Te O ! Se sufni, se CO-mero....de egy jo kis autoszerelomuhely a kozelben, ahol
elore megbeszelt idopontban lehet egy kicsit buheralni..egy feloracskat...ha eppen senki nem jon zoldkartyat csinaltatni
Egyebkent ebayen ki lehet fogni egesz olcson kis digitalis meroket, amik nem szekreny meretuek, foleg angol gunson - fele GASTESTER-re gondolok, az OLDTIMER MARKT nemreg kiprobalta es meglepoen pontosnak bizonyult !
Bocs a lenyeget hagytam ki.....Dusitas allitasa a porlasztohaz aljan van, tehat a henger alaku magnesszelep es a porlaszto kozott talalhato ketto vekony 19-es szabalyozo anya... az also a biztosito, elobb azt lazitsd, igy jo esetben az egesz hengeres szelepet tudod forgatni (egyutt forog a felso allitocsavarral) es szepen beallithatod a CO-t . Egyszerre csak keveset tekerjunk ! Ha kifele csavarod akkor SZEGENYEDIK a keverek, kifele tekeresnel DUSUL... Na es a kartergaz visszavezeto gumicsovet kerjuk lehuzni a szelepfedelrol meres, allitas kozben...
Ha nem lehet beallitani akkor vagy falsot sziv (TUL SZEGENY), vagy hidegindito allandoan megy (TUL DUS) , ritkan lehet az allitocsavar is elkopva, de ilyenkor mindig csopog a benzin a kezedre amikor tekered, ugyhogy figyelem es turelem..
A Strombergnel leginkabb a hideginditonal szoktak a "mesterek" mereszeket alkotni, altalaban eloszor falsot sziv a rendszer valami tomiteshiba folytan, erre kohog meg tuszkol a moci, igy aztan jol odanyomnak neki a hideginditoval, (persze azt a legegyszerubb buzizni, mert szepen kezre esik) igy kompenzaljak az extra-luftot.
Aztan persze alapjaraton nem lesz az igazi, 30 litert eszik stb stb..Vegul mindent eltekernek ami csak tekerheto...Ime ez egy tipikus Stromberg tortenet...
Hali, Mertel mar CO-t? Lehet tul dus a keverek is..alapjarat milyen? 750-850 melegen es egyenletes? Megszakito allapota? A stromberg titka az egyszerusegeben van... egy membran, olaj, egy dugattyu, tuszelep font, egy keverekszebalyozo csavar lent, ettol megy...a tobbi hokuszpokusz csak az inditasnal lenyeges ,meg a hidegindito lenne hatra ami kisse bonyolultabb, de nem nagyon...
torekedj 1.5 ... 2.5 koze tenni az alapjarati CO-t MELEG motornal fenti alapjaraton.
Ha egyenletesen jar akkor nincs nagy baj...De ha elhozod Zugloba akkor megnezem neked.
veterán autós topicban belinkelve egy javaslata Varga Mihálynak, miszerint a vererán autókra ne legyen regadó, majd belinkelve miszerint a parlament által mindez elfogadva. Hmmmm, lehet menni sógorékhoz nézegetni állólámpásokat????
Az enyim is csak egy elméleti okoskodás volt. Az biztosan nem hátrány -SŐT- ha a teljes üa. rendszer bizonyosan tiszta és jól átjárható, mielőtt a karbit próbálják beállitgatni.
Bár nem ismerem a dupla karburátoros rendszert pontosan, nekem a szimpla karbis off autónál szegény alapjárat csinálta ezt, ill. túl kicsi előgyújtásnál is előfordult. (Első esetben gyorsításnál kellően dúsul a keverék, második esetben az előgyújtásszabályzó ad rá elegendő előgyújtást.) Talán segít.
mondjuk ebben van valami igazság, viszont akkor nincs jól beállítva a karbi!
Állításomat viszont megvédve :)) hogy jól be lehessen állítani a karburátort nem árt ha kipucolja a benzincsövet, hogy megfelelő legyen az 'áramlás'. (bár az is lehet, hogy ennek nincs sok köze hozzá, csak 1 tipp volt)
sztem ha az üzemanyag rendszer lenne valahol dugult, akkor nem lehetne normálisan gyorsítani. nem ismerem a krbiját, de nem lehet, hogy nagy gáz esetén a gyorsítófúvókán keresztül kap megfelelő mennyiségű benyát, míg ha visszavesszük a gázt, akkor az első torok hibája miatt kevés az anyag?
Hali, bocs a kesei valaszert, az elektromos csatlakozo a szivato tetejen az alatta levo bimetal spiralt futi egy vekony kis szallal, hogy gyorsabban visszavegye a szivatot egy kicsivel, mint azt a hutovizmelegedes tenne. Nem eletfontossagu szerv egy nyari hobbiautonal....
Igazábol szinte minden, mert 2,2D helyett 2.0 benzin van "befabrikálva" de ami lényeg a karbi, légszürő, elosztó, gyújtás trafó, aksi környéke. előre is köszönöm.
Köszi a tanácsot, működik, bár nem volt olyan egyszerű, mert nem azért volt kontaktos mert eloxidálódott, hanem eltörött az a kis kemény-műanyag alkatrész, ami az állítórúd végén van, és emiatt kiugrott a spirál a helyéről. Kénytelen voltam összeforrasztani a két kivezetést, így nem állítható a fényerő, de legalább működik. Köszi!
Majd elelejtettem, hogy a műszerfalról le kell még óvatosan szedni 2 egyszerű drótnak látszó üvegszáloptikát, ami a fényt viszi a fűtésállító rudazathoz...
Köszi a választ, ma lesz időm megnézni, a hétvégére jó lenne ha működne. Egyébként tényleg lehet hogy a fényerő szabályzóval van valami, mert ha visszajön a fény, és hozzányúlok a potihoz hogy feljebb csavarjam, már el is megy.