Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bigjohni Creative Commons License 2014.06.12 0 0 1941

Úgy érzem kicsit sarkítasz.

A nyekergést leszarnám. Pontosabban én oldanám meg, ha kedvem lenne hozzá.

A motor indulás után zörög. Nem javítják, el kell fogadni. Nekem ez nehezen megy, már csak azért is mert az ismerőseim körében az összes ilyen motornak hasonló problémája van/volt.

Az egyik pl. felétek hullott szó szerint darabokra, és pont a kedvenc kereskedésedben cserélték ki a komplett motort, ami ismét zörög.

A kuplung erősen kímélő üzemmódban 20e km-t tud. Szerinted??

Már alig merek beleülni.

Garanciás, de egy rakás pénzemben és kilométerben van már.

Előzmény: ckerti (1940)
ckerti Creative Commons License 2014.06.12 0 0 1940

Nem örülök, hogy ezt kell olvasnom, nem gondoltam, hogy ennyire rossz a helyzet.

Abban viszont igazad van, hogy szervizt csak ritkán látok, a nálunk dolgozó FL OII-kel (egy dízel RS és egy 1,4 TSI) semmi gond, ahogy a Roomster Praktikok (4 db) is hibátlanok.

Legalábbis nem kell szervízbe menni velük és nem panaszkodik senki rájuk.

Persze az is lehet, hogy nem érdekli a használót, hogy nyekereg-e, mert nem ő kereste meg az árát, a cég tolja alájuk...

Előzmény: bigjohni (1939)
bigjohni Creative Commons License 2014.06.12 0 0 1939
Ezek bizony nem egyedi hibák.
Persze aki csak messziről lát Skodát és szervizt, az máshogy látja.
Előzmény: ckerti (1938)
ckerti Creative Commons License 2014.06.12 0 0 1938

Én már rég rajongó vagyok, de a nejem kemény dió, ő ellenáll :-)

Nem gondolom, hogy minden Yetit ennyire sujtanak a műszaki problémák, de persze ha pont mi vagyunk az az 1 a 100-ból, akkor nem vigasztal, hogy a másik 99-nek meg semmi baja.

Előzmény: bigjohni (1937)
bigjohni Creative Commons License 2014.06.10 0 0 1937

Magadat miért nem térítetted meg?

:)

Előzmény: ckerti (1935)
bigjohni Creative Commons License 2014.06.10 0 0 1936

"Sajnos ez sem az enyém lett..."

Ezt nem értem.

 

Szomszédom vásárolt egy Pözsó 3008-at.

Sajnos az sem az enyém lett. :)

Egy darabig még az A6 3.0TDI-t kell használnom.

Borzasztó trauma.

 

Ismerősöd szeret üldögélni a szervizben miközben ordas hibák miatt bontják atomjaira az autóját?

Előzmény: ckerti (1935)
ckerti Creative Commons License 2014.06.10 0 0 1935

Újabb megtérített ember az ismerőseim között.

Beajánlottam a móvári teszt Yetit egy ismerősömnek aki a napokban átvette és boldogan használja.

Sajnos ez sem az enyém lett...

ckerti Creative Commons License 2014.05.24 0 0 1934

Valahol mélyen ez is egy Yeti :-)

 

Amikor a Yeti bedurvul

A Škoda kissé megvadította szabadidőautóját, melyben egy csipetnyi Octavia RS-t is találhatunk. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Törka Creative Commons License 2014.05.21 0 0 1933

Keresek Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4  autót , 2008. évjárattól kevés- kevesebb km-el.

Tud valaki ilyet? Köszi

KaoszTom Creative Commons License 2014.03.12 0 0 1932

Sziasztok!

 

Keresek használt Yetit, Diesel 4x4-es verziót. Ha valaki esetleg eladáson gondolkodik, keressen meg... :)

bigjohni Creative Commons License 2014.02.23 0 0 1931

A DSG jó (ha jó)

 

Előzmény: Törölt nick (1925)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1930

Nagyon lágy. Kb. 140 felett hirtelen irányváltásnál meg már olyan hűha érzés.

