Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Johnny John Creative Commons License 2017.06.28 0 0 24188

Sziasztok!

Tudnatok e segiteni nekem,nissan primera p11 2002 es kocsim van,és megyek 100km ert vele es leál fokozatosan az alapjárat.utana nem tudom beindítani. Másnap vissza megyek erte és beindul.ugyan az van mindig.szerelo nem tud kiolvasni hibát  belőle.

Köszönöm elore is a segítséget!

t.lantos Creative Commons License 2017.06.28 0 0 24187

Mert milyen jol jartal, hogy a hibatlan, 15 eves gyari lampad helyett lett egy uj, utangyartott lampad. Ettol csak gazdagodtal, hiszen mennyivel jobb lett az auto igy, es meg az erteke is novekedett.

Előzmény: t.lantos (24186)
t.lantos Creative Commons License 2017.06.28 0 0 24186

Azt ugy gondolja, hogy kell egy lampa, ami 20000, es akkor abbol majd avulassal csak mondjuk 10000-et fizet. Igy johet ossze max 286e.

Előzmény: AlmeraTino (24185)
AlmeraTino Creative Commons License 2017.06.27 0 0 24185

Hello!

 

Ha a 15 éves N16-os KGFB kárára ezt írták, hogy  "javíthatósági határ Br: 286.000.-Ft minden felmerülő költséggel együtt", akkor ebből még avultatnak? Sárvédőelem és hátsólámpa az érintett.

Köszi!

Előzmény: t.lantos (24184)
t.lantos Creative Commons License 2017.06.27 0 0 24184

Kocsog az osszes biztosito. Avul a vas meg a muanyag. Persze.

Mellesleg ezt a lokharitot siman megjavitjak.

A 4 ajtossag miatt szerencsed van, mert a komplett hatso lampasor utangyarottban 40e sincs. Bar nekem a keprol nem tudnik cseresnek a komplett sor.

A ferdehatuhoz nincs utangyartott, a gyaribol meg darabja tobb.

Előzmény: Gábor987 (24180)
LyPapa Creative Commons License 2017.06.27 0 0 24183

Szerintem négyet kellene venned, mert minden gumi kiszúrásakor eltörhet egy :)

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: BJaca (24181)
Zozzantoz Creative Commons License 2017.06.27 0 0 24182

Vegyél kettőt mert elég nagy gödröt kell neki ásni:)

Előzmény: BJaca (24181)
BJaca Creative Commons License 2017.06.27 0 0 24181

Sziasztok!

Néztem a shell smartkártya programjában ültetőlapátot:
https://www.shellsmart.com/smart/reward?code=20856&site=hu-hu

Az lenne a kérdésem, hogy egy 2001-es csapotthátú Almerát hány centivel lehet leültetni vele? Elég belőle egy, vagy minden kerékhez kell?

Gábor987 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 24180

Üdv.

Első gazdája vagyok az eddig sérülésmentes, megkímélt, a gyárból utolsók között legördült Nissan Almera N16 Sedannak. Azonban sajnos vége a sérülésmentességnek: egy zebránál megálltam mert egy anyuka babakocsival készült átmenni - nem hirtelen fékeztem - még a mögöttem jövő is megállt, majd abba belerongyolt egy román furgon fékezés nélkül és rámtolta a mögöttem jövőt. A furgonos 2 nap alvás nélkül átszelte Európát, nem csoda, hogy elbambult. Őket nem ellenőrzik, mint a kamionosokat a tachográffal. Volt rendőr, elismerte a felelősséget a furgonos, a kötelezőjére a biztosító el lett indítva.

A gond eddig annyi, hogy a karosszériás egyelőre nem kap alkatrészt Nyilván bontott, de sértetlen darabok kellenének, mert új egyrészt nincs, másrészt annak ára sem jönne ki a biztosítós logikával. (Mit akarok én egy 104 ezret futott 10 éves autóval,? Szét van avulva, örüljek, ha nem lesz gazdasági totálkár.)

Szóval amit keresek, hátha valaki tudna segíteni: N16 Almera Sedanhoz  (2006-os gyártás, 2007-es forgalombahelyezés) kellene bontott, de ép hátsó lökhárító, csomagtérajtó, teljes lámpasor, hátfal, zárólemez bal és jobb.

Sapadtarcu79 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 24179

Üdv.

 

Sikerült beszélnem az előző tulajjal, aki közölte, hogy egyszer kitakarította a tankot és ahogy tette vissza, elgörbítttee az "úszó pálcáját". Így szeretnék kérni egy rimera P10 2.0 SLX tápszivattyú kombó-ról képet, hgy legalább nagyjából be tudjam állítani. Így viszont akkor azon kívül, hogy a tank alján használtam az autót és levegőt szívott, semmi baja motorikusan.

 

Futóművileg viszont érdekes a dolog, mert ha lassan gurulok hátrafelé, valami ropog bal oldalon az első keréknél.

Atta2 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 24178
Előzmény: jgy75 (24175)
Atta2 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 24177

Nekem még sose volt ilyen szerencsém, pedig jó párat kivettem már.

Előzmény: t.lantos (24176)
t.lantos Creative Commons License 2017.06.20 0 0 24176

En annak idejen siman kezzel letekertem. Aztan ugy visszatekertem (szinten kezzel), hogy legkozelebb mar nem jott le a gyuru, csak egy kis rasegitessel :)

jgy75 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 24175

Szia,

tudsz esetleg ajánlani valakit? 

Előzmény: Atta2 (24173)
Atta2 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 24174

igen. kompletten kell kihúzni az örvény kamrát. Benne az ac, az oldalán meg a szintjelző.

Előzmény: BJaca (24172)
Atta2 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 24173

60-80 körül számíts rá.

