Valószínű,hogy xy autós xy tipusú autójával valószínűleg azért nem megy el előled,mert úgy érzi,hogy az a sáv az ővé.Szentül megvan rólagyőződve,hogyha lemegy elöled akkor elfoglalod a sávját amit ő szerinte megvett.
elbasztad már az elején.. finoman meg kellett volna érintened a hátsó lököst a te elsőddel, és máris lehúzódott volna, és még csak nem is mert volna méltatlankodni)))
Kedves mindenki! Szeretném közúti közlekedésben elkerülni az agresszív BMW-s megjelölést, ezért tőletek várok tanácsot következő problémára:
Autópálya belső sávjában haladó gépkocsit érek utól. 150m-re van néhány autó a külsőben. Ha lehúzódna elmehetnék, ő visszajöhetne, még lassítania sem kell. Sebaj, nem szólok, még a nyakára sem mászom, megvárom, amíg elhaladunk a nálunk 5-tel lasabban haladó szórványos kocsisor mellett (közben adódna 2-3 lehetőség, hogy elengedjen). Még ezt is kivárom türelemmel. Miután ketten maradunk a belső sávban kisvártatva finoman megvillogom. Fékez(!), lehúzódik, majd mutogat. Mit csináltam rosszul? Ő most meg van győződve, hogy agresszív vagyok.
kétszer egy hónapig jártam suzukival (céges), mondhatom nem vennék magamnak ilyet... A négykerekes suzuki (Winter) közel 10l-t eszik egyébként! Egyszer azon kaptam magam, hogy megyek vele mint az állat (mert siettem, de nagyon), gondoltam NA MOST BIZTOS MINDENKI SZID: A Hülye Suzukis!!!
Ez a fórum idöröl idöre kihal, aztán egyszer csak újraéled! :))) Mindig megjellennek a legújabb agresszívek, akik váltig állítják, hogy ök nem azok! :-DDD
Először is pontosítanék én a saját autómra gondoltam és (sajnos nem ilyen a saját autóm) nem 540i-re. Nyilván a V8 többet eszik, mint e suziki! Azonban azt gondolom, hogy ma magyarországon az emberek egy kicsit sokat költenek autóra főleg azért, mert mást se hallok: Csak azért kell az autó, hogy A-B pontba eljussak! Ehhez egy 3 millás kocsit venni hitelre ökörség. Mire kifizeti 4 m felett jár és addigra a kocsi ér 1,2 m-t. A magyarok többsége szerintem egy ilyen árhoz keveset keres, csak azért hogy a kocsi ide - oda elvigye! Mégis megveszik....:) Aztán évi 60 ezret einstand-ol a bank!
Volt egy 318i-m, 1984-es. Két év alatt kb 250 ezret költöttem rá (alufelnit, gumikat, rádiót nem számolva). Ebbe volt kb 8 olajcsere, fék tárcsa és betétek cseréje, műszaki vizsga, kisebb javítások, kasznizás-fényezés, stb. és 90 e Ft-al olcsóbban eladtam, mint vettem. A kocsiban saját becslésem szerint közel ötszáz lehetett....a semmi baja nem volt. Azért adtam el, mert (E30) 20-ast szerettem volna és találtam egy 91-est.
Ha akkor vettem volna egy új kocsit (modjuk opelt) és kifizetem önerőnek a BMW árát, majd havi 40-et 6 éven keresztül, plussz a szervízek, "kászkó" és ha el akartam volna adni 80-90-e km-el szembesültem volna az értékcsökkenéssel...
Szerintem ha nem lenne olyan sok szétütött, totálkárból kikasznizott autó a használtpiacon, és az emberek tudnák hogy megkímélt autót vesznek sokan választanák a 10 éves kocsikat, meg az idősebbeket. Az viszont igaz: egy 10 éves opel astra 1,7 d meg egy 10 éves 318i közül az opel biztosan olcsóbb!
