Szia fez.Köszönöm a segitséget. Sajna nem lett jó átnéztünk mindent. Ki lett cserélve az adagoló és helyre jött a gázproblémám. Most már működik tökéletesen.
Izzitógyertya.Én is ezt játszottam, ne a legolcsóbbat vedd meg meglátod megéri ;) Hatalmas a különbség meglátod :) Én kicseréltem és röcc pöcc rohadt hidegben is. De a rázkódás nem biztos h elmúlik az sok minden lehet.
Reggelente, nagy hidegben olyan, mintha csak három hengerrel indulna el. Nagyon rázkódik az autó, és hatalmas kékes füstöt ereget. Mindez kb 10 másodpercig tart, utána elmúlik a füstölés és a rázkódás is. Van ötlet?
Ilyen hidegben pl. előfordulhat, hogy fagydugó lesz az üzemanyagrendszerben, vagy kiválik a gázolajból a paraffin. Lehet még üzemanyagszűrő dugulás, üzemanyagcső dugulás, levegősödés is.
Ezeket szépen végig kell böngészni sajna, ezek a legegyszerűbb és legvalószínűbb hibák. Utána már az adagoló jön, ami nem valószínű, hogy "játszik".
(tipikus levegősödési hely az üzemanyagszűrőház oldalában levő kis dugónál, amit egy körmös alátét tart bent. Ott egy o-gyűrű szokott "eltökösödni" és amiatt szippant levegőt ott. Persze ez csak ötlet, nem biztos, hogy nálad is ez van)
Megnéztem azt a linket amit küldtél, pontosan erről van szó, ugyan az ami nekem ki van szedve egy bontott AL4-es váltóból... hajszálra megegyezik. Az ár is nagyon jó, de gondolom ez után gyártott...? Nekem azt mondta a szerelő, hogy a gyári 30 ezer.
De 150 ezer akkor is nagyon sok érte még munkadíjjal és olajjal együtt is.
Én nagyon nem értek sajnos hozzá és ez az első automata váltós kocsim, de véleményem szerint is ugyan arról beszélünk,, ez a fő szabályzó szelep a váltó elektromos részében, minden esetre a diag nyomásszabályzó szelep hibát írt ki. Persze már máshol is voltam, ott meg azt írta ki a diag, hogy szenzorbetáp hiba...
Nagyon köszönöm a hozzászólásod, utána nézek az általad megadott linken.
Amúgy 150 ezret mondott. 30 ezerre mondta a két nyomásszabályzó darabját, olaj, meg szerelés, persze én ezt nagyon soknak találom...
Jó lenne egyszer egy olyan szerelőt találni, aki nem lehúzni akarja az embert és nem egy alkalomból akar meggazdagodni
Jo estét kivánok. Ujj vagyok itt és peugeot téren is ezért kérdeznék , kuplung csere elött vagyok kpl minden lesz cserélve , arra volnék kiváncsi hogy a fötengely ill nyelestengely szimeringet cserélni illik e ha már szétvan szedve és a lendkerék csavarok meghuzási nyomatéka érdekelne. Köszönöm válaszaitokat.
Köszönöm szépen a hozzászólásod és a a segítséged! Ez aztán a fény az éjszakában! :) Viccet félretéve, lehet én is jobban járnék a LED-del! Te milyet tettél bele?
Közben elkészült az autó! Az adagolós mondta, hogy 1-2 tömítés kivételével az összeset ki kellett cserélni, szét voltak lapulva és el voltak ridegülve a tömítések az adagolóban. Előttem mérte az adagolót a padon, 450 bar nyomást tud a nyomóelem, az egyes hengerek felé is egyenletes mennyiségben megy a gázolaj. Az alapjáraton emelt az adagolós egy picit, ennyi a különbség, meg persze azóta már pöccre indul az autó és nem folyik a gázolaj! :)
Az üzemanyag rendszer többi elemét is átnéztük (átnéztük az általad említett résolajcsöveket is), de szerencsére máshol nem tapasztaltunk szivárgást!
2002-es 1,8-as benzinesem van. Leállítottam, minden rendben volt vele de a legközelebbi indításra nem indult be. Több mint 1 hónapja szerelőnél van, azt monda hogy elvileg minden jó de mégsem indul.
Sziasztok vallaki tudna segiteni nekem 2002 18 benzinesem van leállitotam minden rendben volt velle legközellebi inditásra nem indult be több mint 1 honaplya szerrelönél van azt mogya elvilleg minden jó de mégse indul milehet a gond ellöreis köszönöm a segitséget!!!
Ki lett cserélve a fűtés konzolom.A belső keringetésre nem tudom átváltani mert ez gombos, a régi csúszkás volt.A fűtőmotornak két éve hidegben jó erős sípoló, csivitelő(igazából nem tudom hogy írjam le) hangja van később abbahagyja.A fűtésem csak full fokozaton megy(gondolom előtét ellenállás csere) ott is csak langyosat nyom.
Kérdéseim:
Nem tudjátok hol van a terelőlapátja a kinti-benti keringetésnek?Ha átváltom bentire kézzel vhogy gondolom melegebb lesz?
Az előtét ellenállás vagy a komplett fűtomotor okozhatja ezt a fűtés gondot?
Most lesz fűtőradiátor csere is nemsokára...
Sztetek hol kezdjem?
Tavaly is gyér fűtés volt de nem fagytam meg benne ennél jobb volt...
Jah a hűtő elöl letakarva..
Ki az itt a fórumon aki ezt a fűtés témát nagyon vágja?
S2 2.0 HDI-hez keresek kartert.S.O.S. lenne, úgy odaütöttem egy nem épp szabvány fekvőrendőrön, hogy megrepedt.Mivel nem fészbukozom megkérném valamelyik kollegát (pl; Bazer :) hogy ott is tegye fel a kérdést nekem.Nagyon megköszönném.Viszont ha nem találok hétfőn meghegesztik elvileg..Pest megye lenne a legjobb.Köszi.
A szűrőház oldalán van egy nyílás, amiben egy körmös alátét tart bent egy műanyag izét. Ez az izé egy termosztát tartó. Ennek a tömítése (egy o-gyűrű) szokott kikeményedni és ott szokott levegőt szívni.
Ki kell cserélni a gyűrűt egy újra (gázolajállóra).
Az adagolótömítés cserét a Matyókáék rábeszélésre, kérlelésre ki szokták cserélni. :-P