Keresés

Részletes keresés

Letargiacsősz Creative Commons License 2021.06.19 -2 0 1369

Letargiacsősz Creative Commons License 2021.06.19 -2 0 1368

Te átaludtad az elmúlt pár évet ?

Előzmény: Charroux (1351)
Letargiacsősz Creative Commons License 2021.06.19 -2 0 1367

Te vagy itt b@+ az optimista ?

Előzmény: Charroux (1363)
Rodenberg Creative Commons License 2021.06.18 0 0 1366

Mennyi lehetett az alkotmányos költség?

Előzmény: Törölt nick (1365)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.17 0 2 1365

Két éve vette meg magyarország a kikötő területét.

Tud valaki valamit arról hogy bár eltűnt 25 millió euró van e valami történés?

Charroux Creative Commons License 2021.04.18 0 2 1363

Mikor lesz abból kikötö, mekkora és mennyiért?

 

Soha és több milliárd forintért.

Attól hogy a fideszes tövig beszopta hogy kikötő épül még nem fog megépülni.

Előzmény: Törölt nick (1356)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.18 0 0 1362

As usual, the Hungarian public heard nothing about the progress the Hungarian government was making with the companies that owned the parcel of land to seal the Trieste deal. It was only in a June 2019 interview on the Slovenian public television that Szijjártó claimed that they are very close to an agreement. Later, in an interview with Origo, the foreign minister said that, actually, “the contract of the sale is signed and will come into force in the fall,” at which time another contract will have to be signed, detailing the developments and their link to the Hungarian area. Yet, by January 2020, it was obvious that negotiations had stalled. In July 2020, Magyar Hang published an article titled “There is still no port in Trieste, but it has already cost many billions. The paper calculated that, so far, the Hungarian government has spent at least €88 million (31 billion forints) on the venture. Moreover, this waterfront property, which will most likely end up being far too expensive in the long run, may not actually serve the needs of the country.

Törölt nick Creative Commons License 2021.04.18 0 0 1356

Szijjártó Péter egy évvel ezelőtt az olasz kikötővárosban az exportra termelő magyar vállalatok igényeivel magyarázta a terület megvásárlását.

Szijjártó Péter elmondta, Magyarország egy 300 méter hosszú partszakasszal rendelkező 32 hektáros területet vásárolt meg Trieszt kikötőjében 31 millió euróért, 60 éves koncessziós szerződés keretében.

 

Mikor lesz abból kikötö, mekkora és mennyiért?

Charroux Creative Commons License 2021.04.18 0 0 1354

Az kell ide már csak bazmeg tengeri meg űrkikötő:

 

 

https://www.facebook.com/GloboTelevizio/posts/3838649169507210

Charroux Creative Commons License 2021.04.18 -1 0 1351

Nem ez volt a kérdés hanem hogy a lopáson a yachtikázáson és a fészbúkozáson kívül mit csinált még szarrágó külügyér.

Előzmény: Jumurdzsák Karadenize (1350)
Jumurdzsák Karadenize Creative Commons License 2021.04.18 -2 1 1350

Nem tudom hallottál-e már róla pelenkás, hogy lassan 1 1/2 éve már egy világjárvány kellős közepén vagyunk, pelenkás ?

...osztán most aztán szépen köszönd meg, hogy szóltam hozzád !

Előzmény: Charroux (1349)
Charroux Creative Commons License 2021.04.18 0 0 1349

Lassan két éve vette meg szarrágó külügyíminiszter.

Mit is csináltatok azóta?

Előzmény: Jumurdzsák Karadenize (1347)
ecobee Creative Commons License 2021.04.18 0 0 1348

S lesz még atommeghajtású apahajónk is.

OK. nem atom lesz, hanam babgáz.

De a mienk.

Jumurdzsák Karadenize Creative Commons License 2021.04.18 -1 0 1347

Langsam Pippi !

Előzmény: Charroux (1346)
Charroux Creative Commons License 2021.04.18 0 0 1346

Majszójjá ha kirakták az első konténert.

Előzmény: tréningatyám (1344)
Jumurdzsák Karadenize Creative Commons License 2021.04.18 -1 0 1345

Naés ?

Előzmény: tréningatyám (1344)
tréningatyám Creative Commons License 2021.02.02 -2 0 1344

,,.... jelentős költségcsökkenéssel, ha nem más kikötőjét kell használni, nem más kezeli a vámot meg hasonlók..."