Előzmény: Törölt nick (1929)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1929

Nem tudom mire gondolsz, meg mi számít nagy tempónak. Nekem nem volt bajom a futóművével. Kényelmesebb mint a Civicemé, ugyanúgy 17-es felniken... Pályán némileg "libegősebb" érzés, de nem tűnt veszélyesnek, amúgy 140-nél többet nem mentem vele, köszönhetően a Spanyol hegyvidék domborzatának. Nekem igazából egy bajom volt vele, hogy kriminálisan kicsi a csomagtér. Ja, meg hogy időnként a frászt hozta rám a board computer, hogy alacsony a hűtőfolyadék szintje (pedig nem volt az). Viszont ettől függetlenül kegyetlenül tetszik, nekem a legszebb ferdehátú kompakt autó jelenleg (1-es BMW meg se ugatja), csak 2x annyiba kerül, mint szeretném. Egy hét alatt nagyon hozzám nőtt, alig akartam visszaadni... :)

Előzmény: Törölt nick (1928)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1928

Feltűnt amúgy, hogy mennyire fos futóműve van az A Mercinek - különösen nagyobb tempónál?

Előzmény: Törölt nick (1925)
ckerti Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1927

Jó kedvezmény volt, és jó a konfig is.

Megkrédeztem a győri teszt Yetit, 1,4 TSI Ambition és jó az ára is, ha valakit érdekel, elküldöm neki az ajánlatot.

Előzmény: _Brazil_ (1926)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1926

Mert az importőr, a kereskedő, meg a gyár is támogatja a céges vásárlókat. Pár hete rendeltünk egy új autót, és sokkal olcsóbb lett így, 6.9 helytt 6.3-ért vesszük, és 18% kedvezményt kaptunk összességében. Ennél jobbat sajnos nem sikerült elérni, de ez már elég vállalható ár egy elég jól felszerelt O3-ért (Bixenon + ledes lámpák, TDI DSG, Elegance + biszbaszok)

Előzmény: Törölt nick (1920)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1925

Az 1.4 futóművéről eddig azt hittem, ugyanaz, mint az 1.8-é... A Koni FSD-nek is utánanézek, bár SUV attól sem lesz a Civicből, de ha tényleg hozzáad egy 17->16 szintű kényelmet, az már nem rossz. Amúgy igazad van abban, hogy meg kéne tartani, de ugyanakkor vágyom is valami újra.

 

Más: Amiért még nagyon tudnék lelkesedni az a DSG, mióta béreltem egy új A-osztályos Mercit 7G-DCT-vel, azóta nem tudom kiverni a fejemből, mennyire kényelmes dolog az ilyesmi. (Csak a csillagászati ár tart vissza). Egy Yeti mondjuk 1.4 TSI-vel, DSG-vel, Xenonnal, nagyon bejönne. 

Előzmény: Varshi (1924)
Varshi Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1924

Én a helyedben:

- alátenném az 1.4-es futóművét (rugóját? gátlóját?) - Westi megcsinálta a topikban a sajátján.

- illetve lehet hozzá KONI FSD gátlót venni, én az összes Leonba azonnal rakattam (Westi rakta be azt is, bár a Civicen szét kell vágni hozzá a gyári gátlót, de megoldható); ez önmagában annyit hozott, mint egy 17->16-ra váltás.

 

Én el nem adnám, ha amúgy beválik.

Előzmény: Törölt nick (1923)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1923

Francokat. :( Imádom ezt is és HA eladom, biztos nagyon fogom is sajnálni. Amiért mégis fontolgatom: a futóműve túl "sportos" ezekre a magyar utakra, még a 16"-os téli felnikkel is, nem hogy a nyári 17"-essel. Nem mondom, hogy kibírhatatlan, de néha elképzelem, hogy milyen lenne, ha nem kéne mind a 215 csatornafedőt egyenként k*rv*anyázással nyugtázni az utcában (tudom, túlreagálom:). Vagy épp ha kimegyek horgászni, ne kelljen a betonút végén otthagyni a kocsit és kézzel becipelni mindent, vagy épp városban nem aggódni azon, hogy milyen magas padka elé állok be orral.. :)  Ezekre elvileg mindre megoldás egy ilyen magasabb autó, mondjuk az alap 16"-os ballonos gumikkal. Persze kompromisszum ez is, mint minden, de a másik végletbe sem akarok esni (terepjáró). Ja, meg amúgy bevallom, lehetett eddig akármilyen autóm, 1-2 év után már mindig nézegettem a Hahu-t. (ezért se kéne megint újat venni).

