Van egy 2004es Triumph Sprint ST 955i-m, és az lenne a problémám, hogy jobb oldalon van egy koronás anya, ami a biztosító gyűrű ellenére pár száz kilométerenként meglazul. Pedig jól meghúzom, és az enyén lévő vágat pont egybe esik a tengelyen lévő furattal épp hogy csak át tudom tolni rajta a gyűrű biztosító fülét.
Preferáció ide vagy oda egy lusta segg vagyok.Így jobb ha ezt egy szerkezet végzi mert hóttziher hogy én nem fogok egy fecskendővel kuporogni a keréknél és szemenként csöpögtetni 2-300 km-enként.
Pláne úgy hogy tologatni kell mert nincs középtámasz.
A spray jobb mert csak két-3 hetente kell ezt csinálni otthon ahol van állvány meg egy garázspartfal ahol állva teszem.
De ez meg nyúlós kulimásszal teríti be a lánckerék környékét.
Amit utálok.
Csinálni házit nem fogok mert nincs kedvem és időm kísérletezni hosszútávon.
És inkább egy kipróbált cuccot csak felpattintok oszt go.
Igyekszem azért valami jót is végezni.Bár állítólag a tanksapkát se találom meg.
Szombatra többismeretlenes feladat lesz előirányozva.
Ha kész a generátor akkor azzal kezdek majd letesztelve a töltést leszigetelem a fesszabot,keresek másik helyet vagy a régi helyére költözik ez még kitalálás tárgya,és a lácolajzót is be kell szerelni.
Figyelek én csak közben dolgozgatok mint techikai analfa béta:-)))))))))
Nagyon fain a carbon pad,nekem is van egy csak a tartalék tankra rakom úgy volt de elhagytam a kis öntapis ragacsokat amit adtak hozzá.................így félre lett rakva talonba mikor cserélem a tankot.
Majd sikafexel felragasztom.
Most inkább egy kis ügyködés volt.Pár csatlakozót raktam fel a fesszabra.Mindenki pár saruval és zsugorcsővel oldja meg.Nekem ez nem szimpatikus.
Alapból ellenzem a kuplung nélküli váltást (ez nem lebeszélés részemről, csak a saját hozzáállásom). De a műszaki érzékem (már ami van :) azt mondja, hogy ha ilyen könnyedén és csendben vált, akkor csak nem árthat neki annyira.
Kicsit tudományosabb ideológiával meg azt tudom hozzátenni, hogy a kuplung részleges kiemelésével megvan a megcsúszás lehetősége. Így messze nem érheti akkora ütés a váltó alkatrészeit, mint egy valódi kuplung nélküli váltásnál.
Eddig 30 ekm körül mentem így. Nem sok, de nem volt gondom. Persze ez olyan, mint a kötvényalapok: a múltbéli eredmények nem jelentenek garanciát a jövőbeli teljesítményre :)
Az off-topic motorom váltója is csattogott, különösen a 2->3, de azt vettem észre, hogy ha kevés kuplunggal és gyorsan váltok, akkor szinte néma csendben veszi. Kevés kuplung alatt azt értem, hogy kb. félig húzom be, mintha csak rácsúsztatni akarnék alacsony fordulat miatt.
Komótos kuplung - vált - kienged esetén csattog, a fenti félkuplungos váltást ~fél mp. alatt lezavarva csendes. Bónusz, hogy az utas is ritkábban koccol le a bukóval :)