Ugyan nem vagyok márkatárs, de érdekel a dolog, mert tetszik az autó, de dízel motor hívő vagyok mostanában :-)))
Egy éve azért nem vettem Lacsit, mert nem volt dízel a kínálatban /na jó, meg egy kicsit sznob vagyok :-((/. Mondjuk nem sürgős a dolog, megvárom, hogy egy évig kinőjje a gyermekbetegségeit, de aztán - ha beválik - nagyon csábító ajánlat lehet egy 2000-es dízelmotorral egy nagy Lacsi :-)))
Persze, ha 6 millió lesz az ára, akkor az "kicsit" lehűti a lelkesedésemet.
Az 1.4-be és az 1.6-ba is egyforma mennyiségű olaj kell. Az 1.8 kéri csak a 4l-t. Elegendő megvenned a 4l-t és durván 2dl marad utántöltésre. Ennek bőven elégnek kell legyen. :)
Látezik, hogy 1,4-esnél (meg talán a többinél is, de olyannal nem mentem) igen durván csal a sebességmérő? 53-mat mutatott, miközben az útmenti sebességjelző 48-at.
Senki nem cserélte mostanában az 1,4-es lacsijában az olajat?
Lassan meg kellene rendelnem, mert itt a boltban nem láttam ilyen fajtát és tudnom kellene, hogy 4 vagy 5 litert rendeljek? Feleslegesen nem kerülgetném itt egy évig az olajat, na meg így kari előtt másra is tudom költeni azt a 2 rugót!
A dízel lacsira qrva kíváncsi leszek, végre egy olyan moci lesz ebben a kasztniban, ami nyomatékos is, és legalább hozza az általam hőn áhított max. 10kg/LE arányt! Ha ez a rohadt kötelező nem lenne majd kétszer annyi 1500 felett, biztos nem 1,4-est választok! Hmmm....
Szervizben még nem volt az autó, s ennyiért nem is igazán szeretném utaztatni, főleg úgy, hogy a végkimenetel, azaz a végleges hibaelhárítás meglehetősen kétséges. Érdekes egyébként, hogy reggeli elindulás után kb. 5-10 percig panaszmentes, majd utána kezd kormánymozgatásra enyhe nyöszörgést hallatni. Egyenlőre megoldásként marad a rádió, ami már normál hangerő mellett is képes elnyomni a nemkívánatos hangokat.
Nekem azt mondták a 30ezres szervíz alkalmával, hogy a kormányoszlopon, a burkolat alatt van valami nagy gumigyűrű és az nyöszörög, mert picit kiszáradt, majd befújják valami kenőanyaggal. Hááát, vagy keveset kapott, vagy elfelejtődött (feltételezem nem szándékosan), de rövid idő múlva ismét produkálta a cicergést. Csak azóta nem volt időm arra kanyarodni.
Létezik az, hogy a könyvben elválasztva a 3,75 4,00 liter a két motort jelöli? 1,4 és 1,6? Merthogy nem egyértelmű. Így reménykedhetnék, hogy ami neked nívóközépig ért 4 liter olaj, az nálam maximumig lesz és nem kell +1 litert megvennem, mert anniyra talán bízhatok a lacsiban, hogy 15000 alatt nem kell majd beletöltögetnek a maradék 8-9 decit, ami a lityiből a pótlás után marad!
Jó lenne, ha valaki írna, akinek 1,4 van, hogy neki meddig lett a pálca?
Alufelni nemhogy karácsonyra, de utána sem lesz, meggondoltam. Ahogy néztem az árakat, több mint egy százast kellene rádobnom, ha jó áron el is tudnám adni ezeket. Azt meg inkább mocira költöm, ha összejön. Régóta szeretnék egy nagymotort, mert már 20 éve simsonozok. Na nem egy állatot, csak egy amolyan hétvégi túrázós hobbi-gépet, ami városban is használható a jó öreg simó helyett. Szemezgetek egy honda cbf500-zal.:-)) A lacsi meg marad családi használatra ezeken a papucsokon. Már csak az a kérdés, hogy terv marad-e, vagy lesz belőle valami? :-)) Adok neki két-három évet, utána már úgyis a fiamnak kell elkezdeni motorra gyűjteni.:-)) Bár ha annak idején a lacsihoz is ilyen pesszimistán álltam volna!.:-))
Ezt a hangot már én is megfigyeltem, de nekem csak nagyobb sebességnél (110 felett) ad ilyen hangot a műszerfal teteje felől. Már arra is gondoltam, hogy a menetszél megnyomja a szélvédőt és az nincs rendesen beragasztva, vagy feszül a keretben és az nyöszörög. nem lehet egyértelműen eldönteni, hogy műanyaghang, vagy üveg a fémen ill. a kemény szélvédőgumin hang hallatszik? Valami viszont lassú haladásnál is nyöszörög hátulról. Már megnéztem a kapaszkodókat, a hátsó biztonsági övek csatjait elvettem a műanyagról és ráhúztam az ülésre, a pótkeréknél kibéleltem mindent, de hiába. Mintha a kalaptartó nyöszögne. Érdekes, de ha hátra beül egy súlyosabb személy az egyik oldalra, akkor jobban nyoszörög.
