Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bakonyigg Creative Commons License 2005.10.29 0 0 1324

Hali, Mertel mar CO-t?  Lehet tul dus a keverek is..alapjarat milyen? 750-850 melegen es egyenletes? Megszakito allapota?  A stromberg titka az egyszerusegeben van... egy membran, olaj, egy dugattyu,  tuszelep font, egy keverekszebalyozo csavar lent, ettol megy...a tobbi hokuszpokusz csak az inditasnal lenyeges  ,meg  a hidegindito lenne hatra ami kisse bonyolultabb, de nem nagyon...

torekedj 1.5 ... 2.5 koze tenni az alapjarati CO-t MELEG motornal fenti alapjaraton.

Ha egyenletesen jar akkor nincs nagy baj...De ha elhozod Zugloba akkor megnezem neked.

Udv 

Előzmény: HaZsolti (1322)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 1323
veterán autós topicban belinkelve egy javaslata Varga Mihálynak, miszerint a vererán autókra ne legyen regadó, majd belinkelve miszerint a parlament által mindez elfogadva. Hmmmm, lehet menni sógorékhoz nézegetni állólámpásokat????
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1322
Stromberg karbis 175cdt piros kupakos. Van benne olaj. ami viszont biztos h nem működik rajta az a mágnesszelep ami alura van betekerve.
Előzmény: Mr. Cool (1320)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1321
Az enyim is csak egy elméleti okoskodás volt. Az biztosan nem hátrány -SŐT- ha a teljes üa. rendszer bizonyosan tiszta és jól átjárható, mielőtt a karbit próbálják beállitgatni.
Előzmény: WAndrew (1318)
Mr. Cool Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1320
Stromberg karbis? van olaj a csillapítóolajtartályban?
Előzmény: HaZsolti (1314)
te_o Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1319
Bár nem ismerem a dupla karburátoros rendszert pontosan, nekem a szimpla karbis off autónál szegény alapjárat csinálta ezt, ill. túl kicsi előgyújtásnál is előfordult. (Első esetben gyorsításnál kellően dúsul a keverék, második esetben az előgyújtásszabályzó ad rá elegendő előgyújtást.) Talán segít.
Előzmény: WAndrew (1318)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1318

mondjuk ebben van valami igazság, viszont akkor nincs jól beállítva a karbi!

Állításomat viszont megvédve :)) hogy jól be lehessen állítani a karburátort nem árt ha kipucolja a benzincsövet, hogy megfelelő legyen az 'áramlás'. (bár az is lehet, hogy ennek nincs sok köze hozzá, csak 1 tipp volt)

Előzmény: Törölt nick (1317)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1317
sztem ha az üzemanyag rendszer lenne valahol dugult, akkor nem lehetne normálisan gyorsítani. nem ismerem a krbiját, de nem lehet, hogy nagy gáz esetén a gyorsítófúvókán keresztül kap megfelelő mennyiségű benyát, míg ha visszavesszük a gázt, akkor az első torok hibája miatt kevés az anyag?
Előzmény: WAndrew (1315)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1316

Köszi a tanácsot. Megnézem.

 

Egyébként tényleg jó gépek!!!

Előzmény: WAndrew (1315)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1315

Na kellett nekem mondani, hogy semmi probléma velük :-)))

 

Én csak találgatni tudok!!, de szerintem üzemanyagellátási probléma. :)

Karburátor körül nézelődnék, bár ugye azt nemrég állítottátok be...

Vagy a tankot és az előremenő csövet illetve benzinszűrőt cserélném ill. pucolnám ki.

A tank alján van egy kicsavarható szűrő...

 

Előzmény: HaZsolti (1314)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1314

Segítséget kérnék:

hibajelenség: rángat menetközben a motor ez mitől lehet?

 

gyorsításkor jó kb 160km/h megy. motorfék jó. viszont a sebességet nemtudom tartani meg lassan gyorsítani mert akkor rángat.

 

2000-es benzines

WAndrew Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1313

Mert olyan jó konstrukció a 115-ös, hogy senkinek sincs vele problémája!! :)))

Igaz nem csak erre van a fórum, de mint én sem, Te sem sűrűn írsz ide :))))

Előzmény: gy69 (1312)
gy69 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1312
Túl nagy pörgés eddig sem volt. Valaki vesz egyet lelkesen irogat 3x majd eltűnik:(
Előzmény: bakonyigg (1311)
bakonyigg Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1311

No hát most mi van ? Sehol senki ? Mindenki lecserélte az állólámpását Matízra és a Korea-fórumban folytatja ?

csimaz Creative Commons License 2005.10.16 0 0 1310

 

 sziasztok! ha vkinek lenne egy pár fölös küszöbre való díszléce, szivesen üzletelnék vele.

bakonyigg Creative Commons License 2005.10.15 0 0 1309

Hali, bocs a kesei valaszert, az elektromos csatlakozo a szivato tetejen az alatta levo bimetal spiralt futi egy vekony kis szallal, hogy gyorsabban visszavegye a szivatot egy kicsivel, mint azt a hutovizmelegedes tenne. Nem  eletfontossagu szerv egy nyari hobbiautonal....

