Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.30 0 0 75353

Arra már bármelyik jó de a kör damilok a legjobbak az Oregont ajánlom 2,8, 3mm azokat már nem szaggatja és nem is nagyon sülnek össze a kaszafejben .

Előzmény: ytue0 (75352)
ytue0 Creative Commons License 2023.05.30 0 0 75352

Sziasztok! Lenne egy kérdésem.

FS 410 C-re milyen méretű damilt ajánlotok?

Kis körbejárás után úgy találtam hogy a kocka a leghatékonyabb,

vettem is egy Hecht kocka 3mm-eset, de elég rossz volt vele dolgozni,

igaz jobban vitte a gazt, mint az előző (talán 2-2.6 mm-es kocka),

de nem akarta adagolni rendesen a fej, meg többször "be esett" a fejbe az egyik 

damil vég, úgy kellet kihalászni.. Ja meg olyan 20 perc után, teljes gázzal

berezonált az egész gép, csak néztem hogy ez meg mitől...

Kezdő vagyok még a témában, ezért szívesen fogadok minden jó tanácsot. 

tomborbas81 Creative Commons License 2023.05.30 0 0 75351

Neked mennyire nehéz a gázkart húzni? Mert nekem nagyon. És nem bowden baja van, a karbinál van a baj. Lehet azzal valamit kezdeni? Fűkasza karbit talán ha kettőt szedtem szét így nem nagyon figyeltem erre a részére.

Előzmény: oguretz (75350)
oguretz Creative Commons License 2023.05.29 0 0 75350

Köszönöm, akkor lehet állítok egyet az alapjárati keveréken. Mondjuk nem értem, mert az elenyésző mennyiségű plusz benzint ad hozzá a magas fordulatihoz, ami ugye külön oldalt egy kis lyukon megy a szívótorokba. Beállítottam a bejáratás után enyhén berekedős hangúra full üzemmelegen, normál damilhosszal nyélgázon pörgetve. Igazából pontosan ugyanoda állítottam vissza ezzel, ahol volt... Az alapjáratihoz nem nyúltam, mert nem is füstöl, meg van is komoly gázreakció, meglepő módon még full hidegen is. Kompressziót érzek egész jót, melegen indítva meg már jól érezhetően kéri a határozottságot. Direkt kipróbáltam, hogy szegélyen kissé idiótán rövidre koptatott damillal odapörgetek neki röviden, de nem sokkal magasabb a hangja, mint kb oda kiengedve, ahol a burkolat lecsapná. Nagy rezgése nincs, az is igazából az élete delén jócskán túljutó Stihl damilfej rezgése. Betekeredett fű nulla, szöghajtás agyonzsírzása előtt is tökugyanilyen volt a max fordulat, a tengelyt összerakáskor végigzsíroztam, könnyen jár kézzel forgatva. Szóval valahol motoron belül dől el. Ilyen bántóan emberes 52 köbcentihez képest. Egy jobb Simsonhangot várnék, meg szélesebb nagy nyomatékú tartományt nyélgázzal tarolva. Halad így is, de nagyon figyelnem kell a fordulatot, nincs az, hogy csak úgy ráhagyom magam, és munka van.

tomborbas81 Creative Commons License 2023.05.29 0 1 75349

Ahogy a neve is mutatja, a karbi benzinnel feltöltésében van szerepe. Két kicsi békaszelep van benne, ezek szoktak deformálódni, és nem kap benzint a karbi. 

Előzmény: Tomszlaj- (75341)
tomborbas81 Creative Commons License 2023.05.29 0 0 75348

Annál azért picit több, de valóban a 11bartól messze vannak a kínaiak.

Három kínaira van rálátasom, a hyundai a legerősebb, azt le kell tenni és fogni rendesen, hogy be tudd rántani. A másik kettőt a hátamon is simán berántom. De becsületükre legyen mondva szépen teszik a dolgukat. 

Előzmény: kavicsos64 (75346)
tomborbas81 Creative Commons License 2023.05.29 0 0 75347

Szia!

