Sirk,
Azt tudom, hogy a Haltech kifejezetten rotaryra jo, meg a tobbi is fel van keszitve, a kerdes az, hogy a programozo fel van-e keszitve! :)
Az itthoni csipezok nem hiszem, hogy ertenek hozza.
Rengeteg autós (és más) matricát találhattok a http://matrica.autodekor.hu oldalon. Itt egyszerűen feladhatjátok a rendeléseteket, és mi postai úton elküldjük nektek a kiválasztott matricákat! Érdemes böngészni!
Ezenkívül ajánljuk figyelmetekbe a http://www.autodekor.hu oldalunkat
Zolika hétvégére kész lesz az S2 utána mehetünk majd 1-et próbaképp, gurulóból.
Mert ha a tied 250LE körüli, és az Audi a benne lévő chiptől tényleg megvan 260LE, ahogy azt a Keskeny állította , akkor érdekes meccs lesz ;)
ét full extrás gép harca kivéve klíma , már jól hangzik ;))))))))))
Nem EVO az enyém. Gyárilag kat (és lambdaszonda) nélküli típus 200Le. Az autó teljesen tuningmentes, súlyra csak tippelni tudom az ~1300kg-t. Majd megmérem pontosan és zaklatlak hogy pontosítsd a lapon:-)
ja és téli gumákkal voltam (bár ezzel szvsz jobban rajtolt, mint a Marshal-okkal :-P)
köszi.
Ave:
> Persze 350 Le biztosan megoldhato, ugy, hogy meg tartos is marad. (?)
350 LE (de 300 ultrabiztosan) az alap injektorokkal megoldható (benzinpumpát cserélni kell, és a benzinnyomást feljebb venni) gyárilag 50-60%-ig vannak hajtva. 11psi-ig még ehhez sem kell nyúlni...
hat nem tom' tarcsankent ket injektor, ket gyertya, nem egyszeru szerintem a maxot kihozni belole.
Persze 350 Le biztosan megoldhato, ugy, hogy meg tartos is marad. (?)
Mint FalCO :) A piggy-back nem nehéz, mert csak a változást kell tögzíteni. Az E6K-hoz meg már megvannak az alap map-jeim, amiből ki tudok indulni. Aztán data log elemzés, finom mértékben állítgatás, és 1-2 hónap :)
Gondolom ki lehet küldeni USA-ba, azoknak akik írtak már ilyet. Ismert konfig esetén járható, de maga a finom hangolás (tuning) sajna csak padon írható rá :( Sztem meg lehet oldani. Max belekerül egy mociba. De gondolom neten is kering egy-két alap ötlet hozzá.
>Először egy GReddy E-manage. Ez egy Piggy-back ECU, Jó lesz kezdésnek, meg tanulni. 350 LE-ig jó nekem simán. Utána valószinűleg egy Haltech E6K.
Ezt ertem, de ezek computerek. A program a lenyeg, azt ki irja majd? Magadnak mint Falco?
Gyakorlott rotary programozok nem nagyon vannak ebben a regioban, plane nem az orszagban.
"Sirkel holnap megbeszélem, mert azért ugrottam rá, mert ezt a dolgot eccer már megbeszéltük, pont mikor rácsodálkozott a két K04-emre. "
Egyedül ennyit reagáltam a K04 méretére vonatkozó vitára, jóval az AWE tuning után.
Mint írtam a cég (AWE) leírja mit használ, egyedül , és egyes egyedül annyit nem árul el, hogy hogyan balanszírozza ki az általa használt befecsit, amiről leírja, hogy nagyobb BOSCH, mint a gyári. Még a gyertya kódja is ott van, az ECU gyártóját is feltünteti. A legtöbb alkatrész pedig gyári AUDI. Ezen akadtál fenn, hogy a Greddy (aki szintén említi, hogy + misc. hardware-ez akkor pontosan mi?:) mindent kiír, az AWE meg nem? Pedig szerintem minden lényeges információ ott van. A nagyobb injectorokra pedig Ave válaszolt, hogy nem is annyira a méret KÜLÖNBSÉG a lényeg, hanem a hozzá igazított software.
Ilyen felesleges kötöszködésül írhatnám én is, hogy a Greddy (ami egy jó kis cég egyébként) miértnem adja meg, hogy Pesten ezeket melyik boltban tudom megvenni féláron. Kb ennyi értelme lenne.
A K04 témához pedig ezek után szoltam, hogy ezt már beszéltük. Vagy nem szólhatok hozzá a vitákhoz, amik itt zajlanak? Nem érzem, úgy hogy össze vissza beszélnék, vagy ha probléma követni a gondolatmenetem, kérlek szólj.
Szerintem minden hozzászólásom külön témát "boncolgatott". A téma egyébként ha jól emléxem úgy indult, hogy te nem hiszed, hogy 2 K04 képes ennyi pacit kiszolgálni, ezért kérted az audisokat linkeljenek oldalt. Erre Fish linkelt. Erre írtad, hogy kivagy az ilyen oldalaktól amik csak ennyit árulnak el. Na ekkor jöttem én, mivel eddig olvastam vissza a 7vége hozzászólásait (legfőképp a meddő extra-full extra csatákat:))), ekkor reagáltam a te hozzászólásodra. Ha én reagálok az okozat témára (AWE leírás), akkor úgy gondolom reagálhatok az ok témára (K04 méret).
"Továbbra is azt mondom, pontosan emlékszem MIT kérdeztem, és arra hogy te MIT válaszoltál!!! "
Ez mire vonatkozik? Hogy én miért eléxem meg 250 lóerőnyi teljesítménnyel eseteleg eccer ha felpakolom a 2 csigát a motorra? Mert elég elsőre ennyi. Lássam bírja-e, hogy meddig, hogyan. De mivel akkor is szkeptikus voltál, teljesen jogosan, ezért annyit mondtam, hogy elégnek kell lennie, lévén a..... amiket már leírtunk. És hogy nem szeretnék úgyse 400 fölé menni, ezért úgy gondolom elegek lesznek. Ha végül mégsem, mert béna vagyok, elbaszok vlaamit, xar a motorom, akkor majd lesz rajta nagyobb.