Előzmény: jgy75 (24171)
BJaca Creative Commons License 2017.06.19 0 0 24172

Ajjaj. A hátsó ülést még fel tudom nyitni. Benne van a szintmérő meg a szűrő is?

Előzmény: Atta2 (24170)
jgy75 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 24171

Sziasztok,

 

sajna most már engem is utolért a kormánymű szivárgása.

 

Tud valaki Budapest vagy szűk környékén ajánlani céget, szerelőt, aki nem csillagászati áron meg is tudja csinálni ? 

Atta2 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 24170

Hátsó ülés alatt van. Véső kalapács.

Előzmény: BJaca (24167)
LyPapa Creative Commons License 2017.06.18 0 0 24169

Első lépésben a szívótorok pillangószelep környékét tisztítsd ki - aztán az alapjárati levegőszabályozó motor járatát és a dugattyúját . Lehet, hogy utána célszerű lesz egy levegő szabályozás tanítást is elvégezni.

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: BJaca (24168)
BJaca Creative Commons License 2017.06.18 0 0 24168

Az a baj, csinálja 3.ban is. 5-ben meg épp csak hozzá kell érnem a pedálhoz, hogy tartsam a sebességet, kínozni nem szoktam.

Előzmény: Atta2 (24166)
BJaca Creative Commons License 2017.06.18 0 0 24167

Köszi! Akkor a következő szervíznél szétszedetem.
Az üzemanyag szivattyú nagyon el van rejtve? Elég hangosan búg, bár nem romlott az állapota jó ideje.

Előzmény: LyPapa (24164)
Atta2 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 24166

5.ikben ne menj 50el, se a motornak, se a váltónak nem tesz jót.

Előzmény: BJaca (24163)
LyPapa Creative Commons License 2017.06.17 0 0 24165

Ja, még valami: ha alacsonyabb, vagy magasabb fordulatról gyorsítanál, vagy nagyobb gázzal,  nincs rángatás. A kritikus fordulatszám kb. 4. fokozat, 50 km/h -s, egyenletes haladás - pici gyorsítás, inkább csak a sebességtartás miatt - esetén tapasztalható.

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: BJaca (24163)
LyPapa Creative Commons License 2017.06.17 0 0 24164

Ezzel kínlódtam én is, hónapokig ... QG16DE motor, Primera P11-144.  Megmértem a gyújtást szkóppal, és kiderült, a szikraidők nem azonosak -csere. Jobb lett. Kipucoltam a fojtószelep házat, jobb lett. Állítottam az előgyújtáson, jobb lett. Mindegyik változtatás hatása gyakorlatilag pár nap múlva elmúlt. Végül, kikínlódtam az alapjárati 'motort' (IACV/AAC), és megtisztítottam a kúpját, valamint megpróbáltam kitisztítani a levegőjárati nyílást, amit a kis dugattyú mozgása nyit-zár. Ez volt a legtartósabb, és leginkább hatásos művelet. Közben persze a pillanatnyi és tartós befecskendezési korrekció is ettől jött rendbe (!). A fentieket figyelembe véve, szerintem az ECU valahol nagyon el van programozva (majdnem más szót írtam ...) A legértelmesebb művelet viszont az alapjárati motor rögzítő, két, spiáter - szerű anyagból készült csavarjának cseréje volt -  így már szerelhetővé vált, nem kenődik.

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: BJaca (24163)
BJaca Creative Commons License 2017.06.17 0 0 24163

Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy ha alacsony fordulaton megyek, és nagyon finoman gázt adok, akkor berángat? Főleg nagyon enyhe emelkedőnél tapasztalom, olykor sebességtartásnál. Vagy ha vizszintes úton haladok 50-nel 5-ödikben, és nagyon finoman megnyomom. Az lehet, hogy érzi, hogy nyomtam a gázpedálon, az autó már állít mindent, de a pillangó még nem nyitott, hogy több levegőt kapjon? Néha csak finom rángatást érezni, néha viszont egész durván.

Atta2 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 24162

Alapjárati motorom jó, mert ha géppel basztatom az alapjáratot akkor szépen megy le és fel is. Szerintem összefüggésben lesz a szoruló gázpedállal. Leragad, és nehéz is. Csak a belsejét pucoltam a pillangónak, a tengely nem vettem ki belőle. Majd ma adok neki.

Előzmény: musztika (24160)
CsepregiPéter Creative Commons License 2017.06.14 0 0 24161

Sziasztok! Ismét a segítségeteket kérném! Milyen és mennyi olaj kell egy 1998-as 1.5-ös diesel k11-es Micrába? (motorba természetesen)

musztika Creative Commons License 2017.06.13 0 0 24160

alapjárati motor csere lett, 45 pénzbe fájt mindenestül....

 

több helyen kérdeztem, nincs utángyártott, gyári meg 200E felett...

 

ezt nem lehet javítani???

 

tuti bontottat, ill. javítottat kaptam, ugyan fél év garival...

 

odaadták a régit is, azon egy csati van, az újon meg kettő...

 

a szerelők szerint nagy mákom volt, mert a hiba észlelése után egyből vittem szervizbe, többen még jártak vele, ami így tönkreb....ta a motorvezérlőt is...

Előzmény: Atta2 (24159)
Atta2 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 24159

Nekem a primera csinálja ugyan ezt, hidegben (télen) semmi baj, de ha már meleg motornál indítom akkor azonnal leáll, de ha akár 1m is megyek akkor már okés. Élő adatok szerint minden jó de mégsem. Pillanógsszelep kipucolva falsot nem kap, megy ahogy kell. Majd ha végre a sajátomra is marad időm, akkor majd foglalkozok vele.

Előzmény: musztika (24155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!