Hidd el, annyi. BC-vel, és rátankolásos módszerrel is. Nem szokott 13 fölé menni. November óta megvan, mostanra eléggé kiismertem, egyáltalán nem az a hűdesokatzabáló autó, ahhoz képest, hogy mit tud.
Beállítva tuti jól volt mert 4 gangos váltóval is megütötte a 200-at, azt azonban sohasem állította senki hogy jó állapotú volt. És azért az egyhatos azért ehet sokat mert erőlködik a te vényócad meg alapjáraton felmászik a gellért hegyre. Példa erre a főnököm off 1.6 Zafirája stabil 11lityis fogyival.
Nem feltétlenül, a K-jetronic mechanikus befecskendező rendszer, ráadásul öreg korára mind szar. Sztem ha kifogsz egy olyan 320i-t, aminek jó állapotban van a motorja, fasza a karbi, pipec a gyújtás, gyári értékekre beállítod, vagy beállíttatod, akkor normális fogyasztással lehet vele járni.
Necsináljátok már, a 4000 V8-cal járok városban 13 literrel, akármennyire sokkal régebbi konstrukciók ezek, jól beállítva, jó állapotban nem zabálhatnak ennyit. :)
12-14 liter, az elég sok. Nekem a 3500-as 535i se evett ennyit, csak ha tapostam. Sztem egy jól beállított 320-asnak városban 10-11 literből el kell mennie, feltéve, hogy a motor és a karburátor sincs szétkopva.
323i az csak injektorral volt E21-ben, K-jetroniccal, E30-ban már L-jetroniccal szerelték.
Az, hogy két fajta 2000-es motorral szerelték az E21-eseket. Volt a 4 hengeres, K-jetronicos, 320i, M10B20 motorkóddal, ez elég ritka, nem is valószínű, hogy ilyet fogsz találni.
A másik a 6 hengeres 320, Solex 4A1 karburátorral, M20B20 motorkóddal, szinte az összes itthoni 320-as ilyen.
Hello Bmw E-21 2000cm3 szeretnék venni és mindet internetes adatból ítélve K-jetronicos rendszerrel gyártották, de minden hirdetésben karburátorral van hirdetve most melyik igaz? KÖszönöm
egy barátomnak meg ugyanilyen blokkos olds98 kupéja van, lassan elkészül. a motorról annyit, hogy amikor raktuk a bódéba váltóstul, a cigisdoboznyi méretű szemekből álló lánc, aminek a szemei kb kisujjnyi anyagvastagágúak, az egyik szem úgy kinyílt a súlytól, hogy nagyon.
ennek a toronadonak meg elég vicces az előrehajtása, mert a lendkeréken van egy lánc, aztán tulajdonképpen az hajt át a motor mellett lakó váltóta, ami előrefelé néz és a végén van egy szöghajtás, amibe bemennek a féltengelyek. nem spilázták túl az amerikaiak, de működik.
szép, de egy amcsi V8 bálna legyen már "hátsókerekes" ... szerintem ... amúgy szép, persze ... de elég illúzióromboló az elsőkerékhajtás egy ilyen vas esetén ...