Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

akos_h_75 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1081

Szia, köszi a választ. Nem állok mélygarázsban, csak normál ház garázsában, mindenesetre megpróbálommajd újra. 
Azt hittem aktiválni kell vmilyen kapcsolatot,  SIM kártyát vagy ilyesmit. 

Előzmény: Kard (1075)
TeglasL Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1080

530XD 32e km, 6,5-ös fogyi, de szinte csak lak. területen kívül, nem lassan haladva, szóval megy mint a szél és szeretem is nagyon ahogy van, biztos nem vennék nem dízelt...  ja, nekem sem tűnt fel soha, hogy regenerált, pedig csinálhatja kedvére bármikor.

Poci3 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1079

Nekem 7500 km van a kocsiban (G30, 520D), majdnem mindig városban használom. Egyszer pont ilyen megfontolásból kimentem a 0-ra kb. 20 percig mentem 3-ban, 2500-3000 fordulaton, tehát ha gond volt, akkor biztos regenerálni kellett neki. Azonban BMW szervízben (több helyen is) azt mondták, hogy nem lehet semmit érezni a regeneráció során...

 

Nem vagy amúgy egyedül a dízellel, én is nagyon beszartam ezzel a mostani dízel hisztériával kapcsolatban de ahogy olvasgatom, kezd lecsengeni ez a mizzéria. Az összes gyártó hozza ki a luxus limuzinjait nagyobbnál nagyobb dízel motorokkal... Biztos nem az eletromosság a jövő, ez már rég eldőlt, több okból sem (olvass utána). Egyszerű parasztvakítás.... Most jön majd a szigorítás a zöld rendszámmal itthon, el fogják venni és csak a tiszta elektromos kocsik fogják megkapni. Egyszerűen nem tud elterjedni ez a típusú meghajtás két fő ok miatt: 1. az akkumulátorok (jelenlegi tehnológiát alapúl véve) sosem lesznek olyan hatótávolságúak (töltési sebességüek sem), hogy ésszerűen lehessen őket használni. 2. a tötő állomáokat nem fogják tudni olyan mértében fejeszteni, hogy tömeges villanyatót ki tudjanak szolgálni... Ép vagy 2 hete olvastam, hogy Németorszában ez kezd olyan problémává válni, hogy lassan oda jutnak, hogy fel is adják...

Előzmény: Bazsa530 (1073)
Bazsa530 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1078

Köszönöm az infót! Az e60–asnál én sem éreztem sosem.

Előzmény: Jago_ (1077)
Jago_ Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1077

@Bazsa530: 54ezret tettem bele, aprilisban lesz ket eves. Tuti regeneralt mar, de meg nem vettem eszre mikor :)

Előzmény: Bazsa530 (1067)
VIP1337 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1076

Szervusztok,

 

Szintén CD kérdés. 2017 októberi 530e. Magyar CD-n regisztráltam sikerrel. Ellenőrző kód megjött, meg is van weben a kapcsolat. Letöltöttem Androidra a Softpedia-ról a BMW Connected app-ot, de a belépéskor invalid username/password -öt kapok. Ötlet, esetleg megoldás? Köszönöm

Kard Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1075

A sima üzenetek között is megjelenik. Nem állsz valami olyan garázsban ahol nincs térerő? Én úgy emlékszem volt olyan opció a weboldalon, hogy a kód újraküldése.

Előzmény: akos_h_75 (1074)
akos_h_75 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1074

Sziasztok,
Új vagyok még itt, tegnap óta egy szép 520 tulajdonosa :) 
A Conected Drive -al kapcsolatban kérdeznék. Sikerült regisztrálnom a magyar oldalra, fel is tudtam vinni az autót az alvázszám alapján, de a 4 óráig érvényes kód, aminek az autóban kéne landolnia nem érkezik meg - elvileg a CD menü alatt az üzeneteknél kéne megjelennie új üzenetként, de nincs is ilyen menüpontom. 
Mit csinálok rosszul, tudnátok segíteni? Előre is köszi :).

Bazsa530 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 1073

Dehogy nehéz. Szerintem olyan egyszerű volt a kérdésem. Regenerált-e már valakinek az autója?

Mi a jele, és milyen km futás után?

Előzmény: b4ndyTA (1072)
b4ndyTA Creative Commons License 2019.02.08 0 0 1072

... ez így nehéz lesz. Ha a napi x kilométered 75%-a város, akkor rossz döntés volt a dízel. Lehet még 50%-nál is.

