Keresés

Részletes keresés

kicsivel több maradhat? Creative Commons License 2019.07.17 -1 0 37

Az 5-ös HÉV sok szempontból megfelel egy metró feltételeinek.

A sok közül mondjuk hármat toljál, agymosott. 

Előzmény: Borossy Géza Béla (36)
Borossy Géza Béla Creative Commons License 2019.07.17 0 1 36

Még egyszer, balliberális:

 

Az 5-ös HÉV sok szempontból megfelel egy metró feltételeinek. Az átminősítés célja nem más szerinte, mint a későbbi EU-s pályázatok és ezekkel összefüggő fejlesztések elősegítése. Az átminősítéssel együtt már a következő években megindulnak a fejlesztések, és a szolgáltatás minősége is jelentősen javulni fog.

 

Előzmény: kicsivel több maradhat? (35)
kicsivel több maradhat? Creative Commons License 2019.07.17 -1 0 35

Előbb talán meg kellene építeni azután elnevezni, nagyon jönnek a választások :-)

Előzmény: WasLos? (30)
Borossy Géza Béla Creative Commons License 2019.07.17 0 1 34

Mikor kezdtek ajvékolni, hogy megszűnik a HÉV, bezáratja a Fidesztarlós?

Előzmény: F1 Hierro (31)
Hátt Izsák Creative Commons License 2019.07.17 -1 0 33

azért Viktorkát az nem fogja kielégíteni, neki jár a stadion a nép pénzéből. A népnek meg átneveznek ezt azt. meg kapnak alapköveket, de uszoda az nem lesz :) ma volt cikk valami gazdagréti behazudott uszodáról.

Előzmény: F1 Hierro (31)
Hátt Izsák Creative Commons License 2019.07.17 -1 0 32

az átnevezésen röhögnek, maga a cél jó.

Előzmény: WasLos? (30)
F1 Hierro Creative Commons License 2019.07.17 0 2 31

Minek stadiont építeni? Elég, ha a libalegelő pályákat átnevezik stadionra vagy arénára.

Előzmény: Hátt Izsák (29)
WasLos? Creative Commons License 2019.07.17 0 1 30

Az amin itt a ballibek nevetgélnek, röhögnek kb. 60-70 éve tervezik és Demszky anno 100 milliót különített el a tervezésére.

Előzmény: Hátt Izsák (29)
Hátt Izsák Creative Commons License 2019.07.17 -2 0 29

stadiont meg kisvasutat építsenek inkább, meg külföldön templomokat a pénzemből.

 

faszomnak se kell metró.

kicsivel több maradhat? Creative Commons License 2019.07.17 0 1 28

Békásmegyerig metrón utazok, onnan átszállás nélkül, meg héven megyek tovább ugyanazon a szerelvényen Szentendréig? 

herwest Creative Commons License 2019.07.17 0 0 27

Tudom, régebben arra laktam.

Előzmény: WasLos? (26)
WasLos? Creative Commons License 2019.07.17 0 0 26

Ezt a vonalat elég jól ismerem mentem már HÉV-vel, autóval, stb. Túl sok a szintbeli kereszteződés .

Előzmény: herwest (21)
herwest Creative Commons License 2019.07.17 0 1 25

...Viszont komoly kihívás a föld alá helyezéshez  Duna párhuzamos közelsége.

 

Amikor vannak a nagy áradások, a Batthyányi teret lehomokzsákozzák a vízszivárgás miatt, a Margit-híd Batthyány tér közötti szakaszt lezárják a Hév-forgalom elől, és beállítanak az alagútba egy masszív, zúzottkövekkel megrakott szerelvényt, gondolom, hogy csökkentsék azt a felhajtóerőt, amit a levegővel teli alagút és a körülötte lévő fellazult, vizes talaj hoz létre.

Előzmény: herwest (21)
WasLos? Creative Commons License 2019.07.17 0 1 24

2030-ig szóló koncepciót veséztek ki. Nem most jött szóba. Ismerni kellene a viszonyokat mielőtt a hozzád hasonlók ekézni kezdenek. Ez speciel egy rhdt jó ötlet. Eleve kap Bp egy kb. kétpályás utat, a HÉV zajszennyeződése eltünik. Ha sűríteni lehet a járatokat eleve többen fogják letenni az autót.  S  elég csak kiszedni a földet és födémet tenni rá az 1-es Metro-hoz hasonlóan. Erdősávtól a sétálóutig bármi lehet felette. Ezt pár éven belül végiglehet boxolni a MÁV-val és az Unióval meg a kormánnyal. A HÉV-eket a föld alá kell vinni sok zöld területet stb tud nyerni a város.

Előzmény: Janulusz (18)
Janulusz Creative Commons License 2019.07.17 0 0 23

Bingó !!! :-)

Előzmény: Törölt nick (22)
herwest Creative Commons License 2019.07.17 0 0 21

Igen, ezt pedzegetik, hogy a szintbeni kereszteződések agyoncsapják Óbuda közlekedését.

A hülye DobervK-párt vicce ezért nem ül.

Előzmény: WasLos? (14)
Borossy Géza Béla Creative Commons License 2019.07.17 0 0 20

Annyi, amennyi.

 

Mi közöd az adófizetők pénzéhez, hasitasis?

Előzmény: Törölt nick (15)
Janulusz Creative Commons License 2019.07.17 0 0 19

És ki nyeri a pályázatot ? Ugye minden ki tudja ? :-D

Előzmény: Törölt nick (15)
Janulusz Creative Commons License 2019.07.17 0 0 18

Ebből az önkormányzati választásig nem lesz semmi. Ez csak bedobott maszlag. Nem vagyok semmi jó műszaki megoldás ellenzője, de a hármas Metrót sem tudták megoldani, amellett a légkondicionálást sem. A vezérnek csontig benyalva nem lehet jó gazdája egy főpolgármester. A főváros adóbevételét a fidesz lenyúlja, és két ciklus után azt kap a város amit a paci himbál.

