Szia, köszi a választ. Nem állok mélygarázsban, csak normál ház garázsában, mindenesetre megpróbálommajd újra. Azt hittem aktiválni kell vmilyen kapcsolatot, SIM kártyát vagy ilyesmit.
530XD 32e km, 6,5-ös fogyi, de szinte csak lak. területen kívül, nem lassan haladva, szóval megy mint a szél és szeretem is nagyon ahogy van, biztos nem vennék nem dízelt... ja, nekem sem tűnt fel soha, hogy regenerált, pedig csinálhatja kedvére bármikor.
Nekem 7500 km van a kocsiban (G30, 520D), majdnem mindig városban használom. Egyszer pont ilyen megfontolásból kimentem a 0-ra kb. 20 percig mentem 3-ban, 2500-3000 fordulaton, tehát ha gond volt, akkor biztos regenerálni kellett neki. Azonban BMW szervízben (több helyen is) azt mondták, hogy nem lehet semmit érezni a regeneráció során...
Nem vagy amúgy egyedül a dízellel, én is nagyon beszartam ezzel a mostani dízel hisztériával kapcsolatban de ahogy olvasgatom, kezd lecsengeni ez a mizzéria. Az összes gyártó hozza ki a luxus limuzinjait nagyobbnál nagyobb dízel motorokkal... Biztos nem az eletromosság a jövő, ez már rég eldőlt, több okból sem (olvass utána). Egyszerű parasztvakítás.... Most jön majd a szigorítás a zöld rendszámmal itthon, el fogják venni és csak a tiszta elektromos kocsik fogják megkapni. Egyszerűen nem tud elterjedni ez a típusú meghajtás két fő ok miatt: 1. az akkumulátorok (jelenlegi tehnológiát alapúl véve) sosem lesznek olyan hatótávolságúak (töltési sebességüek sem), hogy ésszerűen lehessen őket használni. 2. a tötő állomáokat nem fogják tudni olyan mértében fejeszteni, hogy tömeges villanyatót ki tudjanak szolgálni... Ép vagy 2 hete olvastam, hogy Németorszában ez kezd olyan problémává válni, hogy lassan oda jutnak, hogy fel is adják...
Szintén CD kérdés. 2017 októberi 530e. Magyar CD-n regisztráltam sikerrel. Ellenőrző kód megjött, meg is van weben a kapcsolat. Letöltöttem Androidra a Softpedia-ról a BMW Connected app-ot, de a belépéskor invalid username/password -öt kapok. Ötlet, esetleg megoldás? Köszönöm
A sima üzenetek között is megjelenik. Nem állsz valami olyan garázsban ahol nincs térerő? Én úgy emlékszem volt olyan opció a weboldalon, hogy a kód újraküldése.
Sziasztok, Új vagyok még itt, tegnap óta egy szép 520 tulajdonosa :) A Conected Drive -al kapcsolatban kérdeznék. Sikerült regisztrálnom a magyar oldalra, fel is tudtam vinni az autót az alvázszám alapján, de a 4 óráig érvényes kód, aminek az autóban kéne landolnia nem érkezik meg - elvileg a CD menü alatt az üzeneteknél kéne megjelennie új üzenetként, de nincs is ilyen menüpontom. Mit csinálok rosszul, tudnátok segíteni? Előre is köszi :).
Hogyne lehetne, ha te pl. Pesten laksz és alapvetően a városban mászkálsz, az rövid táv. Ha Pest mellől jársz be dolgozni, és szinte csak autópályázol, az hosszú táv. A nem szélsőséges esetekben meg mérlegelsz, mi a sűrűbb. Az biztos, ha rövid távokat mész, márpedig városban az a valószínűbb, az nem jó a dízelnek.
Egyetértek, az üveg-váltógombbal és a többi üveg biz-bazzal nagyon túltolták. "Cserébe" az iDrive-tekerőn megszűnt a kézírás-felismerés, amit én pld használtam. Nagyon remélem, hogy elkerülhető lesz a rendelésük, néhány kiegészítő nem törölhető, ha sok extrát választasz.
