ohh te kis drága.Látom te is nagyszerüen képbe vagy.Attól még mert van egy hibás példány,attól még lehet valami 100%.os.Nemde??Képzeld nekünk is volt mazdánk ami maga volt a tökély:-))))De ez most nem,ezért most húzzam le magam????Mert egy teszt azt mutatja,hogy....=nincs hibás darabja??mert akkor tévedésben élsz,nagyon sok mazdával vannak gondok.(a nagyon sok természetesen minimális % mérendő az évi eladottakhoz képest.
Ezt a csalódásra okot adó történertet olvasva azt nem értem, hogyan tudott a Mazda6-os 100-ból 100 pontot hozni a tartós teszten vagy valami ilyesmi felmérésen, meg az ADAC listán dobogós helyezést elérni?
mindenképpen jogos ....természetesen lehetőleg mindent papírokkal próbálj dokumentálni mert ez egy ilyen ország ..és semmiképpen ne hagyd az igazadat mert ,ha látják ,hogy magad sem bízol benne akkor "vérszemet kapnak" tehát mint lentebb is írtam előszor informálódj ,majd próbálj határozott lenni (,de ne ész nélkül fejjel a falnak ,hanem felkészülten )
Szia Krisz. Köszönöm válaszod. A másik fórumba is beirtam már,köszi,hogy emlitetted. Azt gondolod,hogy a fogyasztovédelem foglalkozna az üggyel?? Szerinted jogos a" hisztim"??
javaslom a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget keresd meg ...egyeztess velük mielőtt bármit teszel,majd a Magyar Mazda után az Európai Vezérképviselet véleményét is kérd ki a dologról (címeket google-ben biztos találsz) /hasonló cipőben jártam,nekem benzinesben cseréltek motort 2 évesen gaanciában/ A Mazda6 topicban bizonyára többen tudnak Neked tanácsot adni főként ,hogy a PDF nem újkeletű probléma... itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9079007
Sziasztok. Irtam már ide nektek,még nyár végén,akkor válaszoltatok is,de most mégis előröl kezdeném kis történetem,és egy kis segitséget tanácsot is szivesen fogadnék. 2006 Augusztus végén vettünk egy Mazda6-ost(6,4ért).Kb az első hónap végén kezdődőtt a problémánk vele,az autó folyamatosan DPF problémás volt,ami kb annyit jelentett,hogy 2-3 havonta volt olajcsere. Kb 4 hónapos volt az autó,amikor már nagyon kezdett elegünk lenni,bevittük a szervizbe,mondtuk rakják gépre vizsgálják meg,mert itt valami nem stimm. Kaptunk hideget meleget,hogy mi biztos nem jól vezetjük az autót stb,szóval nem vagyunk elég sportosak.Na ez nem igaz.:-)))))))Nem az első autónk,elötte is volt már 3,sőt az utolso is mazda volt csak 3as sedan.na mindegy. DPF-el továbbra is volt gond,ha kiirta rögtön mentük pályára huzatni,ahogy azt a nagyok mondták,csak éppen örömünk nem volt sok benne ezután. Aztán egy este,éppen hazafele tartva az autó iszonyatos hangok füstök kisértetében szinte magától kezdett menni. Na akkor másnap reggel telefon a szervizbe,mondták ez nem jelent semmit,menjünk a kocsival nyugodtan,de majd azért vigyük be.Két nap múlva el is indultunk vele egy rövidebb kb 20km-es útra,és lássunk csodát,ugyan az a füst,az autó magátol megy.És egyszer csak leáll.tÖBBET NEM IS MOZDULT,TÖNKRE MENT A MOTOR!!! Vasárnap lévén,hivjuk a MEST,akik kedvesen közlik velünk,hgy hát nekünk nincs is kártyánk,a szám amit bediktáltam érvénytelen.Ejnye mondom,azért még jöjjenek,hát max fizetünk érte.Elvitték volna számla nélkül 20ezerért,de mivel tudtuk,hogy nem a mi sarunk,hát kértük a számlát is,igy 32 ezret fizettünk.!!!!Persze van ám Mes kártyánk,csak éppen a szervizben elfelejtették odaadni az éves vizit után,na mindegy.
Most ott tartunk,hogy van egy 1év 3 hónapos autónk,ami a MI HIBÁNKON KIVÜL,ÖRÖMET SEMMIT NEM JELENTVE 6,4 HELYETT 4milliot ér. Kérdem én,hogyan lehetséges ennyi idő alatt,hogy ennyit veszitsen az autó az értékéből??3 hónapos volt amikor vissza akartuk adni,hogy adjanak helyette bármit,nekünk ez nem kell,akkor esküdöztek,hogy többet nem lesz gond vele. Nade ez az egész történet önhibánkon kivül történt,miért mi veszitsünk rajta ennyit??? végül már felhivtuk a vezérképviseletet is,ahol annyit tudtak igérni,hogy valami juttatást el tudunk érni,csak hivjuk őket,ha a márkakereskedésbe nem jutunk sehova. Tudnátok nekem valami okosat mondani,mégis hogyan tudnék harcolni a jogos igényeimért??? Előre is köszönöm válaszaitokat,és kellemes ünnepeket kivánok.
Mindenkinek törésmentes autókázást és sok sok ajándékot! Lesettt eg ykis hó Pesten, kéne csúszkálni, most lenne jó a nyári gumi megint :) Meg egy hátsókerékhajtás, kicsit.
majd elolvasom ha írtál, csak annyit előre, hogy december nekem nagyon zsúfolt...
egy-két kattintás megy azért, csak sok pepecselést nem szeretnék most, januárban nyugi van... bár akkora érne ide, de amúgy is jobb átteni jövőre, ilyenkor előszeretettel tűnnek el csomagok...
Ja,ja, ez fontos! Nekem is úgy állt össze a 95ropi hogy:
cucc+19% vám+postaköltség (nemzetközi+magyar)
A motyó asszem úgy ötven körül volt eredetileg, de a gyártó cég azt javasolta, hogy vásároljak egy német ügyfelükön keresztül, mert ők konténert hozatnak, és még az ő hasznukkal is sokkal olcsóbb lesz a leömlő, mintha magam hoznám, meg így legalább van kinek reklamálni, ha bármi van...
A mérést és a beállítást a Csoki (mistah hondaguru mi?:) csinálta, az elektronikák máshonnan jöttek jönnek. A lambdamonitor, és a gyújtásvezérlés+váltásjelző a Roxel Racing Equipmentstől (alias Raffai Laci)van, a nagyvezérlőt meg a majd meglátjuk, hogy Roxel-e vagy Greddy.
Mert épp azon töröm a fejem, hogy lehet előbb csinálok egy nagygenerált, valami kemény dugó+gyűrűkészlettel, és felfuratom a motort kicsit nagyobbra, aztán majd később ha nagyon meggazdagszom, akkor nem lesz akadája a 300Le-nek:))))
A 7 lityi amúgy nekem 100-120-as (baby on board) utazónál van, és nem nagyon használom a Mazdát a városban - arra ott a rönyó-, csak utazásra.
A napokban nem volt nálam a céges, úgyhogy rákényszerültem a városi pöcsölésre, de kb. olyan érzés mintha a Nimitzel hajóznál a Dunán, másrészt nem bírom ki hogy ne tapossam, mert nagyon tetszik az "új" motorom, és olyan jó látni a döbbent arcokat amikor 6000-et forog, és nem érték mi van. :)))