Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1303
Ha megmondod pontosan mit fényképezzek, akkor csinálok párat, és felrakom!
Előzmény: HaZsolti (1299)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1302

Bescanneltem pár oldalt W123-200 (és egyéb) benzines motorjához. A karburátor elvileg ugyanaz, Stromberg 175CDT. Talán a szelep és gyújtásbeállítás között is van hasonlóság M115-ös motorról lévén szó.

 

http://free.x3.hu/wlaszi/file/_w123.zip link alatt található, kb 17Mb....

 

Üdv: WAndrew

504LACI Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1301

"Igy beindítani tilos, mert az olajnyomásmérő csövön jönne az olaj :)"

 

Jó motor esetén három atmoszférával a tetőkárpit irányába...

Előzmény: WAndrew (1300)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1300

Persze, hogy tudunk segíteni :))

 

elvileg a műszerfalon alul a bal oldali tekerhető gombbal lehet a műszerfalvilágítás fényerejét állítani ( 1281 hozzászólás kép 14. számnál ). Ezt kéne megpucolni első lépésben+kontaktspray (ezt szokták átkötni egy vezetékkel, és akkor nem állítható, viszont nem halványodik el, bár nekem nincs átkötve és jól működik). Ehhez ki kell szedni a műszerfalat és szétszedni.

Mögé kell nyúlni alulról (nehezen de nem lehetetlen) és lecsavarni a kilóméteróraspirált, illetve ha sikerült kibillenteni, akkor az olajnyomásmérő műszert  és a csatlakozót is le kell kötni róla és már kint is van a műszer. Igy beindítani tilos, mert az olajnyomásmérő csövön jönne az olaj :)

Egyéb kérdés esetén írj bátran.

 

Üdv.

Előzmény: K.Tib (1298)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1299

Ha van valakinek 2000 benzines W115-je küldene részletesképet a motorteréről.

 

Előre is köszönöm!!

K.Tib Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1298
Sziasztok! Van egy 76-os 115-ösöm, és a napokban elment a műszerfal világítás. Néha egy egy zökkenőnél visszajön, ezért gondolom hogy kontaktos valahol. Azt sejtem hogy ki kéne venni a műszerkonzolt, de nem jön, csak félig. Erőltetni nem akarom, mert még eltörök valamit. Tudna esetleg valaki egy tippet adni mit lehet tenni? Előre is köszönöm!
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1297

Egy kicsit kiváncsi vagyok: hol és mennyiért vetted a karbit?

új vagy bontott? melyik fajta?

Előzmény: bakonyigg (1292)
szeda_1970 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1296

Uraim!

 

Keresek 200,220,240 dízel AF-es blokkházat papírral! Csak az üres ház kell az sem baj ha használhatatlan a szám a lényeg!

70-313-03-36

HaZsolti Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1295

Az a baj hogy pontossan én se tudom mert nekem abszolút nincs is bekötve sőt a szelepből a tű is hiányzik, de biztos hogy egy olyan "gyújtás" plussz kell rá ami csak akkor megy ha ráadod a gyújtást.

 

Neked a karbin az autómata szivató háznál a két sarura mi van kötve? és mit csinál az? /mármint az az elektromos rész/

Előzmény: bakonyigg (1292)
szeda_1970 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1294
Én a gyujtásra kötném a szelepet hiszen ha leállítod akkor zár a szelep is. Régi autókon így megy.gyujtásról kapja a pluszt
Előzmény: bakonyigg (1292)
hieronymous Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1293

Sziasztok!

 

Felkerült a régi-új mercis weboldal az ÚJ, végleges helyére:

 

www.mercedesyoungtimers.hu

 

üdv: zssanya

bakonyigg Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1292

Hello, mar ha nem gond nezd mar meg, hogy az alulirott alapjarati magnesszelepednel az elektromos csatlakozas az hova fut a motorterben?

