Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HaZsolti Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1255
azt tudtam a papírokból kideríteni, hogy 1972 május és 1972 szeptember 13 közti az autó de szerintem 1972 augusztus 30-án vették. Magyarázat: ami hozzá adtak szervízcímes könyvet májusban adták ki szeptember 13-án volt első szervízen 857 km és ha akkor vették az autót amikor a rádiót amiről van száml az augusztus 30.
WAndrew Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1254

Na igen így könyebb dolgod volt :)) Én a KözlekedésFelügyelettől próbáltam megtudni dolgokat, de semmit nem tudtak mondani.

Csak mikor új forgalmit csináltattunk neki, akkor kérdezték meg, hogy minek van sárga villogó a kocsin. Mondom milyen villogó??? :)))

Előzmény: HaZsolti (1252)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1253
OFF: csipázom az ilyet, amikor utólag találják meg :( ON
Előzmény: HaZsolti (1252)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1252
Megtalálta a tulaj a szervízkönyvét, használati útmutatást, rádió számláját leírását kapcsolási rajzát.
Előzmény: WAndrew (1251)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1251

Szia!

 

mi az, hogy "most már megvannak a papírjai "??

Meglehet azt szerezni valahogy visszamenőleg, hogy mikor, hol helyezték forgalomba? Vagy csak az előző tulajtól tudtál meg dolgokat?

Előzmény: HaZsolti (1247)
micimackó000 Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1250

Üdv Urak!

Ha vkit érdekel:

Van egy eladó 200D, rendezett papírokkal, 30 éves, forgalomból ideiglenesen kivonva. Ár kb.150 000.- HUF   06-30-325 75 69

HaZsolti Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1249

azt mondta az előző tulaj, hogy utánna néz /szerez papírt a motor átépítésről/ , de ő úgy tudja ez egy kicsit zavaros számomra, hogy 6 tulajdonosa volt csak papíron több mert cégbe bevitték aztán ki hozták és ilyen csiki csukinál építették át a motort.

Az ülléseken kívül a kárpit jó. / a bőrkárpit jó de a szövet széttmálott. szerintem a naptól/ a műszerfalnak, kormánynak semmi baja.

Előzmény: Törölt nick (1248)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1248
Ezek az autók 240e km-el újszerű állapotban szoktak leledzeni. Nagyon jó állapotú utastérrel. De ha tényleg ennyi, az azért jó, mert nem lesz gond a futóművel, kormányművel, jónak kell lennie a váltónak stb. Akkor hajrá, csak egy kis motorgenerál! Mi lett a diesel motorral? az kb 4-500e km-ig gond nélkül elfut. Vajon hova lett belőle?
Előzmény: HaZsolti (1247)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1247

Szia!

Nem fogtam még bele ilyenbe ez az első. Szerintem ez egy nagyon jó alap. Most már megvannak a papírjai gyárilag egy 220D volt. 1972 szeptember 13-án volt az első szervíze 857 km 1976 június 26-án  40400 km most az órában van 39800 km és 2002 december 34449 km volt 2004.06.07-ig volt rá műszaki. Szerintem 239.800 km van az autóban. Magyarországi első nyilvántartásba vett időpont: 1973.11.02

 

Előzmény: Törölt nick (1244)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.02 0 0 1246

Az alvázszám:  115.110-10-286672

a motorszám 115.923-10-124058

 

az alváz szám szerint 220D nek kellene benne lenni és nem 200 benzinesnek.

Előzmény: candle (1245)
candle Creative Commons License 2005.10.01 0 0 1245
"mert a motorja nem stimmel az alvázhoz, "

konkrétan ez hogyan is van?
Előzmény: HaZsolti (1243)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.01 0 0 1244

Szevasz! Előre is bocs a hozzászólásomért, lehet kicsit negatív leszek.

Nincs ilyenben tapasztalatom, úgyhogy az is lehet, hogy teljesen hülyeséget beszélek. Mégis leírom mit gondolok.

