Kovács Zsolt 06309024568 Csak nem haragszik senki hogy kiírtam az elérhetőségét,Ő meg pláne ha munkája adódna innen!!:-D A Tranzitomba is hamarosan kerül kályha mert ezek az idióták nem raktak!!!Hát nagyon gáz nélküle.
Szóval!! A kiegészítő kályha már át van alakítva programozható állófűtéssé. Valamikor a vaterán vettem egy olyan szerkezetet ami nemtudni milyen autóban egy fűtő egység volt.Egy fekete doboz ami áll fűtőbordákból amiben természetesen a víz cirkulál+ egy ventilátor.Na ez pont befér a hátsó üléssor alá,már csak a vizet kell odahúzni meg egy szabályozható 12 volt kell neki és kész a fűtés.Valahol van fénykép róla de nemtom hol.majd lefotózom megint:-D
Régen mikor busszal jártam suliba ,a jó kis ikaruszokon az ülések alatt voltak ilyenek
Én még nem voltam abban a műhelyben, de elképzelhetőnek tartom h. esetleg létezik náluk felujított porlasztó is cseredarab nélkül természetesen drágábban. Mivel a Te esetedben más alternatíva nincs sztem próbáld meg v. várj még egy kicsit hátha írnak többen is és okosabbak leszünk. Esetleg bontóból venni és elvinni hozzájuk... ilyenek jutnak eszembe. Sok sikert!
A km meg elvileg valos,2006-os az auto,hozzám 3 hónapossan került összetörve.Én 25 ezrenként cseréltem minden szüröt+minőségi olajat.Az auto természetessen nem garis....
Az 1228-as hozzászólásba van egy műhely honlapja. Állítólag ott jól dolgoznak és fel lehet ujítani a porlasztókat. Lehet h. inkább azt kellene megpróbálni mert egy új kb. 120 ezer pénz (/db!)
Egyébként a 106 ekm-es kmóra állás valós? Elég kevésnek tűnik. Vagy a gázolajszűrő nem volt cserélgetve időnként , sztem. Persze ezzel nem azt akarom mondani h. a Te hibád, lehet h. a szervíz cserélte (papíron).
Sziasztok! segítségre lenne szükségem. Hol és mennyiért lehet beszerezni 4 db injektort 10 le-s 2.5 cdti motoros Movanohoz? Sajnos 106 ezernél megadta mind a 4....,sőt még nyomocsövi szelep is... Tomo
Hali. Mi, Mi, mi Fűtés hátul. Na ezt nem úszod meg ilyen könnyen. Nekem is csak klíma van a két sori le fúvóknál, ott kellene akkor elöl cserélni szabályzót is hogy lehessen állítani a hő fokot. Vagy ez csak a vezető ülés mögötti lefúvó lenne a padlónál ? Ha már felcsigáztál minket tessék VALLANI.......... Apropó. Van valakinek gyári tempomat, Ez is érdekelne van e külön modul hozzá ?
Nem régiben beszéltünk a gyári rádiókról, nos annyit sikerült kiderítenem hogy létezik hozzá egy konverter amivel lehet USB csatlakoztatni a rádióhoz és így marad miden funkció. Valami ilyesmi...
EGR szelep (1.9 CDTI) 3 csavarral van rogzítve, kiszeded mind a 3 csavart, majd elforgatod a szelepet addig amíg 2 csavarral tudod újra rögzíteni. 1 csavar ki fog maradni, azt elrakod.
Nekem nem volt csak alapjáratom, gázpedál benyomásra nem reagált, átfordították és megjavult, utána szétszedtem és kipucóltam (wd-40 vagy fékbetét, vagy motorblokk lemosóval) azóta jó.
köszönöm a választ, most nézem hogy milyen tuningok vannak, azért érdekel, mert sokat megyek külföldre, és egy ilyen hiba odakint odavágja az embert anyagilag,tréler stb. azért is érdekel engem, hogy rá tudjak készülni a ygors hibaelháritásra. kiváncsi lennék frecska esetére is, mégegyszer köszi iszkiri
Segítséget szeretnék kérni, a Vivaroval jobbra kanyarodáskor kivillan a izzító szál és leáll a gépkocsi, utána ha vissza áll egyenesbe megy tovább. MI LEHET A BAJ?
Az EGR szelep, mint a neve is mutatja (Exhaust Gas Recirculation), kipufogógázt vezet vissza az égéstérbe, hogy csökkenjen a motor károsanyag kibocsátása. EGR szelepen egy idő után lerakodások keletkeznek, és onnantól nem működik tökéletesen. Dízel autóknál a kipufogógáz szilárdanyag tartalma (korom) miatt ez az állapot gyorsan, akár néhány tízezer km alatt bekövetkezik, és a hibásan működő EGR szelep ráadásul becsapja a vezérlő elektronikát és hibaüzeneteket generál. Elméletileg tisztítható, de a gyakorlatban azonban sokszor csak a csere segít. Ezért tálaltak ki a szelep "lefalazását". A Lagúnákban (1.9 dci) megoldható, hogy más pozícióban (elforgatva) szerelik vissza. Ekkor a szelep működik, de nem befolyásolja a motor működését. De a vezetéket vissza kell kötni, mert a computer figyeli a szelep működését. A piros vonal mutatja, hogy hol lehet szétválasztani, és csak a szelep részét fordítani. A Lagúnánál nekem össze volt szegecselve a furatoknál, szét kellett fúrni őket. Lagunánál működött, de VIVÁRÓNÁL/TRAFICNÁL MÉG NEM PRÓBÁLTAM!
Nekem nagyklímás a kocsim, de csak hűteni és nem fűteni tud. Létezik hozzá gyári fűtés? Az ugye 1értelmű, hogy a vízcsövet el kell hozzá húzni hátra. Bár én inkább a kipufogócső melegét használnám egy hőcserélővel.....
Má szét van kapva,holnap jön meg minden alkatrész.Konkrét dolog nem jött elő,vagyis igazából ők is ezt a fűtés dolgot mondták.Tényleg ment a fűtés mert majd megfagytak az utasok hátul.Ezért most tuti be lesz kötve a hátsó fűtés.Már rég megvan az egység de még nem lett rákötve a víz.
A lagunámnál fordított a szelepen, így úgymond levakoltam vele a nyílásokat. Elméletileg a fogyasztása is kevesebb és a teljesítménye is jobb kell, hogy legyen. A szelep örök élete is garantálva van. A vivárónál még nem néztem, hogy lehet-e fordítani.
én tegnap mentem egy 1700-at, na mondom most kiderül, jó vagy rossz lesz az autó(100-150km-en belül menetközben leállt, alkalmanként többször, már nem idegesitett a hibajelző) egészen végig semmi baj nem volt vele, egyértelműsödött a hiba az AGR szelep volt a hunyó(tele volt olajsárral,kitakaritottam, okés lett)