Keresés

Részletes keresés

drnyulas1 Creative Commons License 2011.11.26 0 0 28905

Szerintem meg, mivel egy lap terjesztése nem helyi, nem egyedi probléma, hanem az olvasók közérdeke, itt a helye.

Hasfájasa meg tudod kinek volt...

Na ez a stílusod amit szóvá mertem tenni.

Előzmény: P.stephenson (28902)
C50 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 28904

Dorog forda szerint, vagy Dák döglés esetén? Dorognak csak gőzösei voltak, ha jól tudom.

Előzmény: educator (28901)
P.stephenson Creative Commons License 2011.11.22 0 0 28902

Az már más kérdés, hogy az ide feltett reklamációkból, hibaközlésekből legtöbbször nem derül ki, mire is vonatkozik.

Egyrészt igen, másrészt meg a topiktárs aktuális kérdése épp nem hibajelzés volt, hanem az újság terjesztéséről szóló kérdés, amit valóban célszerűbb emailben kérdezni a szerkesztőségtől.

Erre hívtam volna fel a figyelmet, mire megkaptam, hogy milyen a stílusom. :-/

 

P.s

Előzmény: Tastam (28899)
educator Creative Commons License 2011.11.20 0 0 28901

Melyik fűtőház állította ki a gépeket?

 

Jobbára a komáromi, de a dorogi is besegített. A mozdonyszemélyzet is komáromi és dorogi volt, vegyesen.

Előzmény: C50 (28875)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.11.19 0 0 28900
Előzmény: alsó madárfogás (28897)
Tastam Creative Commons License 2011.11.19 0 0 28899

 Azért jó ide (is) felírni a hibajavítást, mer így az is tudomást szerez róla, aki a cikk olvasása közben nem vette azt észre. Nem térünk vissza két három naponta, hogy esetleg nincs-e modosítás...

 Az már más kérdés, hogy az ide feltett reklamációkból, hibaközlésekből legtöbbször nem derül ki, mire is vonatkozik.

Előzmény: P.stephenson (28898)
P.stephenson Creative Commons License 2011.11.19 0 0 28898

Felhívtam a figyelmedet, hogy ne a nemhivatalos üzenőfalon várj választ. Ebben nem tudom mi a kivetnivaló, mindenesetre ajánlom a kákával való kereskedést. :-)

 

P.s

Előzmény: drnyulas1 (28896)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.11.18 0 0 28897

Nem tudom, ezt a mondást hallottad már: "amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten"?

Ha nem, itt a magyarázata: http://hu.wikiquote.org/wiki/Közmondások_és_jelentésük#adjonisten

Előzmény: drnyulas1 (28896)
drnyulas1 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 28896

:-(((

Hogy csak ennyit említsek a ...stílusodról.

Előzmény: P.stephenson (28895)
P.stephenson Creative Commons License 2011.11.18 0 0 28895

Sokadszorra is: ez nem a szerkesztőség hivatalos kommunikációs csatornája, ha hasfájás van, azt az iho@indohaz.hu-ra kellene elküldeni.

 

P.s

Előzmény: drnyulas1 (28888)
nohabpeti Creative Commons License 2011.11.17 0 0 28892

Az első két kép nem is a ma éjjeli menetről készült.

Előzmény: 1047 005-2 (28889)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.11.17 0 0 28891

Ha lenne a gyűjteményben lapok a 2005-ös évfolyamból még licitálnék is rá.

Előzmény: maxi mátéé (28890)
maxi mátéé Creative Commons License 2011.11.17 0 0 28890

Még mindig eladó Indóház magazinok. csomagban!:)
http://www.teszvesz.hu/indohaz_magazin_csomag_1508731328.html

1047 005-2 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 28889

"A vonat, aminek minden jelző szabadot mutat"

 

 

Bulvárba tökéletes.

 

 

 

"az előfutó dunaújvárosi Szergej dolga"

 

"Ritkán classic Szergej működik közre az atomvonat közlekedésében."

 

 

Hm,ez is.

drnyulas1 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 28888

Köszönöm a Szerkesztőség válaszát.:-(((

Előzmény: drnyulas1 (28884)
C50 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 28887

19-17 100

Előzmény: C50 (28886)
C50 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 28886

Lehet hogy rosszul tudom fejből, a mostani 29-05 Bp főjavítás előtti formájára gondoltam.

Előzmény: RhB (28885)
RhB Creative Commons License 2011.11.16 0 0 28885

"23,7 m-es kocsicsaládról... ...19-17 300..."

 

 

Kíváncsivá tettél...

Előzmény: C50 (28883)
drnyulas1 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28884

"Ennyire nem veszik?"

Már régen szerettem volna megkérdezni a T.Szerkesztőséget, hogy miért lényegesen szűkebb az Extra terjesztői hálózata, mint az anyalapé?

Hogy konkrét példákat is említsek, nincs Extra az OMV kutaknál, ill. a Sparhoz tartozó újságos részlegeknél, holott anyalap van.

Van-e erre a Szerkesztőségnek rálátása?

Köszönet.

C50 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28883

Ennyire nem veszik? Pedig szerintem jobb mint maga az anyalap. Az Extrák nagy részét már kétszer háromszor is elolvastam, általában nagyon jók, a Csörgős trilógiát négyszer is elolvastam, annyira bejött. Ha elfogy a mozdonyos téma, a 23,7 m-es kocsicsaládról olvasnék szívesen egy igen kimerítő Extrát az 1942-es Cak/Bak kocsiktól a "könnyített" nemzetköziken, Cakmü, Bah, Bhv, Ap, kisgyőri, győri étkező/háló, 19-17 300, By, BRy, WRy, BDh sorozatokon keresztül a posta Bhv-ig.

