Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

candle Creative Commons License 2005.11.04 0 0 1333
Hejj, ha most nem építkeznék:-(
Előzmény: poén (1331)
bakonyigg Creative Commons License 2005.11.04 0 0 1332

Te O ! Se sufni, se CO-mero....de egy jo kis autoszerelomuhely a kozelben, ahol

elore megbeszelt idopontban lehet egy kicsit buheralni..egy feloracskat...ha eppen senki nem jon zoldkartyat csinaltatni

Egyebkent ebayen ki lehet fogni egesz olcson kis digitalis meroket, amik nem szekreny meretuek, foleg angol gunson - fele GASTESTER-re gondolok, az OLDTIMER MARKT nemreg kiprobalta es meglepoen pontosnak bizonyult !

udv

Előzmény: te_o (1330)
poén Creative Commons License 2005.11.03 0 0 1331
Láttátok már?
http://auto.expressz.hu/hirdetes/Veter%E1n%20aut%F3k/478649/3/3/
poén

te_o Creative Commons License 2005.11.02 0 0 1330
bakonyigg!
Neked CO -mérőd van a sufniban? :o
Előzmény: bakonyigg (1324)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.31 0 0 1329

Köszönöm a tanácsot megnézem a beállítást.

 

Előzmény: bakonyigg (1328)
bakonyigg Creative Commons License 2005.10.31 0 0 1328

Hali, persze hogy befele tekeresnel SZEGENYEDIK, kifele pedig DUSUL !

bocs!

Előzmény: bakonyigg (1327)
bakonyigg Creative Commons License 2005.10.31 0 0 1327

Bocs a lenyeget hagytam ki.....Dusitas allitasa a porlasztohaz aljan van, tehat a henger alaku magnesszelep es a porlaszto kozott talalhato ketto vekony 19-es szabalyozo anya... az also a biztosito, elobb azt lazitsd, igy jo esetben az egesz hengeres szelepet  tudod forgatni (egyutt forog a felso allitocsavarral) es szepen beallithatod a CO-t . Egyszerre csak keveset tekerjunk ! Ha kifele csavarod  akkor SZEGENYEDIK a keverek, kifele tekeresnel DUSUL... Na es a kartergaz visszavezeto gumicsovet kerjuk lehuzni a szelepfedelrol meres, allitas kozben...

Ha nem lehet beallitani akkor vagy falsot sziv (TUL SZEGENY), vagy hidegindito allandoan  megy (TUL DUS) ,  ritkan lehet az allitocsavar is elkopva, de ilyenkor mindig csopog a benzin a kezedre amikor tekered, ugyhogy figyelem es turelem..

A Strombergnel leginkabb a hideginditonal szoktak a "mesterek" mereszeket alkotni, altalaban eloszor falsot sziv a rendszer valami tomiteshiba folytan, erre kohog meg tuszkol a moci, igy aztan jol odanyomnak neki a hideginditoval, (persze azt a legegyszerubb buzizni, mert szepen kezre esik) igy kompenzaljak az extra-luftot.

Aztan persze alapjaraton nem lesz az igazi, 30 litert eszik stb stb..Vegul mindent eltekernek ami csak tekerheto...Ime ez  egy tipikus Stromberg tortenet...

Udv 

Előzmény: HaZsolti (1326)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.29 0 0 1326
A keverékszabályzó merre található?
Előzmény: bakonyigg (1324)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.29 0 0 1325
Köszönöm a tanácsot megnézem amiket írtál. Sokat segítettél.
Előzmény: bakonyigg (1324)
bakonyigg Creative Commons License 2005.10.29 0 0 1324

Hali, Mertel mar CO-t?  Lehet tul dus a keverek is..alapjarat milyen? 750-850 melegen es egyenletes? Megszakito allapota?  A stromberg titka az egyszerusegeben van... egy membran, olaj, egy dugattyu,  tuszelep font, egy keverekszebalyozo csavar lent, ettol megy...a tobbi hokuszpokusz csak az inditasnal lenyeges  ,meg  a hidegindito lenne hatra ami kisse bonyolultabb, de nem nagyon...

torekedj 1.5 ... 2.5 koze tenni az alapjarati CO-t MELEG motornal fenti alapjaraton.

Ha egyenletesen jar akkor nincs nagy baj...De ha elhozod Zugloba akkor megnezem neked.

Udv 

Előzmény: HaZsolti (1322)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 1323
veterán autós topicban belinkelve egy javaslata Varga Mihálynak, miszerint a vererán autókra ne legyen regadó, majd belinkelve miszerint a parlament által mindez elfogadva. Hmmmm, lehet menni sógorékhoz nézegetni állólámpásokat????
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1322
Stromberg karbis 175cdt piros kupakos. Van benne olaj. ami viszont biztos h nem működik rajta az a mágnesszelep ami alura van betekerve.
Előzmény: Mr. Cool (1320)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1321
Az enyim is csak egy elméleti okoskodás volt. Az biztosan nem hátrány -SŐT- ha a teljes üa. rendszer bizonyosan tiszta és jól átjárható, mielőtt a karbit próbálják beállitgatni.
Előzmény: WAndrew (1318)
Mr. Cool Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1320
Stromberg karbis? van olaj a csillapítóolajtartályban?
Előzmény: HaZsolti (1314)
te_o Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1319
Bár nem ismerem a dupla karburátoros rendszert pontosan, nekem a szimpla karbis off autónál szegény alapjárat csinálta ezt, ill. túl kicsi előgyújtásnál is előfordult. (Első esetben gyorsításnál kellően dúsul a keverék, második esetben az előgyújtásszabályzó ad rá elegendő előgyújtást.) Talán segít.
Előzmény: WAndrew (1318)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1318

mondjuk ebben van valami igazság, viszont akkor nincs jól beállítva a karbi!