Előzmény: Bazsa530 (1071)
Bazsa530 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 1071

Éppen nem taxizok vele, de nem is vagyok a Cobra 11 kötelékében.

Előzmény: b4ndyTA (1070)
b4ndyTA Creative Commons License 2019.02.08 0 0 1070

Hogyne lehetne, ha te pl. Pesten laksz és alapvetően a városban mászkálsz, az rövid táv. Ha Pest mellől jársz be dolgozni, és szinte csak autópályázol, az hosszú táv. A nem szélsőséges esetekben meg mérlegelsz, mi a sűrűbb. Az biztos, ha rövid távokat mész, márpedig városban az a valószínűbb, az nem jó a dízelnek.

Előzmény: Bazsa530 (1069)
Bazsa530 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 1069

Ezt nem lehet szerintem senkinél ennyire szétszedni. Nem olyan mint a városi-, vagy távolsági busz.

 

Előzmény: b4ndyTA (1068)
b4ndyTA Creative Commons License 2019.02.08 0 0 1068

Nem mindegy milyen körülmények között használod. Városban rövid távokon, vagy autópályán hosszú utakon.

Előzmény: Bazsa530 (1067)
Bazsa530 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 1067

Sziasztok!

dízeles csapttársaktól kérdeznék (ha még nem haltunk ki teljesen)

éreztetek már regenerálást? Mi a jele?

tegnap úgy meglepődtem, egy Octavia taxis azt mondta 6-800 km-ente regenerál, azaz 2-3 naponta!!!

ez komoly??

nekem most 6.000 km van benne, de eddig semmit nem éreztem...

Lewes1973 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 1066

Egyetértek, az üveg-váltógombbal és a többi üveg biz-bazzal nagyon túltolták. "Cserébe" az iDrive-tekerőn megszűnt a kézírás-felismerés, amit én pld használtam. Nagyon remélem, hogy elkerülhető lesz a rendelésük, néhány kiegészítő nem törölhető, ha sok extrát választasz.

Előzmény: b4ndyTA (1065)
b4ndyTA Creative Commons License 2019.02.07 0 0 1065

Bazári megjelenés... Az új "üveg betétek" még csak véletlenül sem lettek bazáriak... :) Kínosan ocsmány....

 

A műszercsoport esetén nem tudom mennyire zavaró, hogy a megszokottól eltérően mozognak a műszerek. Ez tipikusan olyan dolog, ami a használat közben derül ki.

Előzmény: BMW2017 (1064)
BMW2017 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 1064

A BMW nem a bazári megjelentést preferálja a müszercsoport esetében "mint pl:VW csoport" hanem a letisztult funkcionális információt, minen másra meg ott a HUD :D

Előzmény: Lewes1973 (1063)
Lewes1973 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 1063

Olvasgatva a netes teszteket, nem is biztos, hogy akarok iDrive 7.0-t. Kritizálják az egymással szemben menő sebesség- és fordulatszám-mérőt, a műszerfal közepére betett térkép még alibinek sem jó - elég csak összehasonlítani az Audi-val, ahol Google Maps látszik középen. A BMW-ben egy csomó használhatatlan vonal van. Nem beszélve a megbízhatatlanságról - lásd a speedzone X5-ös tesztjét. A középső kijelző is tiszta káosz lett, nem tudom, mi volt a baj a 6.0 csempéivel.

Mintha elkapkodta volna ezt a BMW...

maszibmw Creative Commons License 2019.01.25 0 0 1062

Biztos, hogy nem. 2020 júliusra várható.

Előzmény: Lewes1973 (1061)
Lewes1973 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 1061

Vajon mikor lesz 2020-ban LCI? A jelenlegi bérletem májusban jár le - tudok vajon már újat rendelni?

Előzmény: maszibmw (1060)
maszibmw Creative Commons License 2019.01.24 0 0 1060

2020 ban jön csak az LCI.

Előzmény: Kard (1059)
Kard Creative Commons License 2019.01.24 0 0 1059

Kösz. Tehát lesz és ahogy látom méretre is megegyeznek. Ez igazán pozitív.

Ez azt is jelentheti, hogy akár az összes cella modult lehet cserélni az újra ha épp úgy alakul vagy muszáj az egész blokkot hűtővel mindennel együtt.

