Gáz elvétel/adásnál a sebességváltó mozdul egyet. Motor leállításnál is "rúg, mozdít" egyet a karosszérián. Motortartó/váltó bak csere erre már rájöttem. Nekem csak az lenne a kérdésem, hogy ennek a cseréje mivel jár? Ki kell kapni hozzá a motort vagy nem? Ilyenkor az összes bakot ki kell cserélni vagy ez állapot függő? nyilván ez szemle után kiderül ki.
Abban kérném a segítségeteket, hogy adott egy 2000-es 1.9 pd tdi sedan Bora és ha kicsit nyomvályúsabb az út, leér a motorvédő lemez. A gyári adat szerint 127mm a hasmagasság, de én csak 80 mm mérek az aszfalt és a lemez között. Másnak is ilyen könnyen leér az alja, vagy valamiért az enyém van alacsonyan?
Az lenne a gondom, hogy bukkanóknál,( kátyú, vasúti átjáró stb) elmegy az üzemanyag kijelzés aztán a követekző indításnál visszaáll az aktuális üzemanyagszintre. Szerintetek hol keressem a problémát a tanknál vagy a műszercsoportnál. Előre is köszi a segítséget! :)
Sziasztok. Remélem tudtok segíteni, a gondom a következő. A borámban van egy alpine fejegység ehhez tartozik egy 6.os cd.tár aminek a típusa chm-s620, nem hajlandó lejátszani az mp3, wma formátumu zenéket.Van egy cd amit lejátszik ott pedig nem tudom megnézni a formátumot csak annyit hogy "hanglemezen lévő fájl". A neten nem tatáltam megfelelő leírást hozzá. Ha esetéleg valaki tudna segítni, hogy milyen formátummal próbálkozzak nagyon megköszönném.
Szia! Szerintem cserélni kellene.. Egy ilyen cikket találtam a totalcaron. Különbség van az olajcsere és az olaj-utántöltés között. Hiába van rendszeresen utántöltve, ha nem cseréli időnként, akkor mindig lesz benne nagyon régi olaj is, mert a motor nem úgy fogyasztja az olajat, hogy mindig a legrégebbi részt fogyasztja el először. A régi olaj elszennyezi az új olajat, amiben segít neki az olajszűrő is, hiszen az sincs cserélve, ha az olaj sincs. Tehát cserélni az előírt periódussal kell, akár mennyit töltünk utána.
sziasztok! ha a 4. liter olajat ontom bele 10000km alatt, akkor mennyi ertelme lenne az olajcserenek? csereljek majd vagy ne? mire elerek a periodushoz beleontom az 5.et...
Egy gyors kérdés, hátha tud valaki érdemben segíteni. Az 1.8 20V és az 1.8T 20V motorok blokkja mennyiben különbözik? Merthogy arra gondoltam, hogy az 1.8 20V motoromra szeretnék egy turbót, hogy a nyomatékot kicsit megnöveljem és lejjebb vigyem a fordulatszám függvényében. Vajon ez megvalósítható terv-e? Komplett motorcserén is gondolkodtam, de elrettentett a bürokrácia része és főleg a járulékos költségek.
Uhhh. Most látom csak, nem szép látvány. Biztos szét fogom szedni, ha már megjött az új. Ha még lehet megjavítom házilag, aztán max egy ventilátor lesz belőle a garázsba :D
Köszönöm de megoldódott közben :) hidegen működött, de meleg motornál már nem, rámértem és a vezérlést megkapja de nem forog. Kalapács kocogtatásra viszont hézagosan de elindulgatott :D szóval egyértelművé vált, hogy venti baja van.
úúúúúúú, az jó lenne :) Ma még elszórakozom vele, Vag-com bedobott egy hőmérséklet jeladó hibát, kitöröltem, ma még letesztelem, hogy visszajön-e vagy sem. De ha úgy alakul és jó neked is, akkor holnap elmennék hozzád letesztelni :)
Az aksi tetején van 3db 30A zöld biztosíték.a bal szélső a ventilátoré.aminek el szokott olvadni a biztosíték foglalata a fekete dobozban.és nincs érintkezés.Első körben ott keresd a problémát.