Tudnatok e segiteni nekem,nissan primera p11 2002 es kocsim van,és megyek 100km ert vele es leál fokozatosan az alapjárat.utana nem tudom beindítani. Másnap vissza megyek erte és beindul.ugyan az van mindig.szerelo nem tud kiolvasni hibát belőle.
Mert milyen jol jartal, hogy a hibatlan, 15 eves gyari lampad helyett lett egy uj, utangyartott lampad. Ettol csak gazdagodtal, hiszen mennyivel jobb lett az auto igy, es meg az erteke is novekedett.
Ha a 15 éves N16-os KGFB kárára ezt írták, hogy "javíthatósági határ Br: 286.000.-Ft minden felmerülő költséggel együtt", akkor ebből még avultatnak? Sárvédőelem és hátsólámpa az érintett.
Első gazdája vagyok az eddig sérülésmentes, megkímélt, a gyárból utolsók között legördült Nissan Almera N16 Sedannak. Azonban sajnos vége a sérülésmentességnek: egy zebránál megálltam mert egy anyuka babakocsival készült átmenni - nem hirtelen fékeztem - még a mögöttem jövő is megállt, majd abba belerongyolt egy román furgon fékezés nélkül és rámtolta a mögöttem jövőt. A furgonos 2 nap alvás nélkül átszelte Európát, nem csoda, hogy elbambult. Őket nem ellenőrzik, mint a kamionosokat a tachográffal. Volt rendőr, elismerte a felelősséget a furgonos, a kötelezőjére a biztosító el lett indítva.
A gond eddig annyi, hogy a karosszériás egyelőre nem kap alkatrészt Nyilván bontott, de sértetlen darabok kellenének, mert új egyrészt nincs, másrészt annak ára sem jönne ki a biztosítós logikával. (Mit akarok én egy 104 ezret futott 10 éves autóval,? Szét van avulva, örüljek, ha nem lesz gazdasági totálkár.)
Szóval amit keresek, hátha valaki tudna segíteni: N16 Almera Sedanhoz (2006-os gyártás, 2007-es forgalombahelyezés) kellene bontott, de ép hátsó lökhárító, csomagtérajtó, teljes lámpasor, hátfal, zárólemez bal és jobb.
Sikerült beszélnem az előző tulajjal, aki közölte, hogy egyszer kitakarította a tankot és ahogy tette vissza, elgörbítttee az "úszó pálcáját". Így szeretnék kérni egy rimera P10 2.0 SLX tápszivattyú kombó-ról képet, hgy legalább nagyjából be tudjam állítani. Így viszont akkor azon kívül, hogy a tank alján használtam az autót és levegőt szívott, semmi baja motorikusan.
Futóművileg viszont érdekes a dolog, mert ha lassan gurulok hátrafelé, valami ropog bal oldalon az első keréknél.
En annak idejen siman kezzel letekertem. Aztan ugy visszatekertem (szinten kezzel), hogy legkozelebb mar nem jott le a gyuru, csak egy kis rasegitessel :)
Első lépésben a szívótorok pillangószelep környékét tisztítsd ki - aztán az alapjárati levegőszabályozó motor járatát és a dugattyúját . Lehet, hogy utána célszerű lesz egy levegő szabályozás tanítást is elvégezni.
Köszi! Akkor a következő szervíznél szétszedetem. Az üzemanyag szivattyú nagyon el van rejtve? Elég hangosan búg, bár nem romlott az állapota jó ideje.
Ja, még valami: ha alacsonyabb, vagy magasabb fordulatról gyorsítanál, vagy nagyobb gázzal, nincs rángatás. A kritikus fordulatszám kb. 4. fokozat, 50 km/h -s, egyenletes haladás - pici gyorsítás, inkább csak a sebességtartás miatt - esetén tapasztalható.
Ezzel kínlódtam én is, hónapokig ... QG16DE motor, Primera P11-144. Megmértem a gyújtást szkóppal, és kiderült, a szikraidők nem azonosak -csere. Jobb lett. Kipucoltam a fojtószelep házat, jobb lett. Állítottam az előgyújtáson, jobb lett. Mindegyik változtatás hatása gyakorlatilag pár nap múlva elmúlt. Végül, kikínlódtam az alapjárati 'motort' (IACV/AAC), és megtisztítottam a kúpját, valamint megpróbáltam kitisztítani a levegőjárati nyílást, amit a kis dugattyú mozgása nyit-zár. Ez volt a legtartósabb, és leginkább hatásos művelet. Közben persze a pillanatnyi és tartós befecskendezési korrekció is ettől jött rendbe (!). A fentieket figyelembe véve, szerintem az ECU valahol nagyon el van programozva (majdnem más szót írtam ...) A legértelmesebb művelet viszont az alapjárati motor rögzítő, két, spiáter - szerű anyagból készült csavarjának cseréje volt - így már szerelhetővé vált, nem kenődik.
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy ha alacsony fordulaton megyek, és nagyon finoman gázt adok, akkor berángat? Főleg nagyon enyhe emelkedőnél tapasztalom, olykor sebességtartásnál. Vagy ha vizszintes úton haladok 50-nel 5-ödikben, és nagyon finoman megnyomom. Az lehet, hogy érzi, hogy nyomtam a gázpedálon, az autó már állít mindent, de a pillangó még nem nyitott, hogy több levegőt kapjon? Néha csak finom rángatást érezni, néha viszont egész durván.
Alapjárati motorom jó, mert ha géppel basztatom az alapjáratot akkor szépen megy le és fel is. Szerintem összefüggésben lesz a szoruló gázpedállal. Leragad, és nehéz is. Csak a belsejét pucoltam a pillangónak, a tengely nem vettem ki belőle. Majd ma adok neki.
alapjárati motor csere lett, 45 pénzbe fájt mindenestül....
több helyen kérdeztem, nincs utángyártott, gyári meg 200E felett...
ezt nem lehet javítani???
tuti bontottat, ill. javítottat kaptam, ugyan fél év garival...
odaadták a régit is, azon egy csati van, az újon meg kettő...
a szerelők szerint nagy mákom volt, mert a hiba észlelése után egyből vittem szervizbe, többen még jártak vele, ami így tönkreb....ta a motorvezérlőt is...
Nekem a primera csinálja ugyan ezt, hidegben (télen) semmi baj, de ha már meleg motornál indítom akkor azonnal leáll, de ha akár 1m is megyek akkor már okés. Élő adatok szerint minden jó de mégsem. Pillanógsszelep kipucolva falsot nem kap, megy ahogy kell. Majd ha végre a sajátomra is marad időm, akkor majd foglalkozok vele.