Erre gondolok: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=JA93-USA---G30-BMW-530e&diagId=61_5043

Ahogy néztem az össze PHEV-ben ugyanaz a modul van. Persze ez csak teoretikus okoskodás, mert nem hiszem, hogy bárki is kidobná a 2-3 éves autójából a cellákat 30% pluszért meg 1-2M-ért cserébe.

 

Gondolom akkor ezért van a mostani 530e leakciózva, mert nemsokára jön az LCI G30, nagyobb akkumulátorral.

 

Előzmény: maszibmw (1058)
maszibmw Creative Commons License 2019.01.24 0 0 1058

Pont tegnap írtam ezzel kapcsolatban a német fórumon.

 

https://www.motor-talk.de/forum/530e-hochvolt-batterie-generation-4-0-t6538024.html

 

Jani

Előzmény: Kard (1057)
Kard Creative Commons License 2019.01.24 0 0 1057

Egyszer még régebben írtad, hogy lehet, hogy lesz utólagos akksi upgrade akár nagyobb akkumulátorra is. Erről van esetleg valami hír, hogy tervez-e ilyet a BMW. Például 6 éves korában kicserélni az 530e 9.2-es akksiját a 12-13-asra. Ha minden marad ugyanaz azaz a villanymotor teljesítményfelvétele és a töltés sebessége akkor még extra hűtőt se igényelne a dolog. Mondjuk nem tudom mennyire lenne erre igény :)

Előzmény: maszibmw (1056)
maszibmw Creative Commons License 2019.01.23 0 0 1056

Alapban 5N volt a forgalmiban. Csodálkoztam is.

Előzmény: Kard (1054)
maszibmw Creative Commons License 2019.01.23 0 0 1055

Én örömmel "bohóckodom".

Becopyzom egy régebbi hozzászólásomat, mint akkor is írtam profilfüggő...

 

"Visszatérve a témához: Én júliusban vettem át a kocsit teli tankkal, azóta nem láttam benzinkutat. Az 530e akkor jó választás, ha megfelel az egyéni közlekedési profilnak. Nálam gyakorlatilag így néz ki a "hétköznapok":   Két munkahelyem van, az egyik 10 km (A), a másik 19 km (B). Mindkét helyen van töltési lehetőség, ahogy otthon is a garázsban. 3 profil létezik: Ha csak "A" munkahelyre megyek, akkor az 2x10 km, a munkahelyen nem töltök. Ha "A" munkahelyre megyek, majd onnan "B" munkahelyre, az összesen 25,5 km, így a "B" munkahelyen töltök, majd haza 19 km. Ha csak "B" munkahelyre megyek, az 2x19 km, így a munkahelyen is töltök. A gyakorlatban kizárólag villanyautózom. Egy évben 3-4 nyaralás (telelés) jön szóba, ekkor nincs mit gondolkodni, nincs hatótáv para, feltankolok benzinnel, és ca. dízel fogysztással átszelem európát egy 5-ös limuzinnal, ellenben egy BEV tiszta villanyüzemű gépkocsival, pl I3. A rezonanciamentes és maximális mértékben csendes üzem a rakparti dugókban egy bónusz. Meg kell érezni :) Szintén grátisz az álló klíma és álló fűtés. Véleményem szerint, legalább is az én profilom esetében ez a legésszerűbb megoldás az elkövetkezendő pár évre, amíg letisztul mi lesz a jövő, avagy a töltési infrastruktúra eléri a kompromisszum mentes szintet.     Üdv., Jani"

Előzmény: EEE60 (1053)
Kard Creative Commons License 2019.01.23 0 0 1054

Mázlista. Mondjuk a 330e pont alatta van a 40 km-nek, bár NEDC alapján 44g a CO2-je, WLTP meg nincs rá. Hogy lett neked 5N? Valaki benézte?

Előzmény: maszibmw (1052)
EEE60 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 1053

Gyakorlatban mennyi is a 530e elektromos hatótávja? 25-30 km? Tötymörögve persze. Ad a tulaj 2 gázfröccsöt akkor 10 még van? Bohóckodás...

maszibmw Creative Commons License 2019.01.23 0 0 1052

Németeknél minimum 40km tiszta elektromos hatótáv, vagy CO2 50g/km alatti feltételek egyikének kell megfelelni.

Az 530e mindkettőt teljesíti. Kizárt, hogy ennél szigorúbb norma legyen itthon bevezetve.

Egyébként az én forgalmimban 5N környezetvédelmi osztály van bejegyezve az 5P helyett :)

 

Maszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!