Félek, hogy egy olyan autót vettél, amire kár költeni. Szinte minden autót meg lehet menteni, meg lehet csinálni. Szerintem optimista vagyok, ha azt gondolom, a Tiedre 800e Ft minimum rámegy. Elköltesz ennyi pénnzt, lesz egy kocsid, ami biztos nagyon kedves lesz NEKED. Probléma van a kocsi alvászámával, nem stimmelnek az azonosítók. Ebből oldtimer nem nagyon lesz, persze lehet egy hobbiautód. Ami nekem nem okés, hogy ha már ilyenbe fogsz, akkor nem olyan kellene, amibe érdemes belefeccolni a pénzt? Szerintem még innét nézve -hogy már megvetted- is okosabb lenne keresni egy másik alapot. Ezt megtarthatod, lehet rajt kisérletezni, talán pár alkatrésze még használható.

Irigylem ellenben az elszántságod, és tisztellek is érte!

Fogtál már ilyesmibe ezelőtt? Ha igen, akkor felejtsük is el, amiket írtam. Ha nem, akkor féltelek, hogy egy nap dühödten lököd odébb a félig kész verdát, mert rájössz, hogy máshonnét kellett volna elindulni.

Előzmény: HaZsolti (1243)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.01 0 0 1243

Köszönöm a választ.

Igazábol kevés információm van ezekről az autókról ezért keresgélek itt a neten.

Az biztos, hogy ha törik ha szakad és ha nem is tudom levizsgáztatni veteránnak mert a motorja nem stimmel az alvázhoz, akkor is megcsinálom!!!!

Előzmény: bakonyigg (1242)
bakonyigg Creative Commons License 2005.10.01 0 0 1242

Hali, oszinten szolva en ezt a sok torest ,szakadast stb csak a kovetkezokkel tudnam megmagyarazni.

1. elallitott gyujtas miatt az utolso 10000 km-en mechanikusan teljesen

tulterhelt motoralkatreszek

2. elallitott vezerles miatt ugyanaz 

 

Valoszinuleg a Stromberg sincs rendben, talan emiatt kezdtek buheralni ganyolni

a gyujtast, talan arreb tekertek egy-ket fokkal az egesz vezerlest, azt mentek vele amig birta ,majd leallitottak amikor mar ugy zorgott meg razkodott a motor, hogy mar nekik is sok volt. Neked meg bemeseltek hogy lemerult az aksi.

Talan kemenynek tunik, de tudni kell es tapasztalatbol  is mondom, hogy a 200-as benzinmotor akkor is jar ha minden beallitas szar rajta, lehet hogy nehezen indul,lehet hogy fustol, lehet hogy 25 litert zabal, razkodik, pruszkol,  stb, de megy, amig  darabokra nem szakad .Ez jo is meg rossz is, mert az a bizonyos embertipus

ezt ki is hasznalja a vegletekig.

Udv Gabor

Előzmény: HaZsolti (1241)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.01 0 0 1241

Mennyire betegség "tipus" hiba, hogy a gyújtásnál lévő lánc-fogaskerékből letörik a fog?

2 db motorból szedtünk ki fogaskereket és mind a kettőnél egy-egy fogaskerék le volt törve.

bakonyigg Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1240

Hello,

Azert kivancsi lennek, mennyi km van az autoban...vagy hogy meddig allt,

hogy az elso oninditozasra elszall a vezermulanc :-)

ez azert nem egy tipushiba....Mindenesetre hajra..!

Magyar nyelvu leirast el lehet felejteni....nincs

Udv

Előzmény: HaZsolti (1239)
HaZsolti Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1239

Köszönöm jól estek a szavaid!

Most kezdem a projektet, hogy ne rohadjon tovább a sárvédő aztán jövőre "teljes" generál.

Előzmény: GaspiW123 (1237)
szeda_1970 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1238

Szeva Gaspi!

 

Nem mondod neki hogy a felnit is kezdje el fogkefével pucolni? Már a barátnőm is azzal mossa a kocsiját! Mikor hozod el a kocsit? Kíváncsi lennék még alvázvédelem előtt hogy milyen munkát kaptál!

 

                                                 Üdv: garázsszomszédod

Előzmény: GaspiW123 (1237)
GaspiW123 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1237

Hali!

 

Egész objektnek tűnik a vas! Gratula! Fotón szépek a krómok, vonala van, gyárinak tűnik az első sárvédő! Csak a cserélt küszöb rakenrolos 1 kicsit... 1 küszöbdíszléccel sokat lehet rajta segíteni! Műanyag maszkos, lépcsős mintájú ajtókárpitos másfeles széria?

