Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 2016.03.19 0 0 2602

Mivel nem volt ilyen valtoval szerelt autom nyilvan csak a ket ismerösöm tapasztalatat tudom leirni. Egyebkent Audikkal foglalkozo szerelök is azt mondjak hogy a Multitronic egy fos.

 

Szemely szerint soha nem vennek luxus autot manualis valtoval, igaz nem is nagyon kaphato... :-)

 

Luxus autot en sem vennek manualis valtoval, itt azonban egy A4-röl beszelünk. Persze kerdes hogy kinek hol kezdödik a luxus kategoria.

 

Előzmény: 84 (2600)
84 Creative Commons License 2016.03.19 0 0 2601

Az automatat a multitronic-ra ertem nalad. :-)

Előzmény: 84 (2600)
84 Creative Commons License 2016.03.19 0 0 2600

Nem ertem ha nincs tapasztalatod az automatakrol akkor mirol beszelsz tulajdonkeppen? Nem akarlak bantani, volt 2 ismerosodnek is... De ha tonkrement 125.000-nel akkor az gyari selejt volt. Bmw-nel pl.200.000 km-enkent ajanlott olaj es szuro csere. Az audiknal meg max.60.000km-enkent. Ha elsporolod meglesz a kovetkezmenye. Szemely szerint soha nem vennek luxus autot manualis valtoval, igaz nem is nagyon kaphato... :-) Manualis valto maradjon csak annak aki a dugoban imad kuplungolni, meg sebesseg valtokat huzogatni... :-)

Előzmény: Stetten (2595)
84 Creative Commons License 2016.03.19 0 0 2599

Szia, nekem 2006-os b7 a4-esem volt 2.0pdtdi. tobb mint 400.000 km volt benne mikor eladtam. Hasznaltan vettem valos 131.000 km-rel. Az automata valtoval soha sem volt bajom (fokozatmentes 7+1), igaz en 60 ezrenkent vittem olajcserere megbizhato szervizbe. Ahol megengedtek, hogy ott maradjak az autoval. (Ellenorizve ezzel, hogy valoban elvegzik a csereket). Motorolajat 15000kent csereltem, fekfolyadekot pedig 2 evenkent. Amit meg csereltem:

generator, de az is csak azert mert letort az aluminium haznak a fule (az uj haz annyi lett volna mint egy felujitott generator, kettostomegu lendkerek, es olajpumpa (atalakitott, erosebb kivitel) kb.200.000-nel, hatso ablaktorlo motor, 2 akkumulator. Azonkivul pedig a fekeket 250.000nel, nyilvan vezerles szett vizpumpaval 3x, minden 90.000km-nel. Turbot 250.000nel. Az auto soha nem hagyott ott sehol. De folyamatos karbantartast igenyel, meg persze szerencse kerdese is... De az automatara visszaterve, ha mindig szervizelve volt, nem igen lesz baj vele. Nekem legalabb is ez a tapasztalatom. Nyilvan ha az ember megvesz egy tobb szazezret futott autot, bizonytalan eloelettel akkor lehetnek gondok. Ja, es a pd elemekkel sem volt gondom soha mig nalam volt... Ennyit a sztereotipiakrol... :-) Sok szerencset!

Előzmény: Suradi (2594)
Subotica65 Creative Commons License 2016.03.16 0 0 2598

Sziasztok! Olyan kérdés lenne, hogy nem megy a központi zár és az el. ablak sem. Biztik szerintem jók, Audi A4 avant 2.5 TDI V6 2002. Mi lehet az ok?

montya4 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 2597

Sziasztok! olyan kérdéssel fordulnék felétek, hogy Audi a4 97 es 1.6 benzines autómban merre találom a komfort elektronikát? válaszokat előre is köszönöm!

Suradi Creative Commons License 2016.03.07 0 0 2596

Köszi a segítséget, végül a manuálist választottam, de mint kiderült ez erősebb 163 lovas 2.0 TDI  motorral van(ezt egyébként furcsállottam, de Belgiumból lett hozva és ott ilyen motorral is árulták anno), úgy megy mint a mérgezett egér, halk, kényelmes.

 

Előzmény: Stetten (2595)
Stetten Creative Commons License 2016.03.04 0 0 2595

En automata parti vagyok, de mindenkinek azt mondom hogy ha nincs szüksege az automatara (akit nem zavar a sok valtogatas vagy hasznalatbol eredöen nem kell sokat valtogatnia) maradjon inkabb a manualisnal. Az automata joval karbantartasigenyesebb, dragabb a karbantartasa (nagyjabol 5-ször annyiba kerül egy autpomata valto olajcsereje mint egy manualisban), a javitasa joval dragabb es gyakrabban is megy tönkre. A legtröbb manualis valtoval az Auto elettartaman keresztül sosincs gond. Sajnos ugyanez nem mondhato el az automatakrol.

Nekem nincs szemelyes tapasztalatom a Multitronic-kal, de ket ismerösömnek is megkotlott, es amelyik szerelö csak tudott lebeszelt rola. Egy kollegamnak a 2008-as A4-eben volt Multi es 125.000Km-nel adta be a kulcsot. Szerencseje volt,  mert az Audi kereskedes garanciaban javittatta.

Előzmény: Suradi (2594)
Suradi Creative Commons License 2016.03.03 0 0 2594

Inkább vegyem meg a manuálist kevesebb extrával, mint a multitronicot jobban felszerelve?(ár, km. kb. ugyanaz 90ezer)

Külföldi fórumokon nem láttam, hogy b8asra panszkodnának, ellenben a régebbiekkel. Esetleg van vele személyes tapasztalatod?

Előzmény: Stetten (2593)
Stetten Creative Commons License 2016.03.03 0 0 2593

A multitronicot felejtsd el ha jot akarsz magadnak.

Előzmény: Suradi (2592)
Suradi Creative Commons License 2016.03.03 0 0 2592

Sziasztok! B8-as A4-ekről (2.0 tdi) van valakinek esetleg tapasztalata multitronicot illetően?

Ezzel is rengeteg a gond mint a régieknél? Vagy javarészt megoldódott?

montya4 Creative Commons License 2016.03.03 0 0 2591

Szia jutottál valamire? mert pont ugyan ez a hiba mutatkozik most nekem is! :/ ha tudsz valami infót akkor meg köszönöm!

Előzmény: Avant 123 (2525)
3z Creative Commons License 2016.02.28 0 0 2590

Heló!Érdeklődnék,hogy volna e valakinek eladó A4 B5 avant gyári tetőantenna?Köszönöm

Stetten Creative Commons License 2016.02.28 0 0 2589

Szia!

 

Szerintem mutasd meg hozzaertö autovillamossagi szerelönek, ez tenyleg erdekes.

Előzmény: A4 Avant 8e5 B6 (2588)
A4 Avant 8e5 B6 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 2588


Szép napot,

Van egy 2002.-es évjáratú A4 Avant 1.9 PDTDI audim, a problémám mindössze annyi, hogy
eddig tökéletesen működött az elülső tompított/távolsági fényszóróim, aztán leálltam a gépjárművel és amikor újra beindítottam és felkapcsoltam a tompítottat, észre vettem hogy a jobb első tompítottam nem világít és jött is a hibaüzenet a műszerfal kijelzőre:
"Abblendlicht rechts" (jobboldali tompított )

Elsőnek nem tulajdonítottam neki különösebb problémát, a jobb oldali távolsági fényem működött, gondoltam az izzó tompított szála elégett, cserélem az égőt és megoldja a hibát.
Sajnos hiába vettem hozzá hagyományos H7-es bele való izzót, s cseréltem a probléma továbbra is fennállt.
Elkezdtem utána olvasni német oldalon, mi okozhatja a problémát sajnos nem megfelelő a német nyelvtudásom még, s ott problémaként a biztosítékot, az H7-es foglalat kábeleit, illetve kontakt hibát sorolt fel. Meg a csatlakozó kivezetései között mért feszültséget kellene még mérni, ez sajnos jelen pillanatban nem áll rendelkezésemre, csak ha haza utazok a későbbiekben, nincsen mérő műszerem itt.

A biztosítékokat megnéztem, egy sem volt elégve, de ami még érdekesebb a gyári táblázat a biztosítéktábla fedelén azt jelezte, hogy a 20. és 21.-es pozícióban van a fényszóró jobb és bal oldali biztosítéka, na most nekem gyárilag sem volt ott biztosíték és még is tökéletesen működött a világítás, a kábeleket megmozgattam ez sem hozott eredményt.


Csatoltam egy képet a biztosíték táblázatról és a biztosíték táblámról.
Remélem valaki tud segíteni, mert nagyon zavaró a jelenség!
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

 

bmw525tds7 Creative Commons License 2016.02.22 0 1 2587

Sziasztok. van néhány eladó a4 b5 alkatrészem. 1.9tdi 1995. 1z ezüst. Rozsdamentes ajtók, cooler, motorháztető, abs kocka,  ülések, müszerfal, fűtés, hátsó lengéscsillapítók, zárkopresszor, tetőablak, fékrásegítők, tartályok..... Helyhiány miatt eladó, biztos meg tudunk egyezni. érdeklődni: bmw525tds7@freemail.hu

Stetten Creative Commons License 2016.02.17 0 0 2586

Ami a futomüvet illeti probalj meg olyan autot venni amit nem 17",18",19", meg 35"-os kerekekkel hasznaltak. A szetpimpelt szarokat (chiptuning es tarsai) kerüld el. Sokan szidjak a futomüvet. Nekem nyolc ev alatt összesen egy darab (porvedö miatt tönkrement) lengökart kellett cserelni. (Vannak akik evente szazezreket költenek lengökarokra) A teli kerekem 15"-os volt, a nyari meg a gyari 16"-os.

 

A valtot mar atbeszeltük, ne üssön, ne razzon, ne visitson, stb... Csak szep csendben valtson fel/le. Passatokbol van 116 lovas is, de szerintem jobban jarsz a 132 lovassal. Nekem AWX motoros volt, nagyon szerettem.

Előzmény: Szati3 (2584)
buwu Creative Commons License 2016.02.17 0 0 2585

Szia. Tudom ezer éve ment ez a fórum. De hátha azóta kiderült mi volt az a sipolás? Nekem is ezt csinálja a kocsi 99-es.

Ezt a forumut dobta ki a kereső.

 Köszi ha tudsz segiteni.

Előzmény: tipeto (325)
Szati3 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 2584

Köszönöm szépen válaszodat... Nézegettem én is népítéleteket most már biztos 1.9 pd td lesz... Autómatára azért van szükségem mert túlságosan kényelmes vagyok :) nekem sem kéne kézi váltós az biztos.... Mire figyeljek ennél a típusnál futómű vàltó ilyesmire gondolok.. most egy 1.9 pd Passatot nézegetek.. Véleményetek erről a típusról.,, válaszokat előre köszönöm... üdv Szati 

Előzmény: Stetten (2581)
taylortibor2 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 2583

Köszi .

Előzmény: Stetten (2582)
Stetten Creative Commons License 2016.02.16 0 0 2582

Gyari szett letezik, es annyiba kerül hogy nem eri meg... Fenyszorocsere, massagallito szenzorok, kabelköteg+melo...

 

Mivel elve projektoros lampad van, rakj bele egy HID szettet es jonapot. Projektorral senkit nem fogsz elvakitani vele es a rendör sem szurja ki. ket evente müszaki vizsgara visszadobod a halogent es annyi.

Előzmény: taylortibor2 (2579)
Stetten Creative Commons License 2016.02.16 0 0 2581

Nyolc evig jartam egy 1.9 PD A6-al, soha semmi motorikus gondom nem volt vele. Termeszetesen azt is meg kell nezni rendesen, mert mindenböl lehet szoporollert kifogni. Alapjaban veve az elmondhato hogy az 1.9 PD-k joval gazdasagosabban fenntarthatoak mint a 2.5 TDI-k.

Az automata valto ketfele embernek valo. Akinek azert kell mert hosszu utakon leszakadna a laba/karja a valtogatastol es akiknek egyszerüen "nem all kezre" ez a kupplungosdi valtogatosdi dolog. Nekem azert van automatam mert van hogy 15-20 orat is megyek egyhuzamban a paromnak meg azert mert gondot okoz neki a valtogatas. Majd te eldöntöd van-e szükseged automatara. En mar nem veszek kezivaltosat az biztos.

Előzmény: Szati3 (2576)
taylortibor2 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 2580

Nem az utólagos 10e Ft-os HID szettre gondolok of course. Hanem egy teljesen normális megoldásra (magasságállító etc. )

Előzmény: taylortibor2 (2579)
taylortibor2 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 2579

Xenon kit/megoldás létezik Audi A4 B6-hoz? Gyári fényszóró mosóm van, de érdekelne mi kell még hozzá és hogyan szerelhető be ?

Előre is köszi!

kerkyra Creative Commons License 2016.02.15 0 0 2578

1.9 PD   

Előzmény: kerkyra (2577)
kerkyra Creative Commons License 2016.02.15 0 0 2577

Miért  akarsz  automatát  venni  ?   Felesd  el   szerintem  vegyél  egy  rendes  kézi váltóst, soha  semmi gondod  nem  lesz  vele....  Az 1.8 Pd .nél meg  nincsen  jobb....   Ha  lehet   AWF AWX-es motorkódost  keres  131 lovast....  

Előzmény: Szati3 (2576)
Szati3 Creative Commons License 2016.02.15 0 0 2576

Köszönöm a válaszod, oda fogok figyelni ezekre a dolgokra. Az 1,9 pdtdi-ről mi a véleményed?lehet,hogy jobban járnék egy olyannal automataban?

Előzmény: Stetten (2575)
Stetten Creative Commons License 2016.02.15 0 0 2575

Szia!

 

Automatanal arra figyelj hogy nehogy Multitronic legyen. Az egy szivas. A 2.5 TDI-böl csak a 180 lovasat vedd, a többi (föleg a 155 lovas) felejtös. Ha nem volt törve akkor komoly korroziora nem kell meg szamitani. Az automatanal figyelj hogy szepen valtson fel/le, nem üthet egy kicsit sem valtasokkor es nem is razhat. Ha barmi gyanusat eszreveszel a valton vagy alkudd le a valtofelujitas arat (kB 600.000 Ft) vagy hagyd a picsaba az egesz autot.

Előzmény: Szati3 (2574)
Szati3 Creative Commons License 2016.02.15 0 0 2574

Sziasztok!

 

új vagyok a fórumon, autóvásárlás elott állok, a segítségeteket szeretnem kérni, hogy mire figyeljek oda milyen típus hibái lehetnek az autónak. 2002-2003 evj Közötti A4 2,5 tdi automata váltókocsit keresek. A válaszokat előre is köszönöm!

 

Üdv, Szati

Stetten Creative Commons License 2016.02.14 0 0 2573

Elkepzelhetö hogy a motorhöfok jeladoja ment tönkre, tipikus VW konszern betegseg. Ha a vized egyertelmüen nem forr, de a mutato kiakad akkor elvileg ez lenne a hibas. En a helyedben kicserelnem (filleres alkatresz valami 2-3000Ft) es ha nem szünik meg a hiba szerelöhöz mennek.

Előzmény: savanka1 (2567)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!