Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zogobacsi Creative Commons License 2014.02.06 0 0 9480

Próbálok keresni 200d motorról robbantott ábrát, de sehol sem találok. Tud valaki egy helyet, ahol használható ábrákat tudok letölteni? Különösen a hengerfej érdekel, hogy a lánc csillapítók hogy vannak ott gyárilag, de minden rajznak nagyon örülnék. A hengerfejet milyen nyomatékkal kell meghúzni? Segítségeteket előre is köszönöm.

Ádi F. Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9479

Huhh, ez jó kérdés, szerintem érdemes a pappasnál próbálkozni, szerintem tudnak hozni. Én is csak hallottam róla, állítólag 15e körül mozog az ára, itt értekeznek róla, szerintem annyira nem hatékony, de legalább gyári(as) a cucc: http://www.benzworld.org/forums/w123-e-ce-d-cd-td/1675683-what-wattage-your-block-heater.html most kedvet is kaptam hozzá, csak ilyen időben nem használom a vasat :)

Előzmény: petba (9474)
zogobacsi Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9478

Sziasztok!  Van valaki itt a fórumon Békés megyéből? Üdv: F

bakonyigg Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9477

Helló,

Némi tapasztalattal nem is a felujítás (inkább kipucolás)  a nehéz, hisz ez egy sima bosch önindító,

csak néha úgy be vannak rohadva a csavarok, hogy a felnyitás több idő. Ajánlom, hogy jól fújd le csavarlazítóval kb két nappal a tervezett leszerelés előtt, komoly időmegtakarítást hoz. Egy satu is hasznos. És a kábeleket leszedés előtt memorizáld...

Üdv Gábor

 

Előzmény: petba (9476)
petba Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9476

Szia Gabo,

 

Köszönöm szépen a válaszod! Szívesen a gondjaidra bíznám, de néhány hét alatt már vége van a télnek, és igazából nagyon szeretném magam megcsinálni. Inkább megkérdezlek majd e-mail-ben, mit hogyan kell, és honnan lehet beszerezni a hozzávalókat. Régebben kisautókon (Fiat 500 és 850, Skoda 120) már csináltam hasonlót, szerintem ezzel is megbirkózom majd!

 

Ezer köszönet!

Előzmény: sgabo (9473)
petba Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9475

Szia Gabo,

 

Negatív, én még egyszer ki nem szedem a műszerfalamat az biztos! Szerzek inkább kínai kezet! Hol vannak az illesztési pontjai? 

 

Ezek köszönet!

Előzmény: sgabo (9472)
petba Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9474

Köszönöm válaszodat!

 

A gyári melegítőt hol lehet beszerezni? Hálózatra kell dugni éjszakára, igaz? Mégis menny az a drága?

 

Nagyon köszönöm!

Előzmény: Ádi F. (9471)
sgabo Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9473

Mágneskapcsoló, bendix, forgótekercs, állótekercs, szénkefék. Szépen rendbe kell/lehet szedni. Ha gondolod, akkor megcsinálom Neked, csak ahhpoz le kell rakni a gépet pár hétre (időhiányban szenvedek). :)

Előzmény: petba (9469)
sgabo Creative Commons License 2014.02.05 0 0 9472

A fabetéteket ki lehet szedni berakott műszerfalnál is, de ahhoz nagyon hajlékony kis kínai gyermekkezek kellenek és tudni kell, hogy minek hol van a pontos rögzítési pontja. Kínai gyermekkezem nem volt, de a pontos pozíciók tudatában sem tudtam leszedni bent lévő műszerfalnál.

A legjobb, amikor még kint van az egész.

Előzmény: petba (9470)
Ádi F. Creative Commons License 2014.02.04 0 0 9471

Vízmelegítőből létezik a gyári 500W-os (ami a motor jobb oldalába, a leeresztőcsavar felett), továbbá lehet házias megoldásokkal is próbálkozni, ezekkel biztos nagyobb hatásfokot lehet elérni és olcsóbb a gyárinál. Szerintem ebben a kombiban is hasonló van: http://www.hasznaltauto.hu/galeria/2122601-7565976-63-0-0-0-0  De nem azért tart az ember állólámpát, mert az nagyon olcsó volna én a gyárit venném, ezek az autók túléltek 40 év balkánt...

Előzmény: petba (9469)
petba Creative Commons License 2014.02.04 0 0 9470

Sziasztok!

 

Még egy kérdésem lenne: Tudjátok, hogy a műszerfal fabetétjeit hogyan lehet levenni kíméletesen felújításhoz, hogy ne sérüljön?  

