https://youtu.be/KFNyHNFdraU nekem a hangszóró karpitot el kell fordítani, nem pattintós. Viszont ahogy leszedtem a patentok közül több eltört kellet vennem patenteket hozzá.
Érdeklődnék egy nagy lámpás 2004-es 1.9d Berlingom van aminek a hátsó híd csapágyai megadták magukat. Ha bontott hidat szeretnék bele tenni akkor az évjáratok között van különbség?
Gondolok arra, hogy egy ráncfelvarrás előtti Berlingo hídját gondnélkül bele lehet rakni?
Nagyon jó leírás. Alkalom adtán megnézem, az enyémben mi a helyzet. Amúgy is valamit kezdenem kell a takaró deknivel a lábtér felett, mert állandóan lejár...
2001-es évjáratú Citroen Berlingo, 1,9D VF7MBWJZF65595759-es alvázszámú kisteherautóhoz, keresnék kormányművet. Ha esetleg van valakinek, felújított, használható darab, és megválna tőle, akkor az jelezze privátban és megbeszéljük. Köszi, hogy elolvastátok, további szép estét. Üdv.
Ha már alvázszámot írsz egy alkatrész miatt, akkor ne az elejét írd le, hanem a végét (vagy az egészet), mert az autó összes paraméterét az alvázszám utolsó 8 karaktere "hordozza". Természetesen van "adat" az elejében is, de az ilyenkor kevésbé számít.
Tudom, hogy ez nem egy adok veszek fórum, de hátha. :-)
2001-es évjáratú Citroen Berlingo, VF7MBW-alvázszámú kisteherautóhoz, keresnék kormányművet. Ha esetleg van valakinek, felújított, használható darab, és megválna tőle, akkor az jelezze privátban és megbeszéljük. Köszi, hogy elolvastátok, további szép estét. Üdv.
Csak érintőleg / hallomásból ismerem őket, én nem javítok teherautókat.
A Ford motort kerülni kell, annyit tudok. A nagy motor (2,8 talán) meg mintha Iveco motor lenne, arra azt mondták, hogy az jó. Meg a 2,0 az PSA motor, az is jó, bár a nagy dobozba a nagyobb moci jobb.
De ezeket csak hallottam. Na jó, múltkor 3 Ford motoros várt motorcserére, tehát azt láttam is.
Majd rákérdezek a barátomnál, aki ilyeneket is bűvöl, csak most szabin van.
Véletlenül nem ismered a Jumper, Boxer, Ducato-ban(bár utóbbi nem 100%) lévő motorok mennyire jók? Úgy tudom a 2.2 mind Ford motoros a 2.0blue HDI mega fene tudja . :) Nézelődünk valami nagyobbat egyre jobban mert a kis szeretett Berlingonknak kasznijával van baj nem kevés így sorsa bizonytalan. Csak nem tudom merjek-e nézni ilyeneket vagy sem. Tanulópénzt nem nagyon kellene. Mindenképpen 2010 utáni jöhetne szóba L1H1 méretben...
Persze ha más is tudna érdemi infót azt is szívesen olvasnám!
A kipufugó hőpajzs lemeze a rögzítő csavaroknál eltört ill. több helyen meg is repedt.
E hiba csak alapjáratnál volt észlelhető, amikor igencsak zörgött.
Kiszerelés után védőgázas hegesztéssel megnyugtatóan javítható (az anyag szépen hegeszthető pl. nem habzik) és megerősíthető.
2.)
Tapasztalt már valaki ilyet?
Mi okozta ezt?
Hasonló jelenség miatt, a kerékjárati betétet már több egyéb típusból szereltem ki és azoknál ilyen esetben a felgyülemlett föld ill. sár okozta e problémát.
A Berlingoét is szereltem már ki hátul, ott nem volt semmi gond.
Néhány éve az elsőt is kiszedtem, de nem emlékszem semmi különösre, csak a betétek tetején lévő zajcsillapító szivacs szerű anyagra, ami persze tele volt porral, sárral.
Néztem más Berlingokat, de nem találkoztam hasonló esettel.
Szeretném javítani, megállítani a korróziós folyamatott, mielőtt még komolyabb beavatkozásra lenne szükség.
Üdv. Mitől lehet az, hogy gyújtás ráadásakor nem világít a motorkontrol lámpa!? Néha leállításkor felvillan, de ritkán! Tehát “kiégve” nem lehet. 2001-es 1.9d, fordulatszámmérős óra.