Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ESI Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36663
Ez qrva jó oldal! Köszi!!!
Előzmény: cobal (36601)
Crybaby_69 Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36662
Karesz, Gyurci:

hol van az a Fóti bontó, tudjátok ahol rátok kell majd hivatkoznom ;)))))
Én csak egy Uno ülést szeretnék ingyérre legipsy-zni ;)))))))))))

avantage Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36661
Sirk,
Azt tudom, hogy a Haltech kifejezetten rotaryra jo, meg a tobbi is fel van keszitve, a kerdes az, hogy a programozo fel van-e keszitve! :)
Az itthoni csipezok nem hiszem, hogy ertenek hozza.
Előzmény: sirk (36640)
autodekorhu Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36660
Sziasztok!

Rengeteg autós (és más) matricát találhattok a http://matrica.autodekor.hu oldalon. Itt egyszerűen feladhatjátok a rendeléseteket, és mi postai úton elküldjük nektek a kiválasztott matricákat! Érdemes böngészni!
Ezenkívül ajánljuk figyelmetekbe a http://www.autodekor.hu oldalunkat

Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36659
A végén még azt hiszik hogy HORTENZIA vagyok!!!! :)))

Pedig ***ra nem!! :))))

Előzmény: Crybaby_69 (36658)
Crybaby_69 Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36658
ja-ja éljenek a HORTENZIÁK! ;)
Szóval boldog névnapot kívánok én is Pufi .
Előzmény: Tschangow (36654)
Crybaby_69 Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36657
Zolika hétvégére kész lesz az S2 utána mehetünk majd 1-et próbaképp, gurulóból.
Mert ha a tied 250LE körüli, és az Audi a benne lévő chiptől tényleg megvan 260LE, ahogy azt a Keskeny állította , akkor érdekes meccs lesz ;)

ét full extrás gép harca kivéve klíma , már jól hangzik ;))))))))))

Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36656
THX!! :)))
Előzmény: Tschangow (36654)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36655
Szaiszunk megminden Vd :)))
Nem, nem a TT nem nem twin turbo, ahogy a neve sejtetné :)))
Előzmény: vaddiszno (36653)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36654
Aaaaaaaaaaaaaaaz! :)

Nyalhatsz! :)))

Boldog névnapot Pufinak, bár tudtommal ma Hortenzia nap van, de hát ő aszongya! :)))))

Előzmény: ZolikA (36651)
vaddiszno Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36653
Szaisztok!
Már nem azért, de a 225 LE-s TT az gyárilag nem twin turbo? Tehát ott akkor nem 1 turbo tud 225 LE-t. Ha jól tudom. Vagy nem?
vd
Előzmény: ZolikA (36648)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36652
Nem,nem!!!!

Én én!!! Én tudom!! :)

2Csiga!!! :))

Előzmény: ZolikA (36651)
ZolikA Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36651
Szabad a gazda ! :-))))

Pingvin , esetleg ? :-DDDD

Előzmény: Tschangow (36650)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36650
nem jó megoldás! :))))
Előzmény: ZolikA (36648)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36649
nANA! Az enyimben több extra van mint gyárilag bármelyikben! :))) Úgyhogy ez az igazi full extra :)))
Előzmény: ZolikA (36647)
ZolikA Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36648
>>>>Ált iskola 1. osztály: egy turbo tud gyárilag 225 Le és nem gyárilag 265 LE max, akkor két ilyen turbo ideális esetben mennyit tud?
Na Pistike?

Te akkora fasz vagy öregem ! :-DDDDDD

Előzmény: Tschangow (36629)
ZolikA Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36647
Nem full extrás TEEE ! :-))))

A full extra a Trabant kombi ! :-DDD

Előzmény: GTI 16V (36643)
ESI Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36646
avantage!

Nem EVO az enyém. Gyárilag kat (és lambdaszonda) nélküli típus 200Le. Az autó teljesen tuningmentes, súlyra csak tippelni tudom az ~1300kg-t. Majd megmérem pontosan és zaklatlak hogy pontosítsd a lapon:-)
ja és téli gumákkal voltam (bár ezzel szvsz jobban rajtolt, mint a Marshal-okkal :-P)
köszi.

Előzmény: avantage (36509)
16Volt Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36645
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36644
Full-e? Full-full-oble full! :) Belinkelném, de jobb nektek ha nem :))))

Véletlen épp ilyen mocim van a Celibe :) 4AGE Twin-cam-Twin-csapágy :))))

Előzmény: GTI 16V (36643)
GTI 16V Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36643
Eladod a suprádat?
mit tud ezenkivül? fullextrás? :)
Előzmény: Tschangow (36642)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36642
hoppá-hoppá, hírdetés:

1.6-os igazi, belevaló sportautó. 16 szelepes, Twin-Cam(dupla befecskendezésű) ????????

sirk Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36641
Ave:
> Persze 350 Le biztosan megoldhato, ugy, hogy meg tartos is marad. (?)

350 LE (de 300 ultrabiztosan) az alap injektorokkal megoldható (benzinpumpát cserélni kell, és a benzinnyomást feljebb venni) gyárilag 50-60%-ig vannak hajtva. 11psi-ig még ehhez sem kell nyúlni...

