Na ma megvolt az első! (169 183km) fékbetétcserém. Még az elsők mindig bírták volna, de legyen új az összes. A hátuljánál a jobboldalon volt belül elkopva a legjobban az van a képen baloldalon. Na annak már tényleg az utolsó órái voltak hátra. Egyébként már néha bejelzett a műszerfal piros STOP +egyéb jelzéseket főleg meredek lejtőn mivel kopottak voltak a betétek és lejjebb ment a fékolaj szintje. Csere után sokkal, tehát SOKKAL jobb lett a fék. Legközelebb nem halasztom idáig. Ha jól emlékszem kb. 17 eFt volt az összes betét (8db).
Arra figyelj hogy fullon legyen olajjal!!!Nekem is 6-os váltó van a gépbe,a kapcsoló villánál eresztette egyedül az olajat.A bele teljesen jó állapotú,nincs szétkopva,most van óra szerint 310000 ezer km benne!!!kopp kopp
Enyém 2004 es. 114 ezer van benne, eddig semmi komoly gond.
Én úgy tudom, hogy a váltó és a futómű elég gyengécskére sikeredett,
akik nagy súlyt visznek állandó jelleggel, ott lehet inkább probléma.
Meg az se tesz jót ha valaki a 1.9-es, 84 lovas motort felhúzatja 100 lóerő
fölé és úgy kocsikázik vele, mert igaz, hogy a 84 és 100 lovas 1.9-be ugyan az a motor van, csak gyárilag van feltolva a lóerő, de azokba 6-os váltót tesznek.
Én nem huzatom a motort, autópályán is csak max 120-130 al megyek.
Azt én is betartom, hogy 15 ezrenként olaj és szűrők cseréje,
Szia! Köszönöm a segítséget sikerült átállítanom. Még egy kérdésem lenne az autóba 88.000km van, és sok panaszt hallottam a váltóra,tényleg olyan rosszak? mennyit mennek el kb mielőtt szétesnek? Olaj cserével lehet nyújtani az élettartamán, vagy összeszakad mindenképpen? Mondjatok rá valamit. KÖSZÖNÖM!!!
Azt mondták, újszerű állapotban van... Ja 245.828 km-rel.
Ha valakit érdekel, akkor a 8 személyes Vivaro vizsgadíja mindennel együtt 24.825,-Ft volt. Jó lassan ment, mert ugye most már mindent ők csinálnak. Nem volt előttem csak egy autó.Most két évig megint Hawaii van!! :-)
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék,vettem egy 2004 évj vivarot amiben egy car 2002 nevü alap rádiós magnó van saját kijelzővel amin a külső hőmérsékletet is mutatja csak nem C-fokban hanem F-be mutatja,tud valaki segíteni az átállításában? A választ előre is köszönöm!!!
A kocsi megadott guminyomásai teljes terhelésre és autópályára vonatkoznak. Viszont csak 2 személlyel terhelve és főleg kátyús mellékutakon nagyon kemény és ráz, kopog. A guminyomás csökkentése ezen segítene. Szabad e, és mennyire célszerű csökkenteni, hogy ne károsodjon? Van e valahol ilyen táblázat?
Ja nagyon. Most vhogyan kifogytunk a témából. Én a héten megyek szervízbe olajcsere + fékbetét. Erről mit írjak? Majd lefotózom és felteszem a képet meg a szlát :). Lehet olyan kérésem h. ha vmi műszaki dologról esik szó akkor mellékeljetek képet? Néha elég nehéz beazonosítani h. miről is van szó. Ezt nem a mostani dolgokra értem hanem a közeljövőben előfordulóakra. Előre is köszi mindenkinek!
szia a racing-bazar. hu oldalra rámész, és a baloldali oszlopban(csoportok), megkeresed az "egyéb" nevű fejlécet, azon belül rákattintassz a (leirás-szoftver) oldalra, ott lehet szemezgetni
Hát apróbb bosszuságokat leszámítva nekem tetszik,erre a célra teljesen megfelel, a trafikot kinőttem de még használatban van:-DMovanot vagy mastert is nézegettem de itthon nem volt nekem megfeklelő,kint meg nem volt jó áron. Igen ilyen fűtőegység van nekem is.
nekem is volt duratorg-os motoros 2,3-as hosszitott magasitott, fél év után eladtam,nem jött be nekem,130-nál meg lehetett őrülni a buszban olyan hangos volt (ötfokozatú váltós) 2004-es
Tranzit? És még nem rohadt szét???? Nekem 2 évesen lyukadt ki, 5 éves korára xarrá rozsdásodott..... Egy 50 éve tervezett alulszelepelt felülvezérelt 2500 ccm-es 68(!!!!) lóerős motor volt benne. Boááááf