A saját Hyundaiomat sikerült úgy beállítani, hogy félek tőle. Viszább is vettem, mert nagyon ment. Én full gáznál a karbi oldalán lévő csavart tekertem befelé. Ha nem változik, akkor még annyit csinálhatsz, hogy ahová a gázbowden megy műanyag, annak a közepén van egy kis csavar (lehet le van dugózva) és azon kintebb tekersz kb 1/8-ot. Ezzel a tűszelepet húzod kijebb. Utána megint rámész a levegőcsavarra.

Apósnak a kaszáján is meg kell ezt csinálnom, mert az se pörög ki rendesen és hiába játszok az oldalt lévő csavarral, nem javul.

Előzmény: oguretz (75342)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.28 0 0 75346

A kínaikban nincs kompresszió ,alig 6 bár körüli új korában ! Egy Japánban meg kb ,nem mértem ,de biztos van 11 bár is ! A Kawasakim simán kirántja a kezemből az 53 cm3 -vel a berántó fogantyút ,két kézzel rántom ,rálépve !

Előzmény: oguretz (75342)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.28 0 1 75345

Kettő olyan van benne melyikre gondolsz ? Az egyik a tűszelepet vezéreli a másik a békaszelepes az is oszt valamit de én nem tudom de a fekete ebből nem a legjobb választás az tuti ! A legjobb az átlátszó ami nem is nagyon látszódik vagy az olyan rücskösnek tűnő ! A fekete könnyen nyúlik a 100-as benzintől és a béka szelepek nem zárnak nyitnak a gép járása bizonytalanná válik miatta . A 95-től meg meg keményszik . Nemrég cseréltem ki ez miatt ,csak nekem kinyúltak a 100-astól !

Előzmény: Tomszlaj- (75341)
s51es Creative Commons License 2023.05.28 0 0 75344

Lökethossz is befolyásol. A nagyobb fordulat a henger vezérlésének változtatásával érhető el. Tuningmajsztrók hobbyja, párszor neki kell futni mire elégedett leszel- fordulat és erő is legyen- és ne hulljon szét órák alatt... :)

Előzmény: oguretz (75342)
oguretz Creative Commons License 2023.05.28 0 0 75343

* nem érezteti helyett "ne éreztesse", így már érthető is :)

Előzmény: oguretz (75342)
oguretz Creative Commons License 2023.05.28 0 0 75342

Uraim, keresztkérdés. Lehet inkább kettő. Miknek a függvénye egy 2T motor "pörgőssége"? Hogyan lehet rábírni péhéldáhul egy kínai kaszát, hogy kicsit magasabb legyen a max fordulata, lehetőleg büntetlenül?

 

Pörgősség alatt most azt értem, hogy - esetünkben - pl 52 köbcenti nem érezteti velem azt, hogy rém kevés a nyomatékos tartomány a tetején, mert egyszerűen nem pörög jobban. Ő egy Hyundai, Praktiker gazdaságos, kínai alakú. Az összehasonlítási alapomhoz képest érzem nehéz agyúnak, nem is olyan kicsit. Ami pedig egy Hitachi, asszem 46 köbcenti, de egy Forma 1 ehhez képest.

 

Szóval hogyan lehetne kicsit kényelmesebbé tenni a munkát? Egyáltalán mitől ennyire korlátozott a max fordulat? Karburátort én állítottam be, átlátom a viselkedését, csak nem értem teljesen a két gép közti különbséget. Lökethossz?

Tomszlaj- Creative Commons License 2023.05.28 0 0 75341

Sziasztok!

A fukasza karburatoraban van egy vekony fekete filmszeru membran. Ha jol tudom a neve töltőmembran. Ennek mi a szerepe? Hogy mukodik?

 

Koszonom,

Tomszlaj

kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.28 0 0 75340

Helyben tartja a damil orsót ,és az is vezérli, hogy el tudjon fordulni a rugó ellenében van a koppintás . Ha nincs benne vagy gyenge akkor is feszt adagolja a damilt .

