Nekem 2003-as Ditech Scarabeom van.Mi a probléma a blokkjában? közel a 20 ezerhez nem vettem észre semmit.Kényes az olajra,az tény,de egyszerű a megoldás: rá van írva a flakonra,hogy mihez ajánlott.
Tavasszal üzembe helyezve nem mutatja a sebességet, és nem megy előre a kilométerszámlálóm. (Scarabeo 150) Ősszel még működött. Ki lehet házilag cserélni a spirált/meg lehet állapítani laikusként a hibát, vagy vigyem szervizbe emiatt a gépet?
Itthon vagyok. De sajnos csak rövid ideig. De hétfő három hét múlva megint leszek itthon. Sajnos csak ma van időm. Vagy amit mondtam utána. Adám jo gyerek birom
Szia Zoli, ha valamikor itthon vagy bejelentkezhetnék hozzád egy itt off motort ? Variátor megnézés - hangolás, meg esetleg motor hangolás ha lehetséges.
SYM blokkos vizes injektoros moci, 11.000 km, szerintem még egyszer sem néztek bele a variba, meg a fülemnek magas az alapjárata, ha azon lehet állítani kicsit lejjebb...
Jól leírtad, mert momentán nekem sincs sok kedven szétszedni, pedig kéne. A rugó (előfeszítés) ezek szerint másoknál is gyenge. Nálam is olyan marhaságokat mutat hogy inkább nem is méregettem GPS-el. (egyszer ránéztem 15 km/h csalás minimum)
Ps: A hűtő hőfok mérőt meg nem birizgálom, jól mutatja még ha nem is 0-róll indul, az 50 fokot, 90-100 at jól jelzi.
Kész szerencse hogy a benzinszint jelző jól működik :D :D
Inkabb csak pepecs munka. Szetszed, mutato elofeszitettsegen allit, osszerak, proba. Raadasul igy csak a km orat lehet beloni viszonylag gyorsan, az uza es hofokot hosszabb uzemeles utan.
Szia! Bonyolult beállítani a km órát? Nem próbáltam még szétszedni.
Nekem is csal felfelé 10-15 km/h-t legalább, idegesítő. Mentem tesztutat, bekapcsoltam a telefonomon a GPS-t, és totál fals, amit a motor mérője mutat.
Nem ismerem őt. De nem fogom elmagyarazni neki h nem úgy van h csak ráteszek egy abst egy nem abs motor a. Egy mert nem is biztos h van hozza hely rajta. Kettő csomó olyan dolog van ami ki kell cserelni mert biztos h nem egyforma. Három meg elektromosan sem olyan egyszerű az h csak két vezeték és jónapot. És ezt így sorolhatnám még hosszán hosszan.
Na a fejlemények. Tettem bele 4,5 g-os görgőszettet, amitől ugrott, de 40-45 volt a vége, és nagyon pörgött. Bizonyos idő után meg csak pörgött, de 30-nál többet nem akart menni. Kiszedtem a kontarsztrugót, amit szinte két ujjal nyomogatni lehetett, tettem bele egy közepes erősségűt. Megmaradt a 40-45 km végsebesség, meg a pörgés, így visszatettem a 6,5g-os görgőket. Most kicsit lomhábban indul meg, viszont 65 körül (óra szerint) van a vége velem (100 kg). Így optimálisabb ingázáshoz. A kontrasztrugó cseréje óta úgy néz ki, hogy a 30-as belassulása is megszűnt.
Nalam csopoges nincsen, neha ranezek a szintre ha kell akkor feltoltom. Kis mennyiseg szokott kelleni.
Fouton/palyan 110 korul szoktam menni, de melegedes nincs.
En ugy szedtem szet az oracsoportot, h a mutatokat a legalso allasnal levo kis hatarolon atbuktattam es megneztem, meddig megy le teljesen, igyekeztem ugyanugy visszatenni, h az elofeszites meglegyen. Nagyjabol sikerult is.
A városi üzemben pontosan ez történt mint amit írtál, de legalább megtudtam hogy jó a hőfok gomba és kapcsol a venti is. Országúton a világon semmi melegedés nincs, tökéletesen működik.
Igazából lecsavart kupakkal hidegen, nem járó motornál a max-nál áll a hűtővíz a tartályba.
Nálad mennyit fogyaszt?
Nem fogom megúszni ezt az óracsoport szétszedést, pedig halogatom ahogy csak lehet. (vagy a bontott, de ott meg semmi sem biztosít arról hogy