Állításomat viszont megvédve :)) hogy jól be lehessen állítani a karburátort nem árt ha kipucolja a benzincsövet, hogy megfelelő legyen az 'áramlás'. (bár az is lehet, hogy ennek nincs sok köze hozzá, csak 1 tipp volt)

Előzmény: Törölt nick (1317)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1317
sztem ha az üzemanyag rendszer lenne valahol dugult, akkor nem lehetne normálisan gyorsítani. nem ismerem a krbiját, de nem lehet, hogy nagy gáz esetén a gyorsítófúvókán keresztül kap megfelelő mennyiségű benyát, míg ha visszavesszük a gázt, akkor az első torok hibája miatt kevés az anyag?
Előzmény: WAndrew (1315)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1316

Köszi a tanácsot. Megnézem.

 

Egyébként tényleg jó gépek!!!

Előzmény: WAndrew (1315)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1315

Na kellett nekem mondani, hogy semmi probléma velük :-)))

 

Én csak találgatni tudok!!, de szerintem üzemanyagellátási probléma. :)

Karburátor körül nézelődnék, bár ugye azt nemrég állítottátok be...

Vagy a tankot és az előremenő csövet illetve benzinszűrőt cserélném ill. pucolnám ki.

A tank alján van egy kicsavarható szűrő...

 

Előzmény: HaZsolti (1314)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1314

Segítséget kérnék:

hibajelenség: rángat menetközben a motor ez mitől lehet?

 

gyorsításkor jó kb 160km/h megy. motorfék jó. viszont a sebességet nemtudom tartani meg lassan gyorsítani mert akkor rángat.

 

2000-es benzines

WAndrew Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1313

Mert olyan jó konstrukció a 115-ös, hogy senkinek sincs vele problémája!! :)))

Igaz nem csak erre van a fórum, de mint én sem, Te sem sűrűn írsz ide :))))

Előzmény: gy69 (1312)
gy69 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1312
Túl nagy pörgés eddig sem volt. Valaki vesz egyet lelkesen irogat 3x majd eltűnik:(
Előzmény: bakonyigg (1311)
bakonyigg Creative Commons License 2005.10.26 0 0 1311

No hát most mi van ? Sehol senki ? Mindenki lecserélte az állólámpását Matízra és a Korea-fórumban folytatja ?

csimaz Creative Commons License 2005.10.16 0 0 1310

 

 sziasztok! ha vkinek lenne egy pár fölös küszöbre való díszléce, szivesen üzletelnék vele.

bakonyigg Creative Commons License 2005.10.15 0 0 1309

Hali, bocs a kesei valaszert, az elektromos csatlakozo a szivato tetejen az alatta levo bimetal spiralt futi egy vekony kis szallal, hogy gyorsabban visszavegye a szivatot egy kicsivel, mint azt a hutovizmelegedes tenne. Nem  eletfontossagu szerv egy nyari hobbiautonal....

Udv

Előzmény: HaZsolti (1295)
K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1308

Megpróbálok feltenni pár képet, meglátom hogy sikerül -e.

Előzmény: HaZsolti (1307)
HaZsolti Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1307

Igazábol szinte minden, mert 2,2D helyett 2.0 benzin van "befabrikálva" de ami lényeg a karbi, légszürő, elosztó, gyújtás trafó, aksi környéke. előre is köszönöm.

Előzmény: K.Tib (1303)
K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1306
Köszi a tanácsot, működik, bár nem volt olyan egyszerű, mert nem azért volt kontaktos mert eloxidálódott, hanem eltörött az a kis kemény-műanyag alkatrész, ami az állítórúd végén van, és emiatt kiugrott a spirál a helyéről. Kénytelen voltam összeforrasztani a két kivezetést, így nem állítható a fényerő, de legalább működik. Köszi!
Előzmény: WAndrew (1305)
WAndrew Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1305
Majd elelejtettem, hogy a műszerfalról le kell még óvatosan szedni 2 egyszerű drótnak látszó üvegszáloptikát, ami a fényt viszi a fűtésállító rudazathoz...
Előzmény: K.Tib (1304)
K.Tib Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1304
Köszi a választ, ma lesz időm megnézni, a hétvégére jó lenne ha működne. Egyébként tényleg lehet hogy a fényerő szabályzóval van valami, mert ha visszajön a fény, és hozzányúlok a potihoz hogy feljebb csavarjam, már el is megy.
Előzmény: WAndrew (1300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!