Előzmény: WasLos? (14)
WasLos? Creative Commons License 2019.07.17 0 0 17

Kevesebbe, mint a 4-es metro. Kb. 1-es metro szintben kell gondolkodni. Mélyebbre nem kell ásni. Nem házak alatt megy a vonal. 

Előzmény: Törölt nick (15)
WasLos? Creative Commons License 2019.07.17 0 0 16

Hát csak a hozzád hasonlók nem értik miről van szó. De hát eddig is nyilvánvaló volt, hogy nem jártok a földön. Amúgy csak szólók a fogaskerekűt jópár éve 60-as villamosnak hívják. 

Előzmény: F1 Hierro (10)
WasLos? Creative Commons License 2019.07.17 0 0 14

Miért?

 

A HÉV jelenleg MÁV tulajdonban van s ha  az 5-ös HÉV-et átnevezik 5-ös Metro-ra, akkor a főváros kinyilvánítja azon szándékát, hogy saját kézbe kívánja venni. Föld alá helyezni meg nem nagy kunszt, hiszen a nyomvonal adott. Megszűnnek a szintbeli kereszteződések, sűrűbben járhatnak a járatok és a gépjárműforgalmat sem akadályozza - lásd pl. a Békásmegyeri átjáró problémája, stb.

Előzmény: Janulusz (4)
Janulusz Creative Commons License 2019.07.17 0 0 13

Nos üzenem Tarlósnénak, hogy vegyen fel tangabugyit oszt úgy gerjessze Pityukát, mert hirtelen megfiatalodott. :-))))

 

Előzmény: szarvasmarha (8)
Borossy Géza Béla Creative Commons License 2019.07.17 0 0 12

Látom, beindul a mémgyár.

 

Olyan nem lesz topikkal + faszbukcsoporttal + gigatüntetéssel, hogy megszünteti a HÉV-et a gonosz Fidesztarlós?

Előzmény: F1 Hierro (10)
F1 Hierro Creative Commons License 2019.07.17 0 2 10

szarvasmarha Creative Commons License 2019.07.17 0 0 9

Ha úgy mint amikor azt vizionálta,hogy miniszterelnök lehet akkor semmi gond 😂😂😂

Előzmény: Janulusz (6)
szarvasmarha Creative Commons License 2019.07.17 0 0 8

Nem annyira mert még nem ment ki dudálni azok ellen a kátyúk ellen amiket ő nem temettetett be mint ahogy  az idióta Demszky 😂😂😂

Előzmény: Janulusz (4)
Borossy Géza Béla Creative Commons License 2019.07.17 0 0 7

Már egy ideje dolgoznak rajta

 

Az átminősítés ötlete nem új, írta lapunknak olvasónk, Tyíremeter János, aki a fővárosi önkormányzatnak dolgozott, mint külsős műszaki szakértő, és részt vett az 5-ös HÉV műszaki állapotának a felmérésében, valamint az átminősítés folyamatának az előkészítésében. Mint írta, már a 70-es években eldőlt, hogy ebből a vonalból elővárosi gyorsvasút lesz és fokozatos átépítésekkel ez 75%-ban meg is valósult. Nem csak a Batthyány tér–Margit híd földalatti szakasz új elem a 70-es évek óta. Átépült az Árpád híd–Kaszás dűlő közötti szakasz is. Itt egy új nyomvonalat kapott a pálya. Ekkor épült meg a 11-es út felüljárója – és ezzel a korábbi kanyargós szakasz kapott egy átvágást, mely a menetidőt is csökkentette. Ezen túlmenően több állomás is alul vagy felüljárót kapott, mint a Tímár utca, Kaszás dűlő, Római fürdő, vagy Békásmegyer. 

 

Sok helyen hermetikusan elzárt pályán halad, és a szintbeli kereszteződések száma is minimalizálva lett, a magas peronok is kiépültek az évek alatt. Az 5-ös HÉV sok szempontból megfelel egy metró feltételeinek. Az átminősítés célja nem más szerinte, mint a későbbi EU-s pályázatok és ezekkel összefüggő fejlesztések elősegítése. Az átminősítéssel együtt már a következő években megindulnak a fejlesztések, és a szolgáltatás minősége is jelentősen javulni fog.

 

----

 

Megint beszaladt a balliberális a faszerdőbe. És megint tátott szájjal.

Janulusz Creative Commons License 2019.07.17 0 0 6

Gergő agyára fog menni Tahós Pistának. :-))

Előzmény: szarvasmarha (3)
F1 Hierro Creative Commons License 2019.07.17 0 0 5

- Azért van egy kis rossz érzésem. Miért kell ekkora felhajtást csinálni? Mégiscsak becsaptuk az embereket!

- Ugyan, kit csaptunk be? Magunkat? Mi tudjuk, miről van szó. A közlekedésieket? Azok örülnek, hogy utalnak nekik jutalmat. A vidéki tömegeket? Azok úgysem utaznak se metróval, se HÉV-vel, de örülnek, hogy velünk ünnepelhetnek. A Soros-hálózatot! Azoknak alaposan túljártunk az eszén! Nem szeretnék most a helyükben lenni! Kiadtuk a jelszót, legyen ötös metró, és lett ötös metró!

Előzmény: F1 Hierro (1)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!