mindenhol azt olvastam es mindenki azt mondta hogy a projektor nelkuli utolagos xenon vakit es nem lesz normalis vetitett kepe.tudsz esetleg kuldeni kepet ahogy a falra vilagitasz vele?
gondold végig . egy autónál hogy működik az utólagos xenon ? (nem projektoros )
a xenonban nem izzószál van hanem egy fénygömb adja a fényt . terelőlapnak is hívhatjuk a befogadót amiben a xenonfej van . a xenonfejet egy elektrománes mozgatja ki - be a befogadóban ( csak másképp van kivágva és ezért másfelé vetíti a fényt ) .
a normális bi szetthez vannak apró csavarok amit a H4 3 lábacskájának imitált részébe lehet behajtani lekontrázni . ezzel be lehet egy szép vetítési képet állítani .
Ha már projiban csinálod a xenont , abban terelőlap van . igen , valóban . az ugyanúgy működik mint a másikban . elektromos inpulzusra csapódik fel ( ezzel terelve a fény irányát ) és ha lekapcsolod csapódik vissza . abba ugye nem kell H4 fej , hanem jó a sima H7 is (vagy H1)
Viszont ha kínai 2,5 "olcsó" szetted van akkor ne számíts hosszú élettartamra . ( valamint műszakin sem fognak meglapogatni érte , hogy milyen ügyes voltál )
Még egy dolog : ha projektoros xenon akarsz beletenni ahhoz ki kell szedni a lámpákat , szét kell melegíteni ( mert a búra csakúgy nem fog lejönni ) beleteszed , összemelegíted ( ha csináltál ilyet akkor nem fogod talán elolvasztani a plexi búrát ) visszaszereled ....
Na mindegy is . Tiéd , és azt csinálsz rajta , vele amit akarsz gondolsz ... Szóval hajrá , ha kész dobj egy képet ide a fórumra !
ezen a forumon nem lehet hozzaszolast szerkeszteni? :( / egy gyujtasnal kapcsolt +12 voltot is le kene vegyek a fejidomnal,arra van otleted?(nem menne rajta nagy fesz csak a gps bolcso) csak nem tudom melyik kabelen lehet a kapcsolt 12v.elektromos rajzot pedig csak olasz nyelven talaltam :(
de amugy projektor nelkul hogy raktal bele bi xenont?xenonnal 1 izzoszal van,a tompitott/ tavolsagi valtast mechanikusan oldja meg egy terelolap es egy rele,ettol bi xenon / igy hogy projektor nelkuli csak ugy berakos nem szor mindenfele?nem tudom elkepzelni hogy normalis vetitett kepe legyen egy halogen foncsorral
koszi megoldottam,behuztam vegul meg a kabelt egy plusz kabelvedo csobe.a textilnel sokkal jobb az onvulkanizalo szalag,masik motoromon a fo kabelkoteget azzal huzam be,olyan mint a szigszalag,ratekered es kikemenyedik rajta olyanra mint a gyari boritas bolt,osszeolvadnak a retegei.csak most nem akartam 1 kis kabel miatt vegigtekerni az egeszet,eleg draga ez a szalag.a xenonom pedig projektoros,gondolom ezert mas
Ne haragudj , nem mindíg tudok mindenkinek válaszolni .
Ide a fórumba szoktam nagy ritkán írni , de csak ahhoz amit már csináltam .
A xenonhoz nem elég 12V-ot vinni . Azt közvetlenül akksira kell kötni , úgyhogy annak a vezetékét át kell húzni ( a fekete negatívot is ajánlott ). A tanksapka záró fedelet , le kell csavarozni és egyben ki lehet venni a műanyag darabot . Van egy túlfolyó cső is rajta .
A + vezetéken lesz egy biztosíték is . Én azt olyan helyre tettem ahol könnyen hozzáférni bizticsere esetén is .
Fényképek nincsenek , mert kb 2 éve csináltam . Attól meg ne félj hogy kidörzsöli valami . A két xenonvezeték egy fekete külső csőben van .
A szerelés lépései .
