Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2003.06.13 0 0 868
Joeeye:
Újat, boltból? 2906993, vagy a Bécsi úti Suzuki-bolt, annak nem tudom a számát.
"b" verzió a klub.

Előzmény: joeeye (867)
joeeye Creative Commons License 2003.06.13 0 0 867
Nem tudja valaki, hol lehetne féltengelyt kapni SJ413-hoz?
MEB Creative Commons License 2003.06.09 0 0 866
Ja.
Az ára is jó volt a cuccoknak,hazafelé jövet beugrottunk Zsolthoz Balatonszéplakra,neki is nagyon tetszett az áru.
Előzmény: atompyka (865)
atompyka Creative Commons License 2003.06.09 0 0 865
Akkor ez Tesco-gazdaságos hétvége volt.
:-)
Előzmény: MEB (864)
MEB Creative Commons License 2003.06.09 0 0 864
No,megjártam Somogybabodot és megvan az emelőszettem plusz a gumik is!! :-)
OsCaR Creative Commons License 2003.06.06 0 0 863
Sajnos eladó a Samurai-om (fájó szívvel, építkezés jeligére :( ).
1988, USA kivitel, fekete, 1,3-as motor, 5 seb., zárt (nem púpos), felújított motor és futómű, szolid ívelés, gyári felniken 205/75-R15 Kumho 825 RoadVenture gumik (4 db: 3000 Km, 1 Db: 0 km), valamint : >>> gyári klíma!!! <<<.

Eladó külön is: 4 db 6 x 15 " Melber Off Road felni (SUZUKI gyári-szerű fazon, csak kisebb lyukakkal) frissen polírozva, Samurai gallytörő (festeni kellene), osztott hátsó ülések.

Megtekinthető: Keszthelyen, esetleg küldhetek fotókat ...

Tel: 30/560-9159
osc-art@freemail.hu

Üdv: Oszi

ingegnere Creative Commons License 2003.06.06 0 0 862
Ata
No igen, de a Terrano dupla ár. A fennmaradó összeget meg el lehet költeni műszerre.:)) Jövő hétre tán kiderül, lesz-e valami az üzletből. Majd mesélek, és köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Előzmény: Ata samurai (858)
atompyka Creative Commons License 2003.06.05 0 0 861
Ha jól emléxem, Ő azt mondta, nem szokott tolatni a Vitarájával. Viszont egy szerelő barátom, aki sok Rendőr-Vitarát javított, aztatat állítja, hogy sok agy száll el amiatt, mert a zsernyákok baxnak tolatni pár métert.
Előzmény: MEB (860)
MEB Creative Commons License 2003.06.05 0 0 860
Értem.
Holnap beszélek Zsolttal más ügyben,de ha el nem felejtem addig,akkor rákérdezek nála!
Előzmény: atompyka (859)
atompyka Creative Commons License 2003.06.05 0 0 859
Ata:
Én is...

MEB:
A Vitaráét nem tudom elmesélni, csak az enyémet ismerem, az vákuumos. Amit a kézi agyon tekeréssel csinálsz, azt nálam a vákuum végzi el, mármint annak a kívül-belül ricnis darabnak a helyretolását. A Vitara máshogy műxik, azzal asszem tolatni is kell kikapcsolásnál, az enyémmel nem.

Előzmény: Ata samurai (858)
Ata samurai Creative Commons License 2003.06.03 0 0 858
"Egyébként ezek lennének az opciók:
-2.7TD Terrano
-90-es Defender
-Niva
-Jimny
-Vitara"
Ezek közül gondolkodás nélkül a Terrano-t választanám.
Ata

Előzmény: ingegnere (856)
ingegnere Creative Commons License 2003.06.03 0 0 857
MEB

Tegnap utánaolvastam kicsit, és mintha úgy láttam volna, hogy állandó hátsókerék-és kapcsolható összkerékhajtással rendelkezik.

