Sajnos még nem tudtam végigolvasni a fórumot. 7 személyes terepjárót kell vegyünk, az egyik kiszemelt 2000 utáni Patrol 3.0TD Nem tudom mennyire van hozzá alkatrész (motor, váltó, futómű, kaszni), és milyen árban vannak? Vannak-e jellegzetes hibái? A rozsdán kívűl mire kell figyelni? Esetlegesen a Terrano-ról, Pathfinder-ről is ha tudnátok mondani jót, rosszat. Ha van valakinek tapasztalata a 3. sorba való ki- beszállás körlményeiről, kérem ne tartsa magába. Hogy lehet 3 gyerekülést ezekben elrendezni? Köszönöm
Az én környezetemben 2ből 2-nél adagolót le kellett venni. Dadogott, nem ment és baromira füstölt (szürke). Utolsó volt hogy az adagolót bontsam, de meg kellett. Amúgy nem akkora meló.
Az adagolós dízel elég egyszerű szerkezet. Ha szürke a füst és jók a csúcsok és a motor is meleg, akkor adagoló, ha csak hidegen előtöltés.
A csúcsokat cseréltem, mivel előtte vettem meg mielőtt leteszteltem volna őket. Kb. semmi bajuk nem volt és gyári nyomáson nyitott.
Köszi az infót :( ! Azt esetleg nem tudod hogy az adagolóban van e szűrő? A FB-on Zexel adagolósok azt írják hogy az okozza a bajt. Bár ők komoly teljesítmény vesztésről is beszélnek. Nekem volt egy L200 szintén adagolóban eldugult a szűrő,a végén már 100at alig ment, de rángatás füstölés nem volt.
Sziasztok! Kérem segítsetek ! Bal első féltengely végéről a csuklót, hogyan tudom levenni ?A külső gumiharangot szeretném lecserélni. Mi a menete ?A féltengelyt már kiszereltem . Előre is köszönöm ha valaki segít!
Valószínűleg tápszivattyú az adagolónál. A helyzet rosszabb lesz egyre. Adagoló le, el adagolóshoz megcsinálja, vissza. 1x.000 HUF volt nekem ez a téma az adagolósnál. Le fel szerelés nem nagy ügy. Anno végig néztem és cseréltem mindent még porlasztócsúcsokat is. 250e km körül nem gondoltam volna, hogy adagolóshoz kell vinni.
Érdekes hibát vettem észre a gépemen(2003. 2,7td).Hidegindítás egy kattanásra indul szépen jár,füst 0. Viszont ha elkezdem növelni a fordulatot úgy 2000 környékén elkezd remegni egyenletlenül járni és kék füst nem kevés. Bemelegedés után minden ok. A baj az hogy mostanában mintha menet közben is érezném melegen is. Ma üzemanyag szűrőt lecseréltem, adagolónál megnézte a furatos csavar alatt nincs e szűrű (micunál volt el is dugult egyszer)nincs. A jelenség felerősödött még volt egy kis levegő a rendszerben. Lehet hogy valahol levegőt szív a rendszer???
a szerelesi útmutató keresés kapcsán jutott eszembe, hogy van néhány eredeti, gyári szerelési könyvem, karácsonyi ajándéknak kiváló, elhivatott sporttárs oda lesz tőle!
Nissan Pickup D21.
Nissan Patrol Y60.
Nissan Pickup D22.
Ára 25 000,-Ft/db.
átvehető Budapesten.
Tel: harminc/962kilencvenkettő52
Nem fénymásolom, nem fotózom, nem szkenelem, eredeti adom.
Szia, nálam felső holtpont jeledó hibát irt, de nem ez volt a hiba, hanem a tűszep jeladós befecskendező adta meg magát. Újra cseréltem, és megoldódott a probléma. Ki lehet azt is mérni.