Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szokecigany Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1387
Jól értem,hogy alaphelyzetben zárva van a szelep és elég lehúzni a csatlakozót? Vagy szét kell szedni és átfordítani mint a lagunáknál?
llaller Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1386
szevasz na látod ez egyértelmüsit mindent, nagyon fain.
Előzmény: iszkiry (1380)
llaller Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1385
szevasztok tegnap jöttem meg egy 2500km-es útról (elforgatott kiiktatott AGR szeleppel, másik légmennyiségmérővel) az, hogyha menet közben megáll az autó,és kigyullad a hibaábra(piros motorrajz+stop)egyértelműen légmennyiségmérő hiba.Az AGR nélkül lendületesebb az autó, mivel tiszta levegőt sziv,a fogyasztást nem figyeltem, majd legközelebb. Az AGR vezeték végig az úton le volt húzva, sehová semmit nem befolyásolt elektromosan sem, összegezve a levakolt" elektromosan szétkapcsolt agr"-t az autó nem "keresi"
VivarosCsávó Creative Commons License 2010.01.18 0 0 1384
"Ezek szerint érdemes kiiktatni az AGR-t akkor is ha hibátlan az autó?"

Ez engem is érdekelne.
Szokecigany Creative Commons License 2010.01.18 0 0 1383
Ezek szerint érdemes kiiktatni az AGR-t akkor is ha hibátlan az autó?
frecska Creative Commons License 2010.01.18 0 0 1382

Hali

 

Pont az ablaktörlő lapátot írod amikor az a legnehezebb mutatvány,

úgy beforgatni, hogy a gumis oldala legyen az üvegen ?

Előzmény: cs!pesz (1381)
cs!pesz Creative Commons License 2010.01.18 0 0 1381
Na ez igen!!
Amikor korábban azt írtam h. tegyetek fel gyakrabban képet akkor pont ilyenre gondoltam. Gratula mégegyszer és köszi mindenki nevében.
Sztem aki ez alapján sem tudná megoldani az bízza szakemberre az ablaktörlő lapát cseréjét is :).
Előzmény: iszkiry (1380)
iszkiry Creative Commons License 2010.01.18 0 0 1380

Hali! Ahogy gondolod, de szerintem nem véletlenül megy rá 6 vezeték. De lehet, hogy akkor elég csak lehúzni a csatlakozót, mert alapból zárva van a szelep.

Tegnap én is elfordítottam, majd a fogyasztásra leszek kíváncsi.

 Még jó, hogy szétszedtem, mert a levegőszűrőház már teljesen kikoptatta a befecskendező vezetékét. És így a MAF is meg lett takarítva egyúttal.

Teszek fel pár képet a munkafolyamatról.

 

Elég koszos volt.

Szét kellett fúrni a szegecseket, hogy ketté jöjjön.

Az "új" egr.

Elforgatva a helyén.

Készen is van.

Mindegyik befecskendezőnél kikoptatta a műanyagház.

Előzmény: llaller (1379)
llaller Creative Commons License 2010.01.17 0 0 1379
szevasz nem teszem vissza a vezetéket, majd még letörik az AGR szeleptányérja, a felesleges működés közben,azt csinál nekem galibát,pl.németországban(majd műszaki vizsga előtt)
Előzmény: iszkiry (1378)
iszkiry Creative Commons License 2010.01.17 0 0 1378
Ismétlés a tudás anyja! Ma én is megpróbálom elfordítani, de ha lehet visszateszem a vezetéket.
Előzmény: llaller (1376)
öcsiba Creative Commons License 2010.01.16 0 0 1377
Szia. Köszönöm a választ, eddig csak valleo termékeket használtam de kezdek csalódni a minőségében. Volt mikor néhány fővel gurultam nagyobb sebességgel a hegyek között és pár nagyobb lassítás után éreztem hogy csökkent a fék hatása. Hát rendesen levert a víz, így most más márkát is ki szeretnék próbálni. Kellemes hétvégét mindenkinek......
Előzmény: csipike01 (1374)
llaller Creative Commons License 2010.01.16 0 0 1376
hibáztam,( iszkiri) igazából ezt már megvilágitotta, pár oldallal előbb, az a lényeg működik a dolog, köszi iszkiri, meg frecska mégegyszer
llaller Creative Commons License 2010.01.16 0 0 1375
szevasztok elvittem az ótót a haveromhoz lenullázta a hibát, légmennyiségmérőt ir hibának, adott egy használtat, azt beleszereltem kiváncsi leszek. az agr szelepről meg annyit mondott hogy ha el van forgatva, (lezárva a nyilás) akkor a motor csak tiszta levegőt sziv, ezáltal hatékonyabb lessz, és a motor élettartamát megnövelem (az egész agr hercehurca ( az euro 3-4-5- besorolásról szól, mekkora a kipufogógáz nitrogéntartalma stb.) én elforgattam, lehuztam a csatlakozót róla nem adja be hibának a komputer úgy is hagyom zöldkártyáig. és ahogy (iszkiri) rámutatott, jobban gyorsul.
csipike01 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1374

