Amúgy szerintem egy olyan UL a vidéki doktor autójának legendája, mint a megkímélt nemdohányzó garázsban tartott hölgy. Előbbiből találtunk egyet, utóbbi a Bárányok hallgatnak-ban volt fikció legutóbb. :-) :-)
No kérem, ma elmerültünk a bürokrácia bugyraiban, gondosan kiválasztott, erre szakosodott szakembereket megbízva szerettünk volna egy nap alatt forgalomba helyeztetni egy autót. Hát mondanom sem kell, hogy nem sikerült, plusz egy nap lesz belőle, mert a regadó befizetéséről szóló bizonylatot ma már nem tudták kiadni a hivatalban, ezért ott elakadt a történet.
Na de mindegy, nem is ez az érdekes, mert többe így sem kerül, hogy két nap alatt intézik el.
A főlényeg, hogy a forgalmi szerint az autó utolsó tulajdonosa egy kisvárosi nyugdíjas osztrák Dr. volt 7 éven keresztül. Minden nepperek álma, még papír is van róla. :DDD
Mivel szelepfészeknek nem nagyon van természetes útja a karterig, ezért én is azon aggódom, hogy a szerelő majd próbál így hívni: "Jó hírem van! Találtam egy bontott blokkot xxx-ért, az nagyon jó ár...!" :-(
Kíváncsi leszek, ezt hogyan adta elő pontosan a blokk...
nyilván szét kell szedni, csak gondoltam kamerázok kicsit. egyébként is akartam venni. :)
igen, a szívó oldali szelepfészek jött ki több darabban a karterbe, a szerelő is csak nézett, hogy ezt így hogy, de már épp bontogatja szét a hengerfejet, aztán majd szól, ha lehet nézelődni. :)
a szétesett hengerben látni valamit a dugattyún, de letört szelepnek nincs nyoma sehol. viszont az apró törmelék (gyertya) az körbement az összes hengerben.
egyébként hidrotőkés a blokk, az is lehet, hogy ott elment kicsit a nyomás, aztán...
sőt még az is lehet, hogy simán kiesett a helyéből a szelepfészek, láttam a neten, hogy előfordul ilyen típushiba bizonyos gyűrűknél, vannak szép képek is róla. :)
Ittunk is, de az hagyján, az agysejtjeinknek ez volt a kisebb kihívás.
Ellenben pl. Bálna egy -egész estés, egyfelvonásos, szünet nélkül játszott- előadásban egész új megvilágításba helyezte a világ bank- és pénzrendszerét, a világgazdaság működését és rejtelmeit!
Egész sokkoló volt ennyi új tudás, máig sem tudtam feldolgozni! :-))))))))))
Nem akarok beleszólni, de mit akarsz azzal a kamerával nézegetni? Ha ilyen a gyertya, és ilyen darabokat szedtél ki belőle - (jól értem, ezek szerint leszedted a kartert?) akkor ezt a motort úgy is szét kell borítani szerintem, ott nagyon széthullott valami. A darabok mik különben, szelepülék lehet? Alulról, a karterből nem látsz semmit a dugattyún? Ha a hengerben ilyen katasztrófa van, és a karterből is cuccokat szedsz ki -konkrétan ha szelepülék-darabokat a karterből szedsz ki!-, ott szerintem finoman szólva kicsi az esély, hogy érdemes legyen kamerával óvatoskodni... :-(
Induló blogként szeretnénk minél több látogatót toborozni. Ha tetszik amit csinálunk, oszd meg barátaiddal is a Facebook Page-ünket, ahol követhetitek a legfrissebb blogposztjainkat. És rádásul most nyerhetsz is egy frankó digitális guminyomás mérőt! Nincs más dolgod mit[...] Bővebben!Tovább »
a gyertyát megette a törmelék, viszont a vezérműszíj rendben volt, így a többi henger okés. kézzel óvatosan forgatni is lehetett a motort, a dugó nem állt be, nyilván a henger fala egy másik kérdés.
persze csak a szelepfedelet bontottam meg, így nem tudom biztosra, hogy mi van a szelepekkel, de a sérült hengerben nem láttam csak apróbb morzsalékot és a szelepek is a helyükön vannak, nem szakadtak ki.
a többit majd meglátom, ha megjön a kamera (úgy is akartam már venni) és belenézek a hengerbe.
viszont az elektronika k.rva annyát, mert semmit sem jelzett az egészből (pedig akkora rövidzár volt a gyertyán, hogy még) és emiatt párszor indítóztunk, mivel nem tudtuk a hibát. csak azt egy gyertyát nem tudtam a kúton kiszedni, mert berohadt a trafó csavarja....