Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Amilyen állapotban van egy két mellék és főútvonal az már nyomdafestéket sem bírná el, ha jellemeznénk. Ennyit arról, hogy a 450 Ft-os benzinből mit fordítanak az utakra! Egy nagy lószart!!! Lehet, hogy azzal is kátyúznak...
Hihetetlenül örülnék, ha Debrecen a Wizzair bázisreptere lenne, mivel ez azt jelentené, hogy minimum 7 desztinációba repülnek menetrendszerű gépei innen! Felfoghatatlanul nagyokat fejlődne a város, ha mindez megvalósulna, munkahelyek jönnének létre, fellendülőben lenne a turizmus, új szállodák, utak épülnének stb... Évi 100-150 ezer utas esetén már a repülőtér kötöttpályás(elsősorban vasúti!) megközelíthetőségéről is gondoskodni kellene! Mi tagadás, ha ennyire gyors fejlődésnek nézünk elébe, akkor a terveket még idén nyáron el kell készíteni, hogy jövő nyárra a kivitelezés és átadás is meg legyen...!!!
2012. május 1-én délelőtt "TramTrain" kerékpártúrát szervezünk Zelemértől a Nagyerdőig. A fórumon sokat emlegetett elővárosi villamos lehetőségét testközelből a helyszínen is megismerhetitek.
Program: • 08:45 - Gyülekező a Nagyállomás előtt (az árkádok alatt) • 09:02 - Indulás vonattal Zelemérre (36622) • 09:23 - Érkezés Zelemérre és indulás a kerékpártúrára • 12:00 - Érkezés Debrecenbe (Nagyerdőre)
A túrán bárki részt vehet, aki 2012. április 29-ig jelentkezik az online jelentkezési lapon (http://www.derke.hu/tura-reg). A túra költségei a vasúti kedvezménytől függően 235.- Ft/fő és 605,- Ft/fő között alakul. Vagy díjmentes, ha kitekersz Zelemére a Csonkatoronyhoz és ott csatlakozol hozzánk. A részletekhonlapunkon.
Csak félig lehet egyetérteni azzal amit írsz! Ugyanis az EU-ban szabályozva van a jövedéki termékek, így a benzin után fizetendő adó sávja (tól ig) , így az aktuális kormányoknak meg van szabva a keze e tekintetben. Viszont abban igazad van, hogy 40 Ft-nyi (cca 10%) csökkentést meg tudnának valósítani ha akarnának, de nem akarnak, arra hivatkozással, hogy akkor oriási költésgvetési lyuk keletkezne és BAZ valamint Szabolcs megyében nem tudnák a nem napon barnult emberek segélyét miből kifizetni!
Így pedig szépen leépítik a közlekedést a mellékvonalakon, aki pedig ott lakik mehet gyalog, kerékpárral vagy amivel akar. Azért az ország egyik szégyene lesz, ha a második legnagyobb város szűkebb értelembe vett agglomerációjából (30 km) nem lehet normálisan bejárni dolgozni! Mindenkit hidegen fog hagyni, hogy a 100-as fővonalon óránkénti IC közlekedik, ami minden bokornál megáll (közel 3 órás menetidő!!) , ha nem arrafelé van dolga, nem arra lakik.
Mivel a fentiek sajnos valósággá avanzsáltak, és közeleg a jó idő is, így máris megjósolható, hogy a kerékpáros közlekedés újra reneszánszát fogja élni, és DKV, MÁV, HV ide vagy oda, a méregdárga bérlet helyett sokan inkább drótszamárral fognak járni! Csak ebben az a a bibi, hogy kerékpár utakat kellene nagyon gyorsan építeni Debrecenben, valamint Debrecen a környéki települések között! Amig ezen nem változtatnak, úgy a kerékpáros balesetek gyorsan megnőnek!
Lesz ez még rosszabb is! Rossznyelvek szerint az április 15-ei ritkításokat azért csinálják, mert 455 Ft-os benzinből egyre kevesebbet tankolnak az emberek, eléggé lecsökkent az adóbevétel, emiatt a kieső pénzeket valahonnan pótolni kell, és most a MÁV volt soron. Persze csak azt hiszik, hogy 8 mrd-ot csak úgy meg lehet spórolni, ha likvidálják a hivatásforgalmat ellátó vonatokat mint a pinty. Egyébként az ELVIRA még mindig mutatja jövő hétre is azokat a vonatokat melyek már nem lesznek hétfőtől pl Nyírábrányba!!!
A HAON ma arról számolt be , hogy Kósa Lajos dr. Molnár Ágnes fejlesztéspolitikai koordinációért felelős államtitkárral és Szászfalvi László egyházi, nemzetiségi és civil kapcsolatokért felelős államtitkárra egyeztetett. Az egyik téma Molnár Ágnes révén természetesen[...] Bővebben!Tovább »
A kishegyesi úti Tesco nem költözik el ugyanott marad.
A Tesco járat ha valóban lesz, akkor szerintem az inkább az eddig hipermarkettel el nem látott területeket céloza majd meg. Pl.: Veres Péter utca, Dobozi lakótelep, Széna tér és környéke.
Tesco járat: Az igazán racionális az lenne, ha a Segner tér (Kishegyesi úti Tesco)-Nagyállomás-Mikepércsi út-Tesco útvonalon járna, mert így mindkét írányban a Tescohoz jutna az ember, illetve összeköttetést teremtene a két áruház között.