Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GARFIELD Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1334
A láng autónál 200ezer huf/db

vegyél bontóban, illetve a használtautó.hu-n hirdetnek 35-40 ezer körül felújított injektorokat. Keress rá!
Előzmény: Tomas79 (1325)
GARFIELD Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1333
OFF citroen/fiat/peugeot ON kisbuszban van hátul kiegészítő fűtés. Van benne ventillátor, valahogy így néz ki:



Előzmény: kreutzb1 (1330)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1332
Hali!

Kovács Zsolt 06309024568
Csak nem haragszik senki hogy kiírtam az elérhetőségét,Ő meg pláne ha munkája adódna innen!!:-D
A Tranzitomba is hamarosan kerül kályha mert ezek az idióták nem raktak!!!Hát nagyon gáz nélküle.
Előzmény: soonó (1331)
soonó Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1331
"A kiegészítő kályha már át van alakítva programozható állófűtéssé."

Ezt ki csinálta, és hol? Vevő vagyok rá, mert nekem is van fűtés, de csak az automata.
Előzmény: kreutzb1 (1330)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1330
Szóval!!
A kiegészítő kályha már át van alakítva programozható állófűtéssé.
Valamikor a vaterán vettem egy olyan szerkezetet ami nemtudni milyen autóban egy fűtő egység volt.Egy fekete doboz ami áll fűtőbordákból amiben természetesen a víz cirkulál+ egy ventilátor.Na ez pont befér a hátsó üléssor alá,már csak a vizet kell odahúzni meg egy szabályozható 12 volt kell neki és kész a fűtés.Valahol van fénykép róla de nemtom hol.majd lefotózom megint:-D

Régen mikor busszal jártam suliba ,a jó kis ikaruszokon az ülések alatt voltak ilyenek
cs!pesz Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1329
Én még nem voltam abban a műhelyben, de elképzelhetőnek tartom h. esetleg létezik náluk felujított porlasztó is cseredarab nélkül természetesen drágábban. Mivel a Te esetedben más alternatíva nincs sztem próbáld meg v. várj még egy kicsit hátha írnak többen is és okosabbak leszünk.
Esetleg bontóból venni és elvinni hozzájuk... ilyenek jutnak eszembe.
Sok sikert!
Tomas79 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1328
A km meg elvileg valos,2006-os az auto,hozzám 3 hónapossan került összetörve.Én 25 ezrenként cseréltem minden szüröt+minőségi olajat.Az auto természetessen nem garis....
Előzmény: cs!pesz (1326)
Tomas79 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1327
Sajna a régi már nincs meg,igy ugy érdekelne hogy ujakat kapok,mivel a mostanit lenyulták joakarok...
Előzmény: cs!pesz (1326)
cs!pesz Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1326
Az 1228-as hozzászólásba van egy műhely honlapja. Állítólag ott jól dolgoznak és fel lehet ujítani a porlasztókat.
Lehet h. inkább azt kellene megpróbálni mert egy új kb. 120 ezer pénz (/db!)

Egyébként a 106 ekm-es kmóra állás valós? Elég kevésnek tűnik. Vagy a gázolajszűrő nem volt cserélgetve időnként , sztem. Persze ezzel nem azt akarom mondani h. a Te hibád, lehet h. a szervíz cserélte (papíron).
Tomas79 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1325
Sziasztok!
segítségre lenne szükségem.
Hol és mennyiért lehet beszerezni 4 db injektort 10 le-s 2.5 cdti motoros Movanohoz?
Sajnos 106 ezernél megadta mind a 4....,sőt még nyomocsövi szelep is...
Tomo
iszkiry Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1324
Esetleg nem porosodik valakinek a padláson egy nyári Continental Vanco 195/65R16C. 1 db. kellene.
GARFIELD Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1323
Lehet kapni, CAN busra illeszkedő tempomatot, hogy kb egy óra alatt be lehet szerelni. nem túl bonyolult....
Előzmény: öcsiba (1321)
llaller Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1322
köszi frecska
Előzmény: frecska (1320)
öcsiba Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1321
Hali.
Mi, Mi, mi Fűtés hátul. Na ezt nem úszod meg ilyen könnyen. Nekem is csak klíma van a két sori le fúvóknál, ott kellene akkor elöl cserélni szabályzót is hogy lehessen állítani a hő fokot. Vagy ez csak a vezető ülés mögötti lefúvó lenne a padlónál ? Ha már felcsigáztál minket tessék VALLANI..........
Apropó. Van valakinek gyári tempomat, Ez is érdekelne van e külön modul hozzá ?

Nem régiben beszéltünk a gyári rádiókról, nos annyit sikerült kiderítenem hogy létezik hozzá egy konverter amivel lehet USB csatlakoztatni a rádióhoz és így marad miden funkció. Valami ilyesmi...

http://apronet.hu/elado_mp3__as_renault_audio_connection_box___usb__jack__i_pod_muszaki_cikkek_25000_forint_aprohirdetes=9089701
Előzmény: kreutzb1 (1311)
frecska Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1320

EGR szelep (1.9 CDTI) 3  csavarral van rogzítve, kiszeded mind a 3 csavart, majd elforgatod a szelepet addig amíg 2 csavarral tudod újra rögzíteni. 1 csavar ki fog maradni, azt elrakod.

