Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
A nyekergést leszarnám. Pontosabban én oldanám meg, ha kedvem lenne hozzá.
A motor indulás után zörög. Nem javítják, el kell fogadni. Nekem ez nehezen megy, már csak azért is mert az ismerőseim körében az összes ilyen motornak hasonló problémája van/volt.
Az egyik pl. felétek hullott szó szerint darabokra, és pont a kedvenc kereskedésedben cserélték ki a komplett motort, ami ismét zörög.
A kuplung erősen kímélő üzemmódban 20e km-t tud. Szerinted??
Már alig merek beleülni.
Garanciás, de egy rakás pénzemben és kilométerben van már.
Nem örülök, hogy ezt kell olvasnom, nem gondoltam, hogy ennyire rossz a helyzet.
Abban viszont igazad van, hogy szervizt csak ritkán látok, a nálunk dolgozó FL OII-kel (egy dízel RS és egy 1,4 TSI) semmi gond, ahogy a Roomster Praktikok (4 db) is hibátlanok.
Legalábbis nem kell szervízbe menni velük és nem panaszkodik senki rájuk.
Persze az is lehet, hogy nem érdekli a használót, hogy nyekereg-e, mert nem ő kereste meg az árát, a cég tolja alájuk...
Én már rég rajongó vagyok, de a nejem kemény dió, ő ellenáll :-)
Nem gondolom, hogy minden Yetit ennyire sujtanak a műszaki problémák, de persze ha pont mi vagyunk az az 1 a 100-ból, akkor nem vigasztal, hogy a másik 99-nek meg semmi baja.
Nem tudom mire gondolsz, meg mi számít nagy tempónak. Nekem nem volt bajom a futóművével. Kényelmesebb mint a Civicemé, ugyanúgy 17-es felniken... Pályán némileg "libegősebb" érzés, de nem tűnt veszélyesnek, amúgy 140-nél többet nem mentem vele, köszönhetően a Spanyol hegyvidék domborzatának. Nekem igazából egy bajom volt vele, hogy kriminálisan kicsi a csomagtér. Ja, meg hogy időnként a frászt hozta rám a board computer, hogy alacsony a hűtőfolyadék szintje (pedig nem volt az). Viszont ettől függetlenül kegyetlenül tetszik, nekem a legszebb ferdehátú kompakt autó jelenleg (1-es BMW meg se ugatja), csak 2x annyiba kerül, mint szeretném. Egy hét alatt nagyon hozzám nőtt, alig akartam visszaadni... :)
Mert az importőr, a kereskedő, meg a gyár is támogatja a céges vásárlókat. Pár hete rendeltünk egy új autót, és sokkal olcsóbb lett így, 6.9 helytt 6.3-ért vesszük, és 18% kedvezményt kaptunk összességében. Ennél jobbat sajnos nem sikerült elérni, de ez már elég vállalható ár egy elég jól felszerelt O3-ért (Bixenon + ledes lámpák, TDI DSG, Elegance + biszbaszok)
Az 1.4 futóművéről eddig azt hittem, ugyanaz, mint az 1.8-é... A Koni FSD-nek is utánanézek, bár SUV attól sem lesz a Civicből, de ha tényleg hozzáad egy 17->16 szintű kényelmet, az már nem rossz. Amúgy igazad van abban, hogy meg kéne tartani, de ugyanakkor vágyom is valami újra.
Más: Amiért még nagyon tudnék lelkesedni az a DSG, mióta béreltem egy új A-osztályos Mercit 7G-DCT-vel, azóta nem tudom kiverni a fejemből, mennyire kényelmes dolog az ilyesmi. (Csak a csillagászati ár tart vissza). Egy Yeti mondjuk 1.4 TSI-vel, DSG-vel, Xenonnal, nagyon bejönne.
- alátenném az 1.4-es futóművét (rugóját? gátlóját?) - Westi megcsinálta a topikban a sajátján.
- illetve lehet hozzá KONI FSD gátlót venni, én az összes Leonba azonnal rakattam (Westi rakta be azt is, bár a Civicen szét kell vágni hozzá a gyári gátlót, de megoldható); ez önmagában annyit hozott, mint egy 17->16-ra váltás.
Francokat. :( Imádom ezt is és HA eladom, biztos nagyon fogom is sajnálni. Amiért mégis fontolgatom: a futóműve túl "sportos" ezekre a magyar utakra, még a 16"-os téli felnikkel is, nem hogy a nyári 17"-essel. Nem mondom, hogy kibírhatatlan, de néha elképzelem, hogy milyen lenne, ha nem kéne mind a 215 csatornafedőt egyenként k*rv*anyázással nyugtázni az utcában (tudom, túlreagálom:). Vagy épp ha kimegyek horgászni, ne kelljen a betonút végén otthagyni a kocsit és kézzel becipelni mindent, vagy épp városban nem aggódni azon, hogy milyen magas padka elé állok be orral.. :) Ezekre elvileg mindre megoldás egy ilyen magasabb autó, mondjuk az alap 16"-os ballonos gumikkal. Persze kompromisszum ez is, mint minden, de a másik végletbe sem akarok esni (terepjáró). Ja, meg amúgy bevallom, lehetett eddig akármilyen autóm, 1-2 év után már mindig nézegettem a Hahu-t. (ezért se kéne megint újat venni).
Szegeden vagyok. Nem írtam, de használtban is jobb lenne 1.4 TSI legalább, 2011-es évjárattól, max. 30-40e Km-rel, lehetőleg garanciával. Persze nehéz lesz épp ilyet találni, mert alig van eladó, de álmodozni lehet. :) Azért ez a sok feltétel, mert ha váltanék, én is egy fiatal, kevés km-es autót cserélnék Yetire ("sajnos" kicsit megfertőzött a SUV-ozás), ezért az évjáratból, Km-ekből, lóerőből nem szeretnék nagyon visszalépni.. viszont nem is biztos, hogy szeretnék megint újonnan venni, hisz a mostanit is 2.5 évesen adnám el (úgy látszik mindig jön egy korszakalkotó új ötlet...).
Vedd meg cégautónak. Kapsz rá egyből kb fél milla engedményt még pluszban azon kívül amit ki tudsz alkudni. Aztán ha megvette a cég, 1 hét múlva megveszed a cégtől. Kicsit több macera, de simán legális megoldás, és a cégnek sem kerül semmibe aki először megveszi.
Lehet olyat is, hogy Te konfigurálsz egy autót és beállítják "tesztautónak". Csak az értékesítő jár vele, nagyon vigyáz rá és megkapod a tesztautó kedvezményt.
Győrben most van egy nagyon szép fehér Yeti tesztautó fekete tetővel.
Yeti tulajokhoz lenne egy kérdésem: vásárlásnál a listaárból tudtak -e alkudni? Mire lehet kb. számítani?
1.4 TSI Active Plus-t szeretnék 1-2 olcsóbb extrával, tehát elég alap modellben gondolkodom, de még ez is jó drága. Esetleg valakinek eladó kevés km-es Yeti...?
A 2. Kötelező szerviz után 500 km megtételével kb.ezt kaptam a Yetitől: 19900 km or 495 day. A 30000 km és 730 day helyett. :-). olaj ide vagy oda az ismeröseim között nem tudok olyant aki kivarna az olajcserevel 2 evet. Talan jobb is!?