Csipesz autójába ő választja meg, hogy mi kerül. (becsületére legyen mondva, hogy rendben is van a gép!)

Az enyémbe Febi fékbetétek és Bosch tárcsák kerültek, SKF hátsó csapággyal. (nem lett volna fontos, de sokat megy az autó és 180.000-nél én döntöttem így.)

Figyelj oda, hogy a hátsó tárcsa csak csapággyal együtt cserélhető, mert maga a tárcsa a kerékagy is egyben. Nem lehet úgy szétszedni, hogy a csapágy szét ne szakadjon.

Miskolcon a Truckland-ban az egész került 92.800,-pénzbe. (4 féktárcsa, 4 fékbetét garnitúra két csapágy) A hátsó tárcsához nem adják az ABS jeladó kereket, de át lehet tenni simán.

 

Kérdés mindenkihez: LED-es lámpákat (helyzetjelző, index stb) használ- e valaki?

Előzmény: öcsiba (1369)
cs!pesz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1373
Lockheed fékbetétet rakattam bele. A tárcsa még maradt elég jó még.
Előzmény: öcsiba (1369)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1372
Ja ha kicsit csurdogál a betöltőn akkor tuti hogy szinten van!!!
Na én most elbattyogok egy jó 4000-es túrára,igaz nem a trafikkal mert az még darabokban!!!Transitos buli lesz:-D
Vasárnap vagyok!!!
Ajánlom figyelmetekbe a
www.hollandtelekocsi.hu oldalamat!!!
Hátha!!!!

Üdv
kreutzb1 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1371
Féloldalasan megemelve frankon meg lehet tölteni+én raktam bele adalékot is!!!Frankó!!
A szellőző a tetején van egy kb 10 cm-es cső figyel az ég felé.
llaller Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1370
szevasztok a sztory, de már áll is a f..........m. tegnap reggel lindau, oda vissza 1800km. odafelé bécs utáni első rastplatz előtti emelkedőn leállt a motor, gyújtás le-vissza, majd ujra ment, ezt csinálta vagy 9szer, hibajelző villog, félreálltam, parkoló, nemzetközi kamionos találkozó, kiszúrta az egyik német hogy szerelek,odajött, meg egy szlovák, ők adtak szerszámot. kiszedtem az egr/agr szelepet, letöröltem, majd visszaraktam,(nem volt koszos) utána elmentem lindauig-majd visszafelé salzburgnál, megint kezdte vagy 8-szor megállt, utána gondolt egyet és teljes terheléssel, cuccok, emelkedő,130-140 tempó jöttem egészen hazáig gond nélkül. na ez mi lehet, a szervizszoftver azt mondja légmennyiségmérő de akkor hogy van,hogy 1200km hiba nélkül, utána meg 15percig rossz, utána meg jó?
öcsiba Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1369
Szia. Milyen márkájú féktárcsát +betétet használtál ? Lassan nekem is aktuális lesz. sajna az első tárcsák nagyon hullámosak így val.szeg csere, valaki tudja hány mm -ig lehet koptatni a tárcsát.
Előzmény: cs!pesz (1361)
iszkiry Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1368

Gyárilag 2,4 l. max 2,6 l. ELF TRANSELF TRX 75W80 olajat írnak a PK5/PK6-os váltókhoz.

