Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gacsat Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20622

 Délelőtt 10kor.

Előzmény: - tatrafan - (20615)
RG500 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20621

Nem amire te gondolsz azon az izzítás ideje alatt folyik áram  és ha nem gyújt be nem melegszik nem kapcsol ki az izzítás és így kiold. Gyakorlatilag az izzításal párhuzamosan melegítesz egy bimetálos kapcsolót.

 

Amit én mondok abból csak a két 4-es anya látszik amire a vezeték megy és a külső test és a kazán test között van túlzott hőre elhajlik és leállítja az Ac-t és a gyújtást. Van amelyik el van hajolva és úgymarad de a legtöbb beoxidálódik és nem ad át hiába van zárva. Holnap este majd teszek fel képeket.

Előzmény: - tatrafan - (20614)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20620
keepitretro offline

de a személye itt nem OFF, sose lesz az


Előzmény: Ad Dio... (20619)
Ad Dio... Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20619

Elnézést az OFFért.

 

De ha már...

 

Merthogy pont ilyeneket érzek én is. Bár mi a távolság miatt ritkán találkoztunk, a kevés számú barátaim közé soroltam. Arról nem is beszélve hogy Ő volt az első számú "telefonos segítségem". De az elmúlt évben mi is eltávolodtunk. Eléggé tüskés lett. Úgy látszik megvolt rá az oka... Én meg nem voltam türelmes. Azt hittem nekem szól a dili. Nem így volt ez már látszik. Kicsit nehezen veszi be a gyomrom hogy AZNAP ESTE találkozhattam volna Vele. Mi lett volna ha akkor beurok? Ha az a hülye tréler nem szivat meg... Ha...

 

Fene ott egye meg!

Előzmény: - tatrafan - (20616)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20617
Akarom mondani, 20-áról. Vasárnap, na. Elmegyek most már aludni.
Előzmény: - tatrafan - (20615)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20616
Annyira lerohasztott keepitretro halála, pedig teljes mosolyszünet volt az utóbbi 2-3 évben. Még egy ímélt se váltottunk. Túl sokat vitatkoztunk, aztán már inkább kíméltem, hogy ne idegesítsem. A végén már itt is összemarakodtunk, vagyis én vele, de az ok nem a topik témája.

Asszem öt-hat évig a legjobb barátom volt. Nekem. Hogy ő is így érezte-e?

Elvesztegettem három évet, amíg még élt. Nagyon jó ember volt.

Nagyapámnak van igaza, mindig azt mondogatja: "Én nem vagyok haragtartó ember, nem engedhetem meg magamnak."

Arra gondolni se merek, hogy mindez meg se történt volna, ha továbbra is minden ügyes-bajos dolgunkat megbeszéljük, mint ahogyan régen.

Vegyük úgy, hogy most is figyel minket, hamiskás mosollyal ül egy felhőn, aminek feltűnően benzinszaga van.

- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20615
gacsat, szerintem én kimegyek, aki bújt, aki nem. Neked mikor lenne szerencsés? 19-éről beszélünk.
Előzmény: gacsat (20611)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.10 0 0 20614
"Van benne egy biztonsági termosztát az szinte mindegyikben rossz."

Arra a hőkioldó kapcsolóra gondolsz, ami az oldalán van?

Ha a kályha a beindítása után pár perccel még mindig nem gyulladt be, akkor ez lekapcsolja az egészet a francba, gondolom, hogy ne szívja tele magát benzinnel. Értelemszerűen akkor is letilt, ha valamiért nem kap benzint a kályha. Ilyenkor tök kuka a cucc, amíg az oldalán ezt a kapcsolót vissza nem nyomod.

Tehát tulajdonképpen nem hőre old ki, hanem nemhőre kiold.

Hányszor ugrottam ki, csomagtartót, fedelet föl, gomb benyom, vissza, @%€¥&ß !!!

A garázsfeljárón parkolva gyakran nem érte el azt a kevés kis benzint a tankban, ilyenkor pár perc zúgás után vidám kattanással leállt.

Nagy örömömre.

Előzmény: RG500 (20612)
RG500 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20613

Érdekelne a dolog de 19-20.-án börze van Milánóban ez az utolsó nagy olasz börze az évben és már leszerveztük az utat.

 

Más időpontban ha tudok mennék.

Előzmény: gacsat (20611)
RG500 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20612

Virago Igen Én is odajárok.

 

Igazából bontottan sokmindent lehet szerezni de van egy két dolog ami újjonan jó lenne. Végülis megpucoltam a gyertyákat és adnak is szikrát csak biztosabb lett volna az új.

 

Van benne egy biztonsági termosztát az szinte mindegyikben rossz. 2 hete Brno-ben volt több bontott de azokban is mind rossz volt. Simán át szokták kötni és kész. Természetesen a WW kályhával ez a rész egyáltalán nem eggyezik meg.

 

Egyébként ha egyszer lerajzolja magának az ember akkor rájön, hogy egyszerű az egész mint a Legó kocka.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Virago_1000 (20602)
gacsat Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20611

 Többiek?

- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20610
Aszongya' az asszony, hogy szombaton valami családi hepaj van, de 20-án vasárnap délután ráérek.
gacsat Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20609

 Nekem jó. Otthon leszek.

Előzmény: - tatrafan - (20583)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20608
KIZSBusz (2002.12.13).: "Beszerezni léghűteses (bogár,
transporter) találkozókon a
legegyszerűbb, de szerelőknél,
bontókban is könnyen utolérhető a
ketyere."

