanis elég ilyesztő (először, mondjuk nem egy tudatos próba alkalmával) . Tudod hogy lesz mégis váratlanul ér ! Elmegy az nyomaték 0-ra és viszlát gyorsulás .....

 

 

Kal

 

R*R Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4545
Szia! "...Megoldásként MINDIG azt javasolta a szervíz, hogy pörgetni kell, nem szabad félni a hangjától, ki kell húzatni, stb..." Diretszűrő és sportdob nélkül nincs is hangja! Szerintem gondot okozhat: ha valaki szükséghelyzetben Lacettit először padlóz le- 6000-6500 ford körül a leszabályozó motor úgy torpan meg, mintha fékezne! Az elvesztett tizedmásodpercek és lendület a legrosszabbkor is bekövetkezhet. Rutin nélkül kiutat keresni adott kiélezett forgalmi helyzetben, ugyanakkor a fordulatmérőt követni még időben a váltáshoz is- jobb nem megélni. Hasonló a csúszópályás manőverhez. Sose legyen szükség egyikre sem, de mindkettő előfordulhat és lehet, hogy utólag tanulni nincs lehetőség. A leszabályozási fordulatot, ha másért nem a fentiek miatt biztonságos körülmények között 2-3. fokozatban a "szelid motorosoknak" is hasznos lehet megtapasztalni.
Előzmény: Kalóz és társai (4543)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4544

Hi!

 

  A http://www.lacetti-klub.hu/ -n nyitottam egy topic-ot az autógumi beszerzéseknek. Kérlek dobáljátok bele, hogy ki mit hol, és mennyiért vásárolt. Hipermarket szuper akciók is jöhetnek, bármi. Engem személy szerint nem érdekelnek a premium márkák de sokan azt is keresik és nyílván az ember ott veszi meg amit kigondolt,  ahol olcsóbb vagy jobban megéri vmi másért. Így mindenkinek hasznos lenne, ha egy helyen lennének ezek az infók ....

 

Üdv: Kalóz

 

Kalóz és társai Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4543

Hi!

 

  Egyetértek az íróval , szerintem is a "nem pörgetéssel" sokan ok nélkül kárt okoznak maguknak és picit az autójuknak is. "Magunknak" azt úgy értem, hogy nem uralják, nem ismerik az autójukat igazán és bizony ez ritka de nagyon fontos pillanatokban bajt is okozhat ( vannak helyzetek amikor nem szabad elváltani, hanem nyomni kell ) . Persze mindez ember függő . Az autónak pedig egyértelműen gondot okozhat az ÁLLANDÓ alacsony fordulat, hiszen nem erre van kitalálva ez a "technika" . Az előző autómat is pörgettem normálisan (nem állat módjára), nem is volt check lámpám 3 év alatt 1x sem (Kalos), másoknak pedig többször is. Megoldásként MINDIG azt javasolta a szervíz, hogy pörgetni kell, nem szabad félni a hangjától, ki kell húzatni, stb, stb

 

 

  Üdv: Kal

Előzmény: MA850 (4542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!