 

Előzmény: cs!pesz (1364)
Szokecigany Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1367
Most beszéltem egy opeles ismerősömmel ők az összes vivarot a beöntő nyílásig öntik, állítólag azóta nem volt gond egy váltóval sem.
soonó Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1366
Itt kettővel lejjebb van a rajzon a pálcika. Gondolom, ha be van lógatva a lyukon, akkor a két csík kicsit lejjebb van. De az a fél liter biztosan elkopik idővel.
Előzmény: Szokecigany (1365)
Szokecigany Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1365
Én most cseréltem a váltóban olajat, a gyári mennyiség elvileg 3 liter,de nekem 3,5 ment bele. Lehet,hogy túl öntöttem? Igaz én a beöntő nyílást vettem alapnak, mindenesetre sokkal jobb lett a váltóm..és sokak szerint a kevés olaj miatt hullanak szét a váltók, ártani biztos nem árt neki gondolom van neki valami szellőzője..
cs!pesz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1364
Hol lehet a váltóolaj szintjét megnézni és hol lehet tölteni bele?
A szervízben sztem még sosem cserélték. Mennyi kell bele és milyen? Köszi.
Előzmény: kreutzb1 (1360)
iszkiry Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1363

Elméletileg ezzel az eszközzel lehet mérni a váltóban az olajszintet.

 

 

Szylvus Creative Commons License 2010.01.14 0 0 1362
laller, nyikj, iszkiry !

Köszönöm szépen a segítséget :o)

Megyünk, nézzük...

Még1x köszönöm.

Jó éjt,

Sz.
cs!pesz Creative Commons License 2010.01.14 0 0 1361
Na ma megvolt az első! (169 183km) fékbetétcserém. Még az elsők mindig bírták volna, de legyen új az összes. A hátuljánál a jobboldalon volt belül elkopva a legjobban az van a képen baloldalon. Na annak már tényleg az utolsó órái voltak hátra.
Egyébként már néha bejelzett a műszerfal piros STOP +egyéb jelzéseket főleg meredek lejtőn mivel kopottak voltak a betétek és lejjebb ment a fékolaj szintje.
Csere után sokkal, tehát SOKKAL jobb lett a fék. Legközelebb nem halasztom idáig.
Ha jól emlékszem kb. 17 eFt volt az összes betét (8db).
kreutzb1 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 1360
Arra figyelj hogy fullon legyen olajjal!!!Nekem is 6-os váltó van a gépbe,a kapcsoló villánál eresztette egyedül az olajat.A bele teljesen jó állapotú,nincs szétkopva,most van óra szerint 310000 ezer km benne!!!kopp kopp
Előzmény: freelander 288 (1359)
freelander 288 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 1359
Köszönöm a választ, az enyém 100le 6sebeség és pont a 6-os váltóról mondanak rosszat, majd meglátjuk.
Előzmény: frecska (1358)
frecska Creative Commons License 2010.01.14 0 0 1358

Szia

 

Enyém 2004 es. 114 ezer van benne, eddig semmi komoly gond.

Én úgy tudom, hogy a váltó és a futómű elég gyengécskére sikeredett,

akik nagy súlyt visznek állandó jelleggel, ott lehet inkább probléma.

Meg az se tesz jót ha valaki a 1.9-es, 84 lovas motort felhúzatja 100 lóerő

fölé és úgy kocsikázik vele, mert igaz, hogy a 84 és 100 lovas 1.9-be ugyan az a motor van, csak gyárilag van feltolva a lóerő, de azokba 6-os váltót tesznek.

Én nem huzatom a motort, autópályán is csak max 120-130 al megyek.

Azt én is betartom, hogy 15 ezrenként olaj és szűrők cseréje,

60 ezrenként pedig váltóolaj is.

Előzmény: freelander 288 (1357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!