Jó kis figurákat műveltek Ti terepjárósok a gépekkel, gratula!:)) Én a sajátommal ilyet nem tudnék.:))

Előzmény: MEB (855)
ingegnere Creative Commons License 2003.06.03 0 0 856
atompyka
Céges autó lesz, valóban, de nem fogom ütni-vágni. Az igényeimnek első blikkre megfelel, nehéz terepre van egy Defenderünk. Nivát azért mégsem akarok. Majd meglátom, remélem, jó lesz.:))

Egyébként ezek lennének az opciók:
-2.7TD Terrano
-90-es Defender
-Niva
-Jimny
-Vitara

Ár/igények szempontjából eddig a Vitara a nyerő.:))

Előzmény: atompyka (853)
MEB Creative Commons License 2003.06.02 0 0 855
Nekem is csak mondták...azt viszont láttam,hogy nem kell kézzel zárogatni a féltengelyeket.
Akkor hogyan is működik?
Előzmény: atompyka (853)
atompyka Creative Commons License 2003.06.02 0 0 854
"Igazából mérőkocsi lenne, azaz kiszállni terepre (szántóföld, ipari telep, szőlészet, stb. javarészt mezőgazdasági területek)A terepjárási képesség csak annyira fontos, amennyire az emlitett területek megkivánják, de extrém OFFROAD viszonyoknak tán nem lenne kitéve."
Ha minden évszakban kell menni, akkor én M/T-s gumira cserélném a gyárit.
Előzmény: ingegnere (850)
atompyka Creative Commons License 2003.06.02 0 0 853
'Stét!

Ingegnere:
A Vitara topicért ne túrj sokat, elég halott!
A motor elég erős, kb. 20%-kal többet tud, mint a Jimny, a kocsi viszont ugyanolyan nehéz, és a Jimnyvel nincsenek erőgondjaim, 140 utazó megy vele, igaz, akkor már többet eszik, mint terepen vagy Pesten.

Egyet utál a Vitara első futója, de azt nagyon, ha szélesebb gumikat tesznek fel, vagy egyéb módon szélesítik a nyomtávot (pogácsa, más ET-jű felni, stb.).
A Suzuki-szervízek hamar odavágják a terepen használt autóra, ha javítani kell és a garanciát emlegeted, hogy "nem rendeltetésszerű használat"...

(Ha ütöm-vágom stílusú cégautó lesz, jobbára terepen használva, érdemes elgondolkodni a Niván is szerintem. A másik a Tata pickup, az ráadásul dízel - bár Nivában is vannak egész jó dízel pickup és(!) platós gépek már itthon is -, asszem, jobban elszámolható az üzemanyag.)

MEB:
Honnan veszed, hogy fixen hajt az eslő tg.? Úgy tudom, automata szabadonfutós agy van rajta, a tolatós változatból. Legalábbis a hazai rendőrVitarákon tuti.

Üdv!
ATom

Előzmény: ingegnere (852)
ingegnere Creative Commons License 2003.06.02 0 0 852
Köszönöm.
Ennek az autóvásárlás dolognak július elejére le kéne zárulnia. Az elmondottak alapján nekem szimpatikus a járgány.:)) Majd beszámolok a fejelményekről. A képeket örömmel fogadom, holnap még bekukkantok.

Jó éjt, és köszi mégegyszer.

Előzmény: MEB (851)
MEB Creative Commons License 2003.06.02 0 0 851
"Amit kinéztem, az egy 3 ajtós 1.6-os JLX-SE-PP. Dobozos, de azt, hogy hol készül, nem tudom. Amiket manapság árusitanak itthon az Japán vagy Spanyol?"

Spanyol gyártmány.Ahogyan az új Samuraiok is.

"Fontos lenne, hogy kényelmes legyen benne az utazás, és megbizható legyen. (Bár ez utóbbi japán autónál magától értetődő, nem?:))) "2

Én egy kabriót próbáltam ki,nagyon kényelmes.Sportülések,vagy legalábbis számomra nagyon jó oldaltartású ülések vannak benne.
A Samuraiomba eddig mindössze egy termosztátot cseréltünk,kb. 2500Ft.Télen-nyáron elsőre indul,üzembiztos.