Nekem ugyanis az elozo tulaj valahogyan levagta tovestul...nem is tudtam hogy kabel jon ki belole, amig az uj stromberg a kezemben nem volt...:-)

Hiaba no, a ganyolo-tagozat sufni szakosztalya nem vegzett felmunkat a kilencvenes evek elejen (sem).. Mentsegukre legyen szolva en sem tudom hova kell kotni egyelore. Ez a henger alaku szelep elzarja a naftat, ha nincs gyujtas rajta, tehat

a motor utanjarasat akadalyozza meg leallitasnal de ha amugy jo a rendszer , akkor nincs ra igazan szukseg. Az alapjaratot jolmukodo Stromberg eseten egy csavarral lehet allitani, ahol a gazrudazat eleri a folytoszeleptengelyt. eleg szimpla. Persze ha mondjuk nem mukodik jol a startautomatika, vagy tul dus a keverek stb stb, akkor elobb azt kell beallitani...

Udv

Előzmény: HaZsolti (1291)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1291

Az idén már nemsok, gyüjtögetek jövőre. Akkor kezdem a felújítását. Addig a belső kárpittal próbálok kezdeni valamit, apró beállítások a motoron.

 

Tényleg ha valakinek van eladó:

- Stromberg 175 CDT-s karbihoz /piros kupakos/

alapjárati mágnesszelep ami alúra van betekerve

- Jobb hátsó lámpabúra króm keretes

- Kartelgáz visszavezető cső /2 db gumi könyök, 1db cső/

- Kivehető első csillag.

Előzmény: candle (1290)
candle Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1290
Uhh, azért az sok:-)))

Mindegy, lényeg, hogy simán elindult:-))))

Mi a következő lépés?
Előzmény: HaZsolti (1289)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1289

Ja és pöc röf beindult. Előbb beindul mint a suzuki stift!!

 

azért még vannak rajta finomítgatások (szelephézag, karburátor beállítás) valamiért 1200 at pörög alapjáraton.

HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1288

Nagyon KIRÁLY !

 

Ez egy 2000 benzines azt hidtem lomha lesz úgy a 120-as skodához hasonlítottam, de nagyon meglepődtem amikor pillanatok alatt fent volt 100-on.

Azért tudtak régen autót készíteni !

Előzmény: candle (1285)
gy69 Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1287

Szia !

 

Gy69kukacfreemail.hu

Előzmény: candle (1269)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1286
nno ,ez KIRÁLY!!!
Előzmény: HaZsolti (1284)
candle Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1285
Gratula:-)

Milyen volt az első út?:-)
Előzmény: HaZsolti (1284)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1284

Emberek !!!!

 

Beindult a Mercim és már mentem vele 14km csak úgy hasít 100 - 120-al

csabais Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1283
Asszem csak a kormányváltósokhoz jár.
Előzmény: WAndrew (1281)
candle Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1282
Kinagyítva látszik, nekem tecc:-)
Előzmény: WAndrew (1281)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.08 0 0 1281

Leírásokat nézegetve jár a visszajelző a műszerfalra az autómatához: (nemtudom mennyire látszik de alul középen vannak az egyes sebessegfokozatok)

 

 

Előzmény: te_o (1260)
csabais Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1280
Ez van ráírva.
A többi a vegyészek dolga.
Előzmény: WAndrew (1278)
candle Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1279
Amikor rákérdeztem, kémiai folyamatokkal magyarázták. Az pedig nem érdekelt:-)))
Előzmény: WAndrew (1278)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1278
És mi ennek a fizikai háttere, hogy így kell tenni?
Előzmény: csabais (1277)
csabais Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1277
Nem poén a gyári fagyállót csak csapvízzel szabad higítani.
Előzmény: WAndrew (1275)
candle Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1276
Nem desztvízzel kell higítani, hanem csapvízzel:-)
Előzmény: WAndrew (1275)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1275
ez most poén volt hogy csapvizes??
Előzmény: candle (1274)
candle Creative Commons License 2005.10.06 0 0 1274
jaja. -72 fokos, és 1:1-es /csapvizes/ higítással megy befelé az autóba
Előzmény: WAndrew (1273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!