Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szeda_1970 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1294
Én a gyujtásra kötném a szelepet hiszen ha leállítod akkor zár a szelep is. Régi autókon így megy.gyujtásról kapja a pluszt
Előzmény: bakonyigg (1292)
hieronymous Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1293

Sziasztok!

 

Felkerült a régi-új mercis weboldal az ÚJ, végleges helyére:

 

www.mercedesyoungtimers.hu

 

üdv: zssanya

bakonyigg Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1292

Hello, mar ha nem gond nezd mar meg, hogy az alulirott alapjarati magnesszelepednel az elektromos csatlakozas az hova fut a motorterben?

Nekem ugyanis az elozo tulaj valahogyan levagta tovestul...nem is tudtam hogy kabel jon ki belole, amig az uj stromberg a kezemben nem volt...:-)

Hiaba no, a ganyolo-tagozat sufni szakosztalya nem vegzett felmunkat a kilencvenes evek elejen (sem).. Mentsegukre legyen szolva en sem tudom hova kell kotni egyelore. Ez a henger alaku szelep elzarja a naftat, ha nincs gyujtas rajta, tehat

a motor utanjarasat akadalyozza meg leallitasnal de ha amugy jo a rendszer , akkor nincs ra igazan szukseg. Az alapjaratot jolmukodo Stromberg eseten egy csavarral lehet allitani, ahol a gazrudazat eleri a folytoszeleptengelyt. eleg szimpla. Persze ha mondjuk nem mukodik jol a startautomatika, vagy tul dus a keverek stb stb, akkor elobb azt kell beallitani...

Udv

Előzmény: HaZsolti (1291)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1291

Az idén már nemsok, gyüjtögetek jövőre. Akkor kezdem a felújítását. Addig a belső kárpittal próbálok kezdeni valamit, apró beállítások a motoron.

 

Tényleg ha valakinek van eladó:

- Stromberg 175 CDT-s karbihoz /piros kupakos/

alapjárati mágnesszelep ami alúra van betekerve

- Jobb hátsó lámpabúra króm keretes

- Kartelgáz visszavezető cső /2 db gumi könyök, 1db cső/

- Kivehető első csillag.

Előzmény: candle (1290)
candle Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1290
Uhh, azért az sok:-)))

Mindegy, lényeg, hogy simán elindult:-))))

Mi a következő lépés?
Előzmény: HaZsolti (1289)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1289

Ja és pöc röf beindult. Előbb beindul mint a suzuki stift!!

 

azért még vannak rajta finomítgatások (szelephézag, karburátor beállítás) valamiért 1200 at pörög alapjáraton.

HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1288

Nagyon KIRÁLY !

 

Ez egy 2000 benzines azt hidtem lomha lesz úgy a 120-as skodához hasonlítottam, de nagyon meglepődtem amikor pillanatok alatt fent volt 100-on.

Azért tudtak régen autót készíteni !

Előzmény: candle (1285)
gy69 Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1287

Szia !

 

Gy69kukacfreemail.hu

Előzmény: candle (1269)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1286
nno ,ez KIRÁLY!!!
Előzmény: HaZsolti (1284)
candle Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1285
Gratula:-)

Milyen volt az első út?:-)
Előzmény: HaZsolti (1284)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1284

Emberek !!!!

 

Beindult a Mercim és már mentem vele 14km csak úgy hasít 100 - 120-al

csabais Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1283
Asszem csak a kormányváltósokhoz jár.
Előzmény: WAndrew (1281)
candle Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1282
Kinagyítva látszik, nekem tecc:-)
Előzmény: WAndrew (1281)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.08 0 0 1281

Leírásokat nézegetve jár a visszajelző a műszerfalra az autómatához: (nemtudom mennyire látszik de alul középen vannak az egyes sebessegfokozatok)

 

 

Előzmény: te_o (1260)
csabais Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1280
Ez van ráírva.
A többi a vegyészek dolga.
Előzmény: WAndrew (1278)
candle Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1279
Amikor rákérdeztem, kémiai folyamatokkal magyarázták. Az pedig nem érdekelt:-)))
Előzmény: WAndrew (1278)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1278
És mi ennek a fizikai háttere, hogy így kell tenni?
Előzmény: csabais (1277)
csabais Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1277
Nem poén a gyári fagyállót csak csapvízzel szabad higítani.
Előzmény: WAndrew (1275)
candle Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1276
Nem desztvízzel kell higítani, hanem csapvízzel:-)
Előzmény: WAndrew (1275)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1275
ez most poén volt hogy csapvizes??
Előzmény: candle (1274)
candle Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1274
jaja. -72 fokos, és 1:1-es /csapvizes/ higítással megy befelé az autóba
Előzmény: WAndrew (1273)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1273
és ez koncentrátum, vagy 1az1ben be kell tölteni?
Előzmény: candle (1272)
candle Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1272
A klub vesz nagyobb tételben fagyállót. Ha valakinek szüksége van rá, akkor dobjon nekem mélt a candle@mb-cars.hu -ra

A fagyálló:

csillagos, -72 fokos, és 850ft/l
WAndrew Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1271

Szia,

 

175 CDS-ről van 1 rövid magyar leírásom porlasztós könyvben. (Flamisch Ottó:Gépkocsi porlasztók, befecskendező szerkezetek MK)

Egyébként meg 200D, 220D hez van németnyelvű leírásom (Reparateur Anleitung) amit oda nem adok, de együtt lefénymásolhatjuk:)

Előzmény: HaZsolti (1270)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1270

Sziasztok !

 

W115 2000-es benzineshez keresek leírást magyar, angol esetleg német nyelvűt.

Minden féle leírás érdekel. Első sorban motor, karburátor stomberg 175cdt piros kupakos késöbb karosszéria, villamos berendezések, futómű is érdekel.

candle Creative Commons License 2005.10.04 0 0 1269
Szia

Tedd publikussá a méledet, vagy írj nekem egyet lécci:-)
Előzmény: gy69 (1265)
te_o Creative Commons License 2005.10.04 0 0 1268
Kárpitnál a szövet üléskárpitról van szó. Az eléggé sérülékeny valóban.

PS.: írtam neked egy mailt
Előzmény: WAndrew (1267)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.04 0 0 1267

Alvázszámot szerintem  ahhoz hogy csak nehezen lehessen megmondani  hogy cserélve lett úgy lehet, ha az egész első keretet átrakod és a doblemezhez ponthegeszted a tetejét. Mondjuk nem egyszerű feladat az biztos, de nem lehetetlen. Az én kékemen valószínűleg törve volt az eleje és ki lett cserélve a keret. Ezért nincsen eredeti gyári száma, csak egy összevissza számsorozat.

 

A kárpit azért szokott szétmállani, mert eső esetén az ablak rosszvízlehúzója mentén befolyik a víz és a farostlemez alapú kárpit szétrohad. Többek között az ajtó alja is így kap vizet és rohad szét.

Előzmény: HaZsolti (1264)
te_o Creative Commons License 2005.10.04 0 0 1266
A számok azért kérdés, mert egy objekt szépen másik számokon fut hivatalosan. Mondjuk még nem láttam, csak a számokat...
gy69 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 1265
Megoldható de nem lesz hibátlan mert egy csomó más számmal is egyeznie kell.Kell szerezni egy af  es autót innen már oda kerül ahova akarod, nekem senki nem javasolta
Előzmény: te_o (1261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!