Valami más hasznos: ha pótkereket raktok vissza a helyére, akkor figyeljetek arra, hogy a rögzítő kúpos lemezdarab felfelé álljon, ne a kerékben lefelé lógjon. Meg is van írva a peremén, hogy melyik oldalával kell felfelé állnia (this side up). Ha lóg a pótkerékbe, akkor a rögzítő csavar igaz nem áll ki, így több hely marad a többi cuccnak (emelő, égőkészlet, stb) de nem fekszik fel eléggé, megfeneklik a padlólemezben a kúpos lemez, ezáltal nem rögzíti megfelelően a kereket, valamint a hosszó rögzítőcsavar tövig becsavarva kilyukaszthatja a fenéklemezt. Sajna én nem néztem meg, hogy volt, mert tök sötétben kaptam defektet és a méregtől amúgy sem láttam, nemhogy ezt megfigyeltem volna, hogy kell annak állnia, másnap meg gondoltam trükközök egy kis hely érdekében, de nem jött be.:-( Levágtam a csavarból, de hála istennek azért az eredeti helyzetbe visszaállítva is még elég hosszú lett.
Nem segítség tudom, de a mi Lacsink is ad ilyen hangot. Olyan mintha két műanyag egymáson mozogna. Nem tudom egyre gondolunk e. Nem mindig hallom egyébként. Van a családban egy 99'-es B Omega is. Komolyan mondom, néha az is csinál ilyet. GM-GM :)
Te szervízben említetted már? Érdekelne mit mondanak.
Segítséget kérnék mozgatás közben hallható, kormányoszlop irányából érkező nyöszörgés tárgyában. (többé kevésbé behatárolhatóan az utastérből, az ablaktörlő és irányjelzőkapcsoló magasságából érkezik). Több helyen is láttam beírást a fórumban, de nem igazán találkoztam olyannal, mely a végleges hibaelhárítással végződött volna. Ha valakinek van konkrét infója, kérem ossza meg, ugyanis egyre inkább kezd idegesíteni eme nem kívánatos jelenség.
"Amúgy a castrol magnatec 5w40-est nézegetem, talán ez kapható lesz jópár év múlva is, nem kell mindig váltogatnom az olajfajtákat!"
Ugyanazt használom (olajshop.hu), mind a 4 lityit (1,6-os) - és a pálcán csak középszintig ért, a csomagolás gyári volt és sk. töltöttem be...? Szerencsére nincs észlelhető olajfogyasztásom és 10000 km-re belefér így is.
Cserélt valaki mostanában olajat lacsiban kannás vitt termékkel?
A lacsim, mint tudjátok 1,4-es.
Az lenne a kérdésem, hogy csere után amikor már megforgatták a motort és a szűrő is megtelt, a nívópálcán meddig lesz az olajszint egy négy literes kannából?
A gyári töltésem a nívó feléig ér, de szeretném, ha csere után a maximumig lenne, akkor érzem jól magam e téren. Elég erre a 4 literes kanna, vagy vegyek még pluszba 1 lityit?
Amúgy a castrol magnatec 5w40-est nézegetem, talán ez kapható lesz jópár év múlva is, nem kell mindig váltogatnom az olajfajtákat!
Elszeretnék adni javításra szoruló(esztétikai hibák)4db Nubira III-ra való Borbet ötágú és azt hiszem C design típusú 7X15 méretű alufelniket gyári Kumho gumikkal amelyek kb. 50%-os állapotúak.Ára 25000 Ft Itt tudtok érdeklődni 06703838440 Csákány
Sziasztok!Eladnám Daewoo Nubira III típusú autómat ami taxinak van vizsgáztatva benzin-gáz üzemű digitklímás és az ennek megfelelő felszereltséggel rendelkezik.2003 VIII: havi és 130000 km-ert mentem vele.Az irányára 1600000 Ft.
Nagyon nem tüntem el csak millio a dolgom és soha nem érek rá irni.
Megjártam szabolcsot azota megy a kicsike auotpályán küldtem végig a 170-et(pedig meg volt pakolva) és nem volt ellenére most közel 4000 van benne és érezhetően jobban megy.
A fogyasztása még sok, majd lemegy talán.
Viszont érdekes müanyag rezonácios hangot hallok a belsőtérben amikor még hideg és alapjáraton megy a motor szerintem valami tartó csavar kilazulhatott, már néztem amiket lehet látni de semmi.
és még egy a kipufogom szépen bebarnult a végdobnál az autopálya ota kicsit leolvadt a festék. :)
A matrica érdekelne mindenképp, hogy végre megismerjük egymást az utakon, mindig sasolom a lacsisokat!
Pedig mintha már egyszer beírtam volna az adatokat...na mindegy!
Elkezdtem intézni a klubmatricát, próbadarab most készül. Egyelőre embléma nélkül, mert az megnehezíti, megdrágítja a gyártást a színek miatt. Csak a honlapcím lesz rajt.
Jövő hétre talán fent lesz az autón, majd teszek fel képet. Ha eldől, hogy mi lesz a végleges forma, (no meg a hivatalos fórumoldalunk, ugyanis még mindig nagy pangás van ott, itt meg zajlik az élet) akkor lehet továbblépni a sorozatgyártás felé.
Addigra el lehet dönteni a betűtípust, meg hogy emblémásan-e vagy sem, fehéren vagy feketén, üvegre vagy kasztnira ragaszthatóan legyen legyártva. No meg a darabszám...
Egyelőre ennyi....ha már a beígért honlaptámogatás és tali rajtam kívülálló okok részemről elmaradt...:-))
Egy kis segítségre lenne szükségem. A kesztyűtartóban nem ég a lámpa, és nem tudom, hogy melyik bizosítékot kéne kicserélnem illetve megnéznem. Nincs kedvem elmenni szervízbe ha nem muszály, és inkább az égőt is megpróbálom kicserélni, ha tudom és ha ez a gond.