Udv

Előzmény: HaZsolti (1295)
K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1308

Megpróbálok feltenni pár képet, meglátom hogy sikerül -e.

Előzmény: HaZsolti (1307)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1307

Igazábol szinte minden, mert 2,2D helyett 2.0 benzin van "befabrikálva" de ami lényeg a karbi, légszürő, elosztó, gyújtás trafó, aksi környéke. előre is köszönöm.

Előzmény: K.Tib (1303)
K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1306
Köszi a tanácsot, működik, bár nem volt olyan egyszerű, mert nem azért volt kontaktos mert eloxidálódott, hanem eltörött az a kis kemény-műanyag alkatrész, ami az állítórúd végén van, és emiatt kiugrott a spirál a helyéről. Kénytelen voltam összeforrasztani a két kivezetést, így nem állítható a fényerő, de legalább működik. Köszi!
Előzmény: WAndrew (1305)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1305
Majd elelejtettem, hogy a műszerfalról le kell még óvatosan szedni 2 egyszerű drótnak látszó üvegszáloptikát, ami a fényt viszi a fűtésállító rudazathoz...
Előzmény: K.Tib (1304)
K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1304
Köszi a választ, ma lesz időm megnézni, a hétvégére jó lenne ha működne. Egyébként tényleg lehet hogy a fényerő szabályzóval van valami, mert ha visszajön a fény, és hozzányúlok a potihoz hogy feljebb csavarjam, már el is megy.
Előzmény: WAndrew (1300)
K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1303
Ha megmondod pontosan mit fényképezzek, akkor csinálok párat, és felrakom!
Előzmény: HaZsolti (1299)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1302

Bescanneltem pár oldalt W123-200 (és egyéb) benzines motorjához. A karburátor elvileg ugyanaz, Stromberg 175CDT. Talán a szelep és gyújtásbeállítás között is van hasonlóság M115-ös motorról lévén szó.

 

http://free.x3.hu/wlaszi/file/_w123.zip link alatt található, kb 17Mb....

 

Üdv: WAndrew

504LACI Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1301

"Igy beindítani tilos, mert az olajnyomásmérő csövön jönne az olaj :)"

 

Jó motor esetén három atmoszférával a tetőkárpit irányába...

Előzmény: WAndrew (1300)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1300

Persze, hogy tudunk segíteni :))

 

elvileg a műszerfalon alul a bal oldali tekerhető gombbal lehet a műszerfalvilágítás fényerejét állítani ( 1281 hozzászólás kép 14. számnál ). Ezt kéne megpucolni első lépésben+kontaktspray (ezt szokták átkötni egy vezetékkel, és akkor nem állítható, viszont nem halványodik el, bár nekem nincs átkötve és jól működik). Ehhez ki kell szedni a műszerfalat és szétszedni.

Mögé kell nyúlni alulról (nehezen de nem lehetetlen) és lecsavarni a kilóméteróraspirált, illetve ha sikerült kibillenteni, akkor az olajnyomásmérő műszert  és a csatlakozót is le kell kötni róla és már kint is van a műszer. Igy beindítani tilos, mert az olajnyomásmérő csövön jönne az olaj :)

Egyéb kérdés esetén írj bátran.

 

Üdv.

Előzmény: K.Tib (1298)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1299

Ha van valakinek 2000 benzines W115-je küldene részletesképet a motorteréről.

 

Előre is köszönöm!!

K.Tib Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1298
Sziasztok! Van egy 76-os 115-ösöm, és a napokban elment a műszerfal világítás. Néha egy egy zökkenőnél visszajön, ezért gondolom hogy kontaktos valahol. Azt sejtem hogy ki kéne venni a műszerkonzolt, de nem jön, csak félig. Erőltetni nem akarom, mert még eltörök valamit. Tudna esetleg valaki egy tippet adni mit lehet tenni? Előre is köszönöm!
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1297

Egy kicsit kiváncsi vagyok: hol és mennyiért vetted a karbit?

új vagy bontott? melyik fajta?

Előzmény: bakonyigg (1292)
szeda_1970 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1296

Uraim!

 

Keresek 200,220,240 dízel AF-es blokkházat papírral! Csak az üres ház kell az sem baj ha használhatatlan a szám a lényeg!

70-313-03-36

HaZsolti Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1295

Az a baj hogy pontossan én se tudom mert nekem abszolút nincs is bekötve sőt a szelepből a tű is hiányzik, de biztos hogy egy olyan "gyújtás" plussz kell rá ami csak akkor megy ha ráadod a gyújtást.

 

Neked a karbin az autómata szivató háznál a két sarura mi van kötve? és mit csinál az? /mármint az az elektromos rész/

Előzmény: bakonyigg (1292)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!