Keresés

Részletes keresés

Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.08.01 0 0 13040

H1 vagy H3 esetén mehetne a xenon, mert a fényforrás pontszerű és nincs fényterelő mint a H4 -nél.

H4 xenont ott szúrták el, hogy hosszabb a fényív mint az izzószál a normál lámpáknál és ezért a xenon túlvilágítja a foncsort.

Ráadásul a terelő meg burán kívül van és az nem oldja meg az izzószálas terelő pótlását.

depi vol.2 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 13039

A jeladód valszeg valahol nem szigetel és fals jelet küld.

A xenont meg felejtsd el és vegyég egy jó izzót, a xenon nem motorba való, ha szarul van beállítva akkor még inkább felejtős.

Előzmény: rogersmith (13038)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.31 0 0 13038

esoben nektek is meg szokott hulyulni a km jelado?van ra valami megoldas?

rogersmith Creative Commons License 2016.07.30 0 0 13037

mindenhol azt olvastam es mindenki azt mondta hogy a projektor nelkuli utolagos xenon vakit es nem lesz normalis vetitett kepe.tudsz esetleg kuldeni kepet ahogy a falra vilagitasz vele?

Előzmény: dreamfactory (13035)
dreamfactory Creative Commons License 2016.07.30 0 0 13036
Előzmény: rogersmith (13033)
dreamfactory Creative Commons License 2016.07.30 0 0 13035

hogy raktam bele projektor nélkül ?

gondold végig . egy autónál hogy működik az utólagos xenon ? (nem projektoros )

a xenonban nem izzószál van hanem egy fénygömb adja a fényt . terelőlapnak is  hívhatjuk a befogadót amiben a xenonfej van . a xenonfejet egy elektrománes mozgatja ki - be a befogadóban ( csak másképp van kivágva és ezért másfelé vetíti a fényt ) .

a normális bi szetthez vannak apró csavarok amit a H4 3 lábacskájának imitált részébe lehet behajtani lekontrázni . ezzel be lehet egy szép vetítési képet állítani . 

 

Ha már projiban csinálod a xenont , abban terelőlap van . igen , valóban . az ugyanúgy működik mint a másikban . elektromos inpulzusra csapódik fel ( ezzel terelve a fény irányát ) és ha lekapcsolod csapódik vissza . abba ugye nem kell H4 fej , hanem jó a sima H7 is (vagy H1) 

 

Viszont  ha kínai 2,5 "olcsó" szetted van akkor ne számíts hosszú élettartamra . ( valamint műszakin sem fognak meglapogatni érte , hogy milyen ügyes voltál ) 

 

Még egy dolog : ha projektoros xenon akarsz beletenni ahhoz ki kell szedni a lámpákat , szét kell melegíteni ( mert a búra csakúgy nem fog lejönni ) beleteszed , összemelegíted ( ha csináltál ilyet akkor nem fogod talán elolvasztani a plexi búrát ) visszaszereled ....  

 

Na mindegy is . Tiéd , és azt csinálsz rajta , vele amit akarsz gondolsz ... Szóval hajrá , ha kész dobj egy képet ide a fórumra ! 

 

Előzmény: rogersmith (13033)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13034

ezen a forumon nem lehet hozzaszolast szerkeszteni? :(  / egy gyujtasnal kapcsolt +12 voltot is le kene vegyek a fejidomnal,arra van otleted?(nem menne rajta nagy fesz csak a gps bolcso) csak nem tudom melyik kabelen lehet a kapcsolt 12v.elektromos rajzot pedig csak olasz nyelven talaltam :(

Előzmény: dreamfactory (13029)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13033

de amugy projektor nelkul hogy raktal bele bi xenont?xenonnal 1 izzoszal van,a tompitott/ tavolsagi valtast mechanikusan oldja meg egy terelolap es egy rele,ettol bi xenon / igy hogy projektor nelkuli csak ugy berakos nem szor mindenfele?nem tudom elkepzelni hogy normalis vetitett kepe legyen egy halogen foncsorral

Előzmény: dreamfactory (13029)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13032

koszi megoldottam,behuztam vegul meg a kabelt egy plusz kabelvedo csobe.a textilnel sokkal jobb az onvulkanizalo szalag,masik motoromon a fo kabelkoteget azzal huzam be,olyan mint a szigszalag,ratekered es kikemenyedik rajta olyanra mint a gyari boritas bolt,osszeolvadnak a retegei.csak most nem akartam 1 kis kabel miatt vegigtekerni az egeszet,eleg draga ez a szalag.a xenonom pedig projektoros,gondolom ezert mas

Előzmény: dreamfactory (13029)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13031

fobizti akku mellett van,toltest multimeterrel tudod merni

Előzmény: Csézli Zsolt (13030)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13030

Üdv Mindenkinek! nagy bajban vagyok, turázás közbenaksi behalt, kaptam kölcsön töltöt, de nem t.

tudom hogy van_e töltésem. Mi jelzi ezt! Van_e valhol külön biztije. Köszi

 

Előzmény: Ifj. Padavan (12905)
dreamfactory Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13029

Ha neked nem olyan akkor vegyél villamossági boltban szövet alapú ragasztószalagot . 

http://www.vilagitasok.hu/bandazs-szalag-textil-szigetelo-10m-es-t247313

Azzal tekerd körbe , könnyebb lesz a dolgod . 