Előzmény: Krizmanics (75339)
Krizmanics Creative Commons License 2023.05.28 0 0 75339

Üdv. Damilfejbe mi a rugó szerepe? Bocs de nem értek hozzá. Az lehetséges, hogy rugó hiányában összefut a damilfejbe a damil befűzés után?

Köszi. Üdv: Jani

kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.27 0 0 75338

Az 53-as motoros bazi erős egy gép ,kertbe elég a 45 -ös is ! Nem tudom mivel kompatibilis az alkatrészei de eddig nem kellett hozzá semmi sem még 4 éve kb hogy használom . Ha jó benzint öntesz bele full szintetikus olajjal ,szerintem sose lesz baja ! A husi is elment 13 évet mindenféle javítás nélkül ,pedig az 12500 fordulatos motor a Nikkari Kawasaki motorja meg csak 8500 fordulaton jár full gázon . 20 évet biztos kibír .

Előzmény: james69 (75337)
james69 Creative Commons License 2023.05.27 0 0 75337

Nikkari sxd 50 v55 melyik a jobb választás én hosszabb távra tervezek mennyire van alktrész a nikkarihoz v valamilyen más kászával kompatibilis az alkatrészei meghajtó tengely kupungház karbi stb.....

Előzmény: kavicsos64 (75336)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.25 0 0 75336

Kizártnak tartom ,azok is a kínai talán jobb motorját teszik bele . Vagy az is lehet helyben felújítják a hengerét a kinai motornak .

Előzmény: m40 117 (75334)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.25 0 0 75335

Ha a ventillátor alól ered akkor biztos hogy szimering hiba van . Ne üzemeltesd tovább ment tönkremegy a hengered !

Előzmény: oregbela (75333)
m40 117 Creative Commons License 2023.05.25 0 0 75334

Valaki tudja hogy a villager bc 2700 xce  belső egy stihl 410 motort takar? 

oregbela Creative Commons License 2023.05.25 0 0 75333

Stihl FS400 berántó deknit leszedve, a ventilátor alatti rész és a benzintanknál eléggé olajsáros.

Ez minek a jele lehet?

Lehet, hogy szimeringes?

 

kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.24 0 0 75332

Le mertem volna fogadni ((::!! Csak vicc volt ám !

Előzmény: oveipreib (75331)
oveipreib Creative Commons License 2023.05.24 0 0 75331

A 3. középső fül a magányos felhasználónak van fenntartva :D

Előzmény: kavicsos64 (75330)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.05.23 0 0 75330

És a harmadik fül azt kifogja ((::!!?

Előzmény: oveipreib (75329)
oveipreib Creative Commons License 2023.05.23 0 0 75329

Jó. Nem tudom feltölteni a képet.

 

Szóval a hagyományos/szabványos acél üzemanyag kannáknak azért van három füle, hogy két ember (katonák) jobbról-balról a két szélső fülénél tartva akár nagy távolságra is cipelni tudják.

Előzmény: oveipreib (75328)
oveipreib Creative Commons License 2023.05.23 0 0 75328

Tudjátok miért van 3 füle az ilyen kannáknak?

 

IsKol Creative Commons License 2023.05.23 0 0 75327

Stihl benzinkanna, 5 literes (2 éve 2 ezer valahányszáz forint volt) ami kizárja az üzemanyag szagot.

Előzmény: oregbela (75323)
s51es Creative Commons License 2023.05.23 0 0 75326

Annyit még, hogy  hőmérséklet emelkedés van (melegebb helyre kerül mint ahogy telenyomtad a hűvös kúti benzinnel) nem mindegy a kinyitási sorrend. Előbb a csövet kell lazítani (alsó csavaró) így  kiegyenlítődik a nyomás, aztán a felső csavart  kell nyitni. Különben kiböffent és bosszankodhatsz.

s51es Creative Commons License 2023.05.23 0 0 75325
s51es Creative Commons License 2023.05.23 0 0 75324

Ez nekem bevált, ugyan nem 5, hanem 10 literes.

Jól zár, a csövét "belül hordja" zárt állapotában, nem bűzölög kívül. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!