Sziasztok. Tervezem egy Trabi beszerzését de anyagilag nem vagyok nagyon eleresztve. Van egy autóm jelenleg egy A Vectra. Biztosítás miegymás.... szóval értitek, el kéne adnom. Ugyanakkor a Trabi is nagyon kéne. Ti mit tennétek a helyemben? :D (a vectrára sokat kellett költenem és egy éve sincs nálam)
Sziasztok! Ketutemu Trabihoz keresek kuplung kiemelo szerkezetet. Nem tudom, hogy ez a pontos megnevezese-e, de aki ert hozza, az biztos tudja mirol van szo. :)
Nagy segítségre lenne szükségem. Van egy ismerősöm, akinek kellene születésnapra kölcsön egy kétütemű Trabi szombatra. Sajnos az én kocsim jelenleg nem járóképes, ezért nem tudom én kölcsönadni, pedig nagyon szívesen tenném.
Ha esetleg lenne valaki, aki egy napra tudná mellőzni szeretett négykerekűjét, kérem, keressen meg e-mail-címemen: tigyster@gmail.com
Előre iis köszönöm: Iván
Ui.: Van egy eladó púpos Trabiba való műszerfal eladó, e-mail-emen ez ügyben is kereshettek.
Opel Calibra első üléspár, Trabant sínen, döthető, koszos, de jó állapotban elvihető, 2 tálca Soproniért cserébe. itt a videóban tuti találsz róla képet:
Multicarhoz szinte biztos hogy valamelyik NDK-s lesz a megoldás. Sajna nincs most kiszerelt Trabi motorom, így nem tudom lemérni. Ezért meg most lusta vagyok kikapni a motort:D Nem olyan nagy mutatvány az sem, csak hideg van:D
Bocsi,figyelmetlen voltam.Korábban említetted az M22-es motort,annak fogaskoszorú méretét, azt találtam,furcsálottam a koszorú alakját,kiképzését,nem esett le M21 mint volga,pedig ott valóban csak orosz alkatrészek kaphatók..
Nem tudok semmi konkrétumot. A topictárs segíteni akart a linkkel amit beszúrt, gondolom ráguglizott hogy M21 fogaskoszorú.
Csak ha megnyitod (Meg a linkben is ott van Gazella Luaz), írja is hogy az a fogaskoszorú UAZ-hoz, GAZ69-hez való (aminek a motorja a Volga M21-esből származik)
Szóval orosz vonal, nem az NDK-s.
A Multicar M21-nek a nevén kívül sok köze nincs a Volga M21hez.
Egyéb ndk gyártmányokhoz viszont annál több, nyilván felhasználták a tervezők a meglévő alkatrészeket (durvábban mint ma a VW konszern csinálja: D
Szia. Megpróbálok segíteni,hátha ezzel is előbbre leszel.Leírom a trabi lendkerék méreteit,hogy érthetőbb legyen képet is teszek mellé.
Tessék:
A fogaskoszorú átmérője: 252mm. furata: 217mm. vastagsága: 6.2mm. fogszám: 100 Lendkerék méretei: az első nagy kúpos besüllyesztés nagy átmérője:197mm, kisátmérője:185mm, mélysége:10mm.A 6db M6-os menet osztóköre: 175mm. A következő furat átmérője: 165mm, mélysége: 20mm. A következő furat átmérője: 107mm, mélysége: 10mm. A kis furat egy kúpos furat ékpályával,a motor főtengelye kerül bele.
A trabi önindítójának forgáiránya:
beépítve a helyén pedig így van:
..azaz: a forgásirány az óramutató járásával megeggyező irányú.
Szia, az biztos, hogy a Trabant és Wartburg önindító között csak a forgásirány a különbség.
Trabant kuplungot pedig tuti kapsz bármelyik bontóban, vagy hulladéktelepen. A méreteket még megnézem majd, de szerintem vegyél egyet kilóra és kiderül!
Én úgy tudom, hogy ez így van. Így nemkell várnod a tiedre hanem egyből kapsz egy másikat. De biztos van olyan lehetőség is, hogy a sajátod kéred vissza.
Mihályfiék valóban csere darabot adnak a főtengely helyet amit felujitásra küldök. vagy csak nekem nyulták le a még egyszersem felujitott főtengelyemet és adtak helyete egy agyonkalapáltat???!!!