 

Nem projektort tettem be , csak sima H4 bi-xenon szettet . 

 

 

Előzmény: rogersmith (13025)
depi vol.2 Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13028

Én nem házasságot kötök a motorjaimmal, hanem szeretőként bánok velük majd lecserélem őket :-D

Előzmény: Happy555 (13027)
Happy555 Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13027

Azt is eladod?

:)

Előzmény: depi vol.2 (13026)
depi vol.2 Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13026

Szomorúan jelentem be, hogy a mai nappal a eladtam a CIAK-omat.

Elvitték seccperc alatt.

 

Most jöhet az utódja :-)

 

rogersmith Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13025

nekem nem pont olyan.te csak siman xenon izzot raktal be a regi helyere vagy xenon projektort epitettel be?

Előzmény: dreamfactory (13024)
dreamfactory Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13024

Ne haragudj , nem mindíg tudok mindenkinek válaszolni . 

Ide a fórumba szoktam nagy ritkán írni , de csak ahhoz amit már csináltam .

 

A xenonhoz nem elég 12V-ot vinni . Azt közvetlenül akksira kell kötni , úgyhogy annak a vezetékét át kell húzni ( a fekete negatívot is ajánlott ). A tanksapka záró fedelet , le kell csavarozni és egyben ki lehet venni a műanyag darabot . Van egy túlfolyó cső is rajta  . 

A + vezetéken lesz egy biztosíték is . Én azt olyan helyre tettem ahol könnyen hozzáférni bizticsere esetén is . 

 

Fényképek nincsenek , mert kb 2 éve csináltam . Attól meg ne félj hogy kidörzsöli valami . A két xenonvezeték egy fekete külső csőben van . 

 

A szerelés lépései . 

 

1 . az ülés 

2. az alatt akksi ( nem emlékszem hogy van -e fedele .) Akksi alatt van egy inbusz csavar . 

3. tanknyílás műanyag kivétele .

 

 

Előzmény: rogersmith (13021)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13023

vagy 150/80-16 esetleg?

Előzmény: rogersmith (13022)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.29 0 0 13022

en is hatso gumi csere elott allok de a gyarinal kisebbet(140) nem szeretnek ratenni,gyari 150es nemigen van,esetleg probalt mar valaki 160-ast ratenni?

Előzmény: topjoe2 (12990)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.28 0 0 13021

koszi.en is a xenon kabelkoteg pozitivjat akarom lehozni az akkuig.viszont az a muanyag idom amiben az akku van hogy jon ki? / ha ott elvezetem a kabelt elore az addig ok de a vazon belul hogy rogzitsem?felek hogy kidorzsolodik es kap egy csunya rovidet a vazon belul / irtam neked par hete hogy milyen xenont epitettel be de nem reagaltal.tudsz rola mutatni kepeket?

Előzmény: dreamfactory (13020)
dreamfactory Creative Commons License 2016.07.28 0 0 13020

Én vezettem már el váz mellett 12V-ot SpiderMaxnál . 

rogersmith

 

Nem bonyolult . Felnyitod a csomagtartót . 10-es csavarral van rögzítve az ülés ( 2 db ha jól hazudok ) . Akkor lejön a vezetőülés . . Alatta lesz az akksi . Egy dolgot kell még levenni , az pedig a benzinbetöltő nyílás fedele . 

 

Ha szemből benézel ( az első keréknél ) akkor átlátni majdnem a benzinbetöltőig . Én átdugtam egy rézbelű ( nem sodrott ) kábelt , rászigetelőztem a vezetéket és áthúztam . Onnan meg már könnyen átvezethető a lámpák mögött . 

 

Xenon vezetéket is ott vezettem el . Nnnnna az nehezebb  , de az is kivitelezhető volt . 

 

Sok sikert !

