Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Bizony járt villamos méghozzá a Hatvan utcán jött végig. Vágóhídas rész tetszik ugyannazza híd van még most is a Záhonyi vonal fölött és ki volt használva rendesen a leírások alapján 3 kocsis járt. Melyik bolond szűntette meg? Vasárnap bejárom az egykori 5-ös vonalat nem tudom mennyi minden marad meg belőle, lehet semmi.
Nem tudom hogy járnak holnap de többiek megmondják.
37-es busz Kondorosi Csárda után hagyja el a városhatárt addig városi szakaszon halad. Elég nagy távolságra vannak egymástól 1 km biztos van vagy több. Csereerdő megállóig együtt halad a kisvasúttal. Csereerdőnél megáll bármilyen távolságibusz ami Vámospércs irányába megy és fancsikán is megáll az közép tájon van Csereerdő és a várohatár között.
Tényleg, kérdezek én is hülyeségeket, köszi. Már csak az a kérdésem, hogy holnap szombati, vagy vasárnapi közlekedési rend szerint mennek a helyijáratok Debrecenben?
Illetve a Debrecen - Vámospércs és a helyi 37-es járat megállói mennyire fedik egymást?
Végre sikerült utaznunk az ikerkocsis villamossal:) Nem semmi milyen régi teljesen más a belseje mint a bengálinak fábol van a szék a padló és az ajtók. Fél kört mentünk vele mert sok ember volt rajta kevés volt a 2 kocsi. A vezető mellett jó volt állni és nézni hogy oda húz.
Nagyállón a kijelző valami nem stimm. Telsejen máshogy járnak a buszok lehet azt hiszi a gép hogy munkanap van? Még Józsai is ki volt írva.
A Pesti utca a Böszörményi út felől volt lezárva, tehát a Kishegyesiről be lehetett hajtani. Persze akkoriban még csak 2*1 sávos volt, a két szélén fasorral, illetve megvoltak még a villamosvonal maradványai is.
A Tescónak azon a részén, ahol most az árufeltöltést végzik, egy roncstelep volt, lehetett ott látni selejtezett Ikarusokat, villamosokat és sok más egyebet is, gyerekszemmel nézve érdekes volt.
De a placc többi része se volt annyira üres, pl a Kishegyesi és a Pesti utca sarkán valamilyen cégnek a telephelye volt, annak a szélére akkoriban szintén le volt támasztva egy roncs, zöld színű Ikarus 255-ös. Az István úttal szemben egy óvoda volt, a telek többi részén meg kertek, házak.
Az ElektroWorld területén pedig egy bútorgyár működött, ennek egy része látszik is az alábbi képen:
Gyerekkoromban (20 éve) a Pesti utca zsákutca volt, a Kishegyesi fele nem lehetett kijutni, csak gyalog (vagy én biciklivel). Forgalom szinte semmi nem volt rajta. A Tesco placca meg úgy emlékszem, ilyen omladozó kerítéssel volt körbekerítve, belül meg a nagy semmi. De lehet, hogy tévedek. Néha eszembe jut, 20 éve milyen volt a város, de pl. a Debrecen pláza helyén nem tudom mi volt.
Létezett a Pesti utca (még villamos is járt rajta anno), csak keskeny volt.
A Segner tér más volt. A buszok külön helyről indultak, mint a trolik. Ott, ahol most a józsai buszok hajtanak be.
A tér szerkezetét nehéz lenne elmesélni. Enyhén ívelt volt a Hatvan utca felé, és egyenesen lehetett haladni a Csap / Vendék utcákra, amik akkor még egyirányúak voltak.