Szerdán egy szlovák Gorilla próbázik Eger felé, 350,002 fél 12-kor érkezik Egerbe és megy vissza nemsokára. Vonatszámokat nem tudom pontosan, talán 5502 és 5505... Jó fotózást!
Hajnalban feljön az OMYÁ-s dália a szilivel, a V43-as gépmenetben vissza Eger állomásra, a Dália a nap során még fordul kettőt, este szintén gépmenet a V43-assal, és az egész vissza a Rendezőre... Ez még minimum napi 4 pár teher illetve gépmenet Eger és Felémet között.
Tehát 13 vonathoz leteker, 13 vonathoz felteker, kettő tehervonathoz le-fel és egy-két gépmenet is van, akkor naponta 16-19 alkalommal csukják le a sorompót.
Bocsi, én nem vagyok vasutas. De ha jól értem, ezek a számok egy-egy szerelvényt jelentenek, így 13 szerelvény mozog az Eger vonalon? Ezek személy és tehervonatok, vagy mindösszesen?
Végre ilyen is van!!! Ma este véletlenül vettem észre, hogy indult ez a topic. Törzsgyökeres Szentesi topictársnak nem kell bemutatkoznom lassan már egy éve kísérjük figyelemmel ezt a vonalat. Nekem a kedvencem a NOHAB. (A NOHAB könyv egyik szerzője vagyok.) Itt élek Egerben és a NOHAB után a második kedvencem az Eger-Putnok vasútvonal. Már jópár éve gyűjtöm ennek a vonalnak a történetével kapcsolatos minden létező dokumentumot, archív képet, infót, stb. Személyes visszaemlékezések is sok érdekes régi eseményt mondanak. Szépen gyűlik az anyag. Sajnos azzal kell számolnunk, hogy a felső Szilvásvárad-Putnok közötti vonalszakaszt az év végén bezárják. Én legutóbb most hétfőn utaztam végig a 398-as Interpicin a felső szakaszt, de remélem még nem utoljára.