Előzmény: rogersmith (13019)
rogersmith Creative Commons License 2016.07.28 0 0 13019

udv.bontotta mar meg kozuletek valaki jobban a motort?a fejidomban szeretnek 12 volthoz jutni(kozvetlen,nem gyujtasra kapcsolt 12v-hoz).melyik kabelrol tudom levenni a fejidomban?az akkutol felhozni eleg korulmenyesnek tunik,nem tudom hogy tudnam kibontani az akku tarto dobozt hogy utana valahogy a vazban elvezessem.egy kicsit mar megbontottam de ugy tunik mintha ehhez majd az egesz motort szet kene bontani  :(

Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.28 0 0 13018

Ez az, nagyon szuper leírás!  :)

Akkor sajna visszafelé kell mennünk egy picit.

Meg kellene keresned azt a vezeték köteget (3-4 vezeték)  ami az impulzusjeladóig megy. Mert vagy a jeladó vagy a gyújtásvezérlőd a kolompos.

 

Az egyszerűbbik hibakeresés a jeladó kimérése. Itt egy a motor forgásától függő impulzusokat kellene mérni meg kellene keresned a jeladó vezetékeit. Viszont neked nem az kell ami a motorba megy, hanem ami a gyújtásvezérlőbe (másik vége a vezeték kötegnek).

Normál esetben egy csatlakozóval van illesztve a gyújtáselosztóba vagy egy gyűjtő csatlakozóba. És reménykedjünk, hogy nem víz védett a csatlakozó, mert akkor egy picit nehezebb dolgod lesz.

 

Egy manualban ez szerintem megtalálható vagy megírod a robogó pontos típusát és évjáratát, hogy utánanézzek.

Ha megvan mondom tovább...

Előzmény: Éles Sándor (13017)
Éles Sándor Creative Commons License 2016.07.28 0 0 13017

Tehát nem indul a gépsárkány mert nincs szikra. A szikrát a kábel végén kerestem de ott sincs szikra.(a pipa kiküszöbölve, mert addig el sem jut a szikra). A trafóhoz menő vezetékben inditózáskor a multiméter mutat feszültséget mivel össze vissza mutat mindent. Ezért vettem új trafót. Rátettem de ugyan ugy nincs szikra.

 

 

Előzmény: Ifj. Padavan (13012)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13016

:)))  Héten meg múlthéten is szabin voltam, itthon alakítgatom a garázst és egy nyamvadt filmet sem tudtam megnézni, mert estére olyan fáradt voltam.

Most megnéztem kettőt is!   :)))

Előzmény: Szere28 (13015)
Szere28 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13015

Udv!

Mivan te nem tudsz ejjel aludni?? 

Előzmény: Ifj. Padavan (13014)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13014

Igen, de ha nafta van a trafóig az már egy pozitív dolog, persze sokkal tovább nem jutunk, mert kérdés, hogy azok az impulzusok elegendők a trafó meghajtásához?

Azt nemtom, hogy a trafó a gyertyával együtt mennyi áramot vesz fel...

 

Esetleg autó akksiról kellene bikázni az biztos fixen adja a naftát.És úgy adni neki egy műterhelést akár izzókból összerakva, hogy a fogyasztás annyi legyen mint amennyit a trafó meg a gyertya felvesz. A H4 -ből nem is kell sok.

Ha villog van benne kraft. Ha nem, akkor tekercstől visszafelé van a baj.

 

Sajna többet nem tud mérni. Szkóp lenne az igazi...

Előzmény: Szere28 (13013)
Szere28 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 13013

Multimeterel vigyaz a trafon mert csal mind allat foleg egy digitalis. Mivel az onindito aramfelvetelbeli feszultsegeset siman lehet ugy erteni h kimegy a jel a trafonak. Oda alalog multimeter jobb.

Udv!

Előzmény: Ifj. Padavan (13012)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.26 0 0 13012

Fontos, hogy pontos válaszokat adj mert, így nagyon ködös az egész!

 

A 13008 -as válaszodban írtad:

"A szikrát a vezeték végén nézem tehát a pipa kiküszöbölve."

Ebből arra gondolok, hogy van szikra és a vezeték meg a kontaktusok rendben.

A vezeték végén, hogy ellenőrizted a szikrát?

 

Most pedig írtad:

"Szikra nincs! A vezeték végén sincs."

 

 A trafóhoz menő vezetéknél indítás közben nézted a feszültséget multiméterrel és mutatott mindent.

Akkor is mutatott mindent, amikor nem volt szikra?

A gyertya kontaktusa is rendben van a pipában?

 

Ezekre mindenképp választ várnék.

 

 

 

 

 

Gyújtásvezérlőd is lehet hibás. De ezt majd a legvégén.

Előzmény: Éles Sándor (13011)
Éles Sándor Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13011

Szikra nincs! A vezeték végén sincs.

 

Előzmény: Ifj. Padavan (13009)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!