Bazári megjelenés... Az új "üveg betétek" még csak véletlenül sem lettek bazáriak... :) Kínosan ocsmány....
A műszercsoport esetén nem tudom mennyire zavaró, hogy a megszokottól eltérően mozognak a műszerek. Ez tipikusan olyan dolog, ami a használat közben derül ki.
A BMW nem a bazári megjelentést preferálja a müszercsoport esetében "mint pl:VW csoport" hanem a letisztult funkcionális információt, minen másra meg ott a HUD :D
Olvasgatva a netes teszteket, nem is biztos, hogy akarok iDrive 7.0-t. Kritizálják az egymással szemben menő sebesség- és fordulatszám-mérőt, a műszerfal közepére betett térkép még alibinek sem jó - elég csak összehasonlítani az Audi-val, ahol Google Maps látszik középen. A BMW-ben egy csomó használhatatlan vonal van. Nem beszélve a megbízhatatlanságról - lásd a speedzone X5-ös tesztjét. A középső kijelző is tiszta káosz lett, nem tudom, mi volt a baj a 6.0 csempéivel.
Ahogy néztem az össze PHEV-ben ugyanaz a modul van. Persze ez csak teoretikus okoskodás, mert nem hiszem, hogy bárki is kidobná a 2-3 éves autójából a cellákat 30% pluszért meg 1-2M-ért cserébe.
Gondolom akkor ezért van a mostani 530e leakciózva, mert nemsokára jön az LCI G30, nagyobb akkumulátorral.
Egyszer még régebben írtad, hogy lehet, hogy lesz utólagos akksi upgrade akár nagyobb akkumulátorra is. Erről van esetleg valami hír, hogy tervez-e ilyet a BMW. Például 6 éves korában kicserélni az 530e 9.2-es akksiját a 12-13-asra. Ha minden marad ugyanaz azaz a villanymotor teljesítményfelvétele és a töltés sebessége akkor még extra hűtőt se igényelne a dolog. Mondjuk nem tudom mennyire lenne erre igény :)
Becopyzom egy régebbi hozzászólásomat, mint akkor is írtam profilfüggő...
"Visszatérve a témához: Én júliusban vettem át a kocsit teli tankkal, azóta nem láttam benzinkutat. Az 530e akkor jó választás, ha megfelel az egyéni közlekedési profilnak. Nálam gyakorlatilag így néz ki a "hétköznapok": Két munkahelyem van, az egyik 10 km (A), a másik 19 km (B). Mindkét helyen van töltési lehetőség, ahogy otthon is a garázsban. 3 profil létezik: Ha csak "A" munkahelyre megyek, akkor az 2x10 km, a munkahelyen nem töltök. Ha "A" munkahelyre megyek, majd onnan "B" munkahelyre, az összesen 25,5 km, így a "B" munkahelyen töltök, majd haza 19 km. Ha csak "B" munkahelyre megyek, az 2x19 km, így a munkahelyen is töltök. A gyakorlatban kizárólag villanyautózom. Egy évben 3-4 nyaralás (telelés) jön szóba, ekkor nincs mit gondolkodni, nincs hatótáv para, feltankolok benzinnel, és ca. dízel fogysztással átszelem európát egy 5-ös limuzinnal, ellenben egy BEV tiszta villanyüzemű gépkocsival, pl I3. A rezonanciamentes és maximális mértékben csendes üzem a rakparti dugókban egy bónusz. Meg kell érezni :) Szintén grátisz az álló klíma és álló fűtés. Véleményem szerint, legalább is az én profilom esetében ez a legésszerűbb megoldás az elkövetkezendő pár évre, amíg letisztul mi lesz a jövő, avagy a töltési infrastruktúra eléri a kompromisszum mentes szintet. Üdv., Jani"