Na ma elmentem teletankolni és a kútról kifele már meg is állt alig tudtam hazajönni vele ép alig lehetett gázt adni neki különben leállt.lehúztam itthon a csövet ami a szívósorra megy és szívtam fújtam ahogy itt olvastam de nem jön benzin a karbihoz szinte akadáj nélkül át tudok fújni rajta és a levegő meg távozik ezen a csövön,gondolom a tankszellőztetőn.A képen a legalsó fekete az.
Nem rossz az a karbi, csak nagyon érzékeny. Ezek a mai benzinek "ezer dologból vannak pancsolva"
A különböző festékhígító alapanyagoktól (ezekkel a jövedéki adót kerülik ki) az alkoholig minden van benne. Az ólom adalékot is más anyagokkal váltották ki. Ez különböző problémákat eredményez.
Kicsapódások, kocsonyásodás a benzinfilm villamos vezetőképessége stb.
Nem rossz a motorod, csak ezek a percíz dolgok rajta, sok kellemetlenséget okoznak. Egy rosszabb
tankolás és beleszalad az ember ilyen kínlódásba vele. (ez bárhol és bármikor előfordulhat, mert nem csak a helyi töltőállomás lehet a bűnös.)
Komoly tisztítás, beállítás. Az ac is jó legyen! A szelephézagot is ellenőrizd!
Az szinte kizárt hogy ez így működjön így nem motorozható mert minden lassításnál lefullad amikor a kuplung kiold vagy megállok. Motorikusan szerintem rendben van mert nem olajos a légszűrőház olajszint viszont a maximum felett van kb 1cm el.
Meg fogom még nézni az úszószintet hátha esetleg nincs itt egy szaki aki megnézné nekem valamikor?
Ha ennyire rossz lenne ez a porlasztó mit szoktak helyette felrakni?
Ez amit leírsz, szerintem minden leonardo tulaj átélte. Mikor beállítottad és meg vagy vele elégedve, bármelyik pillanatban ismét valami baj lesz vele. Az alapjárat soha nem fix dolog ennél a motornál. Aki mást állít az nem mond igazat. A karbi tisztítás nagyon alapos kell, hogy legyen. (ultrahangos) Ettől függetlenül ez a karbi iszonyatosan érzékeny mindenre. Főleg a honi benzin minőségre.
Tulfolyó azért nem lehet szerintem mert jóval az úszószint felett van karbi teteje majdnem előbb folyna tele a légszűrő meg a henger viszont menet közben beleszívtam akkor jobban felpörgött ha meg fújtam megállt ..
Kormány csapágyazás?Áltó helyzetbe húzd be a első féket,és mozgasd meg előre,hátra,hogy hallani,vagy mozdul-e"kottyan".Kerék csapágy kizárva,azt menet közben is hallanád,csúnyán tud morogni. Ha kopott a fékbetét,akkor fémes hangot ad,de mint mondtad,az új.Féknyereg?Nem hinném,nem adhat olyan hangot,esetleg akkor ha van 1-kis holt játéka,a felfogatásnál....de akkor is inkább be rángatna,de azért azt is megnézheted.
Porlasztót szétszedtem kitisztítottam semmi javulást nem tudtam elérni sajnos. Légszűrőt is kipucoltam semmi.
Van hogy belövöm az alapjáratot egy két indulás után megszűnik lefullad a motor vagy beállítom és felrakom középső kitámasztóra leáll.Gumicsöveket átnéztem nem repedt semmi a porlaszóba a membrán sem azt is megnéztem.
Menet közben semmi jele hibának szépen megy akármilyen gázállásnál csak ha megállok valahol egyböl leáll és csak kis gázra indul be.
Gyertyát kitekertem egy ilyen után akkor kormos volt de hosszabb menet után barna.
Az automata szivató semmit sem csinál 12v ra rákötöttem meg sem mozdul kicsit nyitva volt szerintem ahogy mértem de most ki iktattam egyenlőre az alsó részét rányomtam egy rugóval hogy elzárt állapotban össze tudjam szerelni de így sem lett jobb ugyan az. Akárhova tekerem a levegő csavart vagy az alapjárati csavart nem tudom megoldani.
Nincs valakinek egy tuti porlasztója kipróbálni vele a dolgokat itt Szigetszentmiklós környékén esetleg?
De mondjuk mikor megvettem haza felé minden lámpánál nagyon szép alapjárata volt és hozzáértem az önindító gombhoz egyböl be is indult most meg csak kis gázzal tudom életre kelteni lámpánál meg a gázzal kell játszak le ne álljon nagyon idegesítő.
Vagy ha a porlasztóval esetleg minden rendben akkor mi lehet még ami bekavar szelepek vagy vezérlés de akkor nem menne rendesen.....
