Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Én se sok mindent csináltam ma ! 11 tájban lett olyan idő hogy kibírtam menni elhordtam az utcárol a kitett fagallyakat ,majd itt bent feldarálom ha oda érek vele . Megcsináltam a szomszédban a redőnyt hogy fel lehessen húzni na ez vagy két óra szerencsétlenkedés volt . És rájöttem azért lett a redönynek a gurtni hibája mert hiányzik egy alaktrész a redőnyről és így képes a gazdasszony arra hogy átpörgesse a redönyt ha felrántja akár többször is és ezzel letekeri a gurtnit róla . amikor a redőny jó lett járt fel le akkor meg a buzi gurtni feltekerő ugrott széjjel ,lepörgött a rugója és soha többé nem tudtam újra felhúzni benne . Azt is szidtam aki kitalálta az égész vackot !
Jó estét! Látom itt mindenki munkáról meg hasonlórol beszél, én piheő hétvégét tartottam, nemrég jöttem haza Bácsalmásról. Lassan megyek aludni ki kell pihenni a semmit tevést.
Tudod hány figyelmeztetést kaptam túlvezetés miatt ! De azt senki nem számolta hogy nekem a műszakom 12 órás volt abba a hivatalos vezetési idő nem fért bele sehogyan sem! Vagy épp ha oktattam akkor meg az én kártyámra vezetett a tanonc ,mert olyat vettek fel akinek nem voltakpapírjai pl ,se tahográf kártya se munkavállalási kártya ! Vezetni sem tudott ,és elengedni egyedül nem lehetett két hét után sem ,mert eltévedt !
Van olyan lehetőség mint a túlvezetésnél is, csak rá köll írni a tényállást a kutyanyelv hátuljára, és jelözni az irányítónak a fölmerült problémát. A saját cégöd soxor mög is büntethet jelképes összegre ezért, vagy csak figyelmeztet, mert utána a közleködési hatóság már nem szabhat ki ugyanazért újabb büntetést. Vannak trükkök mindig, de sosem a pilóta jár a legjobban vele.
Ezt a nav hozta rendeletbe hogy csak a üzleti utakat lehet elszámolni ,és mivel látja az utvonalakat is merre mentél ,így könnyű kiszurni hogy ha a bolt felé kanyarodtál ,és hogy a nav ne akadékoskodjon azért írják rá mindig ha nem tervezett legrövidebb úton megyel . A kamionok meg el se térhetnek az uttól csak ha engedélyezik nekik és még meg is mondják melyik úton mehetsz tovább . Köcsög az egész rendszer . Olyan hogy te éhes is lehetsz ,vagy beteglettél és meg kell állnod egy orvosnál ,na ilyen nincs !
Gondolom hogy nem az esetlegös sugárzását hasznosították, hanem az árnyékoló 6ását a GPS jeladását lebénítva.
Amennyiben mögszakad a jeladás, tudtommal jelöz a rendszer az azt fölügyelőknél, hogy szabotázs történt.
Nálunk az újabb JCB-nél, két ilyen rendszer is működött egyidőben. Egyiket szervízhálózat figyelte, másikat pedig a cégünk központjában lévő ráérő seggynyaló osztag. Utólak láttam több menetlevelemet, amire rá volt írva: Nem egyeznek az adatok ! 😁😀
Nálunk az egyik kocsiba valami nyűgje volt a GPS rendszernek, telefonáltak neki hogy álljon ki a forgalomból és áramtalanítsa le a Fordot egy pár percre majd rakja vissza a sarut. Vadászott kulcsokat, úgy csinálta ahogy mondták, de utána nem tudta elindítani a motorját. Néhány óra múlva mönt hozzá valaki, aki újra kódolta az egészet és végre haza tudott jönni vele. Telefonáltak neki máskor is, de mondta hogy ő akkor ott is hagyja a kocsit ahol van, majd hazajön taxival és akkor fizethetik azt is. Utána az volt a fekete járat, mert nem látták sosem merre jár. 😁😀
Beletették a ketyerét ,de azt is látják ám ha nem megy és már jön is a telefon ! Vagy küldik a javítót hozzá ! Nem lehet kibújni alóla ,és ezek miatt nem viheted haza a céges autót az ugyanis magán használatnak minősülne !
Egy időben a kamionosok vették az ólmot tőlem . Megmondták mekkora doboz kell , le lett gyártja, aztán gondolom csak lett az valamilyen úton hasznosítva is (?) .