Sziasztok. Valahogy a riasztót ki lehet kapcsolni? Bezárom az autót, 40 másodperc és nekiáll ordítani. Ajtók zárva. Egy kulcs van hozzá, az meg nem működteti a zárat. Az ajtó kapcsolók elméletileg működnek, a belső világítást működtetik. Segítsetek légyszi, mert így nem lehet otthagyni sehol. Előre is köszönöm. Amúgy kellene lennie egy plusz kulcsának ami az ajtókat nyitja?
ML400 250ló,olyan jelenség van hogy megyek vele,gyorsulok gyorsulok intenzíven,mikor elérek kb 120at,felkapcsol 6-ba és hiába "parkettázom" le nem vált vissza,csak beáll a fordulat,érzésem olyan mintha vészüzembe lenne a váltó.Esetleg valakinek valami okossága?
Köszi a választ de nem tudom ,hogy olvastad e a további fejleményeket mert motsmár nem is megy csak alapjáraton hajlandó ketyegni azon kívül rángat egyfolytában és nem megy 40 nél többet
Az 7 sebességes automata de azóta még új jelenség is lett nem megy 20-30 nál többet és egyfolytában rángat mint ha nem kapna üzemanyagot alapjáraton szépen duruzsol gond nélkül csak ha el szeretnék mindegy előre vagy hátra indulni be fullad ne áll le csak meg torpangatva halad !
Sziasztok Szeretnék segítséget kérni hátha fordult már elő valami hasonló hiba valakinek !
A kocsim 2008 w164 320 cdi Olyan gondom van ,hogy jöttem a 0 áson meg tapostam volna egy kicsit de 140 nél rántott egyet és el tünt belőle az erő nem is ment többet semmi hiba kód meg álltam le állítottam utánna müködött de már nem tudtam nagyon nyomni neki ! Most állt 2 hetet pöc röff ismét 0 ás ismét tiltás 140 nél ugyan azt el játszotta hiba kód nem volt ! Én ism le áll beindít megint csak mműködött rendesen de nagyon már nem bírtam nyomni mert le kellett jönnöm aztán vissza felé gondoltam kibaszok vele és tempomatot nyomtam fel azzal fel ment 160 ig és ismét off de most már kirakta a motor chek lámpát is! friss benne az olaj + szűrő + gázolajszűrő + levegőszűrő +új turbó! A tippeket és a segítséget előrre is köszönöm
Sziasztok.Szeretnék segitséget kérni.Adott egy 400 cdi és valahogy üzemanyag(gázolaj) van a kiegyenlitö tartályban.Kérdésem lenne hogy hol hogy tud bejutni.Hálás lennék ha valakinek lenne valami ötlete.Köszönöm.
Köszönöm nagyon rendes tőled de nagyon messze lakom Úgyhogy sajnos a próba az nem fog működni de megpróbálok olyan diagon szerezni ami megmutatja a kerék fordulatot Köszönöm a tanácsot
Első lépésként diagot javasolnék,olyat,ami mutat pillanatnyi kerék fordulatokat. Ha azzal nincs gond,akkor tudok adni egy ESP vezérlőt,hogy próbából kicseréld. A mailem publikus...
Megnéztem a kerék jeladógyürűket tökéletesek, a jeladók vadonat újak mind a négyet kicseréltem a motor tökéletesen működik (abs) nem tudom hogy lehet e még valahol máshol hiba a vezetéket megpróbáltam megnézni kábelszakadás nem láttam bár a kábelkorbácsot nem szedtem szét teljesen ha van ötleted előre is megköszönném de az a tünet hogyha mentem az autóval körülbelül 50 km után elkezdett le blokkolni az esp tehát a kipörgésgátló és leállította az autót (kimondottan a bal első kereket blokolgatta) leálltam nem állítottam le a motort de viszont utána tudtam tovább menni de világított a lámpa az esp másnap viszont indultam az autóval semmi tehát minden rendesen működött és nem világított a lámpa és nem is blokkolt le szerintem 50 km után csinálja a problémát ötlet??????????