Az eleje is igaz, a második feléhez annyit, a nem unióból érkező árú vámbevételének a 20 %- a kis hazánkat illeti, a többi megy az uniónak .

Kikötői díjak a hajóknak, tankolás, vámtárolás, mind a kasszát gyarapítja.

Előzmény: Pozitív Visszacsatolás (1336)
Összefogásbomlasztó Creative Commons License 2021.02.02 -5 0 1343
Összefogásbomlasztó Creative Commons License 2021.02.02 -5 0 1342
Összefogásbomlasztó Creative Commons License 2021.02.02 -5 0 1341

 

A jövő elkezdődött. Ballikak oszolj !

Összefogásbomlasztó Creative Commons License 2021.02.02 -5 0 1340

For the north Italian maritime port of Trieste 2018 had been a successful year. Total throughput volume in 2018 has increased by 1.2% compared to 62,7 million tonnes.

 

The port recorded particularly strong growth in container handling in 2018. With a double-digit growth rate of 18% over the previous year, this sector achieved a record turnover of 725,000 TEU.

 

Összefogásbomlasztó Creative Commons License 2021.02.02 -4 0 1339
Összefogásbomlasztó Creative Commons License 2021.02.02 -5 0 1338

Összefogásbomlasztó Creative Commons License 2021.02.02 -4 0 1337

Tömören: Te eb nem vagy a helyzet magaslatán. Sőt, nagyon is alacsonyról szemléled a dolgokat.

Előzmény: Törölt nick (1330)
Pozitív Visszacsatolás Creative Commons License 2021.02.02 0 0 1336

Es hany olxan kulfoldi hajo van amin tpz szazalek.magyarorszagnak szamt kontener van es sikerul rabeszelni hogy Koper vagy Rijeka helyett nalunk kosson ki.

 

Ha lesz magyar kiköt, akkor lesz olyan hajó is, ami a magyar árut a magyar kikötőbe-ből fogja szállítani... jelentős költségcsökkenéssel, ha nem más kikötőjét kell használni, nem más kezeli a vámot meg hasonlók...

 

Persze a károgás olyan szép ellenzéki hagyomány... 

Előzmény: pert2 (1317)
tréningatyám Creative Commons License 2021.02.02 -2 0 1335

Hálistennek nem a liberkomcsiknak  vették .

Előzmény: Törölt nick (1333)
tréningatyám Creative Commons License 2021.02.02 -2 0 1334

A linkben szereplő cég a Budapestről indított vasúti fuvarszervezésről, az oda irányuló fuvarokról szól.

Előzmény: Törölt nick (1332)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.02 -1 0 1333

Ja, és jobb ha beletörődsz, ebből jacht-kikötő lesz a NER-lovagoknak.

Előzmény: tréningatyám (1331)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.02 -1 0 1332

zárt expressz irányvonatok indulnak Trieszt, Koper, Rijeka, Hamburg, Bremerhaven, Herne, Köln, Rotterdam felé rendszeresen, illetve Salzburg, Linz, Paskov, Kína felé eseti jelleggel.

 

 

Nagyjából itt mérhető le a dilettantizmus és fantasy elképzelések elegye.

A kikötő állítólag a kínai konténeres teherforgalomnak épül.

Miféle forgalom megy akkor innen Hamburg, Bremerhaven, Rotterdam elé,

ha pont ezek a legnagyobb tengeri fogadóterminálok a Kína felől?

A Salzburg, Linz, Köln, Paskov irány meg egyenesen röhejes, mert ezek a lengyel-belarusz-orosz-kínai transzszbériai vasúti konténerszállítás elosztópontjai (Liege, Dortmund és Malyk mellett)....

Előzmény: tréningatyám (1331)
tréningatyám Creative Commons License 2021.02.02 -1 0 1331

Terminál a vele együttműködő vasúti operátor társaságok révén szerteágazó, Európán belüli vonatprojekteket kezel. Mahart Container Centerről a terminállal együttműködő vasúti operátor társaságok révén zárt expressz irányvonatok indulnak Trieszt, Koper, Rijeka, Hamburg, Bremerhaven, Herne, Köln, Rotterdam felé rendszeresen, illetve Salzburg, Linz, Paskov, Kína felé eseti jelleggel.

https://www.containercenter.hu/index.php/hu/bemutatkozas/iranyvonat-projektek

Előzmény: Törölt nick (1330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!