Azt tudja esetleg valaki, hogy mi okozhatja azt, hogy az autó fűtése tökéletesen fűt viszont, ha eltekerem a hideg felé ott hagyom egy picit majd visszatekerem melegre, nem fúj újra meleget egészen addig, amíg újra nem indítom az autót. (w126 420SE)
Köszi, már vettem Smafu.w126-tól. Egyelőre felújítás alatt van, szimmeringek kellettek bele és sajnos csapágyak is, valamint az LSD-s difinek pár egyedi alkatrésze lett belül felújítva + 1 csavar a csillagban kuka volt, azt újat kellett venni.
Azt nagyon megköszönném, mert a difi szétbontás után egyértelműen kuka!!! 3.46 os difi van benne, ASD +ABS, elöl 2 rögzítő furat van benne, hátul aszimmetrikusan egy. Légyszi írj ide: soos.istvan72@gmail.com. Már megyek is a difiért. :)
A difije nagyon kopogott, már leszedtük és megy felújításra. Van még pár műszaki és esztétikai hibája a kocsinak, de szinte mindent beszereztem már hozzá. A legnagyobb érték a "hozzáértő" szemében, hogy abszolút rozsdamentes, még alul is!
A soros 260 és 300-as benzinmotorokat (M103-as motor) a W124-es szériához is árulták azért sokkal többet lehet találni bontva, mint a V8-asokból.
Azt tavaly tavasszal én is megnéztem és voltam vele próbaúton is:) Difije kopog még vagy azóta megcsináltatta? Állítása szerint az ijesztett el sok vevőt pedig nem lenne drága a javítása...
260SE. Tegnap reggel, mielőtt még hazavihettem volna Pécsre és indult volna a generál, beesett a kuplungja. Kuplung munkahengerek + vákuumcső csere... :)