1 . az ülés
2. az alatt akksi ( nem emlékszem hogy van -e fedele .) Akksi alatt van egy inbusz csavar .
en is hatso gumi csere elott allok de a gyarinal kisebbet(140) nem szeretnek ratenni,gyari 150es nemigen van,esetleg probalt mar valaki 160-ast ratenni?
koszi.en is a xenon kabelkoteg pozitivjat akarom lehozni az akkuig.viszont az a muanyag idom amiben az akku van hogy jon ki? / ha ott elvezetem a kabelt elore az addig ok de a vazon belul hogy rogzitsem?felek hogy kidorzsolodik es kap egy csunya rovidet a vazon belul / irtam neked par hete hogy milyen xenont epitettel be de nem reagaltal.tudsz rola mutatni kepeket?
Én vezettem már el váz mellett 12V-ot SpiderMaxnál .
rogersmith
Nem bonyolult . Felnyitod a csomagtartót . 10-es csavarral van rögzítve az ülés ( 2 db ha jól hazudok ) . Akkor lejön a vezetőülés . . Alatta lesz az akksi . Egy dolgot kell még levenni , az pedig a benzinbetöltő nyílás fedele .
Ha szemből benézel ( az első keréknél ) akkor átlátni majdnem a benzinbetöltőig . Én átdugtam egy rézbelű ( nem sodrott ) kábelt , rászigetelőztem a vezetéket és áthúztam . Onnan meg már könnyen átvezethető a lámpák mögött .
Xenon vezetéket is ott vezettem el . Nnnnna az nehezebb , de az is kivitelezhető volt .
udv.bontotta mar meg kozuletek valaki jobban a motort?a fejidomban szeretnek 12 volthoz jutni(kozvetlen,nem gyujtasra kapcsolt 12v-hoz).melyik kabelrol tudom levenni a fejidomban?az akkutol felhozni eleg korulmenyesnek tunik,nem tudom hogy tudnam kibontani az akku tarto dobozt hogy utana valahogy a vazban elvezessem.egy kicsit mar megbontottam de ugy tunik mintha ehhez majd az egesz motort szet kene bontani :(
Meg kellene keresned azt a vezeték köteget (3-4 vezeték) ami az impulzusjeladóig megy. Mert vagy a jeladó vagy a gyújtásvezérlőd a kolompos.
Az egyszerűbbik hibakeresés a jeladó kimérése. Itt egy a motor forgásától függő impulzusokat kellene mérni meg kellene keresned a jeladó vezetékeit. Viszont neked nem az kell ami a motorba megy, hanem ami a gyújtásvezérlőbe (másik vége a vezeték kötegnek).
Normál esetben egy csatlakozóval van illesztve a gyújtáselosztóba vagy egy gyűjtő csatlakozóba. És reménykedjünk, hogy nem víz védett a csatlakozó, mert akkor egy picit nehezebb dolgod lesz.
Egy manualban ez szerintem megtalálható vagy megírod a robogó pontos típusát és évjáratát, hogy utánanézzek.
Tehát nem indul a gépsárkány mert nincs szikra. A szikrát a kábel végén kerestem de ott sincs szikra.(a pipa kiküszöbölve, mert addig el sem jut a szikra). A trafóhoz menő vezetékben inditózáskor a multiméter mutat feszültséget mivel össze vissza mutat mindent. Ezért vettem új trafót. Rátettem de ugyan ugy nincs szikra.
Igen, de ha nafta van a trafóig az már egy pozitív dolog, persze sokkal tovább nem jutunk, mert kérdés, hogy azok az impulzusok elegendők a trafó meghajtásához?
Azt nemtom, hogy a trafó a gyertyával együtt mennyi áramot vesz fel...
Esetleg autó akksiról kellene bikázni az biztos fixen adja a naftát.És úgy adni neki egy műterhelést akár izzókból összerakva, hogy a fogyasztás annyi legyen mint amennyit a trafó meg a gyertya felvesz. A H4 -ből nem is kell sok.
Ha villog van benne kraft. Ha nem, akkor tekercstől visszafelé van a baj.
Sajna többet nem tud mérni. Szkóp lenne az igazi...
Multimeterel vigyaz a trafon mert csal mind allat foleg egy digitalis. Mivel az onindito aramfelvetelbeli feszultsegeset siman lehet ugy erteni h kimegy a jel a trafonak. Oda alalog multimeter jobb.