Keresés

Részletes keresés

vízbe mártott test Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8427

Annyira, hogy a látványterven is szerepelnek:
http://www.varkertbazarinfo.hu/fejlesztes

Előzmény: vízbe mártott test (8426)
vízbe mártott test Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8426

Én nem úgy láttam. Kimondottan véglegesnek tűnt.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (8425)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8425

Gondolom vagy annyira képben, hogy tudd: ez nem a végleges állapot. De, ha eddig még sem, akkor mostantól tudod.

Előzmény: vízbe mártott test (8423)
Boszorka Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8424

Csak azt nem mond, hogy onnan hazasétáltál.:-)

Előzmény: Törölt nick (8421)
vízbe mártott test Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8423

Külön öröm, hogy lift is lesz

Igen, én is örültem, amikor megláttam azt a rozsdaboglyát a királyi palota előtt. Alig valamivel randább, mint egy átlagos kalkuttai nyomornegyed, és ezzel sikerült egy kis egzotikumot is csempészni a Várba.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (8420)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8422

A Mányoki útra születtem, egy olyan épületbe, amelyik egy hónappal az érkezésem előtt került átadásra. Nos, azon is meglátszik az elmúlt néhány év.

Előzmény: Boszorka (8419)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8421

"pedig járni egészséges!"

 

Tanúsítom, most érkeztünk haza a Központi Vásárcsarnokból.

Előzmény: Boszorka (8419)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8420

Nagyon röviden: nincs látogatható terület. A déli épületbe bekukkantottam az ablakon át. Az napra kész, csak éppen zárva volt. Amúgy kívülről jól néz ki a dolog, sőt még felülről is. Mert jól belátható a munkaterület a kiugróból. Külön öröm, hogy lift is lesz, tehát a kerekesszékesekre is gondoltak. Mondjuk odafenn is kell majd egy gördülékenyebb szakasz, mert a macskakövek még a lelket is kirázzák belőlük...

 

Na, majd jövőre.

Előzmény: Goldman Emma (8393)
Boszorka Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8419

A Ferenc Józsefen átengedném a személyautókat, a Lánchidon pedig kizárólag a buszt és a taxikat. Szerintem néhány nap után mindenki megszokná. A Margit hid tatarozása alatt se lett vége a világnak. Az autósok meg majd egysezr meglesnek valahol és jól megvernek ezekért a dolgokért.:-)

 

A Ferenc József olyan rövid, hogy ha valaki csak a Gellérttől a Nagycsarnokba akar menni, nyugodtan átsétálhat. A többinek meg ott a metro.

Apám anno.... a Mányoki útról járt a Mester utcába iskolába, gyalog. Manapság nagyon elkényelmesedtek az emberek, pedig járni egészséges!

Előzmény: Törölt nick (8418)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8418

Mondja kedves Boszi, mi a véleménye a Ferenc József híd villamos közlekedéséről? 

Úgy gondolja netalán tán, hogy a villamosokat, omnibuszokat le kellene onnan a tiltani, és lenne egy csendesebb gyalogos híd (esetleg mozgójárdával)? :))

 

Előzmény: Boszorka (8412)
vízbe mártott test Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8417

Persze, az nem kérdés, hogy sokaknak jó a metró és sokan szeretik. Viszont ezt a pénzt okosabban elköltve sokkal több ember is örülhetne.

Előzmény: tehtube (8414)
incitatus Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8416

föld alattival szemben = föld alattit.

Bocs,

Előzmény: incitatus (8415)
incitatus Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8415

Gyorsaságban a különbség lehet, hogy megvan, de minimális lehet beszámítva a kétszeri mozgólépcsőt (meg hát nem is jár túl gyakran). Volt, hogy én is használtam, elsősorban a megismerés miatt, és nekem is tetszenek a megállók, a nagy légterek, de általában ezért a kis differenciáért eszembe sem jutna metrózni a föld alatt ahelyett, hogy villamossal menjek át a Dunán. Én ugyanis szeretem a Szabadság hídi villamost, általában a felszíni közlekedést, jobban, mint a pusztán praktikus föld alattival szemben.

Előzmény: tehtube (8414)
tehtube Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8414

Nem is értem hogy a 4-es villamost miért nem hosszabították meg a 80 év a alatt a neki kihagyott okt 23 úton a szűk két sarokkal? A Kosztolányitól már közel a Kelenföldi pu. 

Friss hír. Fiam szereti. Gyorsabban ér a Móriczról a Kálvin térre mint villamossal. 

Előzmény: Boszorka (8412)
tehtube Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8413

Oké, az ötletgazda ezzel sokra nem megy. Ami eddig hátul volt, az előre kerül neki, szóval még rosszabb számára? :-)

Előzmény: Goldman Emma (8405)
Boszorka Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8412

Nem vagyok lelkes a villamosok Szabadság hídon való átdöcögtetésért, de teljesen mindegy. Engem ugyse kérdez soha senki.:-)))

Előzmény: Csokis (8410)
Csokis Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8411

mondom el lehetett volna...

