Sajnos eladó a Samurai-om (fájó szívvel, építkezés jeligére :( ).
1988, USA kivitel, fekete, 1,3-as motor, 5 seb., zárt (nem púpos), felújított motor és futómű, szolid ívelés, gyári felniken 205/75-R15 Kumho 825 RoadVenture gumik (4 db: 3000 Km, 1 Db: 0 km), valamint : >>> gyári klíma!!! <<<.
Eladó külön is: 4 db 6 x 15 " Melber Off Road felni (SUZUKI gyári-szerű fazon, csak kisebb lyukakkal) frissen polírozva, Samurai gallytörő (festeni kellene), osztott hátsó ülések.
Megtekinthető: Keszthelyen, esetleg küldhetek fotókat ...
Ata
No igen, de a Terrano dupla ár. A fennmaradó összeget meg el lehet költeni műszerre.:)) Jövő hétre tán kiderül, lesz-e valami az üzletből. Majd mesélek, és köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Ha jól emléxem, Ő azt mondta, nem szokott tolatni a Vitarájával. Viszont egy szerelő barátom, aki sok Rendőr-Vitarát javított, aztatat állítja, hogy sok agy száll el amiatt, mert a zsernyákok baxnak tolatni pár métert.
MEB:
A Vitaráét nem tudom elmesélni, csak az enyémet ismerem, az vákuumos. Amit a kézi agyon tekeréssel csinálsz, azt nálam a vákuum végzi el, mármint annak a kívül-belül ricnis darabnak a helyretolását. A Vitara máshogy műxik, azzal asszem tolatni is kell kikapcsolásnál, az enyémmel nem.
atompyka
Céges autó lesz, valóban, de nem fogom ütni-vágni. Az igényeimnek első blikkre megfelel, nehéz terepre van egy Defenderünk. Nivát azért mégsem akarok. Majd meglátom, remélem, jó lesz.:))
Egyébként ezek lennének az opciók:
-2.7TD Terrano
-90-es Defender
-Niva
-Jimny
-Vitara
Ár/igények szempontjából eddig a Vitara a nyerő.:))
"Igazából mérőkocsi lenne, azaz kiszállni terepre (szántóföld, ipari telep, szőlészet, stb. javarészt mezőgazdasági területek)A terepjárási képesség csak annyira fontos, amennyire az emlitett területek megkivánják, de extrém OFFROAD viszonyoknak tán nem lenne kitéve."
Ha minden évszakban kell menni, akkor én M/T-s gumira cserélném a gyárit.
Ingegnere:
A Vitara topicért ne túrj sokat, elég halott!
A motor elég erős, kb. 20%-kal többet tud, mint a Jimny, a kocsi viszont ugyanolyan nehéz, és a Jimnyvel nincsenek erőgondjaim, 140 utazó megy vele, igaz, akkor már többet eszik, mint terepen vagy Pesten.
Egyet utál a Vitara első futója, de azt nagyon, ha szélesebb gumikat tesznek fel, vagy egyéb módon szélesítik a nyomtávot (pogácsa, más ET-jű felni, stb.).
A Suzuki-szervízek hamar odavágják a terepen használt autóra, ha javítani kell és a garanciát emlegeted, hogy "nem rendeltetésszerű használat"...
(Ha ütöm-vágom stílusú cégautó lesz, jobbára terepen használva, érdemes elgondolkodni a Niván is szerintem. A másik a Tata pickup, az ráadásul dízel - bár Nivában is vannak egész jó dízel pickup és(!) platós gépek már itthon is -, asszem, jobban elszámolható az üzemanyag.)
MEB:
Honnan veszed, hogy fixen hajt az eslő tg.? Úgy tudom, automata szabadonfutós agy van rajta, a tolatós változatból. Legalábbis a hazai rendőrVitarákon tuti.
Köszönöm.
Ennek az autóvásárlás dolognak július elejére le kéne zárulnia. Az elmondottak alapján nekem szimpatikus a járgány.:)) Majd beszámolok a fejelményekről. A képeket örömmel fogadom, holnap még bekukkantok.
"Amit kinéztem, az egy 3 ajtós 1.6-os JLX-SE-PP. Dobozos, de azt, hogy hol készül, nem tudom. Amiket manapság árusitanak itthon az Japán vagy Spanyol?"
Spanyol gyártmány.Ahogyan az új Samuraiok is.
"Fontos lenne, hogy kényelmes legyen benne az utazás, és megbizható legyen. (Bár ez utóbbi japán autónál magától értetődő, nem?:))) "2
Én egy kabriót próbáltam ki,nagyon kényelmes.Sportülések,vagy legalábbis számomra nagyon jó oldaltartású ülések vannak benne.
A Samuraiomba eddig mindössze egy termosztátot cseréltünk,kb. 2500Ft.Télen-nyáron elsőre indul,üzembiztos.
"Ami kérdésem lenne, mert bocsánat, de nem ismerem a modellt. Ez összkerekes? Állandó, kapcsolható? Mennyire strapabiróak a futóműelemek? Valamint elég-e a motor teljesitménye (akár tempós haladáshoz, akár mászáshoz)? "
Összkerekes,az első féltengelyek állandóan be vannak kapcsolva.Aztán a terepváltóval lehet kapcsolni sima négykereket és felezőt.Szerintem a moci elé erős.110-120 körül szépen utazott.Hogy mi a vége,nem tudom.Terepen nem próbáltam.