Nekem nem volt csak alapjáratom, gázpedál benyomásra nem reagált, átfordították és megjavult, utána szétszedtem és kipucóltam (wd-40  vagy fékbetét, vagy motorblokk lemosóval) azóta jó.

Előzmény: llaller (1310)
I've an ask Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1319
Hali!

Van valakinek jó szerelője Bp-ten?
I've an ask Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1318
Igen!
Előzmény: VivarosCsávó (1317)
VivarosCsávó Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1317
I've an ask: akkusarut nézted?
llaller Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1316
köszönöm a választ, most nézem hogy milyen tuningok vannak, azért érdekel, mert sokat megyek külföldre, és egy ilyen hiba odakint odavágja az embert anyagilag,tréler stb. azért is érdekel engem, hogy rá tudjak készülni a ygors hibaelháritásra. kiváncsi lennék frecska esetére is, mégegyszer köszi iszkiri
Előzmény: iszkiry (1314)
I've an ask Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1315
Hali!

Segítséget szeretnék kérni, a Vivaroval jobbra kanyarodáskor kivillan a izzító szál és leáll a gépkocsi, utána ha vissza áll egyenesbe megy tovább. MI LEHET A BAJ?
iszkiry Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1314

a kép csak illusztráció

 

A képek lemaradtak...

Előzmény: iszkiry (1313)
iszkiry Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1313

Az EGR szelep, mint a neve is mutatja (Exhaust Gas Recirculation), kipufogógázt vezet vissza az égéstérbe, hogy csökkenjen a motor károsanyag kibocsátása. EGR szelepen egy idő után lerakodások keletkeznek, és onnantól nem működik tökéletesen. Dízel autóknál a kipufogógáz szilárdanyag tartalma (korom) miatt ez az állapot gyorsan, akár néhány tízezer km alatt bekövetkezik, és a hibásan működő EGR szelep ráadásul becsapja a vezérlő elektronikát és hibaüzeneteket generál. Elméletileg tisztítható, de a gyakorlatban azonban sokszor csak a csere segít. Ezért tálaltak ki a szelep "lefalazását". A Lagúnákban (1.9 dci) megoldható, hogy  más pozícióban (elforgatva) szerelik vissza. Ekkor a szelep működik, de nem befolyásolja a motor működését. De a vezetéket vissza kell kötni, mert a computer figyeli a szelep működését. A piros vonal mutatja, hogy hol lehet szétválasztani, és csak a szelep részét fordítani. A Lagúnánál nekem össze volt szegecselve a furatoknál, szét kellett fúrni őket.  Lagunánál működött, de VIVÁRÓNÁL/TRAFICNÁL MÉG NEM PRÓBÁLTAM!

Előzmény: llaller (1310)
GARFIELD Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1312
Hátsó fűtőegység?

Nekem nagyklímás a kocsim, de csak hűteni és nem fűteni tud. Létezik hozzá gyári fűtés? Az ugye 1értelmű, hogy a vízcsövet el kell hozzá húzni hátra. Bár én inkább a kipufogócső melegét használnám egy hőcserélővel.....
Előzmény: kreutzb1 (1311)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1311
Hali!

Má szét van kapva,holnap jön meg minden alkatrész.Konkrét dolog nem jött elő,vagyis igazából ők is ezt a fűtés dolgot mondták.Tényleg ment a fűtés mert majd megfagytak az utasok hátul.Ezért most tuti be lesz kötve a hátsó fűtés.Már rég megvan az egység de még nem lett rákötve a víz.
Előzmény: öcsiba (1305)
llaller Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1310
szevasztok ezt hogy kell értelmezni gyakorlati szempontból, mit hova hogy forditottak?
Előzmény: frecska (1308)
GARFIELD Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1309
INjektorokat kikapni, kb 20 perc. Könnyen kijönnek.....
Előzmény: öcsiba (1305)
frecska Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1308

Opel vivaro 2004 1.9 CDTI fordítható, nekem is átfordították

ideiglenessen, de utána kipucóltam és visszafordítottam, a szelepet.

Az átfordítás idejére az elektromos kábel le volt húzva a szelepről.

 

Előzmény: iszkiry (1307)
iszkiry Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1307
A lagunámnál fordított a szelepen, így úgymond levakoltam vele a nyílásokat. Elméletileg a fogyasztása is kevesebb és a teljesítménye is jobb kell, hogy legyen. A szelep örök élete is garantálva van. A vivárónál még nem néztem, hogy lehet-e fordítani.
Előzmény: llaller (1306)
llaller Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1306
én tegnap mentem egy 1700-at, na mondom most kiderül, jó vagy rossz lesz az autó(100-150km-en belül menetközben leállt, alkalmanként többször, már nem idegesitett a hibajelző) egészen végig semmi baj nem volt vele, egyértelműsödött a hiba az AGR szelep volt a hunyó(tele volt olajsárral,kitakaritottam, okés lett)
öcsiba Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1305
Hali.
Ha majd lesz időd, mesélj a fejleményekről. Sikerült e simán kiszedni az injektorokat, illetve mit sikerült megállapítani a hibáról....
Előzmény: kreutzb1 (1301)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!