Nem amire te gondolsz azon az izzítás ideje alatt folyik áram és ha nem gyújt be nem melegszik nem kapcsol ki az izzítás és így kiold. Gyakorlatilag az izzításal párhuzamosan melegítesz egy bimetálos kapcsolót.
Amit én mondok abból csak a két 4-es anya látszik amire a vezeték megy és a külső test és a kazán test között van túlzott hőre elhajlik és leállítja az Ac-t és a gyújtást. Van amelyik el van hajolva és úgymarad de a legtöbb beoxidálódik és nem ad át hiába van zárva. Holnap este majd teszek fel képeket.
Merthogy pont ilyeneket érzek én is. Bár mi a távolság miatt ritkán találkoztunk, a kevés számú barátaim közé soroltam. Arról nem is beszélve hogy Ő volt az első számú "telefonos segítségem". De az elmúlt évben mi is eltávolodtunk. Eléggé tüskés lett. Úgy látszik megvolt rá az oka... Én meg nem voltam türelmes. Azt hittem nekem szól a dili. Nem így volt ez már látszik. Kicsit nehezen veszi be a gyomrom hogy AZNAP ESTE találkozhattam volna Vele. Mi lett volna ha akkor beurok? Ha az a hülye tréler nem szivat meg... Ha...
Annyira lerohasztott keepitretro halála, pedig teljes mosolyszünet volt az utóbbi 2-3 évben. Még egy ímélt se váltottunk. Túl sokat vitatkoztunk, aztán már inkább kíméltem, hogy ne idegesítsem. A végén már itt is összemarakodtunk, vagyis én vele, de az ok nem a topik témája.
Asszem öt-hat évig a legjobb barátom volt. Nekem. Hogy ő is így érezte-e?
Elvesztegettem három évet, amíg még élt. Nagyon jó ember volt.
Nagyapámnak van igaza, mindig azt mondogatja: "Én nem vagyok haragtartó ember, nem engedhetem meg magamnak."
Arra gondolni se merek, hogy mindez meg se történt volna, ha továbbra is minden ügyes-bajos dolgunkat megbeszéljük, mint ahogyan régen.
Vegyük úgy, hogy most is figyel minket, hamiskás mosollyal ül egy felhőn, aminek feltűnően benzinszaga van.
"Van benne egy biztonsági termosztát az szinte mindegyikben rossz."
Arra a hőkioldó kapcsolóra gondolsz, ami az oldalán van?
Ha a kályha a beindítása után pár perccel még mindig nem gyulladt be, akkor ez lekapcsolja az egészet a francba, gondolom, hogy ne szívja tele magát benzinnel. Értelemszerűen akkor is letilt, ha valamiért nem kap benzint a kályha. Ilyenkor tök kuka a cucc, amíg az oldalán ezt a kapcsolót vissza nem nyomod.
Tehát tulajdonképpen nem hőre old ki, hanem nemhőre kiold.
Hányszor ugrottam ki, csomagtartót, fedelet föl, gomb benyom, vissza, @%€¥&ß !!!
A garázsfeljárón parkolva gyakran nem érte el azt a kevés kis benzint a tankban, ilyenkor pár perc zúgás után vidám kattanással leállt.
Igazából bontottan sokmindent lehet szerezni de van egy két dolog ami újjonan jó lenne. Végülis megpucoltam a gyertyákat és adnak is szikrát csak biztosabb lett volna az új.
Van benne egy biztonsági termosztát az szinte mindegyikben rossz. 2 hete Brno-ben volt több bontott de azokban is mind rossz volt. Simán át szokták kötni és kész. Természetesen a WW kályhával ez a rész egyáltalán nem eggyezik meg.
Egyébként ha egyszer lerajzolja magának az ember akkor rájön, hogy egyszerű az egész mint a Legó kocka.
KIZSBusz (2002.12.13).: "Beszerezni léghűteses (bogár,
transporter) találkozókon a
legegyszerűbb, de szerelőknél,
bontókban is könnyen utolérhető a
ketyere."
"Nekem a Transporterben egy Eberspacher
BN4-es kályha van, amit komoly 10 ezer
forintért vettem és hozzávetőlegesen 30
perc alatt szereltem be.
Ez a régi (70 -es évek beli) Transporterek
gyári benzinkályhája. A motort nem fűti, de az utasteret igen. Óránként kb 3-4
deci benzint használ és egy közönséges
szobai termosztát segítségével lehet a
kívánt hőfokot beállítani.
Ezen kívúl egy kapcsoló (ami időzítést is
tud) még hozzá, amivel ki-be lehet kapcsolgatni. Minden más automatikus
(szellőzetetés, etc...)
Ezek piaci ára egyébként 40 ezer
környékén mozog. A beszerelésük rém
egyszerű.
Az igaz, hogy a topic elején felhozott kívánalmaknak nem felel meg, mert a
vizet nem melegíti, de kisbuszokban
hihetetlen nagy szolgálatot tud tenni.
Ennél olcsóbban (20-25 ezer) hozzá lehet
jutni a Barkasok gyári
benzinkályhájához, de azok sokkal megbízhatalanabbak és a kezelésük is
nehézkesebb. Sőt én a Barkas kályhákat
még balesetveszélyesnek is tartom...
Az Eberspacher hazai elérése:
http://www.eberspaecher.hu/"
KIZSBusz egy éve nem írt a Fórumba (legalábbis ezen a néven), amúgy is 2002-ben követte el ezeket a hozzászólásokat. (Add Uram, hogy jó legyen a link!)
Nem, az első is nyom a lábtérbe. Főleg az elsőkbe, de a hátsó rostélyokon is lehetett érezni, csak gyengébben. A belső bufik gégecsövön nyom a küszöbbe, a külső meg a karosszéria járatain keresztül. Én így emlékszem. (T613/3)
A hatuljat csinalom, halad, mar a vegso csiszolasok, mert ha osszeszerelesre kerul a sor, azt akarom, hogy minden plug&play menjen, ne kelljen szarakodni, hogy pl nem passzol az adott csavar aztan atfurni ujra a lyukat, meg ilyesmik. De van par alkatresz, aminel varok a lassu mesteremberekre. Fogok befakni kepeket, csak utobbi idokben nemigen fenykepeztem.
Kitartást hozzá! Motor terén szerintem zargasd Kassán Péter barátomat. Ő tényleg tudja a tutit. :-)) Meg amúgyis,bármiben segít,ami TATRA. :-))) Ő jó eséllyel tud segíteni PLAN alaktrész beszerzésben. Viszont sajnos egyre kevesebb ezekből a holmikból....