Előzmény: Varshi (1921)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1922

Érdekes, majd megérdeklődöm ezt is. Sima tesztautót nem vennék amúgy.

Ha már itt tartunk, a fehér+fekete tető az egyik legszebb kombináció. :)  

Előzmény: ckerti (1915)
Varshi Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1921

>egy fiatal, kevés km-es autót cserélnék

 

Nofene. :) Kiszerettél belőle?

Előzmény: Törölt nick (1919)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1920

Miért jár cégnek + fél milla engedmény, ha ugyanúgy egy autót vesz? Nekem ez magas. :)

Előzmény: _Brazil_ (1916)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 1919

Szegeden vagyok. Nem írtam, de használtban is jobb lenne 1.4 TSI legalább, 2011-es évjárattól, max. 30-40e Km-rel, lehetőleg garanciával. Persze nehéz lesz épp ilyet találni, mert alig van eladó, de álmodozni lehet. :) Azért ez a sok feltétel, mert ha váltanék, én is egy fiatal, kevés km-es autót cserélnék Yetire ("sajnos" kicsit megfertőzött a SUV-ozás), ezért az évjáratból, Km-ekből, lóerőből nem szeretnék nagyon visszalépni.. viszont nem is biztos, hogy szeretnék megint újonnan venni, hisz a mostanit is 2.5 évesen adnám el (úgy látszik mindig jön egy korszakalkotó új ötlet...).

 

Előzmény: roomi (1918)
roomi Creative Commons License 2014.02.19 0 0 1918

Hi. Földrajzilag merre vagy?  Platina szürka 1.2 tsi van 50.000 km 2.5 év. Szerviz , számlák ok. Kocsi ok serulesmentes. 

Előzmény: Törölt nick (1913)
JAWA CZ/SK Creative Commons License 2014.02.19 0 0 1917

_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.19 0 0 1916

Vedd meg cégautónak. Kapsz rá egyből kb fél milla engedményt még pluszban azon kívül amit ki tudsz alkudni. Aztán ha megvette a cég, 1 hét múlva megveszed a cégtől. Kicsit több macera, de simán legális megoldás, és a cégnek sem kerül semmibe aki először megveszi.

Előzmény: Törölt nick (1913)
ckerti Creative Commons License 2014.02.19 0 0 1915

Lehet olyat is, hogy Te konfigurálsz egy autót és beállítják "tesztautónak". Csak az értékesítő jár vele, nagyon vigyáz rá és megkapod a tesztautó kedvezményt.

Győrben most van egy nagyon szép fehér Yeti tesztautó fekete tetővel.

Előzmény: ckerti (1914)
ckerti Creative Commons License 2014.02.19 0 0 1914

Mosonmagyaróvári Leier vagy a Porsche Győr jó partner, ha autót akarsz venni.

Hivatkozz a topikra meg rám (Kerti Csaba), nem leszel elégedetlen...

Előzmény: Törölt nick (1913)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.18 0 0 1913

Yeti tulajokhoz lenne egy kérdésem: vásárlásnál a listaárból tudtak -e alkudni? Mire lehet kb. számítani?

 

1.4 TSI Active Plus-t szeretnék 1-2 olcsóbb extrával, tehát elég alap modellben gondolkodom, de még ez is jó drága.  Esetleg valakinek eladó kevés km-es Yeti...?

 

Köszönöm!

roomi Creative Commons License 2014.01.11 0 0 1912

A 2. Kötelező szerviz után 500 km megtételével kb.ezt kaptam a Yetitől: 19900 km or 495 day. A 30000 km és 730 day helyett. :-). olaj ide vagy oda az ismeröseim között nem tudok olyant aki kivarna az olajcserevel 2 evet. Talan jobb is!? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!