Arrol nem beszelt az "illetekes miniszter", h. a kinaiak miert akarnanak egy harmadik orszagban vamkezeltetni, miert nem a sajat kikotojukben az altaluk foglalkoztatott emberekkel teszik ezt meg?
Én is olvastam ezt a - meglehetősen régi - ábrándozást.
Akkor tehát a rengeteg konténernek Soroksár, Vasút utcától el kell jutni valahogy a Soroksári úttal párhuzamosan található a ferencvárosi rendező-pályaudvar-ra.
A bibi barátom csak ott van, hogy az a párhuzamos másik oldalán van.
Tehát át kell vinni a rengeteg konténert a Sori út másik oldalára!
Az idézett álom tervedben még az sem dőlt el, hogy 4 vágányos aluljáró, vagy felüljáró fogja megoldani a problémát.
No, meg aztán a következő kérdés, hogy hol is vezessék át a sineket?
Ugye, itt beleszól Pesterzsébet, Ferencváros, meg úgy egész Budapest.
A Belgrád-Soroksár(bez.) vonalra isteni tanulmány készült, még az is benne van, hogy hány giliszta fog ellapulni a kivitelezés során méterekre lebontva:
Külön felhívom a figyelmed a minden oldalon látható
„Soroksár (bez.) –Kelebia (országhatár) vasútvonal fejlesztéséhez kapcsolódó beszerzés (EPC szerződés)”Budapest —Belgrád vasútvonal hazai szakaszának fejlesztése
fejlécre!
Az álomösszekötéshez meg se terv, se pénz se semmi jelen pillanatban, csak valami kábszeres álom Vitykáék fejéből.
De tegyük fel, hogy OK!
Akkor a kérdések:
Ki, miből és mikor köti össze a Vasút utcát a Ferencvárosi pályaudvarral, hogy lehessen szortírozni és vámolni azt a rengeteg csodát?
(További kérdés lenne, hogy azt a Ferencvárosi szortírozó bázist ki, mikor mennyiért, tervezi meg és készíti el, gondolom a gázszerelő bedobja magát és a spórolt pénzét)
Ő a direkt állami adminisztrációnak ad munkát és ha annyira felhizlalta, akkor jó az államtitkároknak, tanácsosoknak, főtanácsosoknak és a titkárnőknek...
Egyelőre orbánpatkány ad luxusprofitot a nyugati multuknak az EU legalacsonyabb adójával úgyhogy innét gondold újra az egészet.
Mindig elfelejted hozzátenni, hogy ezzel azoknak a százezreknek ad munkát, akiket Gyurcsányék az utcára löktek, és a luxusprofit is olcsóbb, mint a munakélküli segélyek fizetése.
És úgy patkány az Orbán, hogy munkát ad, és ti azt a Gyurcsányt akarjátok vissza, aki az utcára löki az embereket.
Ráadásul Orbán az adók csökkentésével motiválja a munkahelyteremtést, Gyurcsányék meg Európa legalacsonyabb fizetéseivel csalogatták a multikat...
Soroksári út vonalával párhuzamosan található a ferencvárosi rendező-pályaudvar, amely ma nagyrészt kihasználatlan, a déli végén pedig mindig is csonkán végződött, más vasútvonalhoz nem kapcsolódva. Adja magát ezek után a terv – és a Budapest–Belgrád vasútvonal rekonstrukciójának részeként meg is valósul –, hogy a fővonalat egy, a Határ úttal párhuzamosan futó átkötéssel kapcsolják a rendező-pályaudvar vágányaihoz: e nyomvonal-korrekció révén a jövőben a vonatok az Összekötő vasúti hídra irányváltás nélkül, közvetlenül juthatnának fel a már meglévő rendező-pályaudvari vágányokon (a jelenlegi nyomvonalon erre nincs lehetőség, igaz, korábban sem volt), megalapozva ezzel a fővonal elővárosi forgalmának a város budai oldalával és a Dunántúllal való, közvetlen összeköttetését. Ennek megvalósulása után, a jelenlegi IX. kerületi vonalszakasz felszámolásával pedig hatalmas, értékes beépíthető terület jön létre a Ráckevei-Duna-ág és a Soroksári út között, amelynek hasznosításáról a magyar állam szinte biztos, hogy rövid időn belül intézkedni fog.
Nem ezért, hanem azért, mert Orbán eladósitotta, és szétlopta az országot.
Azért pontosítsuk.
Amikor Gyurcsány adósította el az országot, akkor külföldi uzsorások talicskázták kifelé a magyarok pénzét, és úgy lopta szét, hogy elherdárta a nemzeti vagyon felét.
Amikor Orbán adósította el az országot, akkor a magyarok finanszírozzák az államháztartást, ők kapják vissz a pénzt a kamatokkal együtt és forgatják vissz a gazdaságba. Ráadásul a gazdaág növekedése úgy tudja visszafizetni az adósságot, hogy közben még a caládok adóját is visszafizeti az átkozott Patás !
A szétlopás meg kb a nemzeti vagyon megduplázását jelenti.