Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
hát a fene egye meg, ez van, ha nem olvasom a fórumot pár napig :(((( most vettem egy konzolt meg platnit... Quattroval már beszéltem, mondta ő is, hogy erről lecsúsztam... most már könyvjelzőzöm a fórum linket a telefonomon is :((
Köszi a tanácsot! A féket töbnyire a hátsóval együtt használom. Ez a villa csizma-féktárcsa csere lehet a jó megoldás. A gyári betéttel sem volt jobb a fékhatás. Van még kb. 10 ezer km az első tárcsákban azt szerintem megvárom. 2 szezont felváltva motoroztam az FJR-el és egy BMW R1150R Rockster-el. A kettő ég és föld. A BMW-n sokkal de sokkal jobb a fék. Nagyobb is a tárcsája.....
RP03-hoz hátsó csomagtartód nincs véletlenül? Szürke ha lehet válogatni :-) Az előző tulaj átfúrta, úgy rögzitette rá a Givi platnit és persze hogy eltört.
Már van, egy 2018-as új DL1000. Októberben vettem, 3200km-tettem eddig bele. Nem rossz, de köszönőviszonyban sincs egy FJR-rel.
Új FJR-re nem volt pénzem, használt motort meg mivel nem értek hozzá egyáltalán, nem mertem venni. Pár évig jó lesz ez is.
A bejáratása úgy zajlott, hogy reggel felültünk, elmentünk Zakopane-ba, ettünk egy zsureket és hazajöttünk. Nem voltak jelentős problémáim a kényelmével, időnként azért fel kellett állni a nyeregben. FJR-en ilyen gondom nem volt :-)
hajaj! kis lépésekben, de haladok :) biztosabban megy a szűk forduló, látszik is a gumikon :) egyelőre saját magamat képzem (jútyúb a barátunk ugye), rengeteg videó van a lassú manőverekről. egy amerikai srácnak jó pár videója van mindenféléről, és jól is magyaráz:
aztán tavasszal meg a kötelező vezetéstechnikai tréning.
viszont sok helyen olvastam, hogy a gyári doboz platnija elég gyenge, hát ezt ma a Kerepesin kifelé a rendőrség előtti nem hivatalos burda szabásmintán be is mutatta a vas, amikor egy bukkanón a felső dobozom önállósította magát, és egy ballisztikus bemutató után megelőzött. piros pont az autósoknak, akik megálltak, hogy minden rendben van-e.
hát azon kívül, hogy a dobozra került egy jó nagy rusztikus tetkó, meg az oldalára egy repedés+lik kombó, minden rendben :) úgyh Quattro, eddig fájt a fogam a PUIG túraplexire, de most VÉGRE lesz mire költeni megint valami másra :)
okulásként, ha valaki esetleg eddig netán nem cserélte volna le / erősítette volna meg a platnit, akkor hajrá :) de szerintem csak én voltam ennyire figyelmetlen...
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 2001-es Fjr féken hogy lehetne javítani? Jelenleg gyári féktárcsa van Brembo szinteres betétekkel. Ezelőtt gyári betét volt benne, de azzal sem találtam elégségesnek a lassulást. Úgytudom az újabb modeleken ezen már javítottak, de mit lehetne tenni a régebbiekkel? Fém fékcső javítana rajta annyit, hogy érdemes lenne költeni rá?