Nekem 2.0 Cdti van, és én is gondolkodom a tuningon főleg h. jön a nyár amikor érezhetően "gyengébb" a gép. Persze a klíma még pluszban rátesz a hőségre ezt szeretném kompenzálni a többlet erővel. Már e-maileztem egy sráccal, de még az anyagiakat gyűjtögetem eme célra. Itt az oldala ha vki nem ismerné: http://kctuning.uw.hu/ Tapasztalatom még nincs mert még nem voltam nála. Eddigi beszélgetéseink alapján valszeg érti a dolgát. (valszeg az enyémben vmit cserélni is kell azért drágább, mint az 1,9 -esé. gondolom az anyag dobja meg az árat)
Most jöttem haza egy 4000km-es útról úgy néz ki tényleg el volt lustulva a gép, hazafele már már kiforgott rendesen, egyébként végig 150-el mentem, így lett 8,7 az átlag, igaz a cseheknél voltak olyan részek ahol -18 iszonyat köddel párosítva szegény kocsi borzasztóan nézett ki.. Haza fele az emelkedőkkel voltak gondjaim mivel közel 1tonna volt az autóbak,sík úton ugyanúgy tudta a 150 160-at viszont a vége még mindig 170.. lehet meg kéne próbálni az elektronika írást. Valakinek van erről tapasztalata?
Szia! Nekem most biztos jol szabályoz,ugyanis eltört a turbó tengelye! Most csere,azután remélem megszünnek a gondok vele! Most nagytakaritás,mert felszippantotta az olajat! Amugy nagyon jo kis autó! Nekem egyedi belső van,és nagyon otthonos!
Szia! Tudnál képet küldeni róla? freelander@kapos-net.hu a számom 0630 380 9769 ha tényleg hibátlan és a kárpit is olyan mint az enyémben akkor megvenném. Előre is köszi!
Találkoztam már én is ilyen próblémával, ha alacsony volt a fordulat és úgy akartam erőltetni, akkor csinált ilyet. Azóta kapja a fordulatot, ha kell neki és no problem.
Valamint amikor járt a motor olyan 2500-nál volt benne egy torpanás,de csak egy pillanatra! Ez lehetett a turbonak az előjele? Tehát üresbe odaléptem a gáznak,és 2500-nál volt egy luk egy pillanatra utána pörgött tovább!
Ha az AGR szelepet elforgatm akkor lehet hogy megjavul? A szűröm az uj! Gép szerint a nyomásommal sincs semmi gond! És nem mindig csinálja! Olaszba dolgozom,van amikor megyek haza a Slovén hegyeken át,minden gond nélkül megy,de van amikor egy emelkedőn kétszer háromszor is előjön a hiba! Most sajna szétment valószinű a turbóm! Holnap szedem szét! Persze mikor máskor mint utközben Olaszba!
Sziasztok! Nemrég vettem egy Vivaro 1,9 DTI-t! Az a problémám,hogy néha amikor terhelést kap (nagyobb emelkedő) Kigyullad az izzitás lámpa,és leszabályoz! Elmegy belőle az erő,de nagyon!!! Gyujtás le,vissza és utána jo minden! Ez a hegyekben sokszor előjön! Mitől lehet ez?? Valaki találkozott már ilyennel? Köszi!
Érdeklődnék, hogy nekem van egy opel vivaróm és állítólag kezd behalni a légtömegmérőm. Ezt pontosan hol találom a motortérben? Tud nekem segíteni valaki ebben? Gyári iszonyat drága és bontottként cserélném. Sajna a legtöbb bontónab sem lehet kapni. :(
Volt már valakinek olyan, hogy a nyomás miatt szét megy az üzemanyag (müa.) csatlakozó?