És a legfontosabbról nem is beszéltem, nekem élmény vezetni a bömit. Minden jel ellenére nem vagyok agresszív, kivéve ha az örömömet egy suzuki sportból megzavarja... de akkor nagyon pipa tudok lenni...Hehe
A sok új (kis)autóval az is a bajom, hogy szerintem minden biztonsági felszerelés ellenére veszélyes, mert nem tesznek bele anyagot (Az E30-nak nemigen lehet egyujjal benyomni az oldalát), normális futóművet amivel el is lehetne kerülni a bajt és szerintem az egészség a legdrágább, főleg ha a családomra gondolok.:)
"Azelőtt, mielőtt nem volt BMW-m, nem voltam agresszív.
GreenPísz aktivista voltam, s szívószállal ittam föl a tengerekre kiömlött olajat, hogy így mentsem a halakat. Öreg nénik cicájáért másztam fákra, meg bevásároltam a gyermekváros lakóinak. Decemberben Mikulásnak öltöztem."
...pedig arról kellene szólnia, hogy egy suzukis is lehet olyan agresszív, mint egy Bmw-s, vagy tök mindegy milyen autós..........mert az agresszivitás nem az autóból árad, hanem a sofőrből.......
Izzy320i azért ne akarjal amr arrol meggyőzni hogy egy balkánra gyártott suzuki futómű tovább bírja és olcsóbb mint egy 90-95-ös BMW futómüve :)
Az biztos hogy nem biztonságos de én utánnaszámoltam kb mennyit sporoltam azon hogy kenyszerböl 93as 540et csak hétvégén használom és suzukival tolom a melót olyan havi 3000km-et. Nos egy év alatt olyan 1,5 misi minimum. Alkatrészekről olajcsere stb nem is beszeljunk.
És igenis egy magyar átlagember sokkal jobban jár azzal ha vesz egy kis motoros 1.2, 1.4es kisautót vagy octaviat (és fizeti a havi 30-40e-es torlesztőt) pl mintha beülne egy 15 éves BMWbe amiben van 250e km a bele kilog (tisztelet a kivételnek). Fenntartási költségei meg a duplája mint egy ujnak.
Az enyémen mikor megvettem annyi fék-futómű munkám volt, hogy 2-3 hétig gyalog mentem haza a műhelyből. De azt agresszíven! Nagyon agresszív bmw-tulajdonos gyalogos voltam, félelmetes volt. :-)))
Én úgy szoktam, hogy a levágottcsövű shotgun száját épphogy jelzés szinten kivillantom a leeresztett ablakon, miközben a sportdobot is túlhörgő pitbullom az anyósülés felől riogatja a 90 éves néniket....némelyik szívrohamot is kap....
Néha egy-két labdáért szaladó gyereken átmegyek, sőt, ha van időm, vissza is tolatok, aztán padlóegyben szétkapartatom a beleit a sárvédőmön....
Előzni nem szoktak meg engem, mer nem lehetséges.
Egyszer egy tájper erősködött, de dobtam ki pár aknát, aztán nem jól szlalomozott 170-nél....
Utálok mindenkit, mert BMW-m van. Tőlem még Csak Norisz is fél.
Csak Norris BMW-s pólóban alszik, mióta megtudta, hogy BMW-m van.
Mindenkit utálok, de főleg a nem BMW-seket.....mégha nagy melle is van, meg jól nézki egy nő, akkor is utálom, ha nem BMW-je van....mert agresszív vagyok.
Azelőtt, mielőtt nem volt BMW-m, nem voltam agresszív.
GreenPísz aktivista voltam, s szívószállal ittam föl a tengerekre kiömlött olajat, hogy így mentsem a halakat. Öreg nénik cicájáért másztam fákra, meg bevásároltam a gyermekváros lakóinak. Decemberben Mikulásnak öltöztem.
Mióta BMW-m van, utálom a mikulást is. A macskákról nem is beszélve. Azóta már a halakat is utálom, s a meggyilkolt nem BMW-autók motorolajával szennyezem az óceánokat.
Mert BMW-m van.....
...
Meg mert fáradt vagyok, péntek du. van s még dolgoznom kell....