Előzmény: Csokis (8410)
Csokis Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8410

Ezzel a "majd növesztik"-kel az a baj, hogy a 2-est 40 éve kapcsolják össze a HÉV-vel (amikor végre legalább ellehetett volna kezdeni egy vágánykapcsolatot, akkor is bebetonozták a különállást), a 3-ast 30 éve viszik ki Kápmegyerre, meg a reptérre, az 1-es mindkét irányú meghosszabbítását meg már csak puszta fantazmagóriának tekintem.

Őszintén szólva nem tudom, mennyien utaznak Kelenföld - Kálvin, vagy Kelenföld - Keleti viszonylatban (ez utóbbira egyébként van vasút), de az összes többi, rövidebb útra nem biztos, hogy akkora nagy a nyereség, mert a villamos ugyan lassabb, de nincs le-fel mozgólépcsőzés. Egy Fehérvári út - Kálvin szakaszon pont egy megállót spórol meg a metró a villamoshoz képest. Ezért a franc bújna a föl alá, leszek ott még eleget. :-) De az is érdekes lehetne, hogy egy korszerűsített 49-es, új kocsikkal, új pályán, összehangolt lámpákkal mennyi idő alatt tudná le a Kelenföld-Kálvin távot, és főleg mennyiből. Most már mindegy, sosem fogjuk megtudni, már van egy szép, nagy lyukunk, a gyerekeim meg majd kifizetik. :-(

Előzmény: Boszorka (8409)
Boszorka Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8409

Szvsz a Kelenföldön és környékén lakók nagyon örülnek, hogy villámgyorsan a Kálvin téren lehetnek, vagy a Keletinél. Aztán majd növesztik, bár én először a kettest vezetném ki Kelenföldre, a Délit meg szépen felszántanám.

Előzmény: Csokis (8407)
Boszorka Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8408

Erre szerencsére nem volt pénz. Elég borzalmas lett volna.

Előzmény: tehtube (8401)
Csokis Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8407

Az a pénzhiányon bukott meg, meg azon, hogy "úgyis lesz M0-s". Hát, remélem, hogy az unokám még meg fogja érni... (Ezért vagyok pipa a 4-es metróra: egy szimpla presztízsberuházás, ami minden olyan elől elvitte a pénzt, amik összességükben többet használtak volna Budapestnek, mint ez a magában lógó izé, ami ráadásul egy belvárosi metró lett, mert sehonnan megy sehová.)

Előzmény: tehtube (8401)
Csokis Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8406

 Ha egyszer az életben bezárják az M0-*t Buda körül, akkor reális esély van rá. Egyelőre az a budai áthajtó/elkerülő.

 

 

Goldman Emma Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8405

Ahol az ötletgazda is él... :-)

Előzmény: tehtube (8403)
tehtube Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8404

Na ezt aki megálmodta, előtte túl sokat vacsorázott. A hidakat, hídfőket feleslegesen duplán terhelni?!

Előzmény: Goldman Emma (8402)
tehtube Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8403

Ez tényleg kézenfekvő felvetés. Úgyis lámpát is telepítettek már az alsó rakpartra.

Igazából azonban az Attila útnak ez semmit nem számít, nem is arra megy. Meg az nem is olyan zsúfolt.

Ahol tényleg számít az a Döbrentei-Lánchíd utca! :-)

Előzmény: VEE (8398)
Goldman Emma Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8402

Úgy is volt egyszer, hogy az egyik rakparton észak-déli, a másikon dél-északi lenne a forgalom iránya.

Előzmény: tehtube (8401)
tehtube Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8401

Egyszer úgy volt hogy a pesti mintájára kiszélesítenék a budai alsó rakpartot is a duplájára. A csatornázással együtt.

Előzmény: Goldman Emma (8399)
VEE Creative Commons License 2014.06.24 0 0 8400

Ezt ő is előrevetítette, de akkor kissé jobb lenne az Attila út zsúfoltsága.

Előzmény: Goldman Emma (8399)
Goldman Emma Creative Commons License 2014.06.23 0 0 8399

Jogos gyalogosi felvetés, csak hát ezzel még jobban lelassulna az alsó rakpart ma is elviselhetetlenül lassú forgalma.

Előzmény: VEE (8398)
VEE Creative Commons License 2014.06.23 0 0 8398

Azt javasolta, hogy rakpart déli végén, az Erzsébet-hídnál le lehessen menni az alsó rakpartra és ezzel tehermentesíthetik a ma is már elviselhetetlenül zsúfolt Attila utat.

Előzmény: Goldman Emma (8397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!