"Ami kérdésem lenne, mert bocsánat, de nem ismerem a modellt. Ez összkerekes? Állandó, kapcsolható? Mennyire strapabiróak a futóműelemek? Valamint elég-e a motor teljesitménye (akár tempós haladáshoz, akár mászáshoz)? "

Összkerekes,az első féltengelyek állandóan be vannak kapcsolva.Aztán a terepváltóval lehet kapcsolni sima négykereket és felezőt.Szerintem a moci elé erős.110-120 körül szépen utazott.Hogy mi a vége,nem tudom.Terepen nem próbáltam.

Ha kell,tudok keresni pár képet a tavaszi Suzi taliról,ahol Vitarával kavarnak a terepen.

Üdv.MEB


Előzmény: ingegnere (850)
ingegnere Creative Commons License 2003.06.02 0 0 850
Kedves MEB,

köszönöm a gyors választ.

Az autó céges lenne, új. Valami terepjárót keresek az olcsóbb kategóriából, és a Vitara elég jó ajánlatnak tűnik.

Amit kinéztem, az egy 3 ajtós 1.6-os JLX-SE-PP. Dobozos, de azt, hogy hol készül, nem tudom. Amiket manapság árusitanak itthon az Japán vagy Spanyol?

Igazából mérőkocsi lenne, azaz kiszállni terepre (szántóföld, ipari telep, szőlészet, stb. javarészt mezőgazdasági területek), vinni a műszereket, és legalább 2 ember kényelmesen férjen el benne. A terepjárási képesség csak annyira fontos, amennyire az emlitett területek megkivánják, de extrém OFFROAD viszonyoknak tán nem lenne kitéve. Fontos lenne, hogy kényelmes legyen benne az utazás, és megbizható legyen. (Bár ez utóbbi japán autónál magától értetődő, nem?:)))

Igen, azt néztem, hogy az alapkivitel elég jól felszerelt. A klima még kérdéses, hogy belefér-e a keretbe.

Ami kérdésem lenne, mert bocsánat, de nem ismerem a modellt. Ez összkerekes? Állandó, kapcsolható? Mennyire strapabiróak a futóműelemek? Valamint elég-e a motor teljesitménye (akár tempós haladáshoz, akár mászáshoz)?

A Vitara topicot kerestem, de nem találtam, na majd megint.:) Weblapot köszönöm, átbögészem. Bocsánat a hosszért és a sok láma kérdésért, de nekem ez egy teljesen más terep.:)

Üdv.
ingegnere

Előzmény: MEB (849)
MEB Creative Commons License 2003.06.02 0 0 849
Szia!

Nem rossz kis autó a Vitara.Mik a paraméterei a leendő gépnek?Évjárat?Japán vagy spanyol?Kabrió vagy zárt?
A Samuraihoz képest szinte személyautós a kényelme,volt alkalmam vezetni a napokban egy '98-as 1,6-16V JLX-et.A JLX verzió több kényelmi extrával van felszerelve:elektromos ablak,tükör,centrál,légzsák,sárvédő szélesítés,fellépő,stb.
Terepképességekben viszont gyengébb.A kasztni lejjeb van a talajhoz,ahogy néztem.Kérdés,hogy mire akarod használni.
Sokak esküsznek,hogy a japán változatok megbízhatóbbak,mint a spanyolok.Erről igazából nincsen tapasztalatom.

Itt még érdemes körülnézned: www.suzukijeep.ini.hu
Vagy hívd fel a Békési Zsoltot a klubtól,ő szerintem órákat fog tudni mesélni. :-))

Vagy van itt az autós részben is Suzuki Vitara topic,keress rá!
De természetesen itt is szívesen látunk! :-)

Előzmény: ingegnere (848)
ingegnere Creative Commons License 2003.06.02 0 0 848
Hello.