Ja, a bal hátsó lámpát pucold ki 1 rossz fogkefével + samponnal...

Előzmény: HaZsolti (1234)
HaZsolti Creative Commons License 2005.09.29 0 0 1236
A feliratra nem kell adni, a kesztyűtartóban volt egy 230-as felirat
Előzmény: te_o (1235)
te_o Creative Commons License 2005.09.29 0 0 1235
A felirat jól látom, h. 250? Érdekes, mert semmi nem olyan rajta. Főleg ahogyan írtad a motort és az alvázszámot. Vajon milyen múltja lehet? :o
Előzmény: HaZsolti (1234)
HaZsolti Creative Commons License 2005.09.28 0 0 1234

Teszek fel pár képet az autómról.

 

Remélem sikerül.

HaZsolti Creative Commons License 2005.09.28 0 0 1233

Van valakinek W115-höz 200 benzin 115.923 magyar nyelvő leírása?

 

Ami érdekelne:

- Vezérlés beállítása

- Szelep hézag beállítása

- Stromberg 175CDT karburátor bekötése beállítása / valamiért túlfolyik/

- Villamosági bekötés

....

Köszönöm előre is.

csabais Creative Commons License 2005.09.27 0 0 1232
Érdeklődd meg ezeken a számokon: ( alvázszám, motorszám legyen elöl.! )

4106580
4053830
26/315524
3571004
Előzmény: HaZsolti (1226)
HaZsolti Creative Commons License 2005.09.27 0 0 1231

Szia te_o!

Ezt a hasznaltauto.hu-n találtam.

Gyál-tól 10 km-re.

Ez gy 1972-es W115-ös 200-as benzines

szerintem "jó" állapotban a kasznin a 2 első sárvédőn pattog le a festék a rossz aládolgozás miatt, ezért rozsdásodik, akksi tartó alatt egy kicsit egyébként kb 90 %-os.

Az üléseken a szövetnek vége.

egyébként 250-ért vettem.

egy baj van csak ez késöbb derült ki,  hogy az alváz szám 115.110-és ez egy 220D-re utal. /Ettől még le lehet veterán vizsgáztatni?/

teszek majd fel képeket is. /szerintem jó kiindulási alap/

Csak sajna nehezen akarja az igazságot. még nem hallottam menni, mert lemerült akksival hoztuk el /fél évet állt/ és amikor be akkartam indítani elszakadt a vezérmű lánc, most ehhez keresek alkatrészeket.

 

Bocs ha hosszú voltam.

Majd teszek fel képeket.

 

ui.: nagyon beleszerettem az autóba.

 

 

Előzmény: te_o (1230)
te_o Creative Commons License 2005.09.27 0 0 1230
HaZsolti!
Ha nem vagyok indiszkrét (okulásul), hol vetted, mennyiért a gépet, és milyen állapotú volt egyébként?
Előzmény: HaZsolti (1224)
WAndrew Creative Commons License 2005.09.26 0 0 1229

igen ahogy mondod, ott :))) csak nekem nem jutott eszeme a cég neve...

az m+m-nél nekem egyébként jó tapasztalatom van, lényegesen olcsóbb mint a hivatalos MB, és 1 héten belül meghozzák németo-ból ha nincs raktáron.

Előzmény: candle (1228)
candle Creative Commons License 2005.09.26 0 0 1228
"Hol lehet "olcson" gyári beszállítóst vagy gyárit venni?"

szerintem: m+m, sztendre, gaál,
Előzmény: HaZsolti (1224)
WAndrew Creative Commons License 2005.09.26 0 0 1227

Ha jól emlékszem akkor a Unix árul ilyen motoralkatrészeket, de hogy azok mennyire jók, illetve hogy gyári beszállítók-e azt nem tudom. Egyébként szerintem azok az alkatrészek is megeggyeznek a 123-aséval.

Üdv.

Előzmény: HaZsolti (1226)
HaZsolti Creative Commons License 2005.09.26 0 0 1226
És a többi rész? Sajnos az elosztó meghajtó tengelyén lévő fogaskerék le van nyalva és élesre is van kopva. A feszítő- és terelő lemezek is el vannak kopva.
Előzmény: csabais (1225)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!