Előzmény: - tatrafan - (20607)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20607
KIZSBusz:

"Nekem a Transporterben egy Eberspacher
BN4-es kályha van, amit komoly 10 ezer
forintért vettem és hozzávetőlegesen 30
perc alatt szereltem be.
Ez a régi (70 -es évek beli) Transporterek
gyári benzinkályhája. A motort nem fűti, de az utasteret igen. Óránként kb 3-4
deci benzint használ és egy közönséges
szobai termosztát segítségével lehet a
kívánt hőfokot beállítani.
Ezen kívúl egy kapcsoló (ami időzítést is
tud) még hozzá, amivel ki-be lehet kapcsolgatni. Minden más automatikus
(szellőzetetés, etc...)
Ezek piaci ára egyébként 40 ezer
környékén mozog. A beszerelésük rém
egyszerű.
Az igaz, hogy a topic elején felhozott kívánalmaknak nem felel meg, mert a
vizet nem melegíti, de kisbuszokban
hihetetlen nagy szolgálatot tud tenni.
Ennél olcsóbban (20-25 ezer) hozzá lehet
jutni a Barkasok gyári
benzinkályhájához, de azok sokkal megbízhatalanabbak és a kezelésük is
nehézkesebb. Sőt én a Barkas kályhákat
még balesetveszélyesnek is tartom...
Az Eberspacher hazai elérése:
http://www.eberspaecher.hu/"
Előzmény: - tatrafan - (20606)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20606
KIZSBusz egy éve nem írt a Fórumba (legalábbis ezen a néven), amúgy is 2002-ben követte el ezeket a hozzászólásokat. (Add Uram, hogy jó legyen a link!)

forum.index.hu/Article/showResultList?o=&aq_text=&aq_cre=0&user_id=239130&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9076685
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20605
Nem, az első is nyom a lábtérbe. Főleg az elsőkbe, de a hátsó rostélyokon is lehetett érezni, csak gyengébben. A belső bufik gégecsövön nyom a küszöbbe, a külső meg a karosszéria járatain keresztül. Én így emlékszem. (T613/3)
Előzmény: Virago_1000 (20600)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 20604

A hatuljat csinalom, halad, mar a vegso csiszolasok, mert ha osszeszerelesre kerul a sor, azt akarom, hogy minden plug&play menjen, ne kelljen szarakodni, hogy pl nem passzol az adott csavar aztan atfurni ujra a lyukat, meg ilyesmik. De van par alkatresz, aminel varok a lassu mesteremberekre. Fogok befakni kepeket, csak utobbi idokben nemigen fenykepeztem.

Előzmény: JumboJet (20601)
JumboJet Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20603
Virago_1000 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20602

Te is oda jarsz veteranakademiara?

Előzmény: RG500 (20593)
JumboJet Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20601

Ha lesz egy kis időd,szívesen olvasnánk hol tart a Silver Ghost újítgatása! :-)) Amúgy?

Előzmény: Virago_1000 (20597)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20600

En nem igy tudom. En ugy tudom, az elso a szelvedot paramentesiti, a hatso pedig a labtereket.

Egyforma zajosak, csak az elso messzebb van.

 

RG500 vegeredmenyere kivancsi vagyok, mert meg olyan Tatraban nem sikerult ulnom, amelyikben mukodtek volna a kalyhak, pedig ultem mar nem 1-ben.

 

A kalyha dolognak a vegere fogok jarni en is, de egyelore vannak sokkal fontosabb dolgok is.

Előzmény: - tatrafan - (20589)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20599

En nem igy tudom. En ugy tudom, az elso a szelvedot paramentesiti, a hatso pedig a labtereket.

Egyforma zajosak, csak az elso messzebb van.

 

RG500 vegeredmenyere kivancsi vagyok, mert meg olyan Tatraban nem sikerult ulnom, amelyikben mukodtek volna a kalyhak, pedig ultem mar nem 1-ben.

 

A kalyha dolognak a vegere fogok jarni en is, de egyelore vannak sokkal fontosabb dolgok is.

Előzmény: - tatrafan - (20589)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20598

Kosz azt otletet.

Előzmény: - tatrafan - (20587)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20597

Te pont a masik vegerol allsz neki, mint en. En a hatuljanak alltam neki, de lassan megy, mert csak hetvegeken erek ra, akkor sem mindig....

 

Kepeim nekem is vannak, de utobbi idoben mar kicsit lemaradtam veluk, mert csak csinalom, es nem fotozok...

Előzmény: RG500 (20586)
JumboJet Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20596

Tényleg jól belendültél "bufik" ügyben. :-)) Majd nekünk is megmutatod a szakdolgozatodat?

Előzmény: RG500 (20588)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20595

Hat lesz vele dolgod, de csak kitartast!

Előzmény: automento2000 (20584)
JumboJet Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20594

Szia!

 

Kitartást hozzá! Motor terén szerintem zargasd Kassán Péter barátomat. Ő tényleg tudja a tutit. :-)) Meg amúgyis,bármiben segít,ami TATRA. :-))) Ő jó eséllyel tud segíteni PLAN alaktrész beszerzésben. Viszont sajnos egyre kevesebb ezekből a holmikból....

RG500 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20593

 Kellett mert ebből lesz a szakdolgozat ezért szorít a határidő.

Előzmény: - tatrafan - (20592)
- tatrafan - Creative Commons License 2011.11.08 0 0 20592
Elég szépen belemélyedtél.
Előzmény: RG500 (20590)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!