Ugye nem eretnekség itt a Vitaráról kérdezni?Tudnátok nekem mesélni 1-2 dolgot róla?
3 ajtós, 1.6, alap, országúrta, könnyű terepre, cihelésre. Abszolút nem ismerem a modellt, meggyőzne valaki, hogy ilyen kell nekem?

Köszi előre is.

MEB Creative Commons License 2003.05.31 0 0 847
Itt van.A mostani állapota már nagyságrendekkel jobb.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

MEB Creative Commons License 2003.05.31 0 0 846
:-)))

Régebben hirdettem itt is egy fekete Samurait.Úgy néz ki,hogy elkelt.Az enyém lesz. :-))
Kell a saját autó,mert a fehérrel állandóan apámék járnak.Igy amikor én szeretnék menni vele,akkor természetesen foglalt.De ez mostmár nem így lesz! :-)

Jövő héten már az újjal megyek Somogybabodra,csak előtte még vagy megcsináltatom rá az E-rendszámot,vagy szerválok egy P-t.Mivel műszaki sincs még.Miután meglesz a saját rsz,utána jön az emelés,gumik,stb.Előtte nem merem,mert ezek a g*cik nem fogják átengedni a vizsgán.
A gallytörőt,meg az oldaláról a két vascsövet is nélkülözni fogom a vizsga idejére.
De úgyis találnak majd rajta valamit,ami nem fog tetszeni nekik.

Van egy garnitúra lemezfelnim,asszem 5 collos.Kettő lilára,kettő rózsaszínre van fújva.
Kell valakinek?

Előzmény: atompyka (845)
atompyka Creative Commons License 2003.05.31 0 0 845
Mé'? Azé', me' má' kéccer is vótam?
:-)
Előzmény: MEB (844)
MEB Creative Commons License 2003.05.30 0 0 844
Mindjárt gondoltam. :-)
Előzmény: atompyka (843)
atompyka Creative Commons License 2003.05.30 0 0 843
Csak óvatosan Babodon, az átlagnál több az idióta/részeg, stb.!!!
Előzmény: MEB (841)
HJ61 Creative Commons License 2003.05.29 0 0 842
Sj! Kuplung bovdent nem cseréltél mostanában?Csak azért mert én jártam úgy a 413-asommal mikor megvettem ,hogy amikor dombnak mentem tartósan és nagy vollt a motor hőleadása elment a kuplungom.megoldás?:a meleg kipufhoz közel lévő bovdenház kilágyult.Leszigeteltem hőállóval és elhúztam a kipuff közeléből azóta TUTI!Remélem segítettem.
MEB Creative Commons License 2003.05.29 0 0 841
Pedig azt hittem,hogy rendszeresen jársz. :-)
Nekem is a mostani alkalom lesz az első.

Amúgy miben jobb a szinterkuplung,mint a hagyományos?

A német srác szerint van olyan változat is,ami közúton nem használható.Nekem olyat tárcsát hoz,amiben rugók is vannak,ezt lehet használni.

Erőteljes tolatásnál pl. lejtőn felfelé szoktam néha kupplungszagot érezni,vagy ha nagyon erőteljesen kapar az autó.Mármint a jelenlegi állapotában.
Kiderült,hogy a meglévő alufelniszettem jó lesz a 30-9,5-ös külsőkhöz.

Előzmény: Sj (838)
árvó Creative Commons License 2003.05.29 0 0 840
Sziasztok!

Nem kell valakinek véletlen ilyen felni?
5 db 5,5JJ x 15'

Ha valakit érdekel dobjon egy e-mailt.
köszi.

joeeye Creative Commons License 2003.05.29 0 0 839
SJ: Megfogadtam a tanácsod, vettem gyári fétengely csuklókat. 15e/db reális? A kuplung kiszereléshez minek veszed ki a motort?
Babod... Hm...Hát én gondolkodom rajta, csak nem tudom, hogy le merjek e menni lábon, ugyanis nincs teherautó (ill van, csak rszám nincs rajta).
Előzmény: Sj (838)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!