Minden, ami a jogtiszta iGO navigációs szoftverrel kapcsolatos. A warezolásnak, illetve a warez linkek közzétételének ebben a topikban tiltás a következménye.
MIELŐTT MEGKÉRDEZED:
- iGO Primo kizárólag eszközre telepítve került és kerül forgalomba, telepítős változatban nem.
- Az iGO8 által támogatott készülékek listáját a http://www.igomyway.com/hu/support oldalon találod.
- A térképfrissítések a http://www.naviextras.com oldalon érhetők el.
- A navigációs készülékekkel kapcsolatos kérdéseidet a szomszédos szaktopicokban tudod feltenni.
Ha ez nem ilyen közösségi izés bohóckodás, akkor vajon mi? :)
Meghogy az én státuszommal nem lehet pöttyöket beküldözgetni, majd csak később.
Viccet félretéve, vezetés közben nekem nagyon nem hiányoznak a közösségi gombok, opciók, cserébe viszont a navigációhoz kapcsolódó dolgok kicsit nehezebben érhetőek el, mint pl. iGo-ban.
Mostani iGo-ból csak egy dolgot hiányolok, ami kb a Primoval tűnt el. Az pedig az automatikus 2D madártávlatot. Amikor messze van a következő kereszteződés, lehajtó, akkor a régi iGo átváltott térképnézetre, és ez arra jó volt, hogy nagyjából tudjam, merre vagyok, kb félúton Szeged felé. Sajnos a mostani navi programokkal ilyen áttekintő nézet nincs. Illetve van, át lehet váltani rá, meg zoomolgatni, de az nagyon elvonja a figyelmet a vezetéstől.
Rövidesen telefont váltok, de ez az iGo lehetőség határideje után történik. Hogy tudnám most (hova) letölteni és ha meg lesz az új okoska akkor arra telepíteni? Nem vagyok teljesen antitalentum, de ha kérhetem kissé részletesebben segítsetek. Mostani F 550-es NAVON-on ragyogóan megy. Ezen kitettem a bővítő kártyára, de ott viszont nem látom.
Nem vagyok egy technikai antitalentum, de segítsetek nekem az IGO-val kapcsolatban. Letöltöttem, megtettem az alapbeállításokat, bekapcsoltam a GPS-t. Erre a helymeghatározás egy tőlem távol lévő helyre datálta "magát," nem pedig oda ahol tartózkodom. Már mindent megpróbáltam de NEM MEGY! Mi lehet a probléma és hogyan tudom orvosolni. Persze letöltöttem még egyszer, hát ha a letöltés volt a hibás. De nem, következetesen Budapesten vagyok :(
Sikerült már valakinek tabletre installálni? A tavalyi verziót simán ki lehetett szedni egy telefonból és felrakni egy tabletre, aminek értelmes méretű (7") kijelzője van, de ugyanez már nem megy ez idei verzióval. Licensz problémával kilép.
A világon soha nem csináltak még 100%-ban hibátlan dolgot - bármi legyen is az.
Napi használatban ez az ingyenes telós-verziós IGo teljesen megfelel - 1 év alatt még soha nem hagyott cserben, oda vitt, ahova kértem, nem hibázott, nem vitt be az erdőbe, minden szir-szar dülőt ismert- mi kellhet még?
(ráadásul házszámra pontosabban, mint a Google, amit konkrétan egy gyenesdiási, domboldali zsákutcában tapasztaltam, mert ott volt dolgom és előzőleg a Google elcseszte a házszámot.
Ez arrafelé nem jó vicc, mert igen távol vannak a házak egymástól és természetesen egy szál szám sincs a házak oldalán, mint általában).
Szóval mi a fenét akarhat még az ember egy navigátortól - mint azt, hogy oda vigye, ahova kérik?
Ráadásul egy teljesen átlag telón fut nálam (Galaxy Ace3), semmi extra - és ezen is pillanatok alatt löki, amit kérek.
Ilyen szempontból tényleg "hibátlan" - csak dícsérni tudom.
Pláne egy sok-sávos, többszörösen szétágazó ismeretlen csomópontnál - ahol jó tempós is a forgalom - ahol nem lehet bóklászni miközben a táblákon agyalunk, hogy vajon melyik lehet a jó sáv.
Pláne a magyar útjelzések mentén - ahol egyszer Veszprémből nyargaltam Bp. felé a sztrádán - egyszer csak a sávom felett azt írta, hogy "Egyenesen: Szeged".
Beszartam. Mi van? Eltévedtem? Hogyhogy Szeged? Hát nem tértem le sehol a 7-esről - mi az, hogy most meg Szeged felé megyek - ha egyenesen folytatom?
Jaaa, hogy majd 30 km múlva lesz egy letérő jobbra, Szeged felé? Hát akkor azt meg mi a jó anyjukért nem úgy jelzik?