Előzmény: avantage (36639)
sirk Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36640
Ave:
A GReddy és a Haltech (de még rengeteg más) ECU is fel van készítve direkt rotary-ra, sőt, 3 rotorosra is... Már hogyha nem értettelek félre :)
Előzmény: avantage (36639)
avantage Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36639
hat nem tom' tarcsankent ket injektor, ket gyertya, nem egyszeru szerintem a maxot kihozni belole.
Persze 350 Le biztosan megoldhato, ugy, hogy meg tartos is marad. (?)
Előzmény: Tschangow (36636)
sirk Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36638
Ave:

Mint FalCO :) A piggy-back nem nehéz, mert csak a változást kell tögzíteni. Az E6K-hoz meg már megvannak az alap map-jeim, amiből ki tudok indulni. Aztán data log elemzés, finom mértékben állítgatás, és 1-2 hónap :)

Előzmény: avantage (36635)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36637
"Box lesz mi? :o)))"

:DDDDDDDDDDDDDDD

De tényleg nem tudom hogy ez mire jó hogy egymást marjátok!!! :(((

Előzmény: 16Volt (36632)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36636
Gondolom ki lehet küldeni USA-ba, azoknak akik írtak már ilyet. Ismert konfig esetén járható, de maga a finom hangolás (tuning) sajna csak padon írható rá :( Sztem meg lehet oldani. Max belekerül egy mociba. De gondolom neten is kering egy-két alap ötlet hozzá.
Előzmény: avantage (36635)
avantage Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36635
>Először egy GReddy E-manage. Ez egy Piggy-back ECU, Jó lesz kezdésnek, meg tanulni. 350 LE-ig jó nekem simán. Utána valószinűleg egy Haltech E6K.

Ezt ertem, de ezek computerek. A program a lenyeg, azt ki irja majd? Magadnak mint Falco?
Gyakorlott rotary programozok nem nagyon vannak ebben a regioban, plane nem az orszagban.

Előzmény: sirk (36618)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.17 0 0 36634
Sirk :)

Végszó jogán :)

"Sirkel holnap megbeszélem, mert azért ugrottam rá, mert ezt a dolgot eccer már megbeszéltük, pont mikor rácsodálkozott a két K04-emre. "

Egyedül ennyit reagáltam a K04 méretére vonatkozó vitára, jóval az AWE tuning után.

Mint írtam a cég (AWE) leírja mit használ, egyedül , és egyes egyedül annyit nem árul el, hogy hogyan balanszírozza ki az általa használt befecsit, amiről leírja, hogy nagyobb BOSCH, mint a gyári. Még a gyertya kódja is ott van, az ECU gyártóját is feltünteti. A legtöbb alkatrész pedig gyári AUDI. Ezen akadtál fenn, hogy a Greddy (aki szintén említi, hogy + misc. hardware-ez akkor pontosan mi?:) mindent kiír, az AWE meg nem? Pedig szerintem minden lényeges információ ott van. A nagyobb injectorokra pedig Ave válaszolt, hogy nem is annyira a méret KÜLÖNBSÉG a lényeg, hanem a hozzá igazított software.

Ilyen felesleges kötöszködésül írhatnám én is, hogy a Greddy (ami egy jó kis cég egyébként) miértnem adja meg, hogy Pesten ezeket melyik boltban tudom megvenni féláron. Kb ennyi értelme lenne.

A K04 témához pedig ezek után szoltam, hogy ezt már beszéltük. Vagy nem szólhatok hozzá a vitákhoz, amik itt zajlanak? Nem érzem, úgy hogy össze vissza beszélnék, vagy ha probléma követni a gondolatmenetem, kérlek szólj.
Szerintem minden hozzászólásom külön témát "boncolgatott". A téma egyébként ha jól emléxem úgy indult, hogy te nem hiszed, hogy 2 K04 képes ennyi pacit kiszolgálni, ezért kérted az audisokat linkeljenek oldalt. Erre Fish linkelt. Erre írtad, hogy kivagy az ilyen oldalaktól amik csak ennyit árulnak el. Na ekkor jöttem én, mivel eddig olvastam vissza a 7vége hozzászólásait (legfőképp a meddő extra-full extra csatákat:))), ekkor reagáltam a te hozzászólásodra. Ha én reagálok az okozat témára (AWE leírás), akkor úgy gondolom reagálhatok az ok témára (K04 méret).

"Továbbra is azt mondom, pontosan emlékszem MIT kérdeztem, és arra hogy te MIT válaszoltál!!! "

Ez mire vonatkozik? Hogy én miért eléxem meg 250 lóerőnyi teljesítménnyel eseteleg eccer ha felpakolom a 2 csigát a motorra? Mert elég elsőre ennyi. Lássam bírja-e, hogy meddig, hogyan. De mivel akkor is szkeptikus voltál, teljesen jogosan, ezért annyit mondtam, hogy elégnek kell lennie, lévén a..... amiket már leírtunk. És hogy nem szeretnék úgyse 400 fölé menni, ezért úgy gondolom elegek lesznek. Ha végül mégsem, mert béna vagyok, elbaszok vlaamit, xar a motorom, akkor majd lesz rajta nagyobb.

Előzmény: sirk (36631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!