Leo elso fek vagy kerek probléma, ha huzom a feket akkor olyan hang hallatszik mintha egy csapagy szolna, kicseréltem a csapágyakat, de a hang megmaradt. De csak menet kozben kb 50rol fekezésnél lehet hallani. Megporgetem a kereket egy picit surolja a tarcsa a betet, de azok is zsír újak. Mi adhatja ezt a hangot? Féknyereg? Vagy a tárcsának lehet ilyen hangja. ferrodo a tarcsa es a betét is.
Szerintem takarítsd ki a karbit,valami dzsuvát kaphatott,a légszűrőt sem árt megnézni.Olajat én Castrol 5W-40-et raktam bele.De majd hátha mondanak okosabbat is.
Megpróbálltam az alapjárati csavarral megemelni a fordulatot meg a porlasztó tetején lévő csavart tekerni mert vagy 6-7 fordulatra nyitva volt de nem sok sikerrel ha belövöm az alapjáratot pár gázadás után elmegy az egész már mint megszűnik ha meg beljebb tekerem nagyon magas lesz az alapjárat előtte tök jó volt nem tudom mi lehet ötlet?
Vettem egy 98 as leot 150-es. Az lenne a kérdésem milyen olajat kell bele rakni?
És egy olyan probléma lenne hogy mikor megnéztem kipróbáltam tökéletesen szuperált a gép gombnyomásra egyből indult szép alapjárata volt siófokról jöttem vele haza velencénél megálltam ott még indult szépen majd hazafelé az egyik lámpánál leállt gáz nélkül már nem indult alapjárat megszünt létezni csak kis gázra indul be utánna megy rendesen erő van benne nem rángat semmi csak eltűnt az alapjártom.
Nem,az a baj h nem olvastad el figyelmesen amit írtam. Azt írtam,hogy a büdös életben nem emeli meg önerőböl az elejét a motor. Azt is írtam,h lehet vele egykerekezni,ha erőből felhúzod,amit meg is tekinthetsz ezer videón a youtube-on is,de még én is mentem vele 1-2 alkalommal így. Úgy gondolom,a vita nem ezzel kezdődött ;) De ennyi,felőlem mindenki azt hisz amit akar. A hajtást pedig nem tudod úgy hangolni,maximum a kuplungot,nekem 27 fokozatban állítható Delta kuplung van,ezzel sem áll egykerékre,itt van a hozzá kapható Malossi hátsó hajtás,azzal sem fog,mivel a kiosztása pont arra való,hogy nagyobb végsebességet érj el alacsonyabb motorfordulattal. És azt sem írtam,hogy a motornak jót tenne. Kifejezetten tönkreteszi.
Nap mint nap,tegnap is 250km-lepergedtem,a szüleimhez.Téleny nyáron a munkába ezzel járok,peregnek bele a KM-ek,a munka helyem 20km-napi 40km-csak oda,meg a szaladgálások,a városba.Igen és büszkén kijelentem,hogy igen is a mociához nem volt nyúlva!!!!!!!Megfelelő olajok "repsol",és nem gyilkolni a mocit,vagánykodni,igen is meg lehet kímélni,100km/h-sebeséget nagyon szereti,az felet nem is nagyon érdemes,mivel nem 1-stabil gép,a kis kerekei miatt.Sose hagyott cserbe a SR-em,és boldog tulajdonosa vagyok,nagyon jó vétel volt anó,ami csere szavatos lenne benne,az a kipufogó!Ami még cserélve volt benne,az a ékszíj,gumik,előző srác bukott vele,és idom lett másik"térd",szilen gumi és karbi,ami az én hibámból lett csere szavatos :).Még fiatal koromba se hajtottam szét,a mocikat,nem még így 40-felett. :) Hidd el,meglehet kímélni,autót,motort,erő gépet is.Mind vezetési stíluson múlik!És igen,büszke vagyok az SR-emre,télen is úgy indul,legyen az -20c,mint nyáron,álhatat 2-3-hetet is,a berúgó kart csak télen használom,kicsit megrugdosva csak.Aksi 3-4 évente.cserélem benne.És ez mind nem nagyítás,nem zsánerem!!!A leom-is amit Olaszból vettem,az is megkímélt állapotba van,pedig az is 17-éves,de olyan gazditól vettem aki úgyszintén,vigyázott rá,és a szervizre is oda figyelt.Ha nálam ennyit ki bír,mint az sr-em,akkor meg leszek elégedve,de nagyon kacsingatok felfele,600-650-700-felé. :)
A gyári karbi Teikei 4UC vagy 4UD jelzésű, japán gyártmány, oem-parts.hu-n nézz szét, esetleg hívd fel őket telefonon hogy tudnak-e segíteni. Szerintem van hozzá tömítés szett.
Az attól is függ, hogy mennyit mész vele. Nekem az kétséges, ha még keveset is jársz vele. Nem egy stabil motor, hogy ne kelljen 9 éven át hozzányúlni főleg, hogy használt és nem fiatal. De, legyen szerencséd! Kell hozzá!