Nekem csak Zöld azaz eco-m van, a jól követhetőt nem ismerem. Alapvetően a legkisebb fogyasztásra, legkevesebb károsanyag kibocsátásra optimalizált útvonal, a gyakorlatban a két véglet jó ötvözete.. Ezért nekem mindig alapban ez van. Megpróbál autópályák, gyorsforgalmi utak, országutak felhasználásával egy rövidebb utat találni, mint amit a "GYORS".. Csak olyan minimális levágásokat használ, amiket a "gyors" már nem tesz meg, de még reálisan bevállalható... viszont nem visz rá minden olyan értelmetlen rövidítésre, amire a "rövid" igen...
"Waze-t sem érdemes említeni, mert az mobilnet kapcsolat nélkül egy méter sem tud megtenni"
Elindultam otthonról, de én megszokásból jobbra fordultam, és 5 utcával arrébb sem tervezett még át.
"és amúgy sem a navigációra van kihegyezve (mármint az út megtervezésére)"
Engem zavar vezetés közben az összes facebokkos megosztásos izé, nem beszélt hozzám egyszer sem, nem látom, hogy merre járok, sávasszisztenst nem találtam, satöbbi.
Az iGo vezetés közben sokkal jobb. A sávinformáció már sokszor segített, amikor külföldön, ismeretlen helyen a 2x6 sávos autópálya bevezető szakaszon látom, hogy melyik 3 sávot válasszam a következő lehajtóhoz.
"Topmap térkép van még évekkel elmaradva"
Ez is olyan, hogy hol. Vegyes a dolog, mert pl. a Here.com-on megvan az új autópálya lehajtó, amiről beszéltem, de tudok egy körforgalmat, ami nincs benne. Az utcánk kb 2 éve egyirányú, még nem tartalmazza.
Google térképén rajta van az említett körforgalom, és egyirányíúsítás, de az autópálya lehajtó nincs.
Openstreetmapon mindhárom említett dolog rajta van.
Sziasztok, van két nyűgöm.. lehet már valaki találkozott valamelyikkel és van rá némi megoldás.
Nos, egy Wayteq x880-m van, rajta egy Primo 2.4 Jól fut, de
1.) Ha lemegy pihenőállapotba, akkor kifagy.. pontosabban nem jön vissza, és csak az ATX szabványos 4 másodpercig nyomva tartott bekapcsológomb segítségével lehet újraindítani..
2.) Ha Bekapcsolom a riasztásokat (traffipaxhoz) egy bizonyos idő, használat vagy bekapcsolás száma .... nem tudom mitől függ, de napok múlva azt veszem észre sunyin magától kikapcsolt a funkció. És újból ki kell pipálni a menüben..
Régi igazság, hogy egy brandet sokkal könnyebb létrehozni és piacra dobni - mint aztán hosszútávon életben tartani.
Figyeld meg mekkora bukta lesz ebből a start-up őrületből is (a világ nem tanul - pedig nem olyan rég pukkant ki a dotcom lufi is).
Az újdonság mindig vonzó - ha jó, ha rossz, rácuppannak - aztán ahogy elpárolog az újdonság varázsa, utána már csak a teljesítmény számít - mégpedig az egyre csak növekvő teljesítmény, amit vagy sikerül fenntartani, vagy nem.
És ha ez nem lenne elég - hátulról még jönnek az újak is - akik egyszerűen csak átlépnek a mások korábbi gyerekbetegségein és magasabb szintről kezdik ugyanazt, amiért az elődök vért izzadtak és amire az ingük-gatyájuk is ráment.
Persze, a közbeszéd csak a győzteseket ismeri - az ezerszer nagyobb számú elbukottakkal a kutya sem törődik többé.
Volt egyszer egy naviprogram, hazai fejlesztés. Megjelenésekor átrendezte a piacot, eljött az idő, amikor szinte mondenki azt használta. Később viszont jöttek a problémák, gondok voltak a térképekkel, nem frissültek, tele voltak hibákkal, így a navigáció minősége is erősen leromlott. A fejlesztő a felhasználók visszajelzéseit rendre figyelmen kívül hagyta, egészen más dolgokkal foglalkozott, a support gyakorlatilag nulla volt. Jöttek új verziók, bekerültek a programba a csillivilli 3d-s épületek, ami kb. senkinek nem hiányzott, sőt, szinte mindenki azonnal ki is kapcsolta. Pár évvel később a fejlesztő már ingyen adta azt, amit korábban súlyos tízezrekért, nosztalgiából néhányan letöltötték, de egyre kevesebben használták. Aztán ez a naviprogram szép lassan a ködös múltba veszett.
(hogy ne legyen félreértés: az Aeromap-ról beszéltem...)