Ha kell,tudok keresni pár képet a tavaszi Suzi taliról,ahol Vitarával kavarnak a terepen.
Az autó céges lenne, új. Valami terepjárót keresek az olcsóbb kategóriából, és a Vitara elég jó ajánlatnak tűnik.
Amit kinéztem, az egy 3 ajtós 1.6-os JLX-SE-PP. Dobozos, de azt, hogy hol készül, nem tudom. Amiket manapság árusitanak itthon az Japán vagy Spanyol?
Igazából mérőkocsi lenne, azaz kiszállni terepre (szántóföld, ipari telep, szőlészet, stb. javarészt mezőgazdasági területek), vinni a műszereket, és legalább 2 ember kényelmesen férjen el benne. A terepjárási képesség csak annyira fontos, amennyire az emlitett területek megkivánják, de extrém OFFROAD viszonyoknak tán nem lenne kitéve. Fontos lenne, hogy kényelmes legyen benne az utazás, és megbizható legyen. (Bár ez utóbbi japán autónál magától értetődő, nem?:)))
Igen, azt néztem, hogy az alapkivitel elég jól felszerelt. A klima még kérdéses, hogy belefér-e a keretbe.
Ami kérdésem lenne, mert bocsánat, de nem ismerem a modellt. Ez összkerekes? Állandó, kapcsolható? Mennyire strapabiróak a futóműelemek? Valamint elég-e a motor teljesitménye (akár tempós haladáshoz, akár mászáshoz)?
A Vitara topicot kerestem, de nem találtam, na majd megint.:) Weblapot köszönöm, átbögészem. Bocsánat a hosszért és a sok láma kérdésért, de nekem ez egy teljesen más terep.:)
Nem rossz kis autó a Vitara.Mik a paraméterei a leendő gépnek?Évjárat?Japán vagy spanyol?Kabrió vagy zárt?
A Samuraihoz képest szinte személyautós a kényelme,volt alkalmam vezetni a napokban egy '98-as 1,6-16V JLX-et.A JLX verzió több kényelmi extrával van felszerelve:elektromos ablak,tükör,centrál,légzsák,sárvédő szélesítés,fellépő,stb.
Terepképességekben viszont gyengébb.A kasztni lejjeb van a talajhoz,ahogy néztem.Kérdés,hogy mire akarod használni.
Sokak esküsznek,hogy a japán változatok megbízhatóbbak,mint a spanyolok.Erről igazából nincsen tapasztalatom.
Itt még érdemes körülnézned: www.suzukijeep.ini.hu
Vagy hívd fel a Békési Zsoltot a klubtól,ő szerintem órákat fog tudni mesélni. :-))
Vagy van itt az autós részben is Suzuki Vitara topic,keress rá!
De természetesen itt is szívesen látunk! :-)
Ugye nem eretnekség itt a Vitaráról kérdezni?Tudnátok nekem mesélni 1-2 dolgot róla?
3 ajtós, 1.6, alap, országúrta, könnyű terepre, cihelésre. Abszolút nem ismerem a modellt, meggyőzne valaki, hogy ilyen kell nekem?
Régebben hirdettem itt is egy fekete Samurait.Úgy néz ki,hogy elkelt.Az enyém lesz. :-))
Kell a saját autó,mert a fehérrel állandóan apámék járnak.Igy amikor én szeretnék menni vele,akkor természetesen foglalt.De ez mostmár nem így lesz! :-)
Jövő héten már az újjal megyek Somogybabodra,csak előtte még vagy megcsináltatom rá az E-rendszámot,vagy szerválok egy P-t.Mivel műszaki sincs még.Miután meglesz a saját rsz,utána jön az emelés,gumik,stb.Előtte nem merem,mert ezek a g*cik nem fogják átengedni a vizsgán.
A gallytörőt,meg az oldaláról a két vascsövet is nélkülözni fogom a vizsga idejére.
De úgyis találnak majd rajta valamit,ami nem fog tetszeni nekik.
Van egy garnitúra lemezfelnim,asszem 5 collos.Kettő lilára,kettő rózsaszínre van fújva.
Kell valakinek?
Sj! Kuplung bovdent nem cseréltél mostanában?Csak azért mert én jártam úgy a 413-asommal mikor megvettem ,hogy amikor dombnak mentem tartósan és nagy vollt a motor hőleadása elment a kuplungom.megoldás?:a meleg kipufhoz közel lévő bovdenház kilágyult.Leszigeteltem hőállóval és elhúztam a kipuff közeléből azóta TUTI!Remélem segítettem.
Pedig azt hittem,hogy rendszeresen jársz. :-)
Nekem is a mostani alkalom lesz az első.
Amúgy miben jobb a szinterkuplung,mint a hagyományos?
A német srác szerint van olyan változat is,ami közúton nem használható.Nekem olyat tárcsát hoz,amiben rugók is vannak,ezt lehet használni.
Erőteljes tolatásnál pl. lejtőn felfelé szoktam néha kupplungszagot érezni,vagy ha nagyon erőteljesen kapar az autó.Mármint a jelenlegi állapotában.
Kiderült,hogy a meglévő alufelniszettem jó lesz a 30-9,5-ös külsőkhöz.
SJ: Megfogadtam a tanácsod, vettem gyári fétengely csuklókat. 15e/db reális? A kuplung kiszereléshez minek veszed ki a motort?
Babod... Hm...Hát én gondolkodom rajta, csak nem tudom, hogy le merjek e menni lábon, ugyanis nincs teherautó (ill van, csak rszám nincs rajta).