Előzmény: braun (28878)
Sir Gombóc Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28882

Az üzemi területeket illető kiválasztás amolyan mintavétel volt, próbáltuk a jellemző keresztmetszeteket megmutatni.

 

Ebből Veszprémet kihagyni, szerintem, durva hiba volt, hiszen a veszprémi fűtőház neve egybeforrt az M47-es sorozattal, mint Don Simon is írta.

Előzmény: braun (28878)
Csuri Babos Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28881

Ez értelemszerű, hogy drágább lenne - valamit valamiért.

Én is megvenném.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (28880)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28880

Jogos a felvetés, szerintem egyszer-kétszer ilyen komolyabb témáknál meg lehetne kockáztatni, hogy 80 oldalas legyen az extra. Ha egy picit drágább is lenne ezzel az ára, én még akkor is megvenném.

 

Amúgy én még csak a felénél tartok a mostani extrának, de meg vagyok elégedve a minőséggel.

Előzmény: Csuri Babos (28879)
Csuri Babos Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28879

Ha mondjuk nem 64 oldal kerül az újságba, hanem 80, akkor a probléma kiküszöbölhető lett volna.

Egyébként én már kiolvastam a dácsiás extrát, szerintem nagyon jó lett a kissebb hibák ellenére.

Előzmény: braun (28878)
braun Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28878

Ami pedig az észrevételeket illeti a kevés "sztoriról", részben jogos. Hogy mi minden maradt ki, arról mi magunk is tudunk, tudtunk, de sajna a Csörgő-sorozat egyértelműen bizonyította, hogy nincs létjogosultsága (anyagi értelemben) a többrészes bemutatóknak. Így viszont valóban kissé túlsúlyba került a műszaki rész, ám, ha valami kimarad, akkor meg azért a kritika. 

Az üzemi területeket illető kiválasztás amolyan mintavétel volt, próbáltuk a jellemző keresztmetszeteket megmutatni.

 

 

Előzmény: kemenyadam (28877)
kemenyadam Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28877

 

Ha azt vesszük, hogy csak 4 fűtőházzal foglalkoztak, miközben szvsz az összes foglalkozott a típusokkal kisebb-nagyobb mértékben, akkor valóban elég sok minden kimaradt a témából; a téma elbírt volna két számot is, ha rendesen össze van rakva. Olyan érzésem van, mintha a szerkesztők sokat szerettek volna markolni, de végül keveset fogtak.

 

Lassan ideje lenne elővenni a régebbi számokat (például a púposról, Piroskáról, bivalyokról, öttengelyesekről szolokat; én még most is szívesen veszem elő ezeket a számokat, még ez valószínűleg jól el lesz rakva, pedig a dácsiák az egyik kedvenc mozdony típusom) és megnézni ezek hogyan hogy voltak összerakva (vagyis szerintem kevesebb gépészet és több sztorizgatás kellene az üzemről [például szembe kellene nézni azzal a ténnyel, hogy már 1-2 generáció felnőtt azóta, hogy gőzmozdonyok nem közlekednek menetrendszerűen és azt sem tudják hogy működik egy gőzős; nem hogy annak a részegységeinek változatainak mi a jelentősége - pedig a 375-324 szám jóformán csak arról szólt, hogy mely részegységek különbőztek a sorozatokon belül]).

 

És még két apróbb hiba-megjegyzés a számhoz:

 

- a listák között az M47 1012 aktívnak van írva az M47 listán, miközben a remot listán is ott van mint az M47 1331 "alapanyaga".

 

- Balassagyarmaton nem két mozdonnyal kezdődőt újra, hanem hárommal, mivel az M47 2041 is akkor került oda Egerszegről (ráadásul úgy emlékszem ez érkezet először oda, mivel akkor aktív gép volt, még a másik kettő csak letétes [kép is került be róla az újságba; feltűnhetett volna]).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don Simon Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28876

Üdv.

 

Tudom, hogy egy számba nem fér bele minden, de azért ez az extra elég gyatrára sikeredett. Pl. a 2000-esekről alig esik benne szó, nagyon lekorlátozták az egészet az M43-as gépekre.

Hiányolom, hogy veszprémet meg sem említik, pedig ott üzemeltek a legnagyobb darabszámban a 2000-es gépek és műhelyes szempontból is ott értettek legjobban ezekhez a mozdonyokhoz.

 

 

C50 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28875

A 4-es vonalon is M47 2000 járt a személyvonatokkal a 80-as években, erről sincs egy hang sem. Mettől meddig volt ez így? Milyen mozdonyokat váltott? Melyik fűtőház állította ki a gépeket?

Előzmény: Felek Ferenc (28868)
RhB Creative Commons License 2011.11.15 0 0 28874

OFF A Személykocsis topikot olvasod is, vagy csak írsz bele (kérdezel)? :-))) (#33966) ON

Előzmény: Felek Ferenc (28868)
egykorONtopic Creative Commons License 2011.11.14 -1 0 28873

A nyomda nem tud téveszteni, mert ők a szerkesztőségtől kapják a készre betördelt anyagot. Tehát a hiba szerkesztőségnél van, meg annál, aki nem olvasta át a korrektúra példányt. :)

Előzmény: Felek Ferenc (28868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!