 

Előre is köszönöm!

petba Creative Commons License 2014.02.04 0 0 9469

Köszönöm szépen mindkettőtök hozzászólását!

 

Közben rájöttem, hogy az üzemanyag, ami a tankban van, nagyrészt még nyári, így simán lehet a dermedéstől is! Az első az lesz, hogy leeresztem a tankot! Az akksi új szinte, és mindig frissen töltöm indulás előtt, de az önindító valóban gyanús, mert egy hosszabb indítózás után hirtelen leáll és egy hosszút nyög csupán... Mit értetek a reszelés alatt? Szénkefecsere, és forgórész szabályozást? A vízmelegítőből csak 220-as létezik ugye? Olyat hol lehet beszerezni?

 

 

Előzmény: Ádi F. (9468)
Ádi F. Creative Commons License 2014.02.04 0 0 9468

Az önindító reszelése nálam is meghozta a gyümölcsét, sokkal könnyebben forgatja át a motort, olyan is létezik, hogy az izzítógyertyák vékonyodnak el, ezáltal csökken a hatásfokuk. Sokak szerint a vízmelegítő is megoldást jelenthet az indítási problémák kiküszöbölésére, de egy csomó hidegüzemet (és kopást) biztosan meg lehet spórolni vele.

Előzmény: sgabo (9467)
sgabo Creative Commons License 2014.02.04 0 0 9467

Ha szépen jár és tényleg érzésre semmi gondja, akkor az önindítót reszelném meg először. Persze, ha az akksi hibátlan. Volt már rengeteg ilyen problémám és az önindító gatyába rázása igen sokat lendített mindig a dolgon. Én ezzel kezdeném, ha a a többi rendben van szerinted. Ezzel veszteni se vesztesz, mert előbb utóbb úgyis meg kell csinálni. :)

Előzmény: petba (9464)
250ce Creative Commons License 2014.02.04 0 0 9466

Az általad leírtak bármelyike hozzájárulhat a nehezebb induláshoz, de sajnos a leggyakoribb a motor kopása és ezáltal kompreszióvesztése. Attól, hogy kopott egy motor még lehet szép egyenletes a járása. Én egy nyomásvesztességméréssel kezdeném, s ha az rendben van akkor érdemes tovább keresgélni. Ezeknek az izzitó gyertyáknak annyi az előnye a soros kötésűekhez viszonyitva, ha 1-2 bedöglik akkor a többi még mindig működik. Ezért figyelj oda, ha cseréled, az utolsó gyertyát a blokkra letestelő vezetéket kösd le, mert csúnya dolgokat bír művelni  pár száz amper direktbekötve.

Előzmény: petba (9464)
zogobacsi Creative Commons License 2014.02.04 0 0 9465

Szia! Asszem igen, de a biztonság kedvéért:  noko01@freemail.hu

Üdv: f

Előzmény: Ádi F. (9463)
petba Creative Commons License 2014.02.03 0 0 9464

Szia Gabo!

 

Köszönöm a gyors válaszod! Ezek szerint a relé csak egy plusz adalék, de nem szükséges mindenképpen, igaz? Értem én, hogy nem ezen múlik, de néha nem árt, ha gyorsabban mennek a dolgok... Amúgy a gyertyák közti vezetéket kell a szettben lévőre cserélni? A rövidebb izzítás jobban kíméli az akkumulátort? Az autó egyébiránt nagyon szépen indul melegen, egy mélygarázsban, vagy ha nem volt éjjel -15. Egyesek szerint a porlasztócsúcs is felelős lehet, meg esetleg az adagoló is. Amit csak azért nem értek, mert a motor gyönyörűen duruzsol, semmi jele hibának. Csak a reggeli indulás piszok nehéz... Persze az indítómotor is ludas lehet... Te mire gyanakodnál legelőször?

Előzmény: sgabo (9462)
Ádi F. Creative Commons License 2014.02.03 0 0 9463

Szia, publikus az email címed?

Előzmény: zogobacsi (9459)
sgabo Creative Commons License 2014.02.03 0 0 9462

Szia!

A két rendszer közt annyi az eltérés, hogy az egyiknél ki kell várnod a 30 másodpercet, a másiknál meg nem. Ha a motor rendben van és minden egyben van az autó motorjában, akkor a várakozási időn kívül semmilyen eltérést nem kellene érezned reggel. Ha hiba hiba hátán van, akkor mindegy milyen izzítód van, nagy változás nem lesz. Persze ha az akksi szar, akkor talán nyersz vele még pár hetet...

Üdv:

Gabo

Előzmény: petba (9461)
petba Creative Commons License 2014.02.03 0 0 9461

Sziasztok!

 

Próbálkozott már valaki izzítás átalakítással, hogy gyors izzítású gyertyákat lehessen betenni állólámpába? Találtam egy hirdetést, amelyben kifejezetten ilyen gyors izzítású rendszert ajánlanak, de Nekem úgy tűnik, hogy relé nélkül értendő. Lehetséges az, hogy ez így működne? És egyáltalán van értelme? Jobb indulást remélhetek?

Mostanság, ezekbe a hidegekben a szobából, frissen feltöltött aksival is nagyon gyötrelmes a reggeli indulás. Persze, tudom, hogy nem csak a gyertyák miatt lehet...

 

Itt a link: http://www.epsparts.com/quick-glow-plug-kit-for-190d,-200d,-220d,-240d-p-63.html

 

Köszönöm előre is!

 

zogobacsi Creative Commons License 2014.02.02 0 0 9460

Ja, ..és sok apróságom is van, w-114/w115 típusokhoz.  Mi kellene az üléseken kívül?

Előzmény: ricker.hu (9457)
zogobacsi Creative Commons License 2014.02.02 0 0 9459

Szia! Nekem van két első ülésem. 115-ösé, világos szövetes. Megnézem milyen állapotban vannak, és írok , de csak kb. szerdán, vagy csütörtökön tudok. Feltéve hogy még aktuális lesz neked.  Üdv: F

Előzmény: ricker.hu (9457)
murray Creative Commons License 2014.01.27 0 0 9458

kösz

Előzmény: Törölt nick (9451)
ricker.hu Creative Commons License 2014.01.26 0 0 9457

Üdv mindenkinek.

Időnként megkérdezem, hátha.... :-)

Vezető ülésetek van elfekvőben?

Kérlek a ricker@ricker.hu címre írjatok ha van.

Más apróság is érdekel álló lámpáshoz és w110-hez is.

Szép estét. János

 

 

http://www.ricker.hu/

pizo Creative Commons License 2014.01.26 0 0 9456

Nekem 220D és 240D volt, mindkettő automata. A 240D azért dinamikusabb volt:) De jó párszor mentem benzinesekkel, és más világ:)

Inkább az a helyzet, hogy a benzinesek jóval kevesebbet futottak,  így jobb állapotúak, kesevebb gond van az adott példánnyal.

 

Zoli 

Előzmény: sgabo (9455)
sgabo Creative Commons License 2014.01.26 0 0 9455

Azért, ha nem a száguldás a cél, akkor a 200D is nagyon jó. Nekem az van és őszintén megmondva sokkal jobban szeretem, mint a 280-ast. Igazi élményautózás.

 

Bár remélem lassan elkészül a 280-as kéziváltóval is, lehet, hogy majd az visszacsábít... :)

Előzmény: pizo (9454)
pizo Creative Commons License 2014.01.25 0 0 9454

Ez így képről nagyon szép, és jól felszerelt. Ha állólámpást akarnék mostanság, ezt venném. 

 

http://www.ebay.de/itm/MERCEDES-BENZ-250-8-Automatik-6-Zyl-Colorglas-ZV-Nebellampen-etc/191018679840?_trksid=p2047675.m2109&_trkparms=aid%3D555012%26algo%3DPW.MBE%26ao%3D1%26asc%3D19446%26meid%3D4372483368553259759%26pid%3D100010%26prg%3D8802%26rk%3D5%26rkt%3D15%26sd%3D281246481701%26

 

Jobban jössz ki, mintha itthon veszel valamit közel ennyiért, és ráköltesz még egy csomót. 

A fogyasztással meg ne  foglalkozzál, csak a 240D-nek van némi "dinamikája", a 220 és 200 D nagyon gyenge. Ez viszont vezetési élményt ad a 2,8-as hathengeressel. Még automataként is.

 

Zoli 

Előzmény: zogobacsi (9431)
csabais Creative Commons License 2014.01.24 0 0 9453

Átalakításhoz nekem nincs semmim, de az eredetit ha lehet meg tudom csinálni.

Előzmény: petba (9452)
petba Creative Commons License 2014.01.24 0 0 9452

Szia Csabais!

 

Tehát úgy értettem, hogy el tudnád-e vállalni a javítását, avagy az átalakítását? Csak azért pontosítottam, mert az előző hsz-mat újraolvasva, kicsit félreérthetőnek tűnt...

 

Köszönet!

 

 

Előzmény: csabais (9444)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.24 0 0 9451

W100 - 600 MB

Előzmény: murray (9448)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!