Keresés

Részletes keresés

daty55 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 4731

Hiába Sprintem van, igaz 1050-es, ebben nem tudok segíteni.:-((

Előzmény: FeFe78 (4727)
daty55 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 4730

Egy másik fórumról egy Ózdi srác megkereste az említett tekercselő ismerősömet egy hibás generátorral tegnap előtt.

Ha jól tudom, ma már vitte is haza megjavítva a cuccot.

Előzmény: Ma32 (4728)
Ma32 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 4729

Közelebbit..............igen sok anya van valószínű................mit fog mihez?

Előzmény: FeFe78 (4727)
Ma32 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 4728

Jah..........viszont időm mint a tenger..............talán keddre lesz valami ebből a generátorból.

Necces.

Előzmény: daty55 (4726)
FeFe78 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 4727

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon.

Van egy 2004es Triumph Sprint ST 955i-m, és az lenne a problémám, hogy jobb oldalon van egy koronás anya, ami a biztosító gyűrű ellenére pár száz kilométerenként meglazul. Pedig jól meghúzom, és az enyén lévő vágat pont egybe esik a tengelyen lévő furattal épp hogy csak át tudom tolni rajta a gyűrű biztosító fülét. 

 

Valaki valamit esetleg?

 

Üdv, ...és köszi!

daty55 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 4726

Akkor neked tényleg szükséges egy lánc olajozó.

Én viszont továbbra is csepegtetem rá fecsiből 2-30 km-enként.:-))

Előzmény: Ma32 (4725)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4725

Preferáció ide vagy oda egy lusta segg vagyok.Így jobb ha ezt egy szerkezet végzi mert hóttziher hogy én nem fogok egy fecskendővel kuporogni a keréknél és szemenként csöpögtetni 2-300 km-enként.

Pláne úgy hogy tologatni kell mert nincs középtámasz.

A spray jobb mert csak két-3 hetente kell ezt csinálni otthon ahol van állvány meg egy garázspartfal ahol állva teszem.

De ez meg nyúlós kulimásszal teríti be a lánckerék környékét.

Amit utálok.

Csinálni házit nem fogok mert nincs kedvem és időm kísérletezni hosszútávon.

És inkább egy kipróbált cuccot csak felpattintok oszt go.

Előzmény: daty55 (4724)
daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4724

A láncolajozót én nem preferálom.:-)

De ez egyéni szoc. probl.:-D

Előzmény: Ma32 (4723)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4723

Igyekszem azért valami jót is végezni.Bár állítólag a tanksapkát se találom meg.

 

Szombatra többismeretlenes feladat lesz előirányozva.

 

Ha kész a generátor akkor azzal kezdek majd letesztelve a töltést leszigetelem a fesszabot,keresek másik helyet vagy a régi helyére költözik ez még kitalálás tárgya,és a lácolajzót is be kell szerelni.

Mivel az is beérkezett.:-)))))))))))))

Előzmény: daty55 (4722)
daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4722

Gratula, szép munka!:-)

Ha elkezd leesni a tankpad, ráragasztom szilóval!:-)

Telibe!:-)

Előzmény: Ma32 (4721)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4721

Figyelek én csak közben dolgozgatok mint techikai analfa béta:-)))))))))

 

Nagyon fain a carbon pad,nekem is van egy csak a tartalék tankra rakom úgy volt de elhagytam a kis öntapis ragacsokat amit adtak hozzá.................így félre lett rakva talonba mikor cserélem a tankot.

Majd sikafexel felragasztom.

Most inkább egy kis ügyködés volt.Pár csatlakozót raktam fel a fesszabra.Mindenki pár saruval és zsugorcsővel oldja meg.Nekem ez nem szimpatikus.

 

 

Előzmény: daty55 (4718)
daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4720

:-DDD

Előzmény: gjc (4719)
gjc Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4719
Pöpec a tisztelgő alienes tankpad.
Előzmény: daty55 (4718)
daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4718

Úgy látom, hiába próbálom színesíteni a fórumot, senki sem fórumozik.:-((

daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4717

Itt pedig egy kis "önimádat".:-)

Közel sem, csak vicceltem.

Eddig minden motoromra ráírtam a nickemet, sokat segített országjárás közben.

Könnyebben megismertek az itt-ott fórumozó motoros társak.:-)

 

daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4716

Az első képen egy 1,2 mm vastag kevlár tankpad látható.

 

 

A többin pedig már a helyére rakva látható.:-)

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4715

Semmi baj.

Én olvasgattam ugye, mert elméletileg érintetnek kellett volna lennem.:-))

Előzmény: Ma32 (4714)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4714

Ha volt is nem emlékszem.

Előzmény: daty55 (4713)
daty55 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 4713

Volt a Bandit fórumon pár 1250-es tulaj is, aki panaszkodott rá, hogy "búg".

Előzmény: Ma32 (4712)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4712

Az 1250 eseknel mas a valto......fogazni az 1200 as szokott.

Előzmény: daty55 (4711)
daty55 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4711

A Banditban 35.000 km volt, elég sokat váltottam kuplung nélkül, főleg, ha "elgurult a gyógyszer".:-)

Még csak nem is "búgott" a váltó mikor eladtam, pedig állítólag ez típushiba!

 

Előzmény: freewinder (4709)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4710

Szerintem hulyeseget mondott.

Mindazonaltal nekem uresbe se sikerult kivenni a valtot.

Valszeg bena vagyok.

Előzmény: daty55 (4708)
freewinder Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4709

Alapból ellenzem a kuplung nélküli váltást (ez nem lebeszélés részemről, csak a saját hozzáállásom). De a műszaki érzékem (már ami van :) azt mondja, hogy ha ilyen könnyedén és csendben vált, akkor csak nem árthat neki annyira.

Kicsit tudományosabb ideológiával meg azt tudom hozzátenni, hogy a kuplung részleges kiemelésével megvan a megcsúszás lehetősége. Így messze nem érheti akkora ütés a váltó alkatrészeit, mint egy valódi kuplung nélküli váltásnál.

Eddig 30 ekm körül mentem így. Nem sok, de nem volt gondom. Persze ez olyan, mint a kötvényalapok: a múltbéli eredmények nem jelentenek garanciát a jövőbeli teljesítményre :)

 

Előzmény: daty55 (4708)
daty55 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4708

Örülök, hogy ezt leírtad, mert szóról szóra így írtam volna le én is!

Mindent!:-)

A "kevés kuplungot" is, a "komótos kuplungot" is!

Ugyan ezeket tapasztalom, mióta kísérletezgetek a halkabb váltásért.

 

Köszönöm szépen!

 

A Bandittal a kuplung nélküli váltás volt a leggyorsabb, és leghalkabb.

 

De a szerelő szerint ez árt neki.

Mármint a Banditnak is, és a Triumphnak is.

Előzmény: freewinder (4707)
freewinder Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4707

Az off-topic motorom váltója is csattogott, különösen a 2->3, de azt vettem észre, hogy ha kevés kuplunggal és gyorsan váltok, akkor szinte néma csendben veszi. Kevés kuplung alatt azt értem, hogy kb. félig húzom be, mintha csak rácsúsztatni akarnék alacsony fordulat miatt.

Komótos kuplung - vált - kienged esetén csattog, a fenti félkuplungos váltást ~fél mp. alatt lezavarva csendes. Bónusz, hogy az utas is ritkábban koccol le a bukóval :)

Esetleg próbáld ki, hátha segít.

 

Előzmény: daty55 (4698)
daty55 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4706

Ma megérkezett végre a kevlár tankpadom.:-)

Remélem holnap lesz időm felrakni.

gjc Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4705

Na igen, nemrég ezen én is kiakadtam :)

Előzmény: capture the flag (4675)
daty55 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4704

Azt elfelejtettem írni, hogy ha véletlenül még mozgás közben nem tudom kivenni üresbe, én is eljátszogatok vele egy darabig!:-))

Előzmény: capture the flag (4697)
daty55 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4703

Na má' mosmá' vékképp megnyuktattál!:-))

Előzmény: Ma32 (4701)
capture the flag Creative Commons License 2014.07.30 0 0 4702

hehe :)

Előzmény: Ma32 (4701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!