Ezér' akarok venni egy E34-et 25i-t, hogy azt higgyék agresszív vagyok és féjjjenek tőlem! Persze meg azért, mer' teccik. Le is fóliázom, hogy ne látszódjon a gyerekülés:) A spoiler helyett meg felrakok egy AK géppisztolyt!
A topic címére ráférne egy módisítás: agresszív kisautósok!
Tegnap elég sok hó esett Bcsabán. Du hazafelé egy négysávos úton folyamatos forgalomban csorogtunk, amikor a tükörben észrevettem a havon száguldó (70-80km/h) polot. Innentől kezdve végig azt figyeltem mit csinál. Amikor mögém ért nem tudott tovább haladni, mivel a belső sávban voltam és a külső is tele volt, ezért balra kapta kormányt át a zárón a szembeforg. ellenére, majd beért egy balra soroló sávba, ahol kocsik áltak, a végén egy suzuki. Részemről "satufék" majd úgy elém vágott, hogy a suzu jobb hátulját és az én kocsim bal elejét majd' elvitte.. A suzukiban ülő legény szemei akkorák voltak, mint két tükörtojás! Amikor rávillogtam, még neki állt feljebb és ököllel mutogatott valamit, amit nem láttam tisztán, majd index nélkül két sávot váltott jobbra és elkanyarodott.. Ma reggel ugyanitt csak az ellenkező irányba meg egy nyanya vágott elém, szintén index nélkül egy csinkvecsentóban, persze ő nem volt agresszív, csak azt sem tudta hol van:) Komolyan mondom beszarás!
Beleolvasgattam a neved alatt futó weboldalba.. be kell ismernem ennyire azért nem vagyok megszállott, sajnos időt sem tudok annyit az autókra fordítani, amennyit szeretnék. De a 147 GTA-ról te is azt írtad, hogy az első kerék hajtás inkább hátránya, mint előnye (nem szó szerint). Az alfáról annyit és ezzel szerintem te is egyet értesz, hogy van stílusa, nem hasonlít más márkák "jeles" képviselőire, amit a mai világban nagyon kell értékelni. Remélem azzal is egyetértesz, hogy ugyanez a BMW-re is igaz (a fiam 3 éves de kiszúrja őket a forgalomban).
Igazán a 80-as évek és 90-es évek elején gyártott autók tudnak felcsigázni és mondhatom irtózom a mai tömegcsodák látványától. A bömcsi mellett 3 hónapja belevágtam egy fábia kombi megvételébe. A szükség hozta, pontosabban az, hogy egymástól függetlenül mozoghassunk családon belül. Borzasztó nagyot csalódtam benne. A szőnyeg addig tart, ameddig az anyós ülésben ülve az utas látja, ezt takarítás során vettem észre...! A futóműről, fogyasztásról, fékekről jobb nem is beszélni (kiváló múűsz állapotban van - ezek típus hibák). ELADÓ!
Rendeteg ismerősöm kardoskosik az új alsó és középkategóriás autók előnyei mellett, nem tudom őket meggyőzni arról, hogy egy 90-es évek elején gyártott BMW olcsóbb és jobb (a fenntartása is), mint az ő suzukijuk peugeotjuk és opeljük, ugyanígy az elsőkerék hajtás hátrányairól sem. (Ja és csodálkoznak, hogy miért szidom a skodát annyit, mikor az olyanjóautó) Azt hiszik, hogy csak védem a mundér becsületét, pedig rendesen veszélyben érzem magam egy ilyen autóban havas jeges úton (nem lehet a gázzal segíteni a kanyarodást...). Terepjárón sem kapcsolom be az elsőkerék hajtást közúton hóban, persze az nem ront rajta, de így szoktam meg. Nyilván földúton egyből elakad..
Azért választottam ezt a topikot és még néhányat, mert itt értelmes hozzászólásokat lehet olvasni többnyire, nem pedig azt, hogy az újautónaknincspárja...
Szóval ne orrolj meg túlságosan, ha véletlenül belemásztam az alfák lelkébe:)