Ezek szerint a CBF 1 cm-el magasabb. Az szinte semmi. És mint írod, a hölgy már gyakorlott, nem az első motorja. Hidd el hamar megszokja a kicsit magasabbat is.
Én 400-as belpiacit nem vennék, mert már volt. Hasonlóan vélekednek azok akiknek már volt.
Relatív drágák, leharcoltak, sokat fogyasztanak, nem mennek, drága az alkatrész és esetenként hónapokat is kell várni rá.
Inkább járjátok jól körül a témát, próbáljatok ki egy csomó motort. Amikor az enyémet vettem, akkor vett velem egy időben egy kb 160 magas lány egy 1250-es Banditot, egy régebbi BMW 1100 boxert használt előtte. Nem kell félni tőlük :-)
Én pl ültem már Ducati Monsteren, szerintem nagyon alacsony és kezes gép. Itt Ausztriában, ahol én élek, ez egy gyakori női motor. Ezen kívül a Honda CB 500, CBF600 és Hornet 600 modellek elterjed női motorok.(Soha nem volt Hondám, nem azért ajánlgatom őket mert ehhez a márkához húz a szíven, csak mint tény kezelem a gyakoriságukat.)
Mi a Helyzet a Suzuki SV 650-el? Picit magasabb talán mint a Bandit 400-as, de szűkebb a nyereg, szerintem jól leérne a lába és nagyon könnyű, kezes gépezet, esetleg az utódja a Gladius?
780mm Honda CBF 600 S Ennél a kis Bandit sem lehet alacsonyabb, és még ezen is lehet segíteni, ismerek egy kárpitost aki áthuzza az ülésedet és kisebb szivaccsal megoldja a még 2-3 cm ültetést. Sok motoros jár hozzá.
790mm Suzuki Gladius SFV 650 790mm Yamaha XJ6 ABS
Lányokhoz passzolna egy kis Custom is, pl .:660mm Honda Shadow 750
Új vagyok itt a fórumon és a segítségeteket szeretném kérni.
Feleségemnek szándékozunk 400-as Bandit-ot venni. Tudom Japán belpiacos.
Feleségem magassága 162cm, és olyan vasat szeretne amiről telitalppal le ér a lába.
A 400-as pont megfelel, a 600-as magas csak lábujjhegyen ér le a lába, CB-nél és a többi 500-600-ál is ez a helyzet.
Ha kicserélem az úgynevezett kutyacsontot vagy cserélek ültetőszettet akkor sem biztos, hogy jó lenne mivel az ülésük is szélesebb.
Kérdésem :
Mitől van az, hogy 400-as Bandit-ba van elől egy és dupla féktárcsás?
Ahogyan a műszereket nézem ott is van különbség : van amin Km óra és fordulatszám mérő van és van olyan amin a két műszer között van még egy műszer, talán benzin szintmérő. Van jelentősége annak, két vagy három műszer van ??
Honnan tudhatom, hogy változó szelep vezérlésű-e vagy nem??
nekem is volt ilyen ,de sztem amikor vettem már berhelt volt nem gyári az enyém, asszem én a bontóban végül egy 400 rf-ét vettem rá, esetleg keress ilyet is...
Amúgy ő lenne az áldozat....! :D Kíváncsi vagyok mit szóltok hozzá.. itt egy pár kép meg vidi a motorról http://www14.zippyshare.com/v/... 450ért mondja a srác! A jobb oldal dekni horzsolt és hátul a műanyag a lámpa felett meg van repedve amúgy több hibája nincs "elméletileg"!
igazából nem ajánlott senki semmit, de úgymond szerelem első látásra ahogy megpillantottam képileg egyből megfogott, csak ahogy látom nyűgös hozzá az alakatrész nem szívesen nyúlnak hozzá..... hát kár pedig sztem nagyon szép motor
Aki japán belpiacos motort ajánl neked, az biztosan nem ért a motorokhoz. Ha te félsz egy 600-as kis libakergetőtől akkor vegyél kisebbet, de ne japán belpiacos problémaforrást.
Igen nézegettem őket is csak félek hogy mint kezdő nagymotorként egy 600-sal ott hagyom a fogam így is gondolkoztam hogy a 400-as nem e lesz nagy......!
Mert azért már van ezekbe erő.....:) nem 50cmm kis rotyogók ezek....xD
Új vagyok szeretnék érdeklődni hogy kinéztem magamnak egy Suzuki GSF 400 VC Banditot (az újabbikat amin van üzemanyagszintmérő..:) ) mint első nagymocinak ! Szerintetek érdemes megvennem vagy nem vagy felejtsem el a banditok mondanak róla ilyet is olyat is de az az igazság hogy nagyon tetszik.....:D :P Vagy mire figyeljek oda megvételnél mik a típushibák! Köszönöm a tanácsokat Banditák....:D xD
Egy kicsit a reklám helye, bár inkább segíteni tudok.
A cég ahol dolgozom nagyon jó áron kínálja a motorgumikat, nagyon sok motoros jár emiatt hozzánk. És helyben szerelni is tudjuk őket. Ha gumiabroncs vásárlását tervezitek elötte érdemes érdeklődni a peter@strauszgumi.hu e-mail címen.
Babar34 azért amikor írtam a topikba ,hogy tanács kellene kezdhetted volna azzal hogy ti szervizelitek a suzukikat ugy kicsit másképp jött volna amit írtál. Dehát ez már igy alakult ha nem 100.000ek a javitása akkor legalább megvan a szervízem